Leg eens uit wat je dan wel bedoelt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt mijn hele post niet...
Ik heb een tijd aan internetdating gedaan, maar dat was het 'm niet, dus daar ben ik vanaf gestapt. Een uitgaanstype ben ik niet, maar ik kom in het dagelijks leven toch wel vrouwen tegen. Ik merk vanzelf wel of zich een situatie aandoet waaruit iets zou kunnen ontstaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe probeer je op dit moment aan de vrouw te raken dan?
4some?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou je niet alleen geven, ik zou je bijna net zo hard slopen als Sinos en mfn
Op zoek gaan is niet meteen wanhopig hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb een tijd aan internetdating gedaan, maar dat was het 'm niet, dus daar ben ik vanaf gestapt. Een uitgaanstype ben ik niet, maar ik kom in het dagelijks leven toch wel vrouwen tegen. Ik merk vanzelf wel of zich een situatie aandoet waaruit iets zou kunnen ontstaan.
Actief zoeken dus niet echt, maar dat lijkt me beter, want dat komt ook zo wanhopig over
Voor mij wel een voordeel. Totaal niet erg, dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen hoe zouden jullie het vinden als de vrouw die je date nog totaal onervaren is?
Volgens mij vinden mannen dat wel een geil idee om een meisje alles te leren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen hoe zouden jullie het vinden als de vrouw die je date nog totaal onervaren is?
Daar hoopte ik al op!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou je niet alleen geven, ik zou je bijna net zo hard slopen als Sinos en mfn
Er zit niets anders op denk ik.quote:
Dat heb ik nooit gedaan, maar dat zal je duidelijk zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op zoek gaan is niet meteen wanhopig hoor.
Alles pakken wat je pakken kunt, dat is wanhopig.
Geeft niet hoor sinosquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Zou voor mij geen moer uit maken, als ze maar leuk is en ik daar voor val, that's good enough for me.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
dit denk ik jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mannen dat wel een geil idee om een meisje alles te leren.
Wat doe je in het dagelijks leven dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb een tijd aan internetdating gedaan, maar dat was het 'm niet, dus daar ben ik vanaf gestapt. Een uitgaanstype ben ik niet, maar ik kom in het dagelijks leven toch wel vrouwen tegen. Ik merk vanzelf wel of zich een situatie aandoet waaruit iets zou kunnen ontstaan.
Actief zoeken dus niet echt, maar dat lijkt me beter, want dat komt ook zo wanhopig over
Maar even serieus, misschien moet je wel wat harder op zoek gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, maar dat zal je duidelijk zijn
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je dan wel bedoelt.
Mijn hele post ging erom dat je aan jezelf kunt werken... Mits uiteraard je dat ook daadwerkelijk kunt.. en die ingredienten die ik opnoemde die zijn daar de basis van..quote:14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel passies hoor en misschien komt het hier niet zo over maar ik vind het leven nog steeds enorm leuk.
Waar het aan schort: een stel ballen.
Dat dus. Waar vrouwen bij een onervaren man vaak iets hebben van "daar moet dan toch wel iets mis mee zijn". Althans, zo lijkt hetquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mannen dat wel een geil idee om een meisje alles te leren.
Aan de ene kant leuk omdat je dan elkaars eerste bent, aan de andere kant zou het ook wel tof zijn als er tenminste iemand weet waar we mee bezig zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het fijner wanneer ze wel wat ervaring hebben maar zo niet dan is het geen probleem ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Ik zou het trouwens fantastisch vinden als ze totaal onervaren is.
Dan denkt ze misschien dat seks in het algemeen gewoon slecht is en dat het niet aan mij ligt.
Ik reis iedere dag met het openbaar vervoer en kom voor mijn werk geregeld nieuw mensen, waaronder ook vrouwen, tegen. Dus dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijks leven dan?Internetdating heb ik geen ervaring mee, hoezo was dat hem niet?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Ik zou het trouwens fantastisch vinden als ze totaal onervaren is.
Dan denkt ze misschien dat seks in het algemeen gewoon slecht is en dat het niet aan mij ligt.
zoek je het niet op de verkeerde site dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik reis iedere dag met het openbaar vervoer en kom voor mijn werk geregeld nieuw mensen, waaronder ook vrouwen, tegen. Dus dat is het probleem niet.
Qua internetdating heb ik enkel op Paiq gestaan omdat ik mezelf voor de vleeskeuring van de betaalsites niet geschikt acht. En ik heb daar één date aan overgehouden, maar daar was geen klik. Met de rest is het al niet tot dates gekomen.
Ik heb niet iets direct waar aan ik moet werken nu. Ik wou dit jaar mijn schoolcijfers ophalen en wat gewicht kwijtraken dat is allebei gelukt, verder heb ik mijn zelfvertrouwen wat opgekrikt ben ik beter over mezelf gaan denken. Verder heb ik serieus werk gemaakt van mijn radiocarriere en heb ik een baantje bij een radiostation. Dus ik vind het vreemd dat je denkt dat ik niet aan mezelf werk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Mijn hele post ging erom dat je aan jezelf kunt werken... Mits uiteraard je dat ook daadwerkelijk kunt.. en die ingredienten die ik opnoemde die zijn daar de basis van..
Als je niet depressief bent, gewoon stabiel bent in je denken en doen, dan kan je juist heel effectief aan jezelf werken.
Maar ik mis die focus van aan jezelf werken bij jou enorm, en ik snap niet waarom dat dan is.
Tja, dat zei ik dus: ik stond op Paiq omdat het gratis was, want ik geef niet graag geld uit aan de betaalde sites waar ik én niet door de vleeskeuring kom én ik geen interessant genoeg profieltekstje weet te schrijven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
zoek je het niet op de verkeerde site dan?
Jammer man, over wat voor bazenplaatje heb je het?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, vandaag zowaar een teken van leven van concertmeisje. Vrolijke feestdagen. Niks meer, niks minder. Dus dat is ook duidelijk
Mag ik nu ook een eigen bazenplaatje zoals heloef? Heb het nodig geloof ik
Ik denk slechts negatief over mezelf waar het 't onderwerp van deze reeks betreft, en dat hebben we volgens mij allemaal wel eensquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Je denkt zeer negatief over jezelf.
Aantrekkelijkheid is enorm relatief Cappie, die Coen Swijnenberg is ook niet bijzonder maar toch valt hij goed in de smaak bij de dames.
Je kan best bij 1 van die dames (want zoveel heb je er maar nodig) in smaak vallen hoor.
Heb je al dingen als speeddating geprobeerd?
Je bent ook een neger?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, vandaag zowaar een teken van leven van concertmeisje. Vrolijke feestdagen. Niks meer, niks minder. Dus dat is ook duidelijk
Mag ik nu ook een eigen bazenplaatje zoals heloef? Heb het nodig geloof ik
Maar waarom zou je die vleeskeuring niet overleven?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk slechts negatief over mezelf waar het 't onderwerp van deze reeks betreft, en dat hebben we volgens mij allemaal wel eens
Speeddating heb ik me nog niet in verdiept. Dat is toch waar je onder het mom van daten meedoet aan een schransfestijn, of zoiets?
Ahum?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent bang dat als je alleen mij hebt kapot gaat he
Was het maar waar, had ik tenminste nog een negerpiemel van een halve meterquote:
Ik had het over Sinos, jij zou als enige van de 3 het wel redelijk overleven omdat je net zon. beer bent als mijquote:
Omdat ik mezelf er niet aantrekkelijk genoeg voor vind, misschien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die vleeskeuring niet overleven?
Ik ben bang dat als ik alleen jou heb dat het dan niet genoeg isquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent bang dat als je alleen mij hebt kapot gaat he
Onverzadigbaar, me like.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik alleen jou heb dat het dan niet genoeg is
Maar wat ik net zeg, aantrekkelijkheid is relatief.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf er niet aantrekkelijk genoeg voor vind, misschien?
Maar serieus, sinds ik afgevallen ben is dat ook wel beter geworden, maar ik ben er ook op dat punt nog niet.
One for each day.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal gemist, denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat ik net zeg, aantrekkelijkheid is relatief.
Dat meisje van gister bijvoorbeeld, misschien vond ze zichzelf wel heel lelijk en had ze voorliefde voor negers.
Kan allemaal.
Tenzij hij kan stofzuigen en afwassen tegelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh, nou ja het was een faalactie van mij gister maar goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal gemist, denk ik
Wou je nog lopen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat kan ik amper afzonderlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tenzij hij kan stofzuigen en afwassen tegelijk
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wou je nog lopen?
ohh nee wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |