En dat hebben ze dan ook gedaan, waardoor er nu geen vrijgezelle Foksters meer over zijn. Of zoietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere FOK!ster kan hier een vriend vinden.
Sinosappel wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat hebben ze dan ook gedaan, waardoor er nu geen vrijgezelle Foksters meer over zijn. Of zoiets
Dus niet zwangerquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit ongesteld geweest en in de gelegenheid geweest om te neuken tegelijk
Uberhaupt maar één keer geweest volgens mij sinds ik en Newb wat hebben
Als ik moet wachten tot ik me aantrekkelijk voel voordat ik kan neuken kan ik heel lang wachten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik voel me onaantrekkelijk nu
Ik voel me ook altijd onaantrekkelijk als ik geneukt wordquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik voel me onaantrekkelijk nu
nee ik bedoel als ik ongesteld benquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd onaantrekkelijk als ik geneukt word![]()
Waarom dat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik bedoel als ik ongesteld ben
Het gaat er ook niet om hoe aantrekkelijk jij jezelf vindt, maar hoe graag aantrekkelijk je vriend wil n.. je vindt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dunno, zit nooit zo lekker in m'n vel dan, voel me ontzettend opgeblazen en viesquote:
Nou, laat je neukenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed advies man.quote:
Ik vergeet altijd dat ik ongesteeld benquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dunno, zit nooit zo lekker in m'n vel dan, voel me ontzettend opgeblazen en vies
Rummikub'en een optie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan nog steeds iets doen als down under niet bruikbaar is
Je vriend pijpen ja. Maar dan geil je jezelf enorm op terwijl je niet gaat neukenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
voor wat hoort wat tijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou jou nog rennen met 2 sixpacks geloof ik. Je zag er toen al vrij aangeschoten uit. Hoe was het vooraan bij Gerard?quote:
Is nou het probleem daadwerkelijk dat het ranzig gevonden wordt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vriend pijpen ja. Maar dan geil je jezelf enorm op terwijl je niet gaat neuken
Ik heb mijn ex wel eens gevingerd toen ze ongesteld was dusquote:
Niet het mijne hoor. Ik zou het ook nooit down under onbruikbaar noemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is nou het probleem daadwerkelijk dat het ranzig gevonden wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |