Nou vergis je niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Goedzo former... En echt, bij mannen boeit het niet of het een vriend van je ex is.. Dat is alleen iets voor vrouwen.
Gelukkig, want het was een soort van complimentje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
ha ha vind ik niet erg hoor die opmerking
Niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor.
Ook mannen kunnen daar aardig vreemd in zijn
Mannen zijn net zo goed gevoelig, maar in dit geval weegt het belang van die vriend zwaarder dan dat van de ex.quote:
Je bent toch niet aan het flirten met Former hequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig, want het was een soort van complimentje.
Dit geval ook wel hoor , hij en zijn broer hebben beide nogal een groot ego. En ik ben daar iemand die vaak schijt aan heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoor.
Ook mannen kunnen daar aardig vreemd in zijn
Ja sommige kunnen daar heel kinderachtig in zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit geval ook wel hoor , hij en zijn broer hebben beide nogal een groot ego. En ik ben daar iemand die vaak schijt aan heeft.
Dat werd dus gisteren ook al duidelijk toen ik dus uitging zijn broer zag en daarmee zoals gewoonlijk ff wat ging drinken en toen durfde die me niet eens onder ogen te komen en toen is die hem gesmeerd , dus ja hij zou over zoiets sneus heel moeilijk kunnen doen
Of je bent gewoon engquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:34 schreef formerjellybean het volgende:
Vind ik trouwens ook wel triest je weet dat je iets verkeerd gedaan hebt en durft de persoon daarna niet eens onder ogen te komen. Ik ben geen scene schopper wat dat betreft maar om nou echt weg voor me te gaan vind ik heel erg overdreven
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon eng
* Royco1 rent hard weg
Ik ren niet weg omdat ik haar niet durf aan te spreken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.
Kunnen jullie het niet gewoon face to face een keer goed uitpraten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, maar ik ken hem en sorry zeggen doet die vaak liever niet of iets uitpraten ook niet . Hij doet liever net alsof er niets gebeurd is en dat werkt dit keer bij mij niet en daar heeft die een beetje moeite mee. Ik zou er namelijk wel publiekelijk wat van zeggen en dat heeft die liever niet hij doet liever net alsof er niets gebeurd is.
Ik heb altijd nog mijn grootste verdedigingsmechanisme, de negeerstandquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wegrennen voor vrouwen, sinds gisteren is dat mijn stylo.
Kan ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog mijn grootste verdedigingsmechanisme, de negeerstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |