Gerrie, perfectie gewoon.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit zo nagedacht over eisen die ik zou stellen aan iemand voor ik een relatie aan zou gaan eigenlijk? Hebben jullie een ideaalbeeld in je hoofd voor een toekomstige vriend(in)?
Tja, ik kom niet zoveel mooiboys tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben iets te gefixeerd op kleding dus er vallen enorm veel af door de dramatische smaak van Hollandse dames.
Dit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik wel af en toe, maar de realiteit leert dat dit totaal zinloos is.
Het aantal chimeids is schrikbarend, bij SR was het ook een drama dat meisje waarbij ik rondjes ging lopen was al enige nog beetje aantrekkelijk gekleed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik kom niet zoveel mooiboys tegen.
Had ik dus, maar ben ik totaal van afgestapt. Weet wel wat ik niet wil (Gothics, emo's etc, niet zozeer alleen door kleding maar hebben vaak ook een bepaald zelfbeeld en bijbehorend karakter, om maar wat te noemend) maar voor de rest veel vrijheid. Blondine, brunette.....qua karakter ook een hoop ruimte over. Ideaalbeeld dus niet, denk dat ik daardoor teveel mensen er al uitfilter en dan geen kans meer zou geven en zelf dan ook wellicht meer kans heb om iets leuks mis te lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit zo nagedacht over eisen die ik zou stellen aan iemand voor ik een relatie aan zou gaan eigenlijk? Hebben jullie een ideaalbeeld in je hoofd voor een toekomstige vriend(in)?
Wat was je ideaalbeeld dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had ik dus, maar ben ik totaal van afgestapt. Weet wel wat ik niet wil (Gothics, emo's etc, niet zozeer alleen door kleding maar hebben vaak ook een bepaald zelfbeeld en bijbehorend karakter, om maar wat te noemend) maar voor de rest veel vrijheid. Blondine, brunette.....qua karakter ook een hoop ruimte over. Ideaalbeeld dus niet, denk dat ik daardoor teveel mensen er al uitfilter en dan geen kans meer zou geven en zelf dan ook wellicht meer kans heb om iets leuks mis te lopen.
Dat klinkt wel echt dramatischquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het aantal chimeids is schrikbarend, bij SR was het ook een drama dat meisje waarbij ik rondjes ging lopen was al enige nog beetje aantrekkelijk gekleed.
Omg dat is een goed plan! ga ik ook doen. Mijn kleren zijn echt zo verragd serieusquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt dramatisch
Ik ben trouwens zelf verre van aantrekkelijk gekleed maar mijn voornemen voor 2012 is er wat aan te gaan doen (als ik geld heb).
Allemaal Nickelson jas, Uggs een groot drama.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben trouwens zelf verre van aantrekkelijk gekleed maar mijn voornemen voor 2012 is er wat aan te gaan doen (als ik geld heb).
Ehm ja, als ik het me nog iets herinner, blond, goed opgeleid, soort van deftig (heel netjes zeg maar), heel lief en schattig.quote:
Als je het over types hebt, dan kan ik hoogstens zeggen dat de drie dames waarop ik verliefd ben geweest alle drie kleiner dan ik waren en donker haar hadden. Voor de rest waren ze behoorlijk verschillend.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb gewoon een bepaald type waar ik op val: sloebers met halflang haar, blauwe ogen, voorliefde voor muziek, mijn soort humor, slim en een tikje anders.
Ga je een paar mooie overhemden weg doen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet kleding weg doen. Het past niet meer in mijn kast.
Ehhhhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb gewoon een bepaald type waar ik op val: sloebers met halflang haar, blauwe ogen, voorliefde voor muziek, mijn soort humor, slim en een tikje anders.
Alle mensen waar ik verliefd op ben geweest, die zouden met elkaar naar een festival kunnen gaan en een geweldige tijd hebben. Alleen Naat zou buiten de boot vallen, die is echt anders..quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je het over types hebt, dan kan ik hoogstens zeggen dat de drie dames waarop ik verliefd ben geweest alle drie kleiner dan ik waren en donker haar hadden. Voor de rest waren ze behoorlijk verschillend.
Goed plan! Ik ga denk ik overstappen op de nickelson look.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt wel een goede stijl al volgens mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga denk ik overstappen op de nickelson look.
Daar zal ik de leidse chicks wel mee scoren.
Meer t-shirts denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je een paar mooie overhemden weg doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |