Die mentaliteit, schandalig.quote:
ik houd er normaal nooit zo van als er aan me gezeten word als ik ongesteld ben, mjah wie weet kan hij me overhalenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex wel eens gevingerd toen ze ongesteld was dus
Lekker ranzige vieze bloederige seks johquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik houd er normaal nooit zo van als er aan me gezeten word als ik ongesteld ben, mjah wie weet kan hij me overhalen
Tuurlijk, jij poept bloemetjes toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het valt echt mee qua "viezigheid" hoor, maar misschien verschilt dat per vrouw.
Dat begrijp ik best. Wat loka zegt beffen zou ik niet doen. Vingeren en neuken met condoom welquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik houd er normaal nooit zo van als er aan me gezeten word als ik ongesteld ben, mjah wie weet kan hij me overhalen
klinkt als m'n geilste droomquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekker ranzige vieze bloederige seks joh
Nee dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof het leuk is dat iemand je opgeilt en je niet kan neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik vind het ook nooit zo ontzettend gruwelijk ranzig ofzo. Zoveel troep komt er nu ook weer niet uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het valt echt mee qua "viezigheid" hoor, maar misschien verschilt dat per vrouw.
Sarcasm....quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
klinkt als m'n geilste droom
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Is het ook zo dat jullie dames als jullie ongesteld zijn geiler zijn dan normaal?
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Is het ook zo dat jullie dames als jullie ongesteld zijn geiler zijn dan normaal?
Hoezo niet?quote:
Nog geiler dan normaal?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel.
Maar het gaat er om dat je elkaar laat genieten, dus geen voor wat hoort wat.
mja op zulke momenten vind ik knuffelen gewoon veel fijnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geiler dan normaal?
Arme newb, die houdt geen leuter over dan.
ja dat welquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou nog steeds wel rekening met anderen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geiler dan normaal?
Arme newb, die houdt geen leuter over dan.
Ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, dat vind ik best vaag eigenlijk
Ik vond het ook vreemd toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, dat vind ik best vaag eigenlijk
Dus nog vaker vingeren, jezus hoe schraal ben je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds wel rekening met anderen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |