Of course.quote:
ohohoh volgende keer beterquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er stonden daar dus meisjes geld op te halen voor het goede doel door knuffels te verkopen.
Ik wou niet en na twee minuten me proberen los te wrikken uit het geduw van die jongens ging alles fout.
hey neukuuhquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga je bedanken voor mijn eerste PM
Mijn faalhossel had je moeten zien, die zag er echt hilarisch uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik zie dat loefje heeft gekotst? Hehehe.
jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
Choco, jij had toch een vriendje?
Jammer inderdaad. Ik mis ook alle leuke dingen. Gelukkig heb ik het ook enorm naar mijn zin gehad met de intiemeet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn faalhossel had je moeten zien, die zag er echt hilarisch uit.
Nog laat gemaakt in de next dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ik mis ook alle leuke dingen. Gelukkig heb ik het ook enorm naar mijn zin gehad met de intiemeet.
neequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan die je niet even helpen dan? Volgens mij ben je een beetje geil
Nee, zijn vrij vroeg weggegaan ivm bustijden en het feit dat sommigen van ons er al 13 uur stonden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog laat gemaakt in de next dan?
Dus je bent geil en ongesteld...quote:
Sterkte meid.quote:
ik vind het nu een beetje ranzigquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je bent geil en ongesteld...
Ik zou eigenlijk zoiets hebben van seks mag best vies zijn /care.
Boeiequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het nu een beetje ranzig
Jij hebt ook al een vriendquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik word gewoon keihard geneukt als ik ongesteld ben.
ja maar ik voel me onaantrekkelijk nuquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
BoeieGewoon in de douche doen ofzo
Iedere FOK!ster kan hier een vriend vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |