Ach ik ben redelijk lang, werkt ook niet.quote:
*geeft high five*quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris Lange blanke man met donkerblond haar meld zich
Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken een klein mannetje, (echt klein) die het meeste scoort van iedereen die ik ken.
Ze zeggen altijd wel dat ze een lang persoon willen, maar ik zeg ook altijd dat ik een lekker wijf wil.
Als puntje bij paaltje komt gaat het er om of je in totaal gewoon in de smaak valt, en lig ik met een domme trol in bed.
Deze man is een grote aanwinst voor deze reeksquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken een klein mannetje, (echt klein) die het meeste scoort van iedereen die ik ken.
Ze zeggen altijd wel dat ze een lang persoon willen, maar ik zeg ook altijd dat ik een lekker wijf wil.
Als puntje bij paaltje komt gaat het er om of je in totaal gewoon in de smaak valt, en lig ik met een domme trol in bed.
Behalve dat ik dan met een trol in bed eindig hoor!quote:
Mijn onderschrift al gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze man is een grote aanwinst voor deze reeks
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel hoor Geerd. Hai Geerd. Wie ben jij, Geerd?
Dat kan beterquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat ik dan met een trol in bed eindig hoor!
[..]
Mijn onderschrift al gezien?
Tuurlijk wel, neuken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve dat ik dan met een trol in bed eindig hoor!
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.Kei toevallig man, ik ben ook de Dragonborn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemen me de hele tijd Dovahkin, wat de fuck?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei toevallig man, ik ben ook de Dragonborn.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.Dit kost je dikke puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei toevallig man, ik ben ook de Dragonborn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in dat geval is het eigenlijk gewoon masturbatie, daar ben ik wel voor in!![]()
OMGquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
I used to be a sexual active person like you, but then I took an arrow to the knee.
Yup yup mee eensch!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Zoetsappige kerstfilms, godsamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |