abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106013697
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef minnemin het volgende:
dan maar zogenaamd zwak. Ik ben niet lesbisch, gewoon kritisch. En nee, daar maak ik het mezelf niet makkelijk mee. Het zou juist zwak zijn als ik met iemand naar bed ga waarvan ik direct opdroog en toch maar mee doorga onder het motto 'lay back and think of England', want ja, de boel moet toch maar eens doorgesmeerd worden. Ik vind mezelf inmiddels meer waard dan dat.
Maar waarom dan die steek onder de riem?
Daardoor lijkt het toch heel erg alsof lant gelijk had. :')
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:44:27 #202
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106013720
quote:
dan maar zogenaamd zwak. Ik ben niet lesbisch, gewoon kritisch. En nee, daar maak ik het mezelf niet makkelijk mee. Het zou juist zwak zijn als ik met iemand naar bed ga waarvan ik direct opdroog en toch maar mee doorga onder het motto 'lay back and think of England', want ja, de boel moet toch maar eens doorgesmeerd worden. Ik vind mezelf inmiddels meer waard dan dat.
:D Hahaha
Helemaal met je eens hoor minnemin ^O^ :D
Je weet het zo leuk te verwoorden
Heaven is a place on earth with you
pi_106013753
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:44 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

:D Hahaha
Helemaal met je eens hoor minnemin ^O^ :D
Je weet het zo leuk te verwoorden
Eens. Alhoewel ik nu wel een beeld van een stukje schuurpapier voor me heb ;(
pi_106013791
quote:
Je kan ook aan Australië denken... Misschien helpt dat?
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:48:49 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106013887
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:46 schreef mafkees10 het volgende:

[..]

Je kan ook aan Australië denken... Misschien helpt dat?
Ze kan ook aan mij denken, meteen een natte kut.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:49:27 #206
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106013906
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Eens. Alhoewel ik nu wel een beeld van een stukje schuurpapier voor me heb ;(
:D
pi_106013915
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ooooh schatje, kom eens op msn, ik moet even blaten.
Anonimity is a bliss
pi_106013955
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Hmm, dan ligt het overduidelijk aan minnemin..
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:51:07 #209
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106013967
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.
Lekker voorspelbaar.

Elke keer als je aan komt kakken in dit topic, doorheen heel 2011, breng je steeds hetzelfde mee: ''ja ik zag wel mannen, maar ze waren niet goed genoeg.'' Prima als dat één keer is, maar je legt wel erg de nadruk op dat het 'allemaal zo moeilijk is voor je' om iemand te vinden, terwijl je eisen gewoon te hoog lijken. Te jong, te klein, te oud, te lelijk, ik word er niet nat van, ik kan er niks mee, bla bla.
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:52:37 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106014025
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ooooh schatje, kom eens op msn, ik moet even blaten.
Zeg, ik ben je vriendje niet.
C'est la vie
pi_106014053
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Zeg, ik ben je vriendje niet.
You wish :D
Anonimity is a bliss
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:54:37 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106014086
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:51 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Lekker voorspelbaar.

Elke keer als je aan komt kakken in dit topic, doorheen heel 2011, breng je steeds hetzelfde mee: ''ja ik zag wel mannen, maar ze waren niet goed genoeg.'' Prima als dat één keer is, maar je legt wel erg de nadruk op dat het 'allemaal zo moeilijk is voor je' om iemand te vinden, terwijl je eisen gewoon te hoog lijken. Te jong, te klein, te oud, te lelijk, ik word er niet nat van, ik kan er niks mee, bla bla.
Iets met een kop en spijker.
C'est la vie
pi_106014249
Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat echt meer dan 90% van de mannen het niet waard is om haar te neuken.
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:01:22 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106014312
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat echt meer dan 90% van de mannen het niet waard is om haar te neuken.
Ze is volgens mij zeer oppervlakkig dat je niet alles wil neuken is natuurlijk logisch, als je als enige eis hebt dat je er meteen nat van moet worden ja kijk dan niet vreemd op dat je niemand kan vinden.
C'est la vie
pi_106014443
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wel hoor. Er lopen echt een hoop kneuzen rond op de wereld.
Lastiger om te geloven is dat ze nooit iemand van de overige 10% tegenkomt.
pi_106014450
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze is volgens mij zeer oppervlakkig dat je niet alles wil neuken is natuurlijk logisch, als je als enige eis hebt dat je er meteen nat van moet worden ja kijk dan niet vreemd op dat je niemand kan vinden.
Ik had zoiets vroeger wel met 'verliefdheid', dat ik pas verliefd zou worden als echt alles in orde was (misschien met seks ook wel maar daar was ik toen nog minder mee bezig, dat zou pas komen NA eerst vinden van die dame waar alles perfect is). Nadeel was dus dat je in je eigen gedachten iemand zit te verzinnen hoe die er uit moet zien en zijn qua karakter en je zo'n beetje door iedereen een streep kan zetten omdat die er niet aan voldoet. Uiteindelijk sluit je dan jezelf alleen maar buiten eigenlijk.
Wat niet wil zeggen dat je maar op alles moet springen wat een hartslag heeft natuurlijk.
pi_106014488
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ik echt alleen voor iemand neuken zou gaan, denk ik niet dat ik het moeilijk zou vinden om iemand te vinden die aan mijn eisen voldoet hoor :P
Toch wel een derde van de jongens rond mijn leeftijd die ik tegenkom zou ik wel bestempelen als neukbaar.
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:05:49 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106014494
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik had zoiets vroeger wel met 'verliefdheid', dat ik pas verliefd zou worden als echt alles in orde was (misschien met seks ook wel maar daar was ik toen nog minder mee bezig, dat zou pas komen NA eerst vinden van die dame waar alles perfect is). Nadeel was dus dat je in je eigen gedachten iemand zit te verzinnen hoe die er uit moet zien en zijn qua karakter en je zo'n beetje door iedereen een streep kan zetten omdat die er niet aan voldoet. Uiteindelijk sluit je dan jezelf alleen maar buiten eigenlijk.
Wat niet wil zeggen dat je maar op alles moet springen wat een hartslag heeft natuurlijk.
Inderdaad, je moet de middenweg zoeken, je totaalpakket ga je echt niet vinden namelijk.
C'est la vie
pi_106014574
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad, je moet de middenweg zoeken, je totaalpakket ga je echt niet vinden namelijk.
Nee precies, nu denk ik meer van: hmmm, er zit een kans in dat ze wel leuk zou kunnen zijn.

Je weet vaak wel al goed wat je niet wil, maar een groot deel is dus nog over om te ontdekken. Voor zowel alleen seks als relaties.
pi_106014612
Ik heb nooit zo nagedacht over eisen die ik zou stellen aan iemand voor ik een relatie aan zou gaan eigenlijk? Hebben jullie een ideaalbeeld in je hoofd voor een toekomstige vriend(in)?
pi_106014646
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik echt alleen voor iemand neuken zou gaan, denk ik niet dat ik het moeilijk zou vinden om iemand te vinden die aan mijn eisen voldoet hoor :P
Toch wel een derde van de jongens rond mijn leeftijd die ik tegenkom zou ik wel bestempelen als neukbaar.
Een derde klinkt wel veel nog, aan de andere kant kijk ik wel eens op straat en supermarkt en zo om mij heen en kan ik ook vaak weer stellen dat maar een kleine groep in mijn eigen (mijn mening in dit geval) 'lelijk' is. Dus wellicht is je derde deel niet eens zo heel gek.
pi_106014648
Kom overigens genoeg meiden tegen waarvan ik denk: naaah.. Maar dan praat ik even met haar en dan klikt het onwijs goed. Dan is iemand in een fractie gepromoveerd van "naaah" naar: "leuk meisje zeg!"
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:09:39 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106014650
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben iets te gefixeerd op kleding dus er vallen enorm veel af door de dramatische smaak van Hollandse dames. :')
C'est la vie
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:09:44 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106014654
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit zo nagedacht over eisen die ik zou stellen aan iemand voor ik een relatie aan zou gaan eigenlijk? Hebben jullie een ideaalbeeld in je hoofd voor een toekomstige vriend(in)?
Heb ik wel af en toe, maar de realiteit leert dat dit totaal zinloos is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:09:59 #225
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106014666
Het rare is...Ik vind mezelf niet veeleisend, echt totaal niet. Mijn enige criteria is dat ik het gevoel erbij moet hebben. En dat komt helaas weinig voor dat ik dat bij iemand heb :'(
Dus ik snap je wel minnemin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')