Eensquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind iemand een drankje aanbieden als openingszin wel heeeeel slecht trouwens.
Heb jij dan goede openingszinnen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind iemand een drankje aanbieden als openingszin wel heeeeel slecht trouwens.
Heb je ook zo'n hekel aan openingszinnen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij dan goede openingszinnen?
Ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan openingszinnen?
Net alsof er geen dames zijn die wel ja zouden zeggen als ze niks met je moetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
Het is wel meteen duidelijk: ja of nee
En je durfde de dame in de pizzatent ook al niet te hosselen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik verzin mijn openingszinnen ter plekke.
Zoals die van gisteren was gewoon wegrennen.
Heloef kan heel goed hoselenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je durfde de dame in de pizzatent ook al niet te hosselen.
Werken! Ik ga trouwens wel even mijn kerstcadeautjes pakken! Moet ze nog inpakken...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is die knuffelbeer van je?
Die wou ik niet hosselen, de enige die ik wou hosselen was dat blonde meisje voor de McDonalds maar dat ging rigoureus fout.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je durfde de dame in de pizzatent ook al niet te hosselen.
Ja gewoon het meisje een DM sturen met ik vind je leuk, fantastisch idee was dat.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net alsof er geen dames zijn die wel ja zouden zeggen als ze niks met je moeten
Wel, dat ging goed, het gedeelte waarin je op fok ging zeiken was wat minder.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja gewoon het meisje een DM sturen met ik vind je leuk, fantastisch idee was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |