Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven, foto's en nog allemaal cadeautjesquote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.
Wat voor spullen dan?
hij woont in een ander land..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Moonwalk het volgende:
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren
Z'n wat!?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven en foto's..
Dank voor het reageren. Ik had je bericht een paar keer over gelezen en kan daar echt niet uithalen dat je die afspraak al had staan voordat je een relatie kreeg. wel moet ik eerlijk bekennen dat ik ondanks dat het nog steeds raar zal vinden omdat door onvoorziene omstandigheden, een nieuwe relatie dus, je met een andere vrouw op vakantie gaat. Maar dat ter zijdequote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.
[..]
Dit inderdaad
En nee, het was geen probleem geweest als het met een vriend was geweest. Maargoed, ik snapte haar ook wel want andersom had ik het ook niet meteen leuk gevonden. Daarom heb ik haar wensen en gevoelens gerespecteerd en toentertijd aangegeven dat ik er vanaf zou zien omwille van haar.
[..]
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
[..]
Bij ons was het dus iets anders.
Zodra die vriendin van mij erachter kwam dat zij het een issue vond, deed ze ook een stap terug. Ze vond het dus absoluut begrijpelijk dat 't dan niet meer met z'n 2en kon.
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar hoe komen zoveel mensen altijd zo snel weer aan een nieuwe relatie? In mijn omgeving valt me op dat echt 9 van de 10 mensen die een relatie achter de rug hebben, zelden langer dan een paar maanden vrijgezel zijn..
Je hebt dan ook mensen die eigenlijk nog nooit een relatie hebben gehad, en die zijn volgens mij ook altijd wel (*gelukkig) vrijgezel. Maar het lijkt wel alsof je, wanneer je eenmaal aan relaties begint, relaties nodig blijft hebben oid..
Ook in dit topic waar ik vorig jaar ook al een tijdje heb meegelezen, waren er ook altijd users die na een paar weken posten alweer kwamen melden ''iemand nieuws'' te zijn tegengekomen...
Ik ben toch echt niet lelijk ofzo, maar sinds mijn ex het 2 jaar geleden uitmaakte heb ik echt nog niets gehad wat ook maar in de buurt komt van een relatie. Ja wel een meid die heel graag wou, maar die was gewoon koste wat kost op zoek naar een vriend, omdat ze zelf geen sociaal leven had. Dat soort gevallen wil ik me niet over behoeden...
Hier in de omgeving ook, een relatie van een paar jaar die uitgaat. Meid is even 4/5 maandjes vrijgezel, heeft nu 2 maanden alweer een relatie. En dan denk je hoe doen ze het toch. Zo speciaal is ze nu ook weer niet...
Heb echt het idee dat ik super onbereikbaar mezelf opstel ofzo..
Weg zijn werkt meestal het beste idd, maar als ik dan weg ben, dan wil ik eigenlijk weer thuis zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef El_Borracho het volgende:
Ben 2 dagen weggeweest en die zijn me goed bevallen, maar nu weer eenzaam voor de pc.
Hij is gewoon nederlandsquote:
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijvenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?
Blijf nog steeds hopen dat hij uiteindelijk voor mij zal kiezen, maar dat er van onze beiden kanten iets moet veranderen, dat is mij nu al wel duidelijk, anders gaat het niet werken. Mijn inzet ben ik al mee begonnen, nu van zijn kant nog. Hij heeft momenteel geen zin in zware gesprekken en dat valt mij dan weer erg tegen. Waren die zware inhoudelijke gesprekken er maar geweest tijdens de relatie, dan was dit niet gebeurd. Dan denk ik dus, als hij al nooit zware gesprekken heeft gedaan, waarom zal hij dat in de toekomst dan wel willen? Of wil hij dat echt wel maar nu even niet? Kan ook nog. Hij wil even rust.
Wel ben ik nog steeds niet er aan toe om ook daadwerkelijk te gaan scheiden. Het idee en het denken eraan laat mij al meteen weer in een huilbui uitbarsten... ach.. this is not my day
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijven
Probeer je gevoelens op te schrijven, eventueel in een mail verwerken. Dan heb je alles op een rijtje en dan kan je weer helder nadenken. Je kan het natuurlijk ook hier posten als je wil.. Maar wat is er dan precies gebeurd? Sterkte iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...
*ik voel me zo verdomd alleen/in de steek gelaten*
Hey Jiggy...wie probeer je te overtuigen met de eerste regel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook![]()
Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Ik heb precies hetzelfde nu. Ik weet niet hoe je eroverheen komt of hoe het weg slijt maar het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef grrrbeer het volgende:
Mijn voornaamste probleem is dat ik me dus echt zorgen maak wat ik nu nog naar tevredenheid op kan scharrelen. Ik kan m'n ex soms dan mss wel achter het behang willen plakken, maar het was wel echt een topwijf en de eerste waar ik zulke dingen voor heb gevoeld.
Ik wil al een paar dagen relaxt wat filmpjes kijken, maar het komt er niet van omdat het ehhhh.... Ik weet niet. Om eerlijk te zijn is de glans er aardig af zonder haar.
Dus tsjah... Best een lastige positie dit.
Ben wel eens eerder gedumpt, maar dat boeide me geen hol. Dan is het makkelijk en roept het avontuur. Nu gaan mijn toekomstvisioenen op dat gebied niet verder dan een verveelde date met een suf mens dat simpelweg mijn ex niet is of ooit zal kunnen zijn.
Nou weet ik dat dat zou moeten slijten, maar dit is eigenlijk een vrij rationeel verhaal.
Je mag je ex echt wel missen hoor, het is niet iets ergs o.i.d. maar er komt vast wel iemand op je pad terecht waarmee je op vakantie kan gaan enzo. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook![]()
Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Misschien bedoeld Jiggy dat hij de intimiteit mist, maar niet per se met zijn ex?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
In elke post roepen dat je 'je ex-vriendin niet mist, maarrrrr....' schept inderdaad nogal wat twijfel.
Van mijn part bler je het hier vol Jiggy; no problemo hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef JiggyJ het volgende:
Ik mis ''het'' maar niet haar...
Zoveel post ik hier de laatste tijd niet meer vind ik zelf hoor;)
Dit ja. Heel veel sterkte mickeysquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef El_Borracho het volgende:
Ik leef met je mee Mickeys. Alleen zijn deze dagen valt behoorlijk tegen. Als het je enigszins oplucht kan je hier je verdriet van je proberen af te schrijven. Veel sterkte!
Katten in zo'n reisdingetje zetten en ergens mee naartoe nemen? Familie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Mickeys het volgende:
Ik vraag mij vandaag af hoe je je liefde van je leven los kunt laten terwijl hij nare dingen heeft gezegd. Blijkbaar ben ik gewoon hypocriet naar mijzelf toe.
Daarnaast zit ik morgenavond alleen thuis. durf de katten niet alleen te laten die net zijn meeverhuisd. Verder zijn de mensen om mij heen al bezet en hebben al allerlei afspraken. Een film kijken heb ik geen zin in omdat daar, net als eerder door iemand gezegd, de glans vanaf is. Mijn ex-to-be zit (samen met zijn moeder) bij zijn "beste vriendin". En daar kan ik het dan mee doen. Ik moet dus maar dealen met mijn gevoelens en wat ik wil en er is niemand die daar in mee kan gaan. Ik moet mij schikken naar anderen en daar heb ik vandaag in ieder geval geen zin in en ben ik sjaggie, aggressief en intens verdrietig
Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef ovoxo het volgende:
Bleh. Ik zit hier maar aan hem te denken en ik ben intens verdrietig. Ik weet niet hoe ik dit door moet komen. Al z'n lieve woorden, z'n gezicht, hoe hij me vast hield en hoe hij naar me keek speelt zich af als een film in m'n hoofd.. En z'n laatste bericht maakt alles kapot. 'Kanker op, val gewoon dood ofzo' doet zo veel pijn...
Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dusquote:
Denk niet dat het welslagen van zijn jaar al te zeer beïnvloed wordt door inhoud, oprechtheid of communicatie van jouw nieuwjaarswensen, maar het staat idd een beetje raar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .
Ik heb gedroomd van hem trouwens dat die wilde praten ............ yeah like that is gonna happen , die staat nog liever onder stroom dan dat die dat doet.
Eigenlijk zit ik ook te bedenken sinds ik zijn vrienden en broer ken en daar gewoon mee op kan schieten denk ik eigenlijk dat het best awkard kan zijn als ik ze in het nieuwe jaar tegenkom met zijn allen . Ik weet dat hun er spontaan in zijn en dan is het wel raar als ik een iemand moedwillig geen gelukkig nieuwjaar wens.
I know. Het breekt wel echt je hart als een persoon waar je zo veel van houdt dat tegen je zegt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dusWel pittig die ja. Sjonge.
Voor onze relatie had ze dit ook al, maar toen ben ik ook op haar blijven wachten, wat erg gewaardeerd werd. Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik wil dat ze 100% voor me gaat, of helemaal niet gaat. Maar anderzijds wil en blijf ik haar wel de tijd en ruimte geven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef thatday het volgende:
Atemno, ik kan me wel in jouw vriendin verplaatsen wat afstand betreft, omdat ik zelf ook in de knoop zit met van alles en de relatie met mn ex was ook best stressvol. Het was dus ook eerst de bedoeling dat ik de tijd zou nemen en dat we daarna wel zouden zien of het weer op kon bloeien.
mijn ex vindt nu dat ik er of voor de volle 100% moet gaan, of niet. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Want ik weet, dat 'misschien wordt het ooit nog wel wat' voor mij de pijn verzacht maar ik weet ook diep van binnen dat als ik ECHT voor deze jongen zou willen gaan, ik ook echt voor de volle 100% zou gaan. Nu.
Nu is niet iedereen hetzelfde en mss zit zij heel anders in elkaar, vindt het iig wel heel knap dat je op haar kunt blijven 'wachten' en contact blijft houden.
Mwah, dit topic zit vol met mensen wie wel weten wat ze willen maar je kan toch moeilijk zeggen dat je hier verzuipt in het feestgedruisquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef thatday het volgende:
haha ja erge types hoor, mensen die niet weten wat ze willen. succes iig
Ik wens je heel veel succes en hopelijk kiest ze voor jou en anders zijn er nog veel meer meidenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef Atemno het volgende:
Achja, 1 januari doe ik verslag over hoe het is verlopen.
Ja, tot ze zelf een ander heeft. En dan is ze niet meer met je bezigquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.
Maar... terwijl zegt ze dat ik het normaal moest vinden dat ze twijfelde vooraleer een relatie te beginnen omdat ze "niet na enkele maanden" ongelukkig wou worden en dat ze nu niet meer dezelfde gevoelens had als in het begin.
Ik probeerde haar uit te leggen dat het woord twijfel een enorme afknapper voor me geweest is maar dat begrijpt ze blijkbaar niet.
ARGHhet leven moet zwart of wit zijn, niets tussenin...
Ik heb haar gezegd dat ik niet weet wat ik met haar moet. Als ik haar zei dat ik haar als vriendin/klasgenote zou zien dat ik ontzettend jaloers zou worden als ze een nieuwe vriend heeft, of dat ik haar uit m'n leven moest gooien. Van het eerste zei ze dat dat niet iets is waar ik me nu zorgen om moet maken en dat ze dat zou willen (bevriend blijven), het tweede wil ze absoluut niet.
Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.quote:
Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie inquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.
That said, ken ik haar en jou niet.. maar zo komt het wel over.
Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :pquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie in
lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |