abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106172187
Maar hoe komen zoveel mensen altijd zo snel weer aan een nieuwe relatie? In mijn omgeving valt me op dat echt 9 van de 10 mensen die een relatie achter de rug hebben, zelden langer dan een paar maanden vrijgezel zijn..

Je hebt dan ook mensen die eigenlijk nog nooit een relatie hebben gehad, en die zijn volgens mij ook altijd wel (*gelukkig) vrijgezel. Maar het lijkt wel alsof je, wanneer je eenmaal aan relaties begint, relaties nodig blijft hebben oid..

Ook in dit topic waar ik vorig jaar ook al een tijdje heb meegelezen, waren er ook altijd users die na een paar weken posten alweer kwamen melden ''iemand nieuws'' te zijn tegengekomen...

Ik ben toch echt niet lelijk ofzo, maar sinds mijn ex het 2 jaar geleden uitmaakte heb ik echt nog niets gehad wat ook maar in de buurt komt van een relatie. Ja wel een meid die heel graag wou, maar die was gewoon koste wat kost op zoek naar een vriend, omdat ze zelf geen sociaal leven had. Dat soort gevallen wil ik me niet over behoeden...

Hier in de omgeving ook, een relatie van een paar jaar die uitgaat. Meid is even 4/5 maandjes vrijgezel, heeft nu 2 maanden alweer een relatie. En dan denk je hoe doen ze het toch. Zo speciaal is ze nu ook weer niet...

Heb echt het idee dat ik super onbereikbaar mezelf opstel ofzo..
  donderdag 29 december 2011 @ 17:33:22 #152
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106172576
Het ligt er denk ik aan hoe graag je zelf wilt. Of dat je echt iemand tegen komt waar je die klik mee hebt. Dat laatste was bij mij het geval met mijn "huidige" ex. Daarvoor had ik 1,5 jaar in een relatie gezeten. 1,5 maand later had ik een relatie met haar, omdat we zo'n goeie klik hadden maar niet omdat zij of ik wanhopig op zoek was naar een relatie :)

Dus het kan inderdaad zijn dat je heel snel een nieuwe vlam hebt. :) Denk niet dat het echt iets te maken heeft met een behoefte aan een relatie, meer of je gevoelens hebt voor iemand :) Dat heeft niks te maken met dat jij je onbereikbaar opstelt, je bent gewoon niet wanhopig op zoek(wat heel goed is!) en tevens nog niet de juiste persoon tegen gekomen. Dat kan :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_106172608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.

Wat voor spullen dan? O-)
Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven, foto's en nog allemaal cadeautjes
XO till we overdose
pi_106172703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Moonwalk het volgende:
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren :@
hij woont in een ander land.. :{
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 17:37:45 #155
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106172724
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven en foto's..
Z'n wat!? :7
'Cos boys don't cry.
  donderdag 29 december 2011 @ 18:08:26 #156
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106173924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.

[..]

Dit inderdaad :)

En nee, het was geen probleem geweest als het met een vriend was geweest. Maargoed, ik snapte haar ook wel want andersom had ik het ook niet meteen leuk gevonden. Daarom heb ik haar wensen en gevoelens gerespecteerd en toentertijd aangegeven dat ik er vanaf zou zien omwille van haar.

[..]

Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.

[..]

Bij ons was het dus iets anders.

Zodra die vriendin van mij erachter kwam dat zij het een issue vond, deed ze ook een stap terug. Ze vond het dus absoluut begrijpelijk dat 't dan niet meer met z'n 2en kon.
Dank voor het reageren. Ik had je bericht een paar keer over gelezen en kan daar echt niet uithalen dat je die afspraak al had staan voordat je een relatie kreeg. wel moet ik eerlijk bekennen dat ik ondanks dat het nog steeds raar zal vinden omdat door onvoorziene omstandigheden, een nieuwe relatie dus, je met een andere vrouw op vakantie gaat. Maar dat ter zijde
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 29 december 2011 @ 18:15:35 #157
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106174196
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar hoe komen zoveel mensen altijd zo snel weer aan een nieuwe relatie? In mijn omgeving valt me op dat echt 9 van de 10 mensen die een relatie achter de rug hebben, zelden langer dan een paar maanden vrijgezel zijn..

Je hebt dan ook mensen die eigenlijk nog nooit een relatie hebben gehad, en die zijn volgens mij ook altijd wel (*gelukkig) vrijgezel. Maar het lijkt wel alsof je, wanneer je eenmaal aan relaties begint, relaties nodig blijft hebben oid..

Ook in dit topic waar ik vorig jaar ook al een tijdje heb meegelezen, waren er ook altijd users die na een paar weken posten alweer kwamen melden ''iemand nieuws'' te zijn tegengekomen...

Ik ben toch echt niet lelijk ofzo, maar sinds mijn ex het 2 jaar geleden uitmaakte heb ik echt nog niets gehad wat ook maar in de buurt komt van een relatie. Ja wel een meid die heel graag wou, maar die was gewoon koste wat kost op zoek naar een vriend, omdat ze zelf geen sociaal leven had. Dat soort gevallen wil ik me niet over behoeden...

Hier in de omgeving ook, een relatie van een paar jaar die uitgaat. Meid is even 4/5 maandjes vrijgezel, heeft nu 2 maanden alweer een relatie. En dan denk je hoe doen ze het toch. Zo speciaal is ze nu ook weer niet...

Heb echt het idee dat ik super onbereikbaar mezelf opstel ofzo..
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?

Blijf nog steeds hopen dat hij uiteindelijk voor mij zal kiezen, maar dat er van onze beiden kanten iets moet veranderen, dat is mij nu al wel duidelijk, anders gaat het niet werken. Mijn inzet ben ik al mee begonnen, nu van zijn kant nog. Hij heeft momenteel geen zin in zware gesprekken en dat valt mij dan weer erg tegen. Waren die zware inhoudelijke gesprekken er maar geweest tijdens de relatie, dan was dit niet gebeurd. Dan denk ik dus, als hij al nooit zware gesprekken heeft gedaan, waarom zal hij dat in de toekomst dan wel willen? Of wil hij dat echt wel maar nu even niet? Kan ook nog. Hij wil even rust.

Wel ben ik nog steeds niet er aan toe om ook daadwerkelijk te gaan scheiden. Het idee en het denken eraan laat mij al meteen weer in een huilbui uitbarsten... ach.. this is not my day
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_106175490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Z'n wat!? :7
haha ja, hij heeft oorbellen :P
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 18:54:29 #159
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106175643
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:50 schreef ovoxo het volgende:

[..]

haha ja, hij heeft oorbellen :P
Hoort dat bij z'n cultuur?
'Cos boys don't cry.
pi_106181200
Ben 2 dagen weggeweest en die zijn me goed bevallen, maar nu weer eenzaam voor de pc.
the pleasure - the privilege is mine
  donderdag 29 december 2011 @ 21:31:08 #161
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106182406
quote:
8s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef El_Borracho het volgende:
Ben 2 dagen weggeweest en die zijn me goed bevallen, maar nu weer eenzaam voor de pc.
Weg zijn werkt meestal het beste idd, maar als ik dan weg ben, dan wil ik eigenlijk weer thuis zijn
pi_106196550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Hoort dat bij z'n cultuur?
Hij is gewoon nederlands :P maar hij draagt ze nu minder dan eerst.
Ik heb weer een enorme terugval ;( Ik mis hem..
XO till we overdose
pi_106196596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?

Blijf nog steeds hopen dat hij uiteindelijk voor mij zal kiezen, maar dat er van onze beiden kanten iets moet veranderen, dat is mij nu al wel duidelijk, anders gaat het niet werken. Mijn inzet ben ik al mee begonnen, nu van zijn kant nog. Hij heeft momenteel geen zin in zware gesprekken en dat valt mij dan weer erg tegen. Waren die zware inhoudelijke gesprekken er maar geweest tijdens de relatie, dan was dit niet gebeurd. Dan denk ik dus, als hij al nooit zware gesprekken heeft gedaan, waarom zal hij dat in de toekomst dan wel willen? Of wil hij dat echt wel maar nu even niet? Kan ook nog. Hij wil even rust.

Wel ben ik nog steeds niet er aan toe om ook daadwerkelijk te gaan scheiden. Het idee en het denken eraan laat mij al meteen weer in een huilbui uitbarsten... ach.. this is not my day
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijven :*
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:48:42 #164
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106196708
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:44 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijven :*
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...

*ik voel me zo verdomd alleen/in de steek gelaten*
pi_106197077
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...

*ik voel me zo verdomd alleen/in de steek gelaten*
Probeer je gevoelens op te schrijven, eventueel in een mail verwerken. Dan heb je alles op een rijtje en dan kan je weer helder nadenken. Je kan het natuurlijk ook hier posten als je wil.. Maar wat is er dan precies gebeurd? Sterkte iig ;( :*
XO till we overdose
pi_106197250
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook :'(

Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:18:21 #167
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106197423
Mijn voornaamste probleem is dat ik me dus echt zorgen maak wat ik nu nog naar tevredenheid op kan scharrelen. Ik kan m'n ex soms dan mss wel achter het behang willen plakken, maar het was wel echt een topwijf en de eerste waar ik zulke dingen voor heb gevoeld.

Ik wil al een paar dagen relaxt wat filmpjes kijken, maar het komt er niet van omdat het ehhhh.... Ik weet niet. Om eerlijk te zijn is de glans er aardig af zonder haar.

Dus tsjah... Best een lastige positie dit.

Ben wel eens eerder gedumpt, maar dat boeide me geen hol. Dan is het makkelijk en roept het avontuur. Nu gaan mijn toekomstvisioenen op dat gebied niet verder dan een verveelde date met een suf mens dat simpelweg mijn ex niet is of ooit zal kunnen zijn.

Nou weet ik dat dat zou moeten slijten, maar dit is eigenlijk een vrij rationeel verhaal.
'Cos boys don't cry.
pi_106197843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.

Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Hey Jiggy...wie probeer je te overtuigen met de eerste regel? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106198064
In elke post roepen dat je 'je ex-vriendin niet mist, maarrrrr....' schept inderdaad nogal wat twijfel.
pi_106198105
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef grrrbeer het volgende:
Mijn voornaamste probleem is dat ik me dus echt zorgen maak wat ik nu nog naar tevredenheid op kan scharrelen. Ik kan m'n ex soms dan mss wel achter het behang willen plakken, maar het was wel echt een topwijf en de eerste waar ik zulke dingen voor heb gevoeld.

Ik wil al een paar dagen relaxt wat filmpjes kijken, maar het komt er niet van omdat het ehhhh.... Ik weet niet. Om eerlijk te zijn is de glans er aardig af zonder haar.

Dus tsjah... Best een lastige positie dit.

Ben wel eens eerder gedumpt, maar dat boeide me geen hol. Dan is het makkelijk en roept het avontuur. Nu gaan mijn toekomstvisioenen op dat gebied niet verder dan een verveelde date met een suf mens dat simpelweg mijn ex niet is of ooit zal kunnen zijn.

Nou weet ik dat dat zou moeten slijten, maar dit is eigenlijk een vrij rationeel verhaal.
Ik heb precies hetzelfde nu. Ik weet niet hoe je eroverheen komt of hoe het weg slijt maar het is gewoon kut. :{
XO till we overdose
pi_106198151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:

Je mag je ex echt wel missen hoor, het is niet iets ergs o.i.d. maar er komt vast wel iemand op je pad terecht waarmee je op vakantie kan gaan enzo. Uiteindelijk. :)
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:01:17 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106198659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
In elke post roepen dat je 'je ex-vriendin niet mist, maarrrrr....' schept inderdaad nogal wat twijfel.
Misschien bedoeld Jiggy dat hij de intimiteit mist, maar niet per se met zijn ex? :) Zo las ik het in ieder geval :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_106198729
Dat hele ex-vriendin stukje is in deze context geheel overbodig, dus waarom het dan toch expliciet noemen? Alsof je alleen in dit topic zou mogen posten wanneer je iets over je ex(en) roept.
pi_106198843
Ik mis ''het'' maar niet haar...

Zoveel post ik hier de laatste tijd niet meer vind ik zelf hoor;)
pi_106199043
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef JiggyJ het volgende:
Ik mis ''het'' maar niet haar...

Zoveel post ik hier de laatste tijd niet meer vind ik zelf hoor;)
Van mijn part bler je het hier vol Jiggy; no problemo hoor! ;)

(probeer je alleen maar te helpen door af en toe die confronterende spiegel naar voren te halen.....)

Imo mis je 'het' niet want dan was 'het' er alweer. Je mist 'haar' nog steeds en wat zou dat geven? Het zegt toch alleen maar dat je oprecht en diep gek op haar was??
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:47:40 #176
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106200142
Ik vraag mij vandaag af hoe je je liefde van je leven los kunt laten terwijl hij nare dingen heeft gezegd. Blijkbaar ben ik gewoon hypocriet naar mijzelf toe.

Daarnaast zit ik morgenavond alleen thuis. durf de katten niet alleen te laten die net zijn meeverhuisd. Verder zijn de mensen om mij heen al bezet en hebben al allerlei afspraken. Een film kijken heb ik geen zin in omdat daar, net als eerder door iemand gezegd, de glans vanaf is. Mijn ex-to-be zit (samen met zijn moeder) bij zijn "beste vriendin". En daar kan ik het dan mee doen. Ik moet dus maar dealen met mijn gevoelens en wat ik wil en er is niemand die daar in mee kan gaan. Ik moet mij schikken naar anderen en daar heb ik vandaag in ieder geval geen zin in en ben ik sjaggie, aggressief en intens verdrietig
pi_106200349
Ik leef met je mee Mickeys. Alleen zijn deze dagen valt behoorlijk tegen. Als het je enigszins oplucht kan je hier je verdriet van je proberen af te schrijven. Veel sterkte!
pi_106200440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef El_Borracho het volgende:
Ik leef met je mee Mickeys. Alleen zijn deze dagen valt behoorlijk tegen. Als het je enigszins oplucht kan je hier je verdriet van je proberen af te schrijven. Veel sterkte!
Dit ja. Heel veel sterkte mickeys
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:55:39 #179
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_106200459
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Mickeys het volgende:
Ik vraag mij vandaag af hoe je je liefde van je leven los kunt laten terwijl hij nare dingen heeft gezegd. Blijkbaar ben ik gewoon hypocriet naar mijzelf toe.

Daarnaast zit ik morgenavond alleen thuis. durf de katten niet alleen te laten die net zijn meeverhuisd. Verder zijn de mensen om mij heen al bezet en hebben al allerlei afspraken. Een film kijken heb ik geen zin in omdat daar, net als eerder door iemand gezegd, de glans vanaf is. Mijn ex-to-be zit (samen met zijn moeder) bij zijn "beste vriendin". En daar kan ik het dan mee doen. Ik moet dus maar dealen met mijn gevoelens en wat ik wil en er is niemand die daar in mee kan gaan. Ik moet mij schikken naar anderen en daar heb ik vandaag in ieder geval geen zin in en ben ik sjaggie, aggressief en intens verdrietig
Katten in zo'n reisdingetje zetten en ergens mee naartoe nemen? Familie?
pi_106200775
Bleh. Ik zit hier maar aan hem te denken en ik ben intens verdrietig. Ik weet niet hoe ik dit door moet komen. Al z'n lieve woorden, z'n gezicht, hoe hij me vast hield en hoe hij naar me keek speelt zich af als een film in m'n hoofd.. En z'n laatste bericht maakt alles kapot. 'Kanker op, val gewoon dood ofzo' doet zo veel pijn... ;(
XO till we overdose
pi_106201127
Ik sta voor een moeilijke keuze. Het is nu een maandje uit met mijn vriendin(ik heb in de tussentijd ook hier gepost), en het contact is eigenlijk weer helemaal goed. De reden van de breuk moest ik overigens niet bij mezelf zoeken, maar ze zit vooral met zichzelf in de knoop(problemen in haar leven etc.) Ze stelt ons contact erg op prijs en sluit ook niks uit voor de nabije toekomst. Nu wil het geval dat wij morgen oud & nieuw vieren op dezelfde plek. Eigenlijk wil ik gewoon voor haar gaan, maar als ze die avond ook voor mij gaat, ben ik toch weer bang om met valse hoop te zitten.(Aangezien het zo vaker is gegaan, maar ze achteraf toch weer een beetje twijfelt door alles, niet door mij.)

Zo, dat is van me afgeschreven. :)
pi_106201150
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef ovoxo het volgende:
Bleh. Ik zit hier maar aan hem te denken en ik ben intens verdrietig. Ik weet niet hoe ik dit door moet komen. Al z'n lieve woorden, z'n gezicht, hoe hij me vast hield en hoe hij naar me keek speelt zich af als een film in m'n hoofd.. En z'n laatste bericht maakt alles kapot. 'Kanker op, val gewoon dood ofzo' doet zo veel pijn... ;(
Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .
Ik heb gedroomd van hem trouwens dat die wilde praten ............ yeah like that is gonna happen , die staat nog liever onder stroom dan dat die dat doet.
Eigenlijk zit ik ook te bedenken sinds ik zijn vrienden en broer ken en daar gewoon mee op kan schieten denk ik eigenlijk dat het best awkard kan zijn als ik ze in het nieuwe jaar tegenkom met zijn allen . Ik weet dat hun er spontaan in zijn en dan is het wel raar als ik een iemand moedwillig geen gelukkig nieuwjaar wens.
pi_106202005
Atemno, ik kan me wel in jouw vriendin verplaatsen wat afstand betreft, omdat ik zelf ook in de knoop zit met van alles en de relatie met mn ex was ook best stressvol. Het was dus ook eerst de bedoeling dat ik de tijd zou nemen en dat we daarna wel zouden zien of het weer op kon bloeien.

mijn ex vindt nu dat ik er of voor de volle 100% moet gaan, of niet. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Want ik weet, dat 'misschien wordt het ooit nog wel wat' voor mij de pijn verzacht maar ik weet ook diep van binnen dat als ik ECHT voor deze jongen zou willen gaan, ik ook echt voor de volle 100% zou gaan. Nu.

Nu is niet iedereen hetzelfde en mss zit zij heel anders in elkaar, vindt het iig wel heel knap dat je op haar kunt blijven 'wachten' en contact blijft houden. :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:47:44 #184
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106202318
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef ovoxo het volgende:
'Kanker op, val gewoon dood ofzo'
Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dus :P Wel pittig die ja. Sjonge.
'Cos boys don't cry.
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:51:52 #185
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106202498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .
Ik heb gedroomd van hem trouwens dat die wilde praten ............ yeah like that is gonna happen , die staat nog liever onder stroom dan dat die dat doet.
Eigenlijk zit ik ook te bedenken sinds ik zijn vrienden en broer ken en daar gewoon mee op kan schieten denk ik eigenlijk dat het best awkard kan zijn als ik ze in het nieuwe jaar tegenkom met zijn allen . Ik weet dat hun er spontaan in zijn en dan is het wel raar als ik een iemand moedwillig geen gelukkig nieuwjaar wens.
Denk niet dat het welslagen van zijn jaar al te zeer beïnvloed wordt door inhoud, oprechtheid of communicatie van jouw nieuwjaarswensen, maar het staat idd een beetje raar.
'Cos boys don't cry.
pi_106202742
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dus :P Wel pittig die ja. Sjonge.

I know. Het breekt wel echt je hart als een persoon waar je zo veel van houdt dat tegen je zegt. }:|
XO till we overdose
pi_106203687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef thatday het volgende:
Atemno, ik kan me wel in jouw vriendin verplaatsen wat afstand betreft, omdat ik zelf ook in de knoop zit met van alles en de relatie met mn ex was ook best stressvol. Het was dus ook eerst de bedoeling dat ik de tijd zou nemen en dat we daarna wel zouden zien of het weer op kon bloeien.

mijn ex vindt nu dat ik er of voor de volle 100% moet gaan, of niet. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Want ik weet, dat 'misschien wordt het ooit nog wel wat' voor mij de pijn verzacht maar ik weet ook diep van binnen dat als ik ECHT voor deze jongen zou willen gaan, ik ook echt voor de volle 100% zou gaan. Nu.

Nu is niet iedereen hetzelfde en mss zit zij heel anders in elkaar, vindt het iig wel heel knap dat je op haar kunt blijven 'wachten' en contact blijft houden. :)
Voor onze relatie had ze dit ook al, maar toen ben ik ook op haar blijven wachten, wat erg gewaardeerd werd. Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik wil dat ze 100% voor me gaat, of helemaal niet gaat. Maar anderzijds wil en blijf ik haar wel de tijd en ruimte geven.

Maar wat zou wijsheid zijn op dit moment? Ik wil niks forceren of haar voor het blok zitten, maar uit het verleden blijkt wel dat ze zich open stelt als ik gewoon het stapje zet. :x Want daar is ze zelf niet zo heel goed in.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:32:24 #188
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106204057
Morgen wordt echt een kutdag van bijbelse proporties mensen... En die jackpot ga ik ook niet winnen, kan het maar beter accepteren.
'Cos boys don't cry.
pi_106204082
Ik zou het wel waarderen, maar ik heb samen met hem besloten dan maar niets. Niet omdat ik die tijd en ruimte niet fijn vindt, maar omdat ik het hem niet aan wil doen om te 'wachten' terwijl ik niet kan garanderen dat alles weer goed komt. En dat vind ik oneerlijk. Noemen mensen ook wel, iemand aan het lijntje houden. Deze situatie is wel iets gecompliceerder dan dat, maar zolang je niet weet waar je naartoe werkt en of zij jou echt nog wil kun je jezelf miss beter beschermen als het je zwaar valt.

Of.. je laat zelf een tijdje niks horen en kijkt hoeveel input er nog van haar kant komt.
pi_106204175
Je lijkt echt me ex. ;$ Ze zegt ook dat ze niks kan garanderen en niks belooft. Maar dat verwacht ik ook niet, ik wil alleen dat ze niet nu kiest voor iets waar ze niet 100% achter staat. Of dat nou is dat ze voor mij kiest, of voor niets kiest. Daarom wacht ik het liever nog even af. Al is het wel moeilijk om zelf niet door te gaan. =)

Niks van me laten horen is niet echt een optie.. te vaak geprobeerd.
pi_106204914
haha ja erge types hoor, mensen die niet weten wat ze willen. succes iig ;)
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:05:48 #192
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106205376
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef thatday het volgende:
haha ja erge types hoor, mensen die niet weten wat ze willen. succes iig ;)
Mwah, dit topic zit vol met mensen wie wel weten wat ze willen maar je kan toch moeilijk zeggen dat je hier verzuipt in het feestgedruis O-)
'Cos boys don't cry.
pi_106205517
Achja, 1 januari doe ik verslag over hoe het is verlopen. :P
pi_106206218
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef Atemno het volgende:
Achja, 1 januari doe ik verslag over hoe het is verlopen. :P
Ik wens je heel veel succes en hopelijk kiest ze voor jou en anders zijn er nog veel meer meiden :)
XO till we overdose
pi_106206273
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.

Maar... terwijl zegt ze dat ik het normaal moest vinden dat ze twijfelde vooraleer een relatie te beginnen omdat ze "niet na enkele maanden" ongelukkig wou worden en dat ze nu niet meer dezelfde gevoelens had als in het begin.

Ik probeerde haar uit te leggen dat het woord twijfel een enorme afknapper voor me geweest is maar dat begrijpt ze blijkbaar niet.

ARGH |:( het leven moet zwart of wit zijn, niets tussenin...

Ik heb haar gezegd dat ik niet weet wat ik met haar moet. Als ik haar zei dat ik haar als vriendin/klasgenote zou zien dat ik ontzettend jaloers zou worden als ze een nieuwe vriend heeft, of dat ik haar uit m'n leven moest gooien. Van het eerste zei ze dat dat niet iets is waar ik me nu zorgen om moet maken en dat ze dat zou willen (bevriend blijven), het tweede wil ze absoluut niet.
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:33:25 #196
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106206354
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.

Maar... terwijl zegt ze dat ik het normaal moest vinden dat ze twijfelde vooraleer een relatie te beginnen omdat ze "niet na enkele maanden" ongelukkig wou worden en dat ze nu niet meer dezelfde gevoelens had als in het begin.

Ik probeerde haar uit te leggen dat het woord twijfel een enorme afknapper voor me geweest is maar dat begrijpt ze blijkbaar niet.

ARGH |:( het leven moet zwart of wit zijn, niets tussenin...

Ik heb haar gezegd dat ik niet weet wat ik met haar moet. Als ik haar zei dat ik haar als vriendin/klasgenote zou zien dat ik ontzettend jaloers zou worden als ze een nieuwe vriend heeft, of dat ik haar uit m'n leven moest gooien. Van het eerste zei ze dat dat niet iets is waar ik me nu zorgen om moet maken en dat ze dat zou willen (bevriend blijven), het tweede wil ze absoluut niet.
Ja, tot ze zelf een ander heeft. En dan is ze niet meer met je bezig :)

Leuk en aardig die praatjes, maar dat is ook al wat het is.
'Cos boys don't cry.
pi_106206665
quote:
Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.
That said, ken ik haar en jou niet.. maar zo komt het wel over.
XO till we overdose
pi_106206905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.
That said, ken ik haar en jou niet.. maar zo komt het wel over.
Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie in :)
pi_106207082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie in :)
Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :p
XO till we overdose
pi_106207123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :p
lol :) dan hoef ik alvast die discussie niet aan te gaan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: