Dan weet je in ieder geval goed wat je wil; dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alle mensen waar ik verliefd op ben geweest, die zouden met elkaar naar een festival kunnen gaan en een geweldige tijd hebben. Alleen Naat zou buiten de boot vallen, die is echt anders..
Maar het is een bepaald typ persoon, en die hebben gewoon vaak halflang haar en toevallig blauwe ogen. Al vind ik blauwe ogen ook gewoon supermooi
Je valt op mij. Geef maar toe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan eigenlijk niet echt beschrijven wat het is waar ik op val, maar sommige jongens hebben het en anderen totaal niet. Waarschijnlijk heeft het iets met lef te maken. Of uitstraling.
Is dat die glimmende jasjes met bontkraagjes en oorbelletjes in?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga denk ik overstappen op de nickelson look.
Daar zal ik de leidse chicks wel mee scoren.
Grappig... Maar qua innerlijk niet denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij lijkt qua uiterlijk ook op mijn ex
Echt wel joh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je valt op mij. Geef maar toe.
En vergeet het petje niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dat die glimmende jasjes met bontkraagjes en oorbelletjes in?
Ik zag laatst wel zo'n type met een prachtig blond meisje in de bus zitten.quote:
* Drommeldaris valt bij deze af maar gaat nog steeds voor de 20 euroquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb gewoon een bepaald type waar ik op val: sloebers met halflang haar, blauwe ogen, voorliefde voor muziek, mijn soort humor, slim en een tikje anders.
En o wee als je de sticker er af haalt!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat op magische wijze op je hoofd zweeft ipv eroverheen getrokken.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hebt wel een goede stijl al volgens mij.
Sorry man. Maar het is gewoon de waarheid. Maar er zijn misschien meiden die op korter vallen, wie weet.quote:
Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd maar wel een beetje. Heb je een foto van jezelf en probeer op google eens het type man te vinden dat je aansprak?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoge eisen! Ik wil ten minste opgewonden raken van een man met wie ik naar bed ga. Compleet normaal. Dat jij nu wijd gaat voor elke man, tja, da's jouw visie.
Ik ken een klein mannetje, (echt klein) die het meeste scoort van iedereen die ik ken.quote:
Het maakt me ook niet uit dat jij op lang valtquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry man. Maar het is gewoon de waarheid. Maar er zijn misschien meiden die op korter vallen, wie weet.
Hoe klein is echt klein?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken een klein mannetje, (echt klein) die het meeste scoort van iedereen die ik ken.
Ze zeggen altijd wel dat ze een lang persoon willen, maar ik zeg ook altijd dat ik een lekker wijf wil.
Als puntje bij paaltje komt gaat het er om of je in totaal gewoon in de smaak valt, en lig ik met een domme trol in bed.
Eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
Lange blanke mannen met donker haar.
Dat zeg ik, te vaakquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
Lange blanke mannen met donker haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |