Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
@Sooph
Denk dat iedereen hier goed begrijpt dat je even in de war bentNo worries!
Ik denk dat veel mensen hier met het zelfde dilemma hebben gezeten, sjah zoiets plan je niet..quote:Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.
Klopt, met mijn ex had ik ook al plannen voor de kerst en oud&nieuw. Ontzettend moeilijk als dat wegvalt, tis nu bijna 4 weken geleden. Maar op zo'n avond als gisteren en vandaag is het toch weer even pittig als je bedenkt dat je eigenlijk samen had moeten zijnquote:Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.
Helemaal mee eens! hebt zelf ook zo onder vonden..quote:Op maandag 26 december 2011 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, met mijn ex had ik ook al plannen voor de kerst en oud&nieuw. Ontzettend moeilijk als dat wegvalt, tis nu bijna 4 weken geleden. Maar op zo'n avond als gisteren en vandaag is het toch weer even pittig als je bedenkt dat je eigenlijk samen had moeten zijn
Idem, de leukste familievragen zijn dan ook: "wanneer breng je eens een vriendin mee?"quote:Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! hebt zelf ook zo onder vonden..
Haha klopt! het word een soap op deze manierquote:Op maandag 26 december 2011 19:36 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Idem, de leukste familievragen zijn dan ook: "wanneer breng je eens een vriendin mee?"
euhm, niet... want het is sinds vandaag uit
Ook voor jou: Sterkte en welkom bij de club.quote:Op maandag 26 december 2011 19:40 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik lees al tijdje mee, en ga toch ff meeschrijven.. Merk dat ik mijn vriendinnen er niet meer mee wil lastigvallen. Is ook niet leuk voor hen natuurlijk.
Lange knipperlichtrelatie gehad. Laatst toch weer opnieuw proberen na 2 maanden geen contact. Hij wil zijn vrijheid behouden, geen dingen laten en eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen wil afspreken wanneer het hem uitkomt. Ik vond dat wij elkaar te weinig zagen en dat hij te weinig moeite deed of liet merken dat hij mij leuk vond. Veel discussies en nu heeft hij gezegd dat hij het niet meer wil proberen omdat we niet op 1 lijn zitten terwijl ik het wel wilde proberen. Maar dat hij mij nog wel leuk vindt en dat het misschien over een paar jaar anders is als hij klaar is met zijn studie. Iedereen weet natuurlijk bij zo'n uitspraak dat hij mij niet leuk genoeg vindt, omdat hij mij anderrs ook dolgraag wilde zien enz. Ik ben er echt kapot van... Hij is de eerste waar ik zo gek op ben en zag een toekomst voor me met hem. En hij wil niet met mij. Dat doet echt extreem veel pijn..
@Sooph
Wat zijn dan dingen waarvan je dat moet uitzoeken? Met hem te maken? Of iets anders? En vind je het niet zonde om hier dan een punt achter te zetten? En ben je verdrietig ofzo of is het wel prima?
Nou, ik wist gewoon niet meer goed of hij wel de juiste persoon voor mij was op dit moment en of ik uberhaupt nog wel een relatie wilde, maar tegelijkertijd wilde ik hem niet kwijt omdat ik heel veel van hem hou. Maar dit was natuurlijk veel te tegenstrijdig voor hem, natuurlijk wil je iemand die helemaal voor jou gaat en niet iemand die twijfelt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:40 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik lees al tijdje mee, en ga toch ff meeschrijven.. Merk dat ik mijn vriendinnen er niet meer mee wil lastigvallen. Is ook niet leuk voor hen natuurlijk.
Lange knipperlichtrelatie gehad. Laatst toch weer opnieuw proberen na 2 maanden geen contact. Hij wil zijn vrijheid behouden, geen dingen laten en eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen wil afspreken wanneer het hem uitkomt. Ik vond dat wij elkaar te weinig zagen en dat hij te weinig moeite deed of liet merken dat hij mij leuk vond. Veel discussies en nu heeft hij gezegd dat hij het niet meer wil proberen omdat we niet op 1 lijn zitten terwijl ik het wel wilde proberen. Maar dat hij mij nog wel leuk vindt en dat het misschien over een paar jaar anders is als hij klaar is met zijn studie. Iedereen weet natuurlijk bij zo'n uitspraak dat hij mij niet leuk genoeg vindt, omdat hij mij anderrs ook dolgraag wilde zien enz. Ik ben er echt kapot van... Hij is de eerste waar ik zo gek op ben en zag een toekomst voor me met hem. En hij wil niet met mij. Dat doet echt extreem veel pijn..
@Sooph
Wat zijn dan dingen waarvan je dat moet uitzoeken? Met hem te maken? Of iets anders? En vind je het niet zonde om hier dan een punt achter te zetten? En ben je verdrietig ofzo of is het wel prima?
Nou, hij heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt, maar we waren het er beiden mee eens. Tja, spijt, ik heb er nu heel veel verdriet om omdat het nog maar een paar uur geleden is, verder weet ik het nog niet zo goed.quote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef El_Borracho het volgende:
Snowyflake86: je gaat dat nu niet geloven, maar een gast die geen moeite voor je wil doen is je niet waard en niet de juiste voor je... Sterkte!
Sooph: jij hebt het uitgemaakt? het lijkt dat je er nu spijt van hebt en dat het dus de verkeerde keuze geweest is? hoe denkt hij er over?
Daar heb ik respect voor, netjes van jequote:Op maandag 26 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Een vriend van hem een prettige kerstgewenst omdat het zijn eerste kerst was zonder zijn pa. Hij was er blij mee en ik kreeg een berichtje terug met bedankje. Even nadat het bedankje was gedaan , kwam er op mijn ex zijn facebook met prettige kerst waar hun samen op zaten.
En ergens doet me dat even goed om te zien , dat juist die vriend ondanks dat die het moeilijk had , juist even toch de kerst waarschijnlijjk even hem heeft doorgebracht.
Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...quote:Op maandag 26 december 2011 19:46 schreef Sooph het volgende:
[..]
Nou, ik wist gewoon niet meer goed of hij wel de juiste persoon voor mij was op dit moment en of ik uberhaupt nog wel een relatie wilde, maar tegelijkertijd wilde ik hem niet kwijt omdat ik heel veel van hem hou. Maar dit was natuurlijk veel te tegenstrijdig voor hem, natuurlijk wil je iemand die helemaal voor jou gaat en niet iemand die twijfelt.
En hoe voelt je ex zich dan?quote:Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...
Die vindt het voor zichzelf erg dat ze niet de juiste persoon tegenkomt om een relatie mee te beginnen, maar ik denk niet dat ze met mij inzit...quote:
Juist same here! en voor alvast antwoord op sooph: Mijn ex die voelt zich er gewoon goed om.. of ze doet zich zo voor? ik weet het ook niet.. geen contact meer met der, maar voor de laatste keer dat ik haar heb gesproken.. nouja zij was eral overheen en ik zit er nog meequote:Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...
Dat is ook kut dat ze vooral met zichzelf bezig isquote:Op maandag 26 december 2011 19:51 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Die vindt het voor zichzelf erg dat ze niet de juiste persoon tegenkomt om een relatie mee te beginnen, maar ik denk niet dat ze met mij inzit...
Eens, maar dat zou het voor mij makkelijker moeten maken denk ik, dan zat ze toch niet met mij in...quote:Op maandag 26 december 2011 19:52 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dat is ook kut dat ze vooral met zichzelf bezig is
Och, zo gaat dat in 99% van de gevallen volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2011 19:52 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dat is ook kut dat ze vooral met zichzelf bezig is
Op drie dagen na elf maanden.quote:Op maandag 26 december 2011 19:54 schreef Snowyflake86 het volgende:
@sooph hoe lang had je al iets met hem dan? En waarom twijfelde je? En waarom denk je dat je ff helemaal geen relatie wil?
Ik ben er juist aan toe om een leuke relatie te hebben met iemand en dan vind ik het wel interessant om te lezen van iemand die miss geen relatie wil op dit moment..
Laat het dan een paar dagen bezinken... Het heeft geen zin om naar haar te smsen of te bellen... Dan gaat ze juist lastiger op je worden.quote:Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och, zo gaat dat in 99% van de gevallen volgens mij.
Ook met mijn ex nu, ze weigert gewoon ook maar een woord tegen me te zeggen. Ook al heeft zij het er ook moeilijk mee, dat weet ik zeker. Een user hier zei het mooi: Ze heeft haar eigen werkelijkheid gemaakt.
Doet vooral pijn omdat we hiervoor heel gelukkig met elkaar warenEn nu hebben we (heeft zij eigenlijk) al meer dan een week niks laten horen. Niet eens een reply op "Fijne kerst
", dat zijn dingen waar ik echt helemaal niks van begrijp
Voordat ik haar een fijne kerst heb gewenst had ik al een aantal dagen niks laten horen hoorquote:Op maandag 26 december 2011 19:56 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Laat het dan een paar dagen bezinken... Het heeft geen zin om naar haar te smsen of te bellen... Dan gaat ze juist lastiger op je worden.
Ik kan het mij echt niet voorstellen om helemaal geen contact met hem meer te hebben, maar ik kan me het ook voorstellen dat je daar als andere partij helemaal geen zin in hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och, zo gaat dat in 99% van de gevallen volgens mij.
Ook met mijn ex nu, ze weigert gewoon ook maar een woord tegen me te zeggen. Ook al heeft zij het er ook moeilijk mee, dat weet ik zeker. Een user hier zei het mooi: Ze heeft haar eigen werkelijkheid gemaakt.
Doet vooral pijn omdat we hiervoor heel gelukkig met elkaar warenEn nu hebben we (heeft zij eigenlijk) al meer dan een week niks laten horen. Niet eens een reply op "Fijne kerst
", dat zijn dingen waar ik echt helemaal niks van begrijp
Probleem is alleen, ik weet dat ze dat wel wilt. En dat is niet iets wat ik mezelf aan praat ofzo, dat heeft ze letterlijk zo gezegd. Tot dat ik zei dat ik niet wilde, toen was het ineens "Wil je me nu zomaar uit je leven zetten?"quote:Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef Mattytrix het volgende:
Moet je ook doen, 2 weken niks van me laten horen bij mijn ex.. waarna ik toch overstag was gegaan om te vragen hoe het met der was.. waarop ik vervolgens niks terug kreeg, en dan ga je toch denken: Ja! dit maakt het voor mij ook makkelijker.. ze wil niks meer van me weten
Ja nee oke, dat is dan ook wel de omgekeerde wereld.. ach waarscheinlijk zal het ook wel door de situatie komen waar je met je beiden in zit.. je weet van elkaar niet wat je kan verwachten.quote:Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Probleem is alleen, ik weet dat ze dat wel wilt. En dat is niet iets wat ik mezelf aan praat ofzo, dat heeft ze letterlijk zo gezegd. Tot dat ik zei dat ik niet wilde, toen was het ineens "Wil je me nu zomaar uit je leven zetten?"
Toen dacht ik even: Lol wat, nee, daar heb jij voor gekozen
quote:Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef El_Borracho het volgende:
Volgende TT: waar vrouwen niet weten wat ze willen
Het ligt er echt geheel aan op welke manier. Heb in het vorige topic ook even kort verteld over mijn vorige ex. Daar wil ik nooit meer wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ene partij niets meer qua contact wil.
Bij mij is dat ook zo. Ook al wil ik hem nog zo vaak spreken, je kan dat beter niet doen anders blijf je erin hangen. Je blijft bezig met die ander op die manier. Ex vond het ook raar dat ik alleen hoi alles goed tegen hem zal zeggen als ik hem tegen kom en niet gezellig een praatje ga houden. Ik zeg dan dat ik dat niet kan, omdat ik dan iemand heel leuk vind maar diegene wil niet met mij verder. Tja, ik kan dan leuk, lief en aardig doen alsof mijn hart niet gebroken is.
Dus als mensen denken dat de ander dan niks meer van ze wil weten is dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval. Het doet hen gewoon pijn en willen het afsluiten. Wat heeft het nog voor nut om contact te houden met iemand die je hart heeft gebroken?
Daar heb je ook wel gelijk in, dat ben ik dus ook gaan inzien op den duur.. ik vroeg mezelf eigenlijk af van.. Waarom moet ik haar vragen hoe het is.. zij heeft mij zomaar gedumpt na 8 jaar..quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ene partij niets meer qua contact wil.
Bij mij is dat ook zo. Ook al wil ik hem nog zo vaak spreken, je kan dat beter niet doen anders blijf je erin hangen. Je blijft bezig met die ander op die manier. Ex vond het ook raar dat ik alleen hoi alles goed tegen hem zal zeggen als ik hem tegen kom en niet gezellig een praatje ga houden. Ik zeg dan dat ik dat niet kan, omdat ik dan iemand heel leuk vind maar diegene wil niet met mij verder. Tja, ik kan dan leuk, lief en aardig doen alsof mijn hart niet gebroken is.
Dus als mensen denken dat de ander dan niks meer van ze wil weten is dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval. Het doet hen gewoon pijn en willen het afsluiten. Wat heeft het nog voor nut om contact te houden met iemand die je hart heeft gebroken?
quote:Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef El_Borracho het volgende:
Volgende TT: waar vrouwen niet weten wat ze willen
Mijn ex wist ook lange tijd niet wat hij wilde enz maar goed, als iemand twijfelt gaat diegene gewoon niet voor je. Als jij het bent voor diegene gaat hij of zij echt niet zeggen: ik twijfel. Nee, dan weten ze het zeker en zorgen zij er ook gewoon voor dat het goed loopt en zorgen ze er wel voor dat ze je niet kwijt raken.quote:Op maandag 26 december 2011 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het ligt er echt geheel aan op welke manier. Heb in het vorige topic ook even kort verteld over mijn vorige ex. Daar wil ik nooit meer wat mee te maken hebben.
Maar met mijn "huidige" ex, het is allemaal zo complex. Ze heeft letterlijk gezegd dat ze het allemaal niet meer weet wat ze nu wilt. Dat ze twijfelt of ze de juiste keuze maakt. Dan denk ik: PRAAT DAN MET ME. Dit is voor ons allebei niks
Heb het geprobeerd toen het net uit was, even een facebook berichtje gestuurd (ben niet zo close met haar vrienden of ietsquote:Op maandag 26 december 2011 20:24 schreef El_Borracho het volgende:
Goten, kan je er niet met een vriend(in) van haar over praten, dan weet je tenminste wat er gaande is?
Hm, ik hoop dat ze je niet een of andere banaliteit erg kwalijk neemt.quote:Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd toen het net uit was, even een facebook berichtje gestuurd (ben niet zo close met haar vrienden of iets) Maar die besloot ook dat de negeer modus het beste werkt
Ik heb geen idee waar ik aan verdiend heb om zo behandeld te wordenquote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Hm, ik hoop dat ze je niet een of andere banaliteit erg kwalijk neemt.
Tijd om je eigen warme trui te gebruiken! Aan jezelf denkenquote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef Sooph het volgende:
Ik wilde net een warme trui pakken, wat me eraan herinnerde dat ik die van hem altijd gebruikte en hij heeft hem vanmiddag meegenomen. Tijd voor een pity party voor mezelf
Probeer eens met hem te praten, dat verschaft je wat meer infoquote:Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk stom misschien dit maar misschien leid ik een beetje aan paranoia qua ex want voor mijn gevoel is dit heel toevallig dat op het moment dat die vriend van hem een berichtje op mijn prikbord plaatste dat daarna een foto van hun samen geplaatst is net of die om toestemming heeft gevraagd ofzo .
Het is ook raar want op dit moment is er gewoon een rare ruzie geweest waardoor we niet praten en hij zelfs de voor de kroeg buiten bleef staan omdat die me niet echt onder ogen kon komen en eerlijk gezegd snap ik dat niet en is dat heel raar gedrag geweest.
Dat schip is gepasseerd, ik ben heel vaak degene geweest die dingen uit wilde praten omdat ik geen ruzie wilde omdat we gezamelijk mensen kennen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Probeer eens met hem te praten, dat verschaft je wat meer info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |