In elke grap zit een kern van waarheid.quote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zou je anders een aanbod doen maar laat maar zitten dan
Ik geloof dat heel veel mensen in dit topic al voorzien zijn, of helemaal geen hossel skills hoeven te leren.quote:
Ik ook en ik ben getrouwd. Je hebt hier drie groepen mensen:quote:
Ja en ook de enige in de familie die meer op haar Nederlandse vader lijkt. Not fairquote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh, dan ben je wel heel letterlijk Nederlands-Indisch.
Haha. In andere landen ben je weer heel exotisch. Dat heb ik in Colombia.quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja en ook de enige in de familie die meer op haar Nederlandse vader lijkt. Not fair
Je kan nooit teveel hosselskills lerenquote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat heel veel mensen in dit topic al voorzien zijn, of helemaal geen hossel skills hoeven te leren.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zit de ware vast niet in jou
Halfbloedjes doen het meestal wel goed ja.quote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben halfbloedIk kook niet flauw
Achja... als ik er zelf maar plezier aan heb en er geen mensen mee kwets ofzo.quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zit een bepaalde mentaliteit achter om het als een grap te maken he
quote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij komt soms wanhopiger over dan Tijn, not a small feat
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.quote:Op zondag 25 december 2011 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja... als ik er zelf maar plezier aan heb en er geen mensen mee kwets ofzo.
hoe danquote:Op zondag 25 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.
Ow sorryquote:Op zondag 25 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.
Nee dat klopt daar is de bank te smal voor en ik heb mijn panty nog aan :pquote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zit de ware vast niet in jou
Zij willen mij in de trio en ik bied mezelf niet aan hun aan denk. Beetje jaloers dus...quote:
Kan goed uitpakken ja qua koken...quote:
We zijn hele nette mensen en alles wat niet netjes en gentleman-like is, kwetst ons.quote:
Ja hoorquote:
Daar hoeft de panty ook niet voor uitquote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee dat klopt daar is de bank te smal voor en ik heb mijn panty nog aan :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef Strani het volgende:
We zijn hele nette mensen en alles wat niet netjes en gentleman-like is, kwetst ons.
Precies!quote:Op zondag 25 december 2011 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Het is ook niet dat we kwaad zijn.. We zijn gewoon een beetje teleurgesteld.
quote:
of 'ed' aan het einde, denk ik.quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mis nog 'a' tussenin en 'ment' aan het einde
Symptomen van een FOK!verslavingquote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]Over een tijdje zijn wij misschien je echte leven en zie je je werk en familieleven als leuk tijdverdrijf!
quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
of 'ed' aan het einde, denk ik.
Edit: Oh nee, je maakte een grapje. Inmiddels begrepen.
Haha, draag het embleem met eer, ridder Sinji.quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
Ferm doch rechtvaardig heb ik opgetreden tegen het postgedrag van Kingtoppie
/[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]Over een tijdje zijn wij misschien je echte leven en zie je je werk en familieleven als leuk tijdverdrijf!
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
nou liever wel want het is een kerstpanty met wit Noors sterretjesborsuursel. Grijs jurkje met V-hals, paars hemdje, oorbellen en ketting en kersenrode lippenstift. Mijn kerstoutfit was in orde. Morgen in de trein doe ik het weer aan
Vinden de andere treinpassagiers dat niet raar?quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
nou liever wel want het is een kerstpanty met wit Noors sterretjesborsuursel. Grijs jurkje met V-hals, paars hemdje, oorbellen en ketting en kersenrode lippenstift. Mijn kerstoutfit was in orde. Morgen in de trein doe ik het weer aan
Pics.quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
Klinkt luguberquote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?
Resident Evil 2?quote:Op zondag 25 december 2011 21:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben blij want ik heb RE2 gehaald.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was anders in het begin van deze reeks een hit hoor!quote:Op zondag 25 december 2011 21:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gemeen hoor, zo'n opmerking!![]()
ik moest stiekem wel lachen
quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, module van opleiding.
* Strani zet z'n geld op degene met het meeste Aziatische bloed want die kunnen allemaal karate.quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, hajewat dan? Wil je vechten ofzo
Omdat ik me nog kan herinneren dat ik RE4 speelde, vandaarquote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, hajewat dan? Wil je vechten ofzo
quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben te westers opgevoedquote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani zet z'n geld op degene met het meeste Aziatische bloed want die kunnen allemaal karate.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat maakt het goedquote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Omdat ik me nog kan herinneren dat ik RE4 speelde, vandaar
Nog een cijfer gekregen, of enkel gehaald?quote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
bedankt
Had zo'n gevoel dat ik die tentamen slecht gemaakt had.
Dat lukt inderdaad niet.quote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik kan gewoon niet gamen en dit topic volgen verdomme.
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Jochie tochquote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Wat is voor jou de perfecte vrouw, Sinji?quote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan zet ik mijn zoektocht naar de perfecte vrouw voort
Ja zeker wel.quote:Op zondag 25 december 2011 21:20 schreef BombaAriba het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.
The perfect combination between cute and sexyquote:Op zondag 25 december 2011 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is voor jou de perfecte vrouw, Sinji?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
The perfect combination between cute and sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij snapt het man, jij snapt het.quote:
Ik krijg Mr. Bean with turkey flashbacksquote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
I wishquote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...quote:
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurkenquote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele rare parodie op die aflevering gezien vrees ik.quote:Op zondag 25 december 2011 21:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik krijg Mr. Bean with turkey flashbacks
Ze heeft iets wat me aanspreekt, ze is schattig doch aantrekkelijk en gewoon gezellig.quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe meid om te daten. Qua gedrag
vs americain pie, jeweettochquote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele rare parodie op die aflevering gezien vrees ik.
Je ziet er nu niet goed uit?quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurken
Maar ik hoop wel serieus dat er iemand is om oogcontact mee te maken en een beetje mee te flirten. Als ik er goed uitzie, maak ik daar kans op. Onverzorgd is ook niks,
Als 'voor Ajax' je vierde criterium is moet je nog wat werken aan je prioriteiten hoorquote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft iets wat me aanspreekt, ze is schattig doch aantrekkelijk en gewoon gezellig.
En voor Ajax en en en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geraldine Kemperquote:
Ben vegatarier manquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...
Hoezo? Ajax is mijn lust en mijn leven als je dat met iemand kan delen is dat altijd mooi toch?quote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als 'voor Ajax' je vierde criterium is moet je nog wat werken aan je prioriteiten hoor
quote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geraldine KemperOhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief karakter zo te zien!
Wesley Heloef? Is dat toevallig je echte naam?quote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax is mijn lust en mijn leven als je dat met iemand kan delen is dat altijd mooi toch?
Deze obsessie heeft echt behandeling nodig. Al je opmerkingen hierover zijn tegen dovevrouwsoren gezegdquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurken
Maar ik hoop wel serieus dat er iemand is om oogcontact mee te maken en een beetje mee te flirten. Als ik er goed uitzie, maak ik daar kans op. Onverzorgd is ook niks,
Niet eens in de buurt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Wesley Heloef? Is dat toevallig je echte naam?
Ja juist wel en het bevalt me prima. Ik ga het morgen maar eens uitproberen onder personen die geen familie zijn.quote:
Probeer je tokus dan tussen 2 witlofjes te wurmen. Wel eerst opwarmen met kaas erover...quote:
Ze is wel tof in het echt. Heel behulpzaam en zo.quote:
Toppers 2011, nee bedankt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:33 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet nú naar Nederland 3 zappen. Spektakel in de ArenA. Ga jij als Ajax fan zeker waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |