Ik probeer het te onthouden. De ene keer gaat dat beter dan de andere, zoal je wel zult wetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, nou ja het was een faalactie van mij gister maar goed.
Maar in ieder geval wat ik probeer te zeggen, denk meer blanco (dus vul niet alvast dat ze je niet aantrekkelijk vinden, dat ze geen onervaren man willen) en bedenk je dat iemand misschien net zo onzeker is als jij.
Ik vond deze leuker.quote:
en nu dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een kerstkaart van mijn ex.
Wat staat er in?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee moet.
In elk geval lief dat ze nog aan je dacht?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee moet.
Wat voor pakje doe je aan? Past vast welquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
Hai liefste schatjes.![]()
Bijna pakjes tijd! De spanning, ik kan het niet aan.
Ik heb geen pakjes om aan te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat voor pakje doe je aan? Past vast wel
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg geen cadeaus van de Kerstman
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg geen cadeaus van de Kerstman
Hoi lieve Myra.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
Hai liefste schatjes.![]()
Bijna pakjes tijd! De spanning, ik kan het niet aan.
Het is een kaart van 2 pinguïns op een slee. Naast de gewone kerstwens en nieuwjaarswens een klein grapje dat we altijd maakten.quote:
Ik weet niet of ik dat wel wil.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elk geval lief dat ze nog aan je dacht?
Je telefoon?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
Ik had een combinette cadeau voor de Kerst en mijn verjaardag.
Hai kaneeltje, was het gisterenavond nog tof? Ik dacht eerst dat jullie toch mee gingen naar het plein en toen waren jullie weer weg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi lieve Myra.
[..]
Het is een kaart van 2 pinguïns op een slee. Naast de gewone kerstwens en nieuwjaarswens een klein grapje dat we altijd maakten.
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil.
Ja.quote:
Het was tof, zonder meer. Wel een beetje eng, ik heb nog nooit zoveel mensen aangeraakt geloof ik. Eerst met Cap, Murdera, Murdera BFF die geen FOKker is, Stefanhaan en Joysa onder een paraplu staan schuren tegen elkaar. En bier staan drinken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai kaneeltje, was het gisterenavond nog tof? Ik dacht eerst dat jullie toch mee gingen naar het plein en toen waren jullie weer weg.![]()
En ze bedoeld vast niets met die kaart.
Bwhehehe, de paraplu's waren inderdaad de hele tijd een goed excuus om lekker tegen iedereen aan te staan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was tof, zonder meer. Wel een beetje eng, ik heb nog nooit zoveel mensen aangeraakt geloof ik. Eerst met Cap, Murdera, Murdera BFF die geen FOKker is, Stefanhaan en Joysa onder een paraplu staan schuren tegen elkaar. En bier staan drinken.
Toen gingen Steef en Joysa weg, zijn we naar een kroegje gegaan.Want we hadden het koud en nat.
Ik weet niet of ze er wat mee bedoelt. Het zou gemakkelijker zijn als ik wist wat ik over haar dacht.
Nice. En die andere 2 dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Geerd het volgende:
Zo dan gister avond in de kroeg toch maar is wat ballen gegroeid. Des al niet te min leverde dat 3 blauwtjes op, maar wel een goed gevoel.
Een had ik eerder die avond bij een andere gelegenheid al gezien beetje oog contact etc zag ook geen teken van een vriendje/vriendin.
Later in de kroeg kwam ze ook binnen met vriendinnen weer "alleen" weer oogcontact enz.
Ik dacht als ik niks doe heb ik straks spijt, gewoon heen gestapt maar net op dat moment, deed ze net of der vriendin wat vroeg/of misschien wel.
Naja maar weer omgedraaid en biertje besteld.
het verbaasde mij al dat je gewoon ook onder die plu bleef staan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was tof, zonder meer. Wel een beetje eng, ik heb nog nooit zoveel mensen aangeraakt geloof ik. Eerst met Cap, Murdera, Murdera BFF die geen FOKker is, Stefanhaan en Joysa onder een paraplu staan schuren tegen elkaar. En bier staan drinken.
Toen gingen Steef en Joysa weg, zijn we naar een kroegje gegaan.Want we hadden het koud en nat.
Ik weet niet of ze er wat mee bedoelt. Het zou gemakkelijker zijn als ik wist wat ik over haar dacht.
Niet dat ik weet. Misschien dat er nog wat gebeurd is na de kroeg, maar dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, de paraplu's waren inderdaad de hele tijd een goed excuus om lekker tegen iedereen aan te staan.Maar ik vind dat dan wel weer fijn.
![]()
Nog spannende dingen gebeurd?
Toen ik die paraplu weg trok toen je aan het zoenen was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, de paraplu's waren inderdaad de hele tijd een goed excuus om lekker tegen iedereen aan te staan.Maar ik vind dat dan wel weer fijn.
![]()
Nog spannende dingen gebeurd?
Oh, je hebt geen vrouw mee naar je grot kunnen sleuren?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien dat er nog wat gebeurd is na de kroeg, maar dat weet ik niet.
Het gaat dan ook steeds beter.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
het verbaasde mij al dat je gewoon ook onder die plu bleef staan!
Vuile hufter. Beetje mijn zoenmomentje verpesten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik die paraplu weg trok toen je aan het zoenen was.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik die paraplu weg trok toen je aan het zoenen was.
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen vrouw mee naar je grot kunnen sleuren?
Nicequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat dan ook steeds beter.
Ik ben verzuurd, sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vuile hufter. Beetje mijn zoenmomentje verpesten.
Hehe, wat deed je en wat zei hij?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens bedreigd door iemand die daar stond met zijn dochter.
Back, heeft niet gewerkt. Wel 1 uur weggeweest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Aight me mp3 speler werkt
De tering mensen, ik hou van jullie, doei
Ik weet niet waarom ik het deed.quote:
Me naar voren wurmen richting Faye en Viro toen zei hij als je nog zoiets flikt kan je een kopstoot krijgen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, wat deed je en wat zei hij?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet iets direct waar aan ik moet werken nu. Ik wou dit jaar mijn schoolcijfers ophalen en wat gewicht kwijtraken dat is allebei gelukt, verder heb ik mijn zelfvertrouwen wat opgekrikt ben ik beter over mezelf gaan denken. Verder heb ik serieus werk gemaakt van mijn radiocarriere en heb ik een baantje bij een radiostation. Dus ik vind het vreemd dat je denkt dat ik niet aan mezelf werk.
Ik heb captain nog helemaal mee gekregen tot vlak bij mijn huis!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien dat er nog wat gebeurd is na de kroeg, maar dat weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je met drank. Ik heb echt amper wat op gister, dus ook niks geks gedaan.quote:
Ik dacht dat je aan zijn dochter zat ofzo. Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Me naar voren wurmen richting Faye en Viro toen zei hij als je nog zoiets flikt kan je een kopstoot krijgen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb captain nog helemaal mee gekregen tot vlak bij mijn huis!Je bent verder gekomen dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een ook bij die eerdere gelegenheid wel gezien (tent/après-ski op de markt) weer het zelfde verhaal oogcontact etc, zag dat der glas leeg was ik dacht lukt me ook wel een 2de keer gewoon der weer heen en vroeg goh wil je nog wat drinken?? Naja antwoord was nee.quote:
Zoiets is er ook gebeurd. Wij stonden daar me zijn drieen (Lars en Naat) en toen had Lars in de kont van een meisje geknepen of zoiets. En toen zei dat meisje "Die jongen (Lars) daar heeft aan me gezeten!" Toen keek ik haar aan toen zei ze dat ik het niet was en toen zei die vader die jongen kijkt zo schaapachtig (Naat dus) die heeft het vast gedaan! Ze konden er allemaal wel om lachen gelukkig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan zijn dochter zat ofzo. Jammer.
Ik heb ook dreads en een baardje nodig denk ik.quote:
Mooi. Ik vond Lars er eigenlijk meer uitzien als iemand die dat doet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets is er ook gebeurd. Wij stonden daar me zijn drieen (Lars en Naat) en toen had Lars in de kont van een meisje geknepen of zoiets. En toen zei dat meisje "Die jongen (Lars) daar heeft aan me gezeten!" Toen keek ik haar aan toen zei ze dat ik het niet was en toen zei die vader die jongen kijkt zo schaapachtig (Naat dus) die heeft het vast gedaan! Ze konden er allemaal wel om lachen gelukkig.
Ik vind iemand een drankje aanbieden als openingszin wel heeeeel slecht trouwens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een ook bij die eerdere gelegenheid wel gezien (tent/après-ski op de markt) weer het zelfde verhaal oogcontact etc, zag dat der glas leeg was ik dacht lukt me ook wel een 2de keer gewoon der weer heen en vroeg goh wil je nog wat drinken?? Naja antwoord was nee.
Sja moet je dan,maar weer terug naar me kameraden.
Ohw en achteraf maar beter ook dat dat niks was geworden die derde is net 17/18 94'
Maja dat zie je der ook niet meer van af tegenwoordig als ze 20 was had ik het ook geloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |