Leg eens uit wat je dan wel bedoelt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt mijn hele post niet...
Ik heb een tijd aan internetdating gedaan, maar dat was het 'm niet, dus daar ben ik vanaf gestapt. Een uitgaanstype ben ik niet, maar ik kom in het dagelijks leven toch wel vrouwen tegen. Ik merk vanzelf wel of zich een situatie aandoet waaruit iets zou kunnen ontstaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe probeer je op dit moment aan de vrouw te raken dan?
4some?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou je niet alleen geven, ik zou je bijna net zo hard slopen als Sinos en mfn
Op zoek gaan is niet meteen wanhopig hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb een tijd aan internetdating gedaan, maar dat was het 'm niet, dus daar ben ik vanaf gestapt. Een uitgaanstype ben ik niet, maar ik kom in het dagelijks leven toch wel vrouwen tegen. Ik merk vanzelf wel of zich een situatie aandoet waaruit iets zou kunnen ontstaan.
Actief zoeken dus niet echt, maar dat lijkt me beter, want dat komt ook zo wanhopig over
Voor mij wel een voordeel. Totaal niet erg, dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen hoe zouden jullie het vinden als de vrouw die je date nog totaal onervaren is?
Volgens mij vinden mannen dat wel een geil idee om een meisje alles te leren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen hoe zouden jullie het vinden als de vrouw die je date nog totaal onervaren is?
Daar hoopte ik al op!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou je niet alleen geven, ik zou je bijna net zo hard slopen als Sinos en mfn
Er zit niets anders op denk ik.quote:
Dat heb ik nooit gedaan, maar dat zal je duidelijk zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op zoek gaan is niet meteen wanhopig hoor.
Alles pakken wat je pakken kunt, dat is wanhopig.
Geeft niet hoor sinosquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Zou voor mij geen moer uit maken, als ze maar leuk is en ik daar voor val, that's good enough for me.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
dit denk ik jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mannen dat wel een geil idee om een meisje alles te leren.
Wat doe je in het dagelijks leven dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb een tijd aan internetdating gedaan, maar dat was het 'm niet, dus daar ben ik vanaf gestapt. Een uitgaanstype ben ik niet, maar ik kom in het dagelijks leven toch wel vrouwen tegen. Ik merk vanzelf wel of zich een situatie aandoet waaruit iets zou kunnen ontstaan.
Actief zoeken dus niet echt, maar dat lijkt me beter, want dat komt ook zo wanhopig over
Maar even serieus, misschien moet je wel wat harder op zoek gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, maar dat zal je duidelijk zijn
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je dan wel bedoelt.
Mijn hele post ging erom dat je aan jezelf kunt werken... Mits uiteraard je dat ook daadwerkelijk kunt.. en die ingredienten die ik opnoemde die zijn daar de basis van..quote:14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel passies hoor en misschien komt het hier niet zo over maar ik vind het leven nog steeds enorm leuk.
Waar het aan schort: een stel ballen.
Dat dus. Waar vrouwen bij een onervaren man vaak iets hebben van "daar moet dan toch wel iets mis mee zijn". Althans, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mannen dat wel een geil idee om een meisje alles te leren.
Aan de ene kant leuk omdat je dan elkaars eerste bent, aan de andere kant zou het ook wel tof zijn als er tenminste iemand weet waar we mee bezig zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het fijner wanneer ze wel wat ervaring hebben maar zo niet dan is het geen probleem ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Ik zou het trouwens fantastisch vinden als ze totaal onervaren is.
Dan denkt ze misschien dat seks in het algemeen gewoon slecht is en dat het niet aan mij ligt.
Ik reis iedere dag met het openbaar vervoer en kom voor mijn werk geregeld nieuw mensen, waaronder ook vrouwen, tegen. Dus dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijks leven dan?Internetdating heb ik geen ervaring mee, hoezo was dat hem niet?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Ik zou het trouwens fantastisch vinden als ze totaal onervaren is.
Dan denkt ze misschien dat seks in het algemeen gewoon slecht is en dat het niet aan mij ligt.
zoek je het niet op de verkeerde site dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik reis iedere dag met het openbaar vervoer en kom voor mijn werk geregeld nieuw mensen, waaronder ook vrouwen, tegen. Dus dat is het probleem niet.
Qua internetdating heb ik enkel op Paiq gestaan omdat ik mezelf voor de vleeskeuring van de betaalsites niet geschikt acht. En ik heb daar één date aan overgehouden, maar daar was geen klik. Met de rest is het al niet tot dates gekomen.
Ik heb niet iets direct waar aan ik moet werken nu. Ik wou dit jaar mijn schoolcijfers ophalen en wat gewicht kwijtraken dat is allebei gelukt, verder heb ik mijn zelfvertrouwen wat opgekrikt ben ik beter over mezelf gaan denken. Verder heb ik serieus werk gemaakt van mijn radiocarriere en heb ik een baantje bij een radiostation. Dus ik vind het vreemd dat je denkt dat ik niet aan mezelf werk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Mijn hele post ging erom dat je aan jezelf kunt werken... Mits uiteraard je dat ook daadwerkelijk kunt.. en die ingredienten die ik opnoemde die zijn daar de basis van..
Als je niet depressief bent, gewoon stabiel bent in je denken en doen, dan kan je juist heel effectief aan jezelf werken.
Maar ik mis die focus van aan jezelf werken bij jou enorm, en ik snap niet waarom dat dan is.
Tja, dat zei ik dus: ik stond op Paiq omdat het gratis was, want ik geef niet graag geld uit aan de betaalde sites waar ik én niet door de vleeskeuring kom én ik geen interessant genoeg profieltekstje weet te schrijven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
zoek je het niet op de verkeerde site dan?
Jammer man, over wat voor bazenplaatje heb je het?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, vandaag zowaar een teken van leven van concertmeisje. Vrolijke feestdagen. Niks meer, niks minder. Dus dat is ook duidelijk
Mag ik nu ook een eigen bazenplaatje zoals heloef? Heb het nodig geloof ik
Ik denk slechts negatief over mezelf waar het 't onderwerp van deze reeks betreft, en dat hebben we volgens mij allemaal wel eensquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Je denkt zeer negatief over jezelf.
Aantrekkelijkheid is enorm relatief Cappie, die Coen Swijnenberg is ook niet bijzonder maar toch valt hij goed in de smaak bij de dames.
Je kan best bij 1 van die dames (want zoveel heb je er maar nodig) in smaak vallen hoor.
Heb je al dingen als speeddating geprobeerd?
Je bent ook een neger?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, vandaag zowaar een teken van leven van concertmeisje. Vrolijke feestdagen. Niks meer, niks minder. Dus dat is ook duidelijk
Mag ik nu ook een eigen bazenplaatje zoals heloef? Heb het nodig geloof ik
Maar waarom zou je die vleeskeuring niet overleven?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk slechts negatief over mezelf waar het 't onderwerp van deze reeks betreft, en dat hebben we volgens mij allemaal wel eens
Speeddating heb ik me nog niet in verdiept. Dat is toch waar je onder het mom van daten meedoet aan een schransfestijn, of zoiets?
Ahum?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent bang dat als je alleen mij hebt kapot gaat he
Was het maar waar, had ik tenminste nog een negerpiemel van een halve meterquote:
Ik had het over Sinos, jij zou als enige van de 3 het wel redelijk overleven omdat je net zon. beer bent als mijquote:
Omdat ik mezelf er niet aantrekkelijk genoeg voor vind, misschien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die vleeskeuring niet overleven?
Ik ben bang dat als ik alleen jou heb dat het dan niet genoeg isquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent bang dat als je alleen mij hebt kapot gaat he
Onverzadigbaar, me like.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik alleen jou heb dat het dan niet genoeg is
Maar wat ik net zeg, aantrekkelijkheid is relatief.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf er niet aantrekkelijk genoeg voor vind, misschien?
Maar serieus, sinds ik afgevallen ben is dat ook wel beter geworden, maar ik ben er ook op dat punt nog niet.
One for each day.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal gemist, denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat ik net zeg, aantrekkelijkheid is relatief.
Dat meisje van gister bijvoorbeeld, misschien vond ze zichzelf wel heel lelijk en had ze voorliefde voor negers.
Kan allemaal.
Tenzij hij kan stofzuigen en afwassen tegelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh, nou ja het was een faalactie van mij gister maar goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal gemist, denk ik
Wou je nog lopen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat kan ik amper afzonderlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tenzij hij kan stofzuigen en afwassen tegelijk
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wou je nog lopen?
ohh nee wacht
Ik probeer het te onthouden. De ene keer gaat dat beter dan de andere, zoal je wel zult wetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, nou ja het was een faalactie van mij gister maar goed.
Maar in ieder geval wat ik probeer te zeggen, denk meer blanco (dus vul niet alvast dat ze je niet aantrekkelijk vinden, dat ze geen onervaren man willen) en bedenk je dat iemand misschien net zo onzeker is als jij.
Ik vond deze leuker.quote:
en nu dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een kerstkaart van mijn ex.
Wat staat er in?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee moet.
In elk geval lief dat ze nog aan je dacht?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee moet.
Wat voor pakje doe je aan? Past vast welquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
Hai liefste schatjes.![]()
Bijna pakjes tijd! De spanning, ik kan het niet aan.
Ik heb geen pakjes om aan te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat voor pakje doe je aan? Past vast wel
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg geen cadeaus van de Kerstman
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg geen cadeaus van de Kerstman
Hoi lieve Myra.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
Hai liefste schatjes.![]()
Bijna pakjes tijd! De spanning, ik kan het niet aan.
Het is een kaart van 2 pinguïns op een slee. Naast de gewone kerstwens en nieuwjaarswens een klein grapje dat we altijd maakten.quote:
Ik weet niet of ik dat wel wil.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elk geval lief dat ze nog aan je dacht?
Je telefoon?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
Ik had een combinette cadeau voor de Kerst en mijn verjaardag.
Hai kaneeltje, was het gisterenavond nog tof? Ik dacht eerst dat jullie toch mee gingen naar het plein en toen waren jullie weer weg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi lieve Myra.
[..]
Het is een kaart van 2 pinguïns op een slee. Naast de gewone kerstwens en nieuwjaarswens een klein grapje dat we altijd maakten.
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil.
Ja.quote:
Het was tof, zonder meer. Wel een beetje eng, ik heb nog nooit zoveel mensen aangeraakt geloof ik. Eerst met Cap, Murdera, Murdera BFF die geen FOKker is, Stefanhaan en Joysa onder een paraplu staan schuren tegen elkaar. En bier staan drinken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai kaneeltje, was het gisterenavond nog tof? Ik dacht eerst dat jullie toch mee gingen naar het plein en toen waren jullie weer weg.![]()
En ze bedoeld vast niets met die kaart.
Bwhehehe, de paraplu's waren inderdaad de hele tijd een goed excuus om lekker tegen iedereen aan te staan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was tof, zonder meer. Wel een beetje eng, ik heb nog nooit zoveel mensen aangeraakt geloof ik. Eerst met Cap, Murdera, Murdera BFF die geen FOKker is, Stefanhaan en Joysa onder een paraplu staan schuren tegen elkaar. En bier staan drinken.
Toen gingen Steef en Joysa weg, zijn we naar een kroegje gegaan.Want we hadden het koud en nat.
Ik weet niet of ze er wat mee bedoelt. Het zou gemakkelijker zijn als ik wist wat ik over haar dacht.
Nice. En die andere 2 dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Geerd het volgende:
Zo dan gister avond in de kroeg toch maar is wat ballen gegroeid. Des al niet te min leverde dat 3 blauwtjes op, maar wel een goed gevoel.
Een had ik eerder die avond bij een andere gelegenheid al gezien beetje oog contact etc zag ook geen teken van een vriendje/vriendin.
Later in de kroeg kwam ze ook binnen met vriendinnen weer "alleen" weer oogcontact enz.
Ik dacht als ik niks doe heb ik straks spijt, gewoon heen gestapt maar net op dat moment, deed ze net of der vriendin wat vroeg/of misschien wel.
Naja maar weer omgedraaid en biertje besteld.
het verbaasde mij al dat je gewoon ook onder die plu bleef staan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was tof, zonder meer. Wel een beetje eng, ik heb nog nooit zoveel mensen aangeraakt geloof ik. Eerst met Cap, Murdera, Murdera BFF die geen FOKker is, Stefanhaan en Joysa onder een paraplu staan schuren tegen elkaar. En bier staan drinken.
Toen gingen Steef en Joysa weg, zijn we naar een kroegje gegaan.Want we hadden het koud en nat.
Ik weet niet of ze er wat mee bedoelt. Het zou gemakkelijker zijn als ik wist wat ik over haar dacht.
Niet dat ik weet. Misschien dat er nog wat gebeurd is na de kroeg, maar dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, de paraplu's waren inderdaad de hele tijd een goed excuus om lekker tegen iedereen aan te staan.Maar ik vind dat dan wel weer fijn.
![]()
Nog spannende dingen gebeurd?
Toen ik die paraplu weg trok toen je aan het zoenen was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, de paraplu's waren inderdaad de hele tijd een goed excuus om lekker tegen iedereen aan te staan.Maar ik vind dat dan wel weer fijn.
![]()
Nog spannende dingen gebeurd?
Oh, je hebt geen vrouw mee naar je grot kunnen sleuren?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien dat er nog wat gebeurd is na de kroeg, maar dat weet ik niet.
Het gaat dan ook steeds beter.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
het verbaasde mij al dat je gewoon ook onder die plu bleef staan!
Vuile hufter. Beetje mijn zoenmomentje verpesten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik die paraplu weg trok toen je aan het zoenen was.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik die paraplu weg trok toen je aan het zoenen was.
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen vrouw mee naar je grot kunnen sleuren?
Nicequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat dan ook steeds beter.
Ik ben verzuurd, sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vuile hufter. Beetje mijn zoenmomentje verpesten.
Hehe, wat deed je en wat zei hij?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens bedreigd door iemand die daar stond met zijn dochter.
Back, heeft niet gewerkt. Wel 1 uur weggeweest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Aight me mp3 speler werkt
De tering mensen, ik hou van jullie, doei
Ik weet niet waarom ik het deed.quote:
Me naar voren wurmen richting Faye en Viro toen zei hij als je nog zoiets flikt kan je een kopstoot krijgen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, wat deed je en wat zei hij?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet iets direct waar aan ik moet werken nu. Ik wou dit jaar mijn schoolcijfers ophalen en wat gewicht kwijtraken dat is allebei gelukt, verder heb ik mijn zelfvertrouwen wat opgekrikt ben ik beter over mezelf gaan denken. Verder heb ik serieus werk gemaakt van mijn radiocarriere en heb ik een baantje bij een radiostation. Dus ik vind het vreemd dat je denkt dat ik niet aan mezelf werk.
Ik heb captain nog helemaal mee gekregen tot vlak bij mijn huis!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien dat er nog wat gebeurd is na de kroeg, maar dat weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je met drank. Ik heb echt amper wat op gister, dus ook niks geks gedaan.quote:
Ik dacht dat je aan zijn dochter zat ofzo. Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Me naar voren wurmen richting Faye en Viro toen zei hij als je nog zoiets flikt kan je een kopstoot krijgen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb captain nog helemaal mee gekregen tot vlak bij mijn huis!Je bent verder gekomen dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een ook bij die eerdere gelegenheid wel gezien (tent/après-ski op de markt) weer het zelfde verhaal oogcontact etc, zag dat der glas leeg was ik dacht lukt me ook wel een 2de keer gewoon der weer heen en vroeg goh wil je nog wat drinken?? Naja antwoord was nee.quote:
Zoiets is er ook gebeurd. Wij stonden daar me zijn drieen (Lars en Naat) en toen had Lars in de kont van een meisje geknepen of zoiets. En toen zei dat meisje "Die jongen (Lars) daar heeft aan me gezeten!" Toen keek ik haar aan toen zei ze dat ik het niet was en toen zei die vader die jongen kijkt zo schaapachtig (Naat dus) die heeft het vast gedaan! Ze konden er allemaal wel om lachen gelukkig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan zijn dochter zat ofzo. Jammer.
Ik heb ook dreads en een baardje nodig denk ik.quote:
Mooi. Ik vond Lars er eigenlijk meer uitzien als iemand die dat doet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets is er ook gebeurd. Wij stonden daar me zijn drieen (Lars en Naat) en toen had Lars in de kont van een meisje geknepen of zoiets. En toen zei dat meisje "Die jongen (Lars) daar heeft aan me gezeten!" Toen keek ik haar aan toen zei ze dat ik het niet was en toen zei die vader die jongen kijkt zo schaapachtig (Naat dus) die heeft het vast gedaan! Ze konden er allemaal wel om lachen gelukkig.
Ik vind iemand een drankje aanbieden als openingszin wel heeeeel slecht trouwens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een ook bij die eerdere gelegenheid wel gezien (tent/après-ski op de markt) weer het zelfde verhaal oogcontact etc, zag dat der glas leeg was ik dacht lukt me ook wel een 2de keer gewoon der weer heen en vroeg goh wil je nog wat drinken?? Naja antwoord was nee.
Sja moet je dan,maar weer terug naar me kameraden.
Ohw en achteraf maar beter ook dat dat niks was geworden die derde is net 17/18 94'
Maja dat zie je der ook niet meer van af tegenwoordig als ze 20 was had ik het ook geloofd.
Eensquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind iemand een drankje aanbieden als openingszin wel heeeeel slecht trouwens.
Heb jij dan goede openingszinnen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind iemand een drankje aanbieden als openingszin wel heeeeel slecht trouwens.
Heb je ook zo'n hekel aan openingszinnen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij dan goede openingszinnen?
Ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan openingszinnen?
Net alsof er geen dames zijn die wel ja zouden zeggen als ze niks met je moetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
Het is wel meteen duidelijk: ja of nee
En je durfde de dame in de pizzatent ook al niet te hosselen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik verzin mijn openingszinnen ter plekke.
Zoals die van gisteren was gewoon wegrennen.
Heloef kan heel goed hoselenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je durfde de dame in de pizzatent ook al niet te hosselen.
Werken! Ik ga trouwens wel even mijn kerstcadeautjes pakken! Moet ze nog inpakken...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is die knuffelbeer van je?
Die wou ik niet hosselen, de enige die ik wou hosselen was dat blonde meisje voor de McDonalds maar dat ging rigoureus fout.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je durfde de dame in de pizzatent ook al niet te hosselen.
Ja gewoon het meisje een DM sturen met ik vind je leuk, fantastisch idee was dat.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net alsof er geen dames zijn die wel ja zouden zeggen als ze niks met je moeten
Wel, dat ging goed, het gedeelte waarin je op fok ging zeiken was wat minder.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja gewoon het meisje een DM sturen met ik vind je leuk, fantastisch idee was dat.
Ik zeg gewoon dingen als waarom sta je zo alleen als iemand alleen staat.... / Waar zijn je vriendinnen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij dan goede openingszinnen?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Myra!
Als je de 20ste niet gaat, gaan we dan een keertje samen uit?
Wat zei Captain daar op?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
"He meisje, wil je mijn slang zien?" Is mijn beste.
Ze bieden mij altijd bier aan en dan weiger ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan trouwens wel heel goed bier hosselenC_A en Viro zijn getuige
Oke! Tofquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar ik ga sowieso proberen om 1 van de 2 meets erbij te zijn.
True, true.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel, dat ging goed, het gedeelte waarin je op fok ging zeiken was wat minder.
Hij is iets te subtiel soms, heb ik me laten vertellen.quote:
Oeh, veel plezier. En geef hem maar een knuffel van mij, hij zag er gister zo verbaasd uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Werken! Ik ga trouwens wel even mijn kerstcadeautjes pakken! Moet ze nog inpakken...
Jonguh, ze was onwijs knap. En ze had bier!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die wou ik niet hosselen, de enige die ik wou hosselen was dat blonde meisje voor de McDonalds maar dat ging rigoureus fout.
Ja. Wij stonden in de kou meer dan een half uur op de nachtbus te wachten. Toen baalde we ook wel dat we niet op tijd naar huis waren gegaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke! TofIk vond gister echt tof, veel te kort enzo, maarja, treinen...
En bed lokte ook wel
Ook voor anderen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Komt door die lach van jequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zal er aan denken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dingen als waarom sta je zo alleen als iemand alleen staat.... / Waar zijn je vriendinnen.
Oprecht complimentje over iets aan iemands uiterlijk kan ook werken... Mits wederzijdse interesse uiteraard, maar voor minder ga je natuurlijk niet dus dat maak niet uit... Als het een leuk meisje is geeft ze wel een antwoord waarop je kan reageren.
Klagen over iets wat er net gebeurt is werkt ook altijd...
Beetje dingen zoeken die je wel gemeen hebt dus eigenlijk..
Die wil haar wel eens zien.quote:
Jonguh, van wie is ie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:59 schreef Murdera het volgende:
Whahahahaha! Ik ga kapot om een DM die hier nu binnenkomt.
Ik heb der van geleerd, zoals je leest gewoon een DM gestuurd met ik vind je leuk daarna.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is iets te subtiel soms, heb ik me laten vertellen.
Die voor de McDonalds die was gewoon perfectie. Trammeisje achtig alleen met wat meer vlees op de botten dus nog beter eigenlijk.quote:[..]
Jonguh, ze was onwijs knap. En ze had bier!
Doe is een TC swa.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Murdera, wat voor muziek luister je normaal?
Maar dingen als uiterlijk zou ik pas gebruiken als openingszin als je al oogcontact hebt gehad trouwens...quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
[..]
Die wil haar wel eens zien.
Maar dat was niet mijn openingszin naar haar toe.
Ik ga het vlees maar weer eens van mijn botten sporten deze weekquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der van geleerd, zoals je leest gewoon een DM gestuurd met ik vind je leuk daarna.
[..]
Die voor de McDonalds die was gewoon perfectie. Trammeisje achtig alleen met wat meer vlees op de botten dus nog beter eigenlijk.
Ik zag op hoe leuk het was enzo, toen baalde ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Wij stonden in de kou meer dan een half uur op de nachtbus te wachten. Toen baalde we ook wel dat we niet op tijd naar huis waren gegaan.
Haha, ik geef hem overmorgen wel weer een knuffel!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is iets te subtiel soms, heb ik me laten vertellen.
[..]
Oeh, veel plezier. En geef hem maar een knuffel van mij, hij zag er gister zo verbaasd uit.
[..]
Jonguh, ze was onwijs knap. En ze had bier!
Mijn bus stond er gewoon toen ik op Schiphol aankwam.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Wij stonden in de kou meer dan een half uur op de nachtbus te wachten. Toen baalde we ook wel dat we niet op tijd naar huis waren gegaan.
Even mn smsjes checken hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:03 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Sportende damesquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het vlees maar weer eens van mijn botten sporten deze week
Neuh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het vlees maar weer eens van mijn botten sporten deze week
Mijn bus kwam na 10 minuutjes, maar we hebben er eentje later tegelijk met Miranda genomen zodat ze niet alleen daar zou moeten staan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn bus stond er gewoon toen ik op Schiphol aankwam.
Kudo's voor de Connexxion.
Goed bezig loefmans.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der van geleerd, zoals je leest gewoon een DM gestuurd met ik vind je leuk daarna.
[..]
Die voor de McDonalds die was gewoon perfectie. Trammeisje achtig alleen met wat meer vlees op de botten dus nog beter eigenlijk.
quote:
Normaal sport ik niet maar ik ben op skivakantiequote:
Ik welquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
Door die gebroken poot kan ik niet sporten.
Ik ben moe
Wie komt me knuffelen?
Hmm, dat is toch wat anders in dat geval. Desondanks wel veel plezier gewenst met de vakantie natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Normaal sport ik niet maar ik ben op skivakantie
Ik ben na skivakantie meestal veel magerder dan ervoor.
Ik ben helemaal niet sportief omdat ik motorisch gestoord ben. Dus niet jouw typequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch wat anders in dat geval. Desondanks wel veel plezier gewenst met de vakantie natuurlijk
*Knuffels 2 euro*quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
Door die gebroken poot kan ik niet sporten.
Ik ben moe
Wie komt me knuffelen?
Ondanks de haperende motoriek lukt het bewegen op de lange latten wel goed?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet sportief omdat ik motorisch gestoord ben. Dus niet jouw type
Bwhehehequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig loefmans.
Ik moet zeggen dat ik een van de leukste dingen gister vond dat ik de eerste de beste negert aansprak en dat jij het was.
Oh gawd flashback naar gisteren, al deed zij het voor 0,50 cent.quote:
Skiën is meer de zwaartekracht zijn werk laten doen en je zoveel mogelijk ontspannenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ondanks de haperende motoriek lukt het bewegen op de lange latten wel goed?
En true, sportief type is meer mijn ding.
Wat een bazenopmerking heb jij gister gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een bazenopmerking heb jij gister gemaakt"Jij hebt een upgrade gemaakt"
Ik ging stuk, vooral toen ik er weer aan dacht
Je zei het ook best wel hard, ben benieuwd of de desbetreffende persoon het kon horenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Blij dat je het kon waarderen.
Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat lijk je te hebben bij zowat elke man die jou benadert. Ben je zelf nou echt zo fantastisch dat je van die hoge eisen hebt steeds? Elke keer als je hier komt is het precies hetzelfde verhaal.
Ach iedereen denkt het, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Blij dat je het kon waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik vind het niet terecht dat je persoonlijk gaat doen. Zwaktebod.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach iedereen denkt het, laten we eerlijk zijn.
Ik heb ook echt geen hoi of doei gezegd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel lullig. Ik had het wel even lastig..
Anonimity is a bliss
Ik geloof nu dat Lant gelijk had, anders zal je nooit op zo'n zwakke manier in de aanval gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:
Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.
Ach zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen hoi of doei gezegd heBest wel lullig. Ik had het wel even lastig..
Volgens mij komen die niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als moon of cactus er is, kan iemand me dan even dm'men?
Hypocriet gedoe.quote:
Ik baalde, VH (Zo raar om dan weer VH te zeggen, maargoed, anonimiteit is je vriend) was net weg. En toen kwamen jullie. JA HOI, MOET DIT NU!?quote:
Dat is prima, maar ga haar dan beschuldigen dat ze met iedereen het bed induikt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
dan maar zogenaamd zwak. Ik ben niet lesbisch, gewoon kritisch. En nee, daar maak ik het mezelf niet makkelijk mee. Het zou juist zwak zijn als ik met iemand naar bed ga waarvan ik direct opdroog en toch maar mee doorga onder het motto 'lay back and think of England', want ja, de boel moet toch maar eens doorgesmeerd worden. Ik vind mezelf inmiddels meer waard dan dat.
Maar waarom dan die steek onder de riem?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
dan maar zogenaamd zwak. Ik ben niet lesbisch, gewoon kritisch. En nee, daar maak ik het mezelf niet makkelijk mee. Het zou juist zwak zijn als ik met iemand naar bed ga waarvan ik direct opdroog en toch maar mee doorga onder het motto 'lay back and think of England', want ja, de boel moet toch maar eens doorgesmeerd worden. Ik vind mezelf inmiddels meer waard dan dat.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
Eens. Alhoewel ik nu wel een beeld van een stukje schuurpapier voor me hebquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Hahaha
Helemaal met je eens hoor minnemin![]()
Je weet het zo leuk te verwoorden
Je kan ook aan Australië denken... Misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
Ze kan ook aan mij denken, meteen een natte kut.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:46 schreef mafkees10 het volgende:
[..]
Je kan ook aan Australië denken... Misschien helpt dat?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik nu wel een beeld van een stukje schuurpapier voor me heb
Ooooh schatje, kom eens op msn, ik moet even blaten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kan ook aan mij denken, meteen een natte kut.
Hmm, dan ligt het overduidelijk aan minnemin..quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kan ook aan mij denken, meteen een natte kut.
Lekker voorspelbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
Zeg, ik ben je vriendje niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ooooh schatje, kom eens op msn, ik moet even blaten.
Iets met een kop en spijker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lekker voorspelbaar.
Elke keer als je aan komt kakken in dit topic, doorheen heel 2011, breng je steeds hetzelfde mee: ''ja ik zag wel mannen, maar ze waren niet goed genoeg.'' Prima als dat één keer is, maar je legt wel erg de nadruk op dat het 'allemaal zo moeilijk is voor je' om iemand te vinden, terwijl je eisen gewoon te hoog lijken. Te jong, te klein, te oud, te lelijk, ik word er niet nat van, ik kan er niks mee, bla bla.
Ze is volgens mij zeer oppervlakkig dat je niet alles wil neuken is natuurlijk logisch, als je als enige eis hebt dat je er meteen nat van moet worden ja kijk dan niet vreemd op dat je niemand kan vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat echt meer dan 90% van de mannen het niet waard is om haar te neuken.
Ik wel hoor. Er lopen echt een hoop kneuzen rond op de wereld.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat echt meer dan 90% van de mannen het niet waard is om haar te neuken.
Ik had zoiets vroeger wel met 'verliefdheid', dat ik pas verliefd zou worden als echt alles in orde was (misschien met seks ook wel maar daar was ik toen nog minder mee bezig, dat zou pas komen NA eerst vinden van die dame waar alles perfect is). Nadeel was dus dat je in je eigen gedachten iemand zit te verzinnen hoe die er uit moet zien en zijn qua karakter en je zo'n beetje door iedereen een streep kan zetten omdat die er niet aan voldoet. Uiteindelijk sluit je dan jezelf alleen maar buiten eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is volgens mij zeer oppervlakkig dat je niet alles wil neuken is natuurlijk logisch, als je als enige eis hebt dat je er meteen nat van moet worden ja kijk dan niet vreemd op dat je niemand kan vinden.
Als ik echt alleen voor iemand neuken zou gaan, denk ik niet dat ik het moeilijk zou vinden om iemand te vinden die aan mijn eisen voldoet hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is volgens mij zeer oppervlakkig dat je niet alles wil neuken is natuurlijk logisch, als je als enige eis hebt dat je er meteen nat van moet worden ja kijk dan niet vreemd op dat je niemand kan vinden.
Inderdaad, je moet de middenweg zoeken, je totaalpakket ga je echt niet vinden namelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had zoiets vroeger wel met 'verliefdheid', dat ik pas verliefd zou worden als echt alles in orde was (misschien met seks ook wel maar daar was ik toen nog minder mee bezig, dat zou pas komen NA eerst vinden van die dame waar alles perfect is). Nadeel was dus dat je in je eigen gedachten iemand zit te verzinnen hoe die er uit moet zien en zijn qua karakter en je zo'n beetje door iedereen een streep kan zetten omdat die er niet aan voldoet. Uiteindelijk sluit je dan jezelf alleen maar buiten eigenlijk.
Wat niet wil zeggen dat je maar op alles moet springen wat een hartslag heeft natuurlijk.
Nee precies, nu denk ik meer van: hmmm, er zit een kans in dat ze wel leuk zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet de middenweg zoeken, je totaalpakket ga je echt niet vinden namelijk.
Een derde klinkt wel veel nog, aan de andere kant kijk ik wel eens op straat en supermarkt en zo om mij heen en kan ik ook vaak weer stellen dat maar een kleine groep in mijn eigen (mijn mening in dit geval) 'lelijk' is. Dus wellicht is je derde deel niet eens zo heel gek.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik echt alleen voor iemand neuken zou gaan, denk ik niet dat ik het moeilijk zou vinden om iemand te vinden die aan mijn eisen voldoet hoor
Toch wel een derde van de jongens rond mijn leeftijd die ik tegenkom zou ik wel bestempelen als neukbaar.
Ik ben iets te gefixeerd op kleding dus er vallen enorm veel af door de dramatische smaak van Hollandse dames.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik echt alleen voor iemand neuken zou gaan, denk ik niet dat ik het moeilijk zou vinden om iemand te vinden die aan mijn eisen voldoet hoor
Toch wel een derde van de jongens rond mijn leeftijd die ik tegenkom zou ik wel bestempelen als neukbaar.
Heb ik wel af en toe, maar de realiteit leert dat dit totaal zinloos is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit zo nagedacht over eisen die ik zou stellen aan iemand voor ik een relatie aan zou gaan eigenlijk? Hebben jullie een ideaalbeeld in je hoofd voor een toekomstige vriend(in)?
Gerrie, perfectie gewoon.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit zo nagedacht over eisen die ik zou stellen aan iemand voor ik een relatie aan zou gaan eigenlijk? Hebben jullie een ideaalbeeld in je hoofd voor een toekomstige vriend(in)?
Tja, ik kom niet zoveel mooiboys tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben iets te gefixeerd op kleding dus er vallen enorm veel af door de dramatische smaak van Hollandse dames.
Dit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik wel af en toe, maar de realiteit leert dat dit totaal zinloos is.
Het aantal chimeids is schrikbarend, bij SR was het ook een drama dat meisje waarbij ik rondjes ging lopen was al enige nog beetje aantrekkelijk gekleed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik kom niet zoveel mooiboys tegen.
Had ik dus, maar ben ik totaal van afgestapt. Weet wel wat ik niet wil (Gothics, emo's etc, niet zozeer alleen door kleding maar hebben vaak ook een bepaald zelfbeeld en bijbehorend karakter, om maar wat te noemend) maar voor de rest veel vrijheid. Blondine, brunette.....qua karakter ook een hoop ruimte over. Ideaalbeeld dus niet, denk dat ik daardoor teveel mensen er al uitfilter en dan geen kans meer zou geven en zelf dan ook wellicht meer kans heb om iets leuks mis te lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Wat was je ideaalbeeld dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had ik dus, maar ben ik totaal van afgestapt. Weet wel wat ik niet wil (Gothics, emo's etc, niet zozeer alleen door kleding maar hebben vaak ook een bepaald zelfbeeld en bijbehorend karakter, om maar wat te noemend) maar voor de rest veel vrijheid. Blondine, brunette.....qua karakter ook een hoop ruimte over. Ideaalbeeld dus niet, denk dat ik daardoor teveel mensen er al uitfilter en dan geen kans meer zou geven en zelf dan ook wellicht meer kans heb om iets leuks mis te lopen.
Dat klinkt wel echt dramatischquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het aantal chimeids is schrikbarend, bij SR was het ook een drama dat meisje waarbij ik rondjes ging lopen was al enige nog beetje aantrekkelijk gekleed.
Omg dat is een goed plan! ga ik ook doen. Mijn kleren zijn echt zo verragd serieusquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt dramatisch
Ik ben trouwens zelf verre van aantrekkelijk gekleed maar mijn voornemen voor 2012 is er wat aan te gaan doen (als ik geld heb).
Allemaal Nickelson jas, Uggs een groot drama.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben trouwens zelf verre van aantrekkelijk gekleed maar mijn voornemen voor 2012 is er wat aan te gaan doen (als ik geld heb).
Ehm ja, als ik het me nog iets herinner, blond, goed opgeleid, soort van deftig (heel netjes zeg maar), heel lief en schattig.quote:
Als je het over types hebt, dan kan ik hoogstens zeggen dat de drie dames waarop ik verliefd ben geweest alle drie kleiner dan ik waren en donker haar hadden. Voor de rest waren ze behoorlijk verschillend.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb gewoon een bepaald type waar ik op val: sloebers met halflang haar, blauwe ogen, voorliefde voor muziek, mijn soort humor, slim en een tikje anders.
Ga je een paar mooie overhemden weg doen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet kleding weg doen. Het past niet meer in mijn kast.
Ehhhhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb gewoon een bepaald type waar ik op val: sloebers met halflang haar, blauwe ogen, voorliefde voor muziek, mijn soort humor, slim en een tikje anders.
Alle mensen waar ik verliefd op ben geweest, die zouden met elkaar naar een festival kunnen gaan en een geweldige tijd hebben. Alleen Naat zou buiten de boot vallen, die is echt anders..quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je het over types hebt, dan kan ik hoogstens zeggen dat de drie dames waarop ik verliefd ben geweest alle drie kleiner dan ik waren en donker haar hadden. Voor de rest waren ze behoorlijk verschillend.
Goed plan! Ik ga denk ik overstappen op de nickelson look.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt wel een goede stijl al volgens mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga denk ik overstappen op de nickelson look.
Daar zal ik de leidse chicks wel mee scoren.
Meer t-shirts denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je een paar mooie overhemden weg doen?
Dan weet je in ieder geval goed wat je wil; dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alle mensen waar ik verliefd op ben geweest, die zouden met elkaar naar een festival kunnen gaan en een geweldige tijd hebben. Alleen Naat zou buiten de boot vallen, die is echt anders..
Maar het is een bepaald typ persoon, en die hebben gewoon vaak halflang haar en toevallig blauwe ogen. Al vind ik blauwe ogen ook gewoon supermooi
Je valt op mij. Geef maar toe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan eigenlijk niet echt beschrijven wat het is waar ik op val, maar sommige jongens hebben het en anderen totaal niet. Waarschijnlijk heeft het iets met lef te maken. Of uitstraling.
Is dat die glimmende jasjes met bontkraagjes en oorbelletjes in?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga denk ik overstappen op de nickelson look.
Daar zal ik de leidse chicks wel mee scoren.
Grappig... Maar qua innerlijk niet denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij lijkt qua uiterlijk ook op mijn ex
Echt wel joh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je valt op mij. Geef maar toe.
En vergeet het petje niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dat die glimmende jasjes met bontkraagjes en oorbelletjes in?
Ik zag laatst wel zo'n type met een prachtig blond meisje in de bus zitten.quote:
* Drommeldaris valt bij deze af maar gaat nog steeds voor de 20 euroquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
En o wee als je de sticker er af haalt!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat op magische wijze op je hoofd zweeft ipv eroverheen getrokken.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hebt wel een goede stijl al volgens mij.
Sorry man. Maar het is gewoon de waarheid. Maar er zijn misschien meiden die op korter vallen, wie weet.quote:
Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd maar wel een beetje. Heb je een foto van jezelf en probeer op google eens het type man te vinden dat je aansprak?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik ken een klein mannetje, (echt klein) die het meeste scoort van iedereen die ik ken.quote:
Het maakt me ook niet uit dat jij op lang valtquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry man. Maar het is gewoon de waarheid. Maar er zijn misschien meiden die op korter vallen, wie weet.
Hoe klein is echt klein?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken een klein mannetje, (echt klein) die het meeste scoort van iedereen die ik ken.
Ze zeggen altijd wel dat ze een lang persoon willen, maar ik zeg ook altijd dat ik een lekker wijf wil.
Als puntje bij paaltje komt gaat het er om of je in totaal gewoon in de smaak valt, en lig ik met een domme trol in bed.
Eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
Lange blanke mannen met donker haar.
Dat zeg ik, te vaakquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
Lange blanke mannen met donker haar.
Ach ik ben redelijk lang, werkt ook niet.quote:
*geeft high five*quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris Lange blanke man met donkerblond haar meld zich
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken een klein mannetje, (echt klein) die het meeste scoort van iedereen die ik ken.
Ze zeggen altijd wel dat ze een lang persoon willen, maar ik zeg ook altijd dat ik een lekker wijf wil.
Als puntje bij paaltje komt gaat het er om of je in totaal gewoon in de smaak valt, en lig ik met een domme trol in bed.
Deze man is een grote aanwinst voor deze reeksquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat ik dan met een trol in bed eindig hoor!quote:
Mijn onderschrift al gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze man is een grote aanwinst voor deze reeks
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel hoor Geerd. Hai Geerd. Wie ben jij, Geerd?
Dat kan beterquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat ik dan met een trol in bed eindig hoor!
[..]
Mijn onderschrift al gezien?
Tuurlijk wel, neuken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat ik dan met een trol in bed eindig hoor!
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.Kei toevallig man, ik ben ook de Dragonborn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemen me de hele tijd Dovahkin, wat de fuck?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei toevallig man, ik ben ook de Dragonborn.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.Dit kost je dikke puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei toevallig man, ik ben ook de Dragonborn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in dat geval is het eigenlijk gewoon masturbatie, daar ben ik wel voor in!![]()
OMGquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
I used to be a sexual active person like you, but then I took an arrow to the knee.
Yup yup mee eensch!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Zoetsappige kerstfilms, godsamme
Vooral voor etenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Kerst is voor eten, vrienden en familie en anders niet ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |