Wat een bazenopmerking heb jij gister gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat een bazenopmerking heb jij gister gemaakt"Jij hebt een upgrade gemaakt"
Ik ging stuk, vooral toen ik er weer aan dacht
Je zei het ook best wel hard, ben benieuwd of de desbetreffende persoon het kon horenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Blij dat je het kon waarderen.
Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat lijk je te hebben bij zowat elke man die jou benadert. Ben je zelf nou echt zo fantastisch dat je van die hoge eisen hebt steeds? Elke keer als je hier komt is het precies hetzelfde verhaal.
Ach iedereen denkt het, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Blij dat je het kon waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik vind het niet terecht dat je persoonlijk gaat doen. Zwaktebod.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach iedereen denkt het, laten we eerlijk zijn.
Ik heb ook echt geen hoi of doei gezegd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel lullig. Ik had het wel even lastig..
Anonimity is a bliss
Ik geloof nu dat Lant gelijk had, anders zal je nooit op zo'n zwakke manier in de aanval gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:
Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.
Ach zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen hoi of doei gezegd heBest wel lullig. Ik had het wel even lastig..
Volgens mij komen die niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als moon of cactus er is, kan iemand me dan even dm'men?
Hypocriet gedoe.quote:
Ik baalde, VH (Zo raar om dan weer VH te zeggen, maargoed, anonimiteit is je vriend) was net weg. En toen kwamen jullie. JA HOI, MOET DIT NU!?quote:
Dat is prima, maar ga haar dan beschuldigen dat ze met iedereen het bed induikt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
dan maar zogenaamd zwak. Ik ben niet lesbisch, gewoon kritisch. En nee, daar maak ik het mezelf niet makkelijk mee. Het zou juist zwak zijn als ik met iemand naar bed ga waarvan ik direct opdroog en toch maar mee doorga onder het motto 'lay back and think of England', want ja, de boel moet toch maar eens doorgesmeerd worden. Ik vind mezelf inmiddels meer waard dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |