Ik weet nog wel iets van vrouwenquote:
Ja, een stompje kun je niet neuken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds wel rekening met anderen hoor
Dat het best mooie wezens zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets van vrouwenhaha
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, maar die zie ik ook nog niet met een Fokker er vandoor gaan.
Als ik kijk naar het hormoonspiegel grafiekje dan springt er geen hormoon uit rond de ongesteldheid tbh.quote:
Ze zijn eng.quote:
Omdat wij natuurlijk allemaal lelijke fapbaasjes zijn.quote:
Clitorale masturbatie word je minder schraal vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus nog vaker vingeren, jezus hoe schraal ben je?
Je komt op mij veel meer over als iemand die gewoon in het wild een leuk iemand tegenkomt, en om die reden hier ook niet "actief" zou hoeven zoeken.quote:
Dit is waar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat wij natuurlijk allemaal lelijke fapbaasjes zijn.
Grote onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
niet alle fokkers zijn lelijk hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn uitzonderingen, net als bij mannen, auto's, kleding etc.
Nee, ik ben er natuurlijk en Palawan is ook heel knap.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet alle fokkers zijn lelijk hoor
Maar wel fapbaasjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet alle fokkers zijn lelijk hoor
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...palawanquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, Drommel is best wel lekker he?
ja dat zal bestquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben er natuurlijk en Palawan is ook heel knap.
Ik zou Murdera geven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...
Allemaal geen lelijke fapbaasjes imo
He!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...palawan
Allemaal geen lelijke fapbaasjes imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |