Dat denk ik ook lieverd, maar je maakt nu eigenlijk teveel woorden en gedachten aan hem vuil en dat verdient hij helemaal niet van jouquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik heel vaak geprobeerd bij hem en dat werkt dus niet en daarom heb ik ook zoiets van nu moet die het zelf maar weten.
Als hij er een probleem mee heeft dat ik met mensen omga die hij kent is dat zijn probleem en hij moet maar eens leren moeite te doen .
De situatie zou veranderen als die eens inziet dat die me verkeerd behandeld heeft en daar zijn excuses voor zou aanbieden. En als die constant wil wegrennen als die me ziet is dat zijn probleem niet het mijne. Ik blijf nooit weg ergens voor een ander.
Ik denk dus eigenlijk meer dat die moeite heeft met wat die gedaan heeft en zijn eigen fouten niet wil toegeven en daarom echt met staart tussen benen wegrent .
Dan zou ik hem lekker laten en geen energie meer aan hem verspillen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik heel vaak geprobeerd bij hem en dat werkt dus niet en daarom heb ik ook zoiets van nu moet die het zelf maar weten.
Als hij er een probleem mee heeft dat ik met mensen omga die hij kent is dat zijn probleem en hij moet maar eens leren moeite te doen .
De situatie zou veranderen als die eens inziet dat die me verkeerd behandeld heeft en daar zijn excuses voor zou aanbieden. En als die constant wil wegrennen als die me ziet is dat zijn probleem niet het mijne. Ik blijf nooit weg ergens voor een ander.
Ik denk dus eigenlijk meer dat die moeite heeft met wat die gedaan heeft en zijn eigen fouten niet wil toegeven en daarom echt met staart tussen benen wegrent .
Zo zie ik het niet helemaal voor mij is het juist heel raar ook om te ervaren. Voorheen was had ik met dingen moeite en nu zie ik juist in van ik heb het beste gedaan in die situatie en ergens doet het me ook goed want ik sta er nu boven en dat is die niet gewend. En ergens voelt dat best eens goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook lieverd, maar je maakt nu eigenlijk teveel woorden en gedachten aan hem vuil en dat verdient hij helemaal niet van jou
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:
Dat valt wel mee hoor
[..]
Zo zie ik het niet helemaal voor mij is het juist heel raar ook om te ervaren. Voorheen was had ik met dingen moeite en nu zie ik juist in van ik heb het beste gedaan in die situatie en ergens doet het me ook goed want ik sta er nu boven en dat is die niet gewend. En ergens voelt dat best eens goed.
haha hoe is het met je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo choco, ik drink warme chocomelk
Middagquote:
oehh lekkortquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel goed hoor, er zit ook amaretto in
Kan beter, maar over het algemeen gaat het goed.quote:
Ja maar het is ook een best vreemde ervaring want ik heb me wel degelijk vermaakt. En er is een tijd geweest dat ik heel veel moeite met zo'n reactie had en nu had ik meer zoiets van oh ok als jij het zo wilt. En ik weet eigenlijk ook dat het kwestie van tijd is bij hem , maar dat is meer omdat ik hem ken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
UiteraardTuurlijk voelt dat goed, dat zou je overal moeten toepassen. Dan voel je je een stuk stabieler ook.
ah mooizo, nog wat gehosseld?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan beter, maar over het algemeen gaat het goed.
Veel plezier met skienquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tof, overal ligt sneeuw. Maar ik heb pas morgen een skipas dus ik ben vandaag nog even thuis
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het is ook een best vreemde ervaring want ik heb me wel degelijk vermaakt. En er is een tijd geweest dat ik heel veel moeite met zo'n reactie had en nu had ik meer zoiets van oh ok als jij het zo wilt. En ik weet eigenlijk ook dat het kwestie van tijd is bij hem , maar dat is meer omdat ik hem ken.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |