Wisselend.quote:
Als kan dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wisselend.
Soms 2 dates en dan is het al iets
Soms 10 dates en dan is het iets
Soms een neukertje die toch leuker blijkt dan bedoeld en na een half jaar iets
Soms direct een relatie ( happened once)
Belgische meisjes, als die beginnen te praten smelt ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
want dat taaltje is zo zacht
En daarna weer luvuduvuquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Belgische meisjes, als die beginnen te praten smelt ik.
quote:
Twijfel of je wel een relatie moet beginnenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
Twijfelen verpest alles.
Als ik voor mezelf spreek dan.
Dat stond niet in de TT.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Twijfel of je wel een relatie moet beginnen
Ik heb het dan ook niet over twijfel met meisjes in de tram Heloef
Dat dekt beter de lading toch heloef?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Belgische meisjes, als die beginnen te praten smelt ik.
Wat?quote:
Ik ben niet bang voor meisjes verdomme.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat dekt beter de lading toch heloef?
Poepen is soms zelfs lekkerder dan neukenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word nou niet warm van een man die zegt ik zie je graag en die poepen als neuken ziet
dat is zeker en vast jongedamequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word nou niet warm van een man die zegt ik zie je graag en die poepen als neuken ziet
Dat kan je hem nog altijd gewoon afleren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Liefdesverdrietquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik ben niet bang voor meisjes verdomme.
Dan kan ik het ook niet weten he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar is de ruimte ook niet voor
Ah okee.quote:
Heloef, je bent een neger, je hoort te wetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan ik het ook niet weten he.
Oh dan kan ik rustig sterven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Je hebt niet geleefd als je geen hartzeer hebt gehad oh zo
That what doesn't kill you will only make you strongerquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
Je hebt niet geleefd als je geen hartzeer hebt gehad oh zo
yep indeedquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
That what doesn't kill you will only make you stronger
Ik ben Rasti Rostelli niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, je bent een neger, je hoort te weten
Gewoon doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag ik heb dus een boel mensen gewoon algemeen prettige kerstdagen gewenst maar nu is er eigenlijk wel iemand die ik ook specifiek een prettige kerst wil wensen op facebook, reden het is zijn eerste jaar dat hij kerst viert zonder zijn vader , gewoon doen of zo laten .
Je krijgt een beroerte?quote:
U like him? Wil je meer vriendschap creëren of moet het maar doodbloeden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag ik heb dus een boel mensen gewoon algemeen prettige kerstdagen gewenst maar nu is er eigenlijk wel iemand die ik ook specifiek een prettige kerst wil wensen op facebook, reden het is zijn eerste jaar dat hij kerst viert zonder zijn vader , gewoon doen of zo laten .
Ik zou het doen hoor, ongeacht je beweegredenen. Het is gewoon fijn voor zo iemand om te weten dat er aan hem gedacht wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Er is teveel bloed uit je hersenen naar je lul getrokken, stop met fappen.quote:
Nee , het is een vriend van mijn ex . Ik leef gewoon mee op een vriendschappelijke manier. Dat heeft er trouwens ook mee te maken dat ik twijfel want dan ziet mijn ex het maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben moet ik daar schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U like him? Wil je meer vriendschap creëren of moet het maar doodbloeden?
Ja, dat moet je inderdaad. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , het is een vriend van mijn ex . Ik leef gewoon mee op een vriendschappelijke manier. Dat heeft er trouwens ook mee te maken dat ik twijfel want dan ziet mijn ex het maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben moet ik daar schijt aan hebben.
Daar moet je schijt aan hebben. En gewoon doen, op een niet al te zware manier natuurlijk. Gewoon wat spontaans op schrijven dat je aan 'm denkt, maar daar weet je wel wat van te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , het is een vriend van mijn ex . Ik leef gewoon mee op een vriendschappelijke manier. Dat heeft er trouwens ook mee te maken dat ik twijfel want dan ziet mijn ex het maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben moet ik daar schijt aan hebben.
Dat is inderdaad niet jouw probleem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat ben je toch een moederlijk type, zoek je nog een zoon toevallig?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:24 schreef formerjellybean het volgende:
Helemaal omdat ik ook weet dat die vrienden er dus niet bij stilstaan , inleven is niet het sterkste punt van dat groepje wat zijn situatie betreft .
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een moederlijk type, zoek je nog een zoon toevallig?
Dus we gaan geen liefdesbaby op de wereld zetten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil geen kinderen , maar ik kan inderdaad best zorgzaam zijn dat klopt wel
Nou vergis je niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Goedzo former... En echt, bij mannen boeit het niet of het een vriend van je ex is.. Dat is alleen iets voor vrouwen.
Gelukkig, want het was een soort van complimentje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
ha ha vind ik niet erg hoor die opmerking
Niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor.
Ook mannen kunnen daar aardig vreemd in zijn
Mannen zijn net zo goed gevoelig, maar in dit geval weegt het belang van die vriend zwaarder dan dat van de ex.quote:
Je bent toch niet aan het flirten met Former hequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig, want het was een soort van complimentje.
Dit geval ook wel hoor , hij en zijn broer hebben beide nogal een groot ego. En ik ben daar iemand die vaak schijt aan heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor.
Ook mannen kunnen daar aardig vreemd in zijn
Ja sommige kunnen daar heel kinderachtig in zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit geval ook wel hoor , hij en zijn broer hebben beide nogal een groot ego. En ik ben daar iemand die vaak schijt aan heeft.
Dat werd dus gisteren ook al duidelijk toen ik dus uitging zijn broer zag en daarmee zoals gewoonlijk ff wat ging drinken en toen durfde die me niet eens onder ogen te komen en toen is die hem gesmeerd , dus ja hij zou over zoiets sneus heel moeilijk kunnen doen
Of je bent gewoon engquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:34 schreef formerjellybean het volgende:
Vind ik trouwens ook wel triest je weet dat je iets verkeerd gedaan hebt en durft de persoon daarna niet eens onder ogen te komen. Ik ben geen scene schopper wat dat betreft maar om nou echt weg voor me te gaan vind ik heel erg overdreven
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon eng
* Royco1 rent hard weg
Ik ren niet weg omdat ik haar niet durf aan te spreken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.
Kunnen jullie het niet gewoon face to face een keer goed uitpraten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, maar ik ken hem en sorry zeggen doet die vaak liever niet of iets uitpraten ook niet . Hij doet liever net alsof er niets gebeurd is en dat werkt dit keer bij mij niet en daar heeft die een beetje moeite mee. Ik zou er namelijk wel publiekelijk wat van zeggen en dat heeft die liever niet hij doet liever net alsof er niets gebeurd is.
Ik heb altijd nog mijn grootste verdedigingsmechanisme, de negeerstandquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.
Kan ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog mijn grootste verdedigingsmechanisme, de negeerstand
Dat denk ik ook lieverd, maar je maakt nu eigenlijk teveel woorden en gedachten aan hem vuil en dat verdient hij helemaal niet van jouquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik heel vaak geprobeerd bij hem en dat werkt dus niet en daarom heb ik ook zoiets van nu moet die het zelf maar weten.
Als hij er een probleem mee heeft dat ik met mensen omga die hij kent is dat zijn probleem en hij moet maar eens leren moeite te doen .
De situatie zou veranderen als die eens inziet dat die me verkeerd behandeld heeft en daar zijn excuses voor zou aanbieden. En als die constant wil wegrennen als die me ziet is dat zijn probleem niet het mijne. Ik blijf nooit weg ergens voor een ander.
Ik denk dus eigenlijk meer dat die moeite heeft met wat die gedaan heeft en zijn eigen fouten niet wil toegeven en daarom echt met staart tussen benen wegrent .
Dan zou ik hem lekker laten en geen energie meer aan hem verspillen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik heel vaak geprobeerd bij hem en dat werkt dus niet en daarom heb ik ook zoiets van nu moet die het zelf maar weten.
Als hij er een probleem mee heeft dat ik met mensen omga die hij kent is dat zijn probleem en hij moet maar eens leren moeite te doen .
De situatie zou veranderen als die eens inziet dat die me verkeerd behandeld heeft en daar zijn excuses voor zou aanbieden. En als die constant wil wegrennen als die me ziet is dat zijn probleem niet het mijne. Ik blijf nooit weg ergens voor een ander.
Ik denk dus eigenlijk meer dat die moeite heeft met wat die gedaan heeft en zijn eigen fouten niet wil toegeven en daarom echt met staart tussen benen wegrent .
Zo zie ik het niet helemaal voor mij is het juist heel raar ook om te ervaren. Voorheen was had ik met dingen moeite en nu zie ik juist in van ik heb het beste gedaan in die situatie en ergens doet het me ook goed want ik sta er nu boven en dat is die niet gewend. En ergens voelt dat best eens goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook lieverd, maar je maakt nu eigenlijk teveel woorden en gedachten aan hem vuil en dat verdient hij helemaal niet van jou
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Dat valt wel mee hoor
[..]
Zo zie ik het niet helemaal voor mij is het juist heel raar ook om te ervaren. Voorheen was had ik met dingen moeite en nu zie ik juist in van ik heb het beste gedaan in die situatie en ergens doet het me ook goed want ik sta er nu boven en dat is die niet gewend. En ergens voelt dat best eens goed.
haha hoe is het met je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo choco, ik drink warme chocomelk
Middagquote:
oehh lekkortquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel goed hoor, er zit ook amaretto in
Kan beter, maar over het algemeen gaat het goed.quote:
Ja maar het is ook een best vreemde ervaring want ik heb me wel degelijk vermaakt. En er is een tijd geweest dat ik heel veel moeite met zo'n reactie had en nu had ik meer zoiets van oh ok als jij het zo wilt. En ik weet eigenlijk ook dat het kwestie van tijd is bij hem , maar dat is meer omdat ik hem ken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
UiteraardTuurlijk voelt dat goed, dat zou je overal moeten toepassen. Dan voel je je een stuk stabieler ook.
ah mooizo, nog wat gehosseld?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan beter, maar over het algemeen gaat het goed.
Veel plezier met skienquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tof, overal ligt sneeuw. Maar ik heb pas morgen een skipas dus ik ben vandaag nog even thuis
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een best vreemde ervaring want ik heb me wel degelijk vermaakt. En er is een tijd geweest dat ik heel veel moeite met zo'n reactie had en nu had ik meer zoiets van oh ok als jij het zo wilt. En ik weet eigenlijk ook dat het kwestie van tijd is bij hem , maar dat is meer omdat ik hem ken.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |