Wisselend.quote:
Als kan dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wisselend.
Soms 2 dates en dan is het al iets
Soms 10 dates en dan is het iets
Soms een neukertje die toch leuker blijkt dan bedoeld en na een half jaar iets
Soms direct een relatie ( happened once)
Belgische meisjes, als die beginnen te praten smelt ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
want dat taaltje is zo zacht
En daarna weer luvuduvuquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Belgische meisjes, als die beginnen te praten smelt ik.
quote:
Twijfel of je wel een relatie moet beginnenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
Twijfelen verpest alles.
Als ik voor mezelf spreek dan.
Dat stond niet in de TT.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Twijfel of je wel een relatie moet beginnen
Ik heb het dan ook niet over twijfel met meisjes in de tram Heloef
Dat dekt beter de lading toch heloef?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Belgische meisjes, als die beginnen te praten smelt ik.
Wat?quote:
Ik ben niet bang voor meisjes verdomme.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dekt beter de lading toch heloef?
Poepen is soms zelfs lekkerder dan neukenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word nou niet warm van een man die zegt ik zie je graag en die poepen als neuken ziet
dat is zeker en vast jongedamequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word nou niet warm van een man die zegt ik zie je graag en die poepen als neuken ziet
Dat kan je hem nog altijd gewoon afleren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Liefdesverdrietquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik ben niet bang voor meisjes verdomme.
Dan kan ik het ook niet weten he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar is de ruimte ook niet voor
Ah okee.quote:
Heloef, je bent een neger, je hoort te wetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan ik het ook niet weten he.
Oh dan kan ik rustig sterven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Je hebt niet geleefd als je geen hartzeer hebt gehad oh zo
That what doesn't kill you will only make you strongerquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Je hebt niet geleefd als je geen hartzeer hebt gehad oh zo
yep indeedquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
That what doesn't kill you will only make you stronger
Ik ben Rasti Rostelli niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, je bent een neger, je hoort te weten
Gewoon doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag ik heb dus een boel mensen gewoon algemeen prettige kerstdagen gewenst maar nu is er eigenlijk wel iemand die ik ook specifiek een prettige kerst wil wensen op facebook, reden het is zijn eerste jaar dat hij kerst viert zonder zijn vader , gewoon doen of zo laten .
Je krijgt een beroerte?quote:
U like him? Wil je meer vriendschap creëren of moet het maar doodbloeden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag ik heb dus een boel mensen gewoon algemeen prettige kerstdagen gewenst maar nu is er eigenlijk wel iemand die ik ook specifiek een prettige kerst wil wensen op facebook, reden het is zijn eerste jaar dat hij kerst viert zonder zijn vader , gewoon doen of zo laten .
Ik zou het doen hoor, ongeacht je beweegredenen. Het is gewoon fijn voor zo iemand om te weten dat er aan hem gedacht wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Er is teveel bloed uit je hersenen naar je lul getrokken, stop met fappen.quote:
Nee , het is een vriend van mijn ex . Ik leef gewoon mee op een vriendschappelijke manier. Dat heeft er trouwens ook mee te maken dat ik twijfel want dan ziet mijn ex het maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben moet ik daar schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U like him? Wil je meer vriendschap creëren of moet het maar doodbloeden?
Ja, dat moet je inderdaad. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , het is een vriend van mijn ex . Ik leef gewoon mee op een vriendschappelijke manier. Dat heeft er trouwens ook mee te maken dat ik twijfel want dan ziet mijn ex het maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben moet ik daar schijt aan hebben.
Daar moet je schijt aan hebben. En gewoon doen, op een niet al te zware manier natuurlijk. Gewoon wat spontaans op schrijven dat je aan 'm denkt, maar daar weet je wel wat van te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , het is een vriend van mijn ex . Ik leef gewoon mee op een vriendschappelijke manier. Dat heeft er trouwens ook mee te maken dat ik twijfel want dan ziet mijn ex het maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben moet ik daar schijt aan hebben.
Dat is inderdaad niet jouw probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat ben je toch een moederlijk type, zoek je nog een zoon toevallig?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:24 schreef formerjellybean het volgende:
Helemaal omdat ik ook weet dat die vrienden er dus niet bij stilstaan , inleven is niet het sterkste punt van dat groepje wat zijn situatie betreft .
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een moederlijk type, zoek je nog een zoon toevallig?
Dus we gaan geen liefdesbaby op de wereld zetten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil geen kinderen , maar ik kan inderdaad best zorgzaam zijn dat klopt wel
Nou vergis je niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Goedzo former... En echt, bij mannen boeit het niet of het een vriend van je ex is.. Dat is alleen iets voor vrouwen.
Gelukkig, want het was een soort van complimentje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
ha ha vind ik niet erg hoor die opmerking
Niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor.
Ook mannen kunnen daar aardig vreemd in zijn
Mannen zijn net zo goed gevoelig, maar in dit geval weegt het belang van die vriend zwaarder dan dat van de ex.quote:
Je bent toch niet aan het flirten met Former hequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig, want het was een soort van complimentje.
Dit geval ook wel hoor , hij en zijn broer hebben beide nogal een groot ego. En ik ben daar iemand die vaak schijt aan heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor.
Ook mannen kunnen daar aardig vreemd in zijn
Ja sommige kunnen daar heel kinderachtig in zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit geval ook wel hoor , hij en zijn broer hebben beide nogal een groot ego. En ik ben daar iemand die vaak schijt aan heeft.
Dat werd dus gisteren ook al duidelijk toen ik dus uitging zijn broer zag en daarmee zoals gewoonlijk ff wat ging drinken en toen durfde die me niet eens onder ogen te komen en toen is die hem gesmeerd , dus ja hij zou over zoiets sneus heel moeilijk kunnen doen
Of je bent gewoon engquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:34 schreef formerjellybean het volgende:
Vind ik trouwens ook wel triest je weet dat je iets verkeerd gedaan hebt en durft de persoon daarna niet eens onder ogen te komen. Ik ben geen scene schopper wat dat betreft maar om nou echt weg voor me te gaan vind ik heel erg overdreven
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon eng
* Royco1 rent hard weg
Ik ren niet weg omdat ik haar niet durf aan te spreken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.
Kunnen jullie het niet gewoon face to face een keer goed uitpraten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, maar ik ken hem en sorry zeggen doet die vaak liever niet of iets uitpraten ook niet . Hij doet liever net alsof er niets gebeurd is en dat werkt dit keer bij mij niet en daar heeft die een beetje moeite mee. Ik zou er namelijk wel publiekelijk wat van zeggen en dat heeft die liever niet hij doet liever net alsof er niets gebeurd is.
Ik heb altijd nog mijn grootste verdedigingsmechanisme, de negeerstandquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.
Kan ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog mijn grootste verdedigingsmechanisme, de negeerstand
Dat denk ik ook lieverd, maar je maakt nu eigenlijk teveel woorden en gedachten aan hem vuil en dat verdient hij helemaal niet van jouquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik heel vaak geprobeerd bij hem en dat werkt dus niet en daarom heb ik ook zoiets van nu moet die het zelf maar weten.
Als hij er een probleem mee heeft dat ik met mensen omga die hij kent is dat zijn probleem en hij moet maar eens leren moeite te doen .
De situatie zou veranderen als die eens inziet dat die me verkeerd behandeld heeft en daar zijn excuses voor zou aanbieden. En als die constant wil wegrennen als die me ziet is dat zijn probleem niet het mijne. Ik blijf nooit weg ergens voor een ander.
Ik denk dus eigenlijk meer dat die moeite heeft met wat die gedaan heeft en zijn eigen fouten niet wil toegeven en daarom echt met staart tussen benen wegrent .
Dan zou ik hem lekker laten en geen energie meer aan hem verspillen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik heel vaak geprobeerd bij hem en dat werkt dus niet en daarom heb ik ook zoiets van nu moet die het zelf maar weten.
Als hij er een probleem mee heeft dat ik met mensen omga die hij kent is dat zijn probleem en hij moet maar eens leren moeite te doen .
De situatie zou veranderen als die eens inziet dat die me verkeerd behandeld heeft en daar zijn excuses voor zou aanbieden. En als die constant wil wegrennen als die me ziet is dat zijn probleem niet het mijne. Ik blijf nooit weg ergens voor een ander.
Ik denk dus eigenlijk meer dat die moeite heeft met wat die gedaan heeft en zijn eigen fouten niet wil toegeven en daarom echt met staart tussen benen wegrent .
Zo zie ik het niet helemaal voor mij is het juist heel raar ook om te ervaren. Voorheen was had ik met dingen moeite en nu zie ik juist in van ik heb het beste gedaan in die situatie en ergens doet het me ook goed want ik sta er nu boven en dat is die niet gewend. En ergens voelt dat best eens goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook lieverd, maar je maakt nu eigenlijk teveel woorden en gedachten aan hem vuil en dat verdient hij helemaal niet van jou
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Dat valt wel mee hoor
[..]
Zo zie ik het niet helemaal voor mij is het juist heel raar ook om te ervaren. Voorheen was had ik met dingen moeite en nu zie ik juist in van ik heb het beste gedaan in die situatie en ergens doet het me ook goed want ik sta er nu boven en dat is die niet gewend. En ergens voelt dat best eens goed.
haha hoe is het met je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo choco, ik drink warme chocomelk
Middagquote:
oehh lekkortquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel goed hoor, er zit ook amaretto in
Kan beter, maar over het algemeen gaat het goed.quote:
Ja maar het is ook een best vreemde ervaring want ik heb me wel degelijk vermaakt. En er is een tijd geweest dat ik heel veel moeite met zo'n reactie had en nu had ik meer zoiets van oh ok als jij het zo wilt. En ik weet eigenlijk ook dat het kwestie van tijd is bij hem , maar dat is meer omdat ik hem ken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
UiteraardTuurlijk voelt dat goed, dat zou je overal moeten toepassen. Dan voel je je een stuk stabieler ook.
ah mooizo, nog wat gehosseld?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan beter, maar over het algemeen gaat het goed.
Veel plezier met skienquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tof, overal ligt sneeuw. Maar ik heb pas morgen een skipas dus ik ben vandaag nog even thuis
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een best vreemde ervaring want ik heb me wel degelijk vermaakt. En er is een tijd geweest dat ik heel veel moeite met zo'n reactie had en nu had ik meer zoiets van oh ok als jij het zo wilt. En ik weet eigenlijk ook dat het kwestie van tijd is bij hem , maar dat is meer omdat ik hem ken.
Jaquote:
Niets, ik ben brak van gisterquote:
proberen m'n ogen open te houdenquote:
Ja ehm ik zou even teruglezen daarvoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ah mooizo, nog wat gehosseld?
oh okeequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ehm ik zou even teruglezen daarvoor
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #708 Kids etc
haha schattigquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ehm ik zou even teruglezen daarvoor
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #708 Kids etc
PUSH THE BUTTON!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
Galvanizeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
It's time to push the buttonquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
Galvanizeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben nog nooit zo in paniek geweest als toen.quote:
Jij moet wat meer op mister T gaan lijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo in paniek geweest als toen.
Op zijn young ones ???quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
Ik heb gisteren trouwens wel prachtig Living Doll gezongen.
geil tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:06 schreef heloef het volgende:
Wat wel minder is dat ik door twee mannen in de armen van meisje ben geduwd.
Nou er stonden daar dus meisjes geld op te halen voor het goede doel door knuffels te verkopen.quote:
Ik natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vanavond mijn 10.000ste post alvast schrijven.
Wie heeft er nog epische details uit mijn FOK!leven die er per se in moeten?
Mijn gefaalde hossel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vanavond mijn 10.000ste post alvast schrijven.
Wie heeft er nog epische details uit mijn FOK!leven die er per se in moeten?
Of course.quote:
ohohoh volgende keer beterquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er stonden daar dus meisjes geld op te halen voor het goede doel door knuffels te verkopen.
Ik wou niet en na twee minuten me proberen los te wrikken uit het geduw van die jongens ging alles fout.
hey neukuuhquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga je bedanken voor mijn eerste PM
Mijn faalhossel had je moeten zien, die zag er echt hilarisch uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ik zie dat loefje heeft gekotst? Hehehe.
jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
Choco, jij had toch een vriendje?
Jammer inderdaad. Ik mis ook alle leuke dingen. Gelukkig heb ik het ook enorm naar mijn zin gehad met de intiemeet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn faalhossel had je moeten zien, die zag er echt hilarisch uit.
Nog laat gemaakt in de next dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ik mis ook alle leuke dingen. Gelukkig heb ik het ook enorm naar mijn zin gehad met de intiemeet.
neequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan die je niet even helpen dan? Volgens mij ben je een beetje geil
Nee, zijn vrij vroeg weggegaan ivm bustijden en het feit dat sommigen van ons er al 13 uur stonden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog laat gemaakt in de next dan?
Dus je bent geil en ongesteld...quote:
Sterkte meid.quote:
ik vind het nu een beetje ranzigquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je bent geil en ongesteld...
Ik zou eigenlijk zoiets hebben van seks mag best vies zijn /care.
Boeiequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het nu een beetje ranzig
Jij hebt ook al een vriendquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik word gewoon keihard geneukt als ik ongesteld ben.
ja maar ik voel me onaantrekkelijk nuquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
BoeieGewoon in de douche doen ofzo
Iedere FOK!ster kan hier een vriend vinden.quote:
En dat hebben ze dan ook gedaan, waardoor er nu geen vrijgezelle Foksters meer over zijn. Of zoietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere FOK!ster kan hier een vriend vinden.
Sinosappel wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat hebben ze dan ook gedaan, waardoor er nu geen vrijgezelle Foksters meer over zijn. Of zoiets
Dus niet zwangerquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit ongesteld geweest en in de gelegenheid geweest om te neuken tegelijk
Uberhaupt maar één keer geweest volgens mij sinds ik en Newb wat hebben
Als ik moet wachten tot ik me aantrekkelijk voel voordat ik kan neuken kan ik heel lang wachten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik voel me onaantrekkelijk nu
Ik voel me ook altijd onaantrekkelijk als ik geneukt wordquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik voel me onaantrekkelijk nu
nee ik bedoel als ik ongesteld benquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd onaantrekkelijk als ik geneukt word![]()
Waarom dat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik bedoel als ik ongesteld ben
Het gaat er ook niet om hoe aantrekkelijk jij jezelf vindt, maar hoe graag aantrekkelijk je vriend wil n.. je vindt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dunno, zit nooit zo lekker in m'n vel dan, voel me ontzettend opgeblazen en viesquote:
Nou, laat je neukenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed advies man.quote:
Ik vergeet altijd dat ik ongesteeld benquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dunno, zit nooit zo lekker in m'n vel dan, voel me ontzettend opgeblazen en vies
Rummikub'en een optie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan nog steeds iets doen als down under niet bruikbaar is
Je vriend pijpen ja. Maar dan geil je jezelf enorm op terwijl je niet gaat neukenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
voor wat hoort wat tijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou jou nog rennen met 2 sixpacks geloof ik. Je zag er toen al vrij aangeschoten uit. Hoe was het vooraan bij Gerard?quote:
Is nou het probleem daadwerkelijk dat het ranzig gevonden wordt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vriend pijpen ja. Maar dan geil je jezelf enorm op terwijl je niet gaat neuken
Ik heb mijn ex wel eens gevingerd toen ze ongesteld was dusquote:
Niet het mijne hoor. Ik zou het ook nooit down under onbruikbaar noemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is nou het probleem daadwerkelijk dat het ranzig gevonden wordt?
Die mentaliteit, schandalig.quote:
ik houd er normaal nooit zo van als er aan me gezeten word als ik ongesteld ben, mjah wie weet kan hij me overhalenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex wel eens gevingerd toen ze ongesteld was dus
Lekker ranzige vieze bloederige seks johquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik houd er normaal nooit zo van als er aan me gezeten word als ik ongesteld ben, mjah wie weet kan hij me overhalen
Tuurlijk, jij poept bloemetjes toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het valt echt mee qua "viezigheid" hoor, maar misschien verschilt dat per vrouw.
Dat begrijp ik best. Wat loka zegt beffen zou ik niet doen. Vingeren en neuken met condoom welquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik houd er normaal nooit zo van als er aan me gezeten word als ik ongesteld ben, mjah wie weet kan hij me overhalen
klinkt als m'n geilste droomquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker ranzige vieze bloederige seks joh
Nee dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof het leuk is dat iemand je opgeilt en je niet kan neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik vind het ook nooit zo ontzettend gruwelijk ranzig ofzo. Zoveel troep komt er nu ook weer niet uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het valt echt mee qua "viezigheid" hoor, maar misschien verschilt dat per vrouw.
Sarcasm....quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
klinkt als m'n geilste droom
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Is het ook zo dat jullie dames als jullie ongesteld zijn geiler zijn dan normaal?
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Is het ook zo dat jullie dames als jullie ongesteld zijn geiler zijn dan normaal?
Hoezo niet?quote:
Nog geiler dan normaal?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel.
Maar het gaat er om dat je elkaar laat genieten, dus geen voor wat hoort wat.
mja op zulke momenten vind ik knuffelen gewoon veel fijnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geiler dan normaal?
Arme newb, die houdt geen leuter over dan.
ja dat welquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou nog steeds wel rekening met anderen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geiler dan normaal?
Arme newb, die houdt geen leuter over dan.
Ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, dat vind ik best vaag eigenlijk
Ik vond het ook vreemd toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, dat vind ik best vaag eigenlijk
Dus nog vaker vingeren, jezus hoe schraal ben je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds wel rekening met anderen hoor
Ik weet nog wel iets van vrouwenquote:
Ja, een stompje kun je niet neuken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds wel rekening met anderen hoor
Dat het best mooie wezens zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets van vrouwenhaha
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, maar die zie ik ook nog niet met een Fokker er vandoor gaan.
Als ik kijk naar het hormoonspiegel grafiekje dan springt er geen hormoon uit rond de ongesteldheid tbh.quote:
Ze zijn eng.quote:
Omdat wij natuurlijk allemaal lelijke fapbaasjes zijn.quote:
Clitorale masturbatie word je minder schraal vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus nog vaker vingeren, jezus hoe schraal ben je?
Je komt op mij veel meer over als iemand die gewoon in het wild een leuk iemand tegenkomt, en om die reden hier ook niet "actief" zou hoeven zoeken.quote:
Dit is waar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat wij natuurlijk allemaal lelijke fapbaasjes zijn.
Grote onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
niet alle fokkers zijn lelijk hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn uitzonderingen, net als bij mannen, auto's, kleding etc.
Nee, ik ben er natuurlijk en Palawan is ook heel knap.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet alle fokkers zijn lelijk hoor
Maar wel fapbaasjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet alle fokkers zijn lelijk hoor
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...palawanquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, Drommel is best wel lekker he?
ja dat zal bestquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben er natuurlijk en Palawan is ook heel knap.
Ik zou Murdera geven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...
Allemaal geen lelijke fapbaasjes imo
He!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...palawan
Er staan er volgens mij ook niet veel in dat lijstje die moeite hebben met versierenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh je gelooft me niet?quote:
Geen idee alleen stefan heb ik een foto van gezienquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oepsquote:
Ik hoop niet dat ik in de zo'n fapbaasje benquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
OepsJij ook niet! Maar jou heb ik niet zo heel goed gezien tbh
Heb alleen Drommel niet gemeet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee alleen stefan heb ik een foto van gezien
Heb ik jou al gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
Lol thanks hè
Excuses maken voor heloef en dan niet aan mij denken![]()
Ik weet alweer genoeg.
Ik jou ook nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb alleen Drommel niet gemeet.
Wellicht beoordeel jij de heren ook anders dan Sinos dat doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee alleen stefan heb ik een foto van gezien
Tsss ik heb jou niet op cam gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
Lol thanks hè
Excuses maken voor heloef en dan niet aan mij denken![]()
Ik weet alweer genoeg.
Van de mensen in die lijstquote:
Ik heb wel foto's gepostquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss ik heb jou niet op cam gezien.
Maar nou sla je wel mijn antwoord op je vraag overquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss ik heb jou niet op cam gezien.
precies, hoewel ik de voorkeur geef aan schattigerquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
Stefan heeft vooral een hele goede uitstraling vind ik.
Hij heeft zo'n "Fuck yea" era over zich heen.
Ik weet niet beter dan dat mannen NIET schattig moeten zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, hoewel ik de voorkeur geef aan schattiger
Hij is op zich schattig heeft een beetje babyface, maar zijn uitstraling compenseert dat heel erg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, hoewel ik de voorkeur geef aan schattiger
nja ik vind een schattige/ondeugende kop leuk maar hij moet wel voor zichzelf op kunnen komen ofcquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat mannen NIET schattig moeten zijn
Ik kan schattig en ondeugend niet goed rijmenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik vind een schattige/ondeugende kop leuk maar hij moet wel voor zichzelf op kunnen komen ofc
Er zit gelukkig nog een verschil tussen schattig zijn of met roze sokjes aan bij moeders aan de borst hangen zeg maarquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat mannen NIET schattig moeten zijn
Nee ik kom nauwelijks mannen in het wild tegen die me op een date vragen tbhquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar nou sla je wel mijn antwoord op je vraag over
Had ik een punt?
Als een kindje dat stiekem snoep pakt uit de snoepbak.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan schattig en ondeugend niet goed rijmen
pretoogjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan schattig en ondeugend niet goed rijmen
Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik kom nauwelijks mannen in het wild tegen die me op een date vragen tbh
dat is weer schattigquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, daar gaat het dus mis. Ik heb slechts modderbruine slaapogen
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die dat doen, eerlijk gezegd. Maar ik kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Maar goed, dat zal dan zo zijn. Maar dat wil volgens mij niet meteen zeggen dat je hoop hier iemand te treffen.
Eetzequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ey meiden en jongens, vrouwen meisjes, mannen kerels. ik ga lekker eten, eetsmakelijk
Maar dan kom ik dus weer op het probleem dat ik naast mijn (volgens jou, wellicht) schattige kop voor de rest ook altijd "de lieve jongen" benquote:
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dan kom ik dus weer op het probleem dat ik naast mijn (volgens jou, wellicht) schattige kop voor de rest ook altijd "de lieve jongen" ben
Ik ken je niet anders dan dat ik weet hoe je eruit ziet, maar daar kan het alvast niet aan liggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die dat doen, eerlijk gezegd. Maar ik kan er naast zitten.
Ik vraag niet zomaar iemand uit om te eten... Dat gaat meestal via de telefoon of een of ander bepaald medium na wat contact...quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die dat doen, eerlijk gezegd. Maar ik kan er naast zitten.
Je bedoelt hopelijk dat je denkt dat dat een probleem is, en niet dat jij dat ook mijn probleem vindt, want volgens mij ken jij me verder nietquote:
Zolang je geen 'ja-knikker' bent zal het wel meevallen toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dan kom ik dus weer op het probleem dat ik naast mijn (volgens jou, wellicht) schattige kop voor de rest ook altijd "de lieve jongen" ben
Tot later!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik heb een nieuw plan... Ik voel me kut en heb geen honger dus ik ga hardlopen, beetje frisse lucht, mazzol.
ik bedoelde dat 1e jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bedoelt hopelijk dat je denkt dat dat een probleem is, en niet dat jij dat ook mijn probleem vindt, want volgens mij ken jij me verder niet
En ja-knikker ben ik niet, nee, maar wel altijd de eeuwige "goeie sul"quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang je geen 'ja-knikker' bent zal het wel meevallen toch?
SCHATTIGquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
En ja-knikker ben ik niet, nee, maar wel altijd de eeuwige "goeie sul"
"Een ander bepaald medium"...FOK! dus?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag niet zomaar iemand uit om te eten... Dat gaat meestal via de telefoon of een of ander bepaald medium na wat contact...
Als een vrijgezelle vrouw van mijn leeftijd dat nou ook eens vond, maar dat is een stuk lastiger, volgens mijquote:
Dankjequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan dat ik weet hoe je eruit ziet, maar daar kan het alvast niet aan liggen.
ja denk het ook welquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als een vrijgezelle vrouw van mijn leeftijd dat nou ook eens vond, maar dat is een stuk lastiger, volgens mij
Ehh, mobiel, facebook, msn.... You name it.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Een ander bepaald medium"...FOK! dus?
Ik had bewegend beeld gezien, jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
DankjeStiekem gelurkt?
Ik denk dat het vooral houding is eerlijk gezegd.
Het is natuurlijk ook zoals ik al vaker heb gezegd: er zullen maar weinig vrouwen van mijn leeftijd zijn die nog veel trek hebben in een totaal onervaren iemand. Vermoed ikquote:
Weetje, ik denk als je jezelf stabiel op een rit hebt, passies hebt in je leven, en zin hebt in het leven, dat je jezelf kunt ontwikkelen, ik zie bij jou die focus niet... Wat schort er nou eigenlijk aan bij jou?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben schattig en een good guy, totaal niet aantrekkelijk.
Ik accepteer het maar en nee dit is niet dramatisch bedoeld.
Alsof ze er uberhaupt naar vragen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zoals ik al vaker heb gezegd: er zullen maar weinig vrouwen van mijn leeftijd zijn die nog veel trek hebben in een totaal onervaren iemand. Vermoed ik
Doen ze dat niet, dan hebben ze dat heel snel door, hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof ze er uberhaupt naar vragen!
voor echte liefde maakt ervaring niks uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zoals ik al vaker heb gezegd: er zullen maar weinig vrouwen van mijn leeftijd zijn die nog veel trek hebben in een totaal onervaren iemand. Vermoed ik
Jij was inderdaad schattig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben schattig en een good guy, totaal niet aantrekkelijk.
Ik accepteer het maar en nee dit is niet dramatisch bedoeld.
Ik hoop dat je nog eens gelijk blijkt te hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor echte liefde maakt ervaring niks uit
ik heb altijd gelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog eens gelijk blijkt te hebben
Ik heb wel passies hoor en misschien komt het hier niet zo over maar ik vind het leven nog steeds enorm leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje, ik denk als je jezelf stabiel op een rit hebt, passies hebt in je leven, en zin hebt in het leven, dat je jezelf kunt ontwikkelen, ik zie bij jou die focus niet... Wat schort er nou eigenlijk aan bij jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit echt niet. Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Onervaren of niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, wie zou mij niet geven?Jij ziet er zo enorm baas uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Lekker boeiend, ervaring kan ze je leren. Als zo'n dame je helemaal tof vind prefereert ze je echt wel boven een hufter die z'n ding in elke bimbo gestoken heeft en daardoor tig 'ervaring' heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat telt misschien voor een fuckbuddy ofzo, voor een normale relatie hoeft dat geen probleem te zijn, je maakt daar in je hoofd alvast een probleem van.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, jij bent de tweede vrouw die het zegt, dus dan moet het iets anders zijn. Dit punt laat ik dan maar achter mequote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat boeit echt niet. Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Onervaren of niet.
zal ik doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen mijn toekomstige vriendin
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, wie zou mij niet geven?Ik zou je niet alleen geven, ik zou je bijna net zo hard slopen als Sinos en mfnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je snapt mijn hele post niet...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel passies hoor en misschien komt het hier niet zo over maar ik vind het leven nog steeds enorm leuk.
Waar het aan schort: een stel ballen.
Hoe probeer je op dit moment aan de vrouw te raken dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Over een half jaartje mag ik me een dertiger noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |