Ik heb der van geleerd, zoals je leest gewoon een DM gestuurd met ik vind je leuk daarna.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is iets te subtiel soms, heb ik me laten vertellen.
Die voor de McDonalds die was gewoon perfectie. Trammeisje achtig alleen met wat meer vlees op de botten dus nog beter eigenlijk.quote:[..]
Jonguh, ze was onwijs knap. En ze had bier!
Doe is een TC swa.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Murdera, wat voor muziek luister je normaal?
Maar dingen als uiterlijk zou ik pas gebruiken als openingszin als je al oogcontact hebt gehad trouwens...quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
[..]
Die wil haar wel eens zien.
Maar dat was niet mijn openingszin naar haar toe.
Ik ga het vlees maar weer eens van mijn botten sporten deze weekquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der van geleerd, zoals je leest gewoon een DM gestuurd met ik vind je leuk daarna.
[..]
Die voor de McDonalds die was gewoon perfectie. Trammeisje achtig alleen met wat meer vlees op de botten dus nog beter eigenlijk.
Ik zag op hoe leuk het was enzo, toen baalde ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Wij stonden in de kou meer dan een half uur op de nachtbus te wachten. Toen baalde we ook wel dat we niet op tijd naar huis waren gegaan.
Haha, ik geef hem overmorgen wel weer een knuffel!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is iets te subtiel soms, heb ik me laten vertellen.
[..]
Oeh, veel plezier. En geef hem maar een knuffel van mij, hij zag er gister zo verbaasd uit.
[..]
Jonguh, ze was onwijs knap. En ze had bier!
Mijn bus stond er gewoon toen ik op Schiphol aankwam.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Wij stonden in de kou meer dan een half uur op de nachtbus te wachten. Toen baalde we ook wel dat we niet op tijd naar huis waren gegaan.
Even mn smsjes checken hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:03 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Sportende damesquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het vlees maar weer eens van mijn botten sporten deze week
Neuh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het vlees maar weer eens van mijn botten sporten deze week
Mijn bus kwam na 10 minuutjes, maar we hebben er eentje later tegelijk met Miranda genomen zodat ze niet alleen daar zou moeten staan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn bus stond er gewoon toen ik op Schiphol aankwam.
Kudo's voor de Connexxion.
Goed bezig loefmans.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der van geleerd, zoals je leest gewoon een DM gestuurd met ik vind je leuk daarna.
[..]
Die voor de McDonalds die was gewoon perfectie. Trammeisje achtig alleen met wat meer vlees op de botten dus nog beter eigenlijk.
quote:
Normaal sport ik niet maar ik ben op skivakantiequote:
Ik welquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
Door die gebroken poot kan ik niet sporten.
Ik ben moe
Wie komt me knuffelen?
Hmm, dat is toch wat anders in dat geval. Desondanks wel veel plezier gewenst met de vakantie natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Normaal sport ik niet maar ik ben op skivakantie
Ik ben na skivakantie meestal veel magerder dan ervoor.
Ik ben helemaal niet sportief omdat ik motorisch gestoord ben. Dus niet jouw typequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch wat anders in dat geval. Desondanks wel veel plezier gewenst met de vakantie natuurlijk
*Knuffels 2 euro*quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
Door die gebroken poot kan ik niet sporten.
Ik ben moe
Wie komt me knuffelen?
Ondanks de haperende motoriek lukt het bewegen op de lange latten wel goed?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet sportief omdat ik motorisch gestoord ben. Dus niet jouw type
Bwhehehequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig loefmans.
Ik moet zeggen dat ik een van de leukste dingen gister vond dat ik de eerste de beste negert aansprak en dat jij het was.
Oh gawd flashback naar gisteren, al deed zij het voor 0,50 cent.quote:
Skiën is meer de zwaartekracht zijn werk laten doen en je zoveel mogelijk ontspannenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ondanks de haperende motoriek lukt het bewegen op de lange latten wel goed?
En true, sportief type is meer mijn ding.
Wat een bazenopmerking heb jij gister gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |