Er staan er volgens mij ook niet veel in dat lijstje die moeite hebben met versierenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...palawan
Allemaal geen lelijke fapbaasjes imo
Oh je gelooft me niet?quote:
Geen idee alleen stefan heb ik een foto van gezienquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel...benzin...kutkloon..stefan...murdera...palawan
Allemaal geen lelijke fapbaasjes imo
Oepsquote:
Ik hoop niet dat ik in de zo'n fapbaasje benquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
OepsJij ook niet! Maar jou heb ik niet zo heel goed gezien tbh
Heb alleen Drommel niet gemeet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee alleen stefan heb ik een foto van gezien
Heb ik jou al gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
Lol thanks hè
Excuses maken voor heloef en dan niet aan mij denken![]()
Ik weet alweer genoeg.
Ik jou ook nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb alleen Drommel niet gemeet.
Wellicht beoordeel jij de heren ook anders dan Sinos dat doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee alleen stefan heb ik een foto van gezien
Tsss ik heb jou niet op cam gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
Lol thanks hè
Excuses maken voor heloef en dan niet aan mij denken![]()
Ik weet alweer genoeg.
Van de mensen in die lijstquote:
Ik heb wel foto's gepostquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss ik heb jou niet op cam gezien.
Maar nou sla je wel mijn antwoord op je vraag overquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsss ik heb jou niet op cam gezien.
precies, hoewel ik de voorkeur geef aan schattigerquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
Stefan heeft vooral een hele goede uitstraling vind ik.
Hij heeft zo'n "Fuck yea" era over zich heen.
Ik weet niet beter dan dat mannen NIET schattig moeten zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, hoewel ik de voorkeur geef aan schattiger
Hij is op zich schattig heeft een beetje babyface, maar zijn uitstraling compenseert dat heel erg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, hoewel ik de voorkeur geef aan schattiger
nja ik vind een schattige/ondeugende kop leuk maar hij moet wel voor zichzelf op kunnen komen ofcquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat mannen NIET schattig moeten zijn
Ik kan schattig en ondeugend niet goed rijmenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik vind een schattige/ondeugende kop leuk maar hij moet wel voor zichzelf op kunnen komen ofc
Er zit gelukkig nog een verschil tussen schattig zijn of met roze sokjes aan bij moeders aan de borst hangen zeg maarquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat mannen NIET schattig moeten zijn
Nee ik kom nauwelijks mannen in het wild tegen die me op een date vragen tbhquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar nou sla je wel mijn antwoord op je vraag over
Had ik een punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |