Als een kindje dat stiekem snoep pakt uit de snoepbak.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan schattig en ondeugend niet goed rijmen
pretoogjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan schattig en ondeugend niet goed rijmen
Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik kom nauwelijks mannen in het wild tegen die me op een date vragen tbh
dat is weer schattigquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, daar gaat het dus mis. Ik heb slechts modderbruine slaapogen
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die dat doen, eerlijk gezegd. Maar ik kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Maar goed, dat zal dan zo zijn. Maar dat wil volgens mij niet meteen zeggen dat je hoop hier iemand te treffen.
Eetzequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ey meiden en jongens, vrouwen meisjes, mannen kerels. ik ga lekker eten, eetsmakelijk
Maar dan kom ik dus weer op het probleem dat ik naast mijn (volgens jou, wellicht) schattige kop voor de rest ook altijd "de lieve jongen" benquote:
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dan kom ik dus weer op het probleem dat ik naast mijn (volgens jou, wellicht) schattige kop voor de rest ook altijd "de lieve jongen" ben
Ik ken je niet anders dan dat ik weet hoe je eruit ziet, maar daar kan het alvast niet aan liggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die dat doen, eerlijk gezegd. Maar ik kan er naast zitten.
Ik vraag niet zomaar iemand uit om te eten... Dat gaat meestal via de telefoon of een of ander bepaald medium na wat contact...quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die dat doen, eerlijk gezegd. Maar ik kan er naast zitten.
Je bedoelt hopelijk dat je denkt dat dat een probleem is, en niet dat jij dat ook mijn probleem vindt, want volgens mij ken jij me verder nietquote:
Zolang je geen 'ja-knikker' bent zal het wel meevallen toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dan kom ik dus weer op het probleem dat ik naast mijn (volgens jou, wellicht) schattige kop voor de rest ook altijd "de lieve jongen" ben
Tot later!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik heb een nieuw plan... Ik voel me kut en heb geen honger dus ik ga hardlopen, beetje frisse lucht, mazzol.
ik bedoelde dat 1e jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bedoelt hopelijk dat je denkt dat dat een probleem is, en niet dat jij dat ook mijn probleem vindt, want volgens mij ken jij me verder niet
En ja-knikker ben ik niet, nee, maar wel altijd de eeuwige "goeie sul"quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang je geen 'ja-knikker' bent zal het wel meevallen toch?
SCHATTIGquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
En ja-knikker ben ik niet, nee, maar wel altijd de eeuwige "goeie sul"
"Een ander bepaald medium"...FOK! dus?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag niet zomaar iemand uit om te eten... Dat gaat meestal via de telefoon of een of ander bepaald medium na wat contact...
Als een vrijgezelle vrouw van mijn leeftijd dat nou ook eens vond, maar dat is een stuk lastiger, volgens mijquote:
Dankjequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan dat ik weet hoe je eruit ziet, maar daar kan het alvast niet aan liggen.
ja denk het ook welquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als een vrijgezelle vrouw van mijn leeftijd dat nou ook eens vond, maar dat is een stuk lastiger, volgens mij
Ehh, mobiel, facebook, msn.... You name it.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Een ander bepaald medium"...FOK! dus?
Ik had bewegend beeld gezien, jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
DankjeStiekem gelurkt?
Ik denk dat het vooral houding is eerlijk gezegd.
Het is natuurlijk ook zoals ik al vaker heb gezegd: er zullen maar weinig vrouwen van mijn leeftijd zijn die nog veel trek hebben in een totaal onervaren iemand. Vermoed ikquote:
Weetje, ik denk als je jezelf stabiel op een rit hebt, passies hebt in je leven, en zin hebt in het leven, dat je jezelf kunt ontwikkelen, ik zie bij jou die focus niet... Wat schort er nou eigenlijk aan bij jou?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben schattig en een good guy, totaal niet aantrekkelijk.
Ik accepteer het maar en nee dit is niet dramatisch bedoeld.
Alsof ze er uberhaupt naar vragen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zoals ik al vaker heb gezegd: er zullen maar weinig vrouwen van mijn leeftijd zijn die nog veel trek hebben in een totaal onervaren iemand. Vermoed ik
Doen ze dat niet, dan hebben ze dat heel snel door, hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof ze er uberhaupt naar vragen!
voor echte liefde maakt ervaring niks uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zoals ik al vaker heb gezegd: er zullen maar weinig vrouwen van mijn leeftijd zijn die nog veel trek hebben in een totaal onervaren iemand. Vermoed ik
Jij was inderdaad schattig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben schattig en een good guy, totaal niet aantrekkelijk.
Ik accepteer het maar en nee dit is niet dramatisch bedoeld.
Ik hoop dat je nog eens gelijk blijkt te hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor echte liefde maakt ervaring niks uit
ik heb altijd gelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog eens gelijk blijkt te hebben
Ik heb wel passies hoor en misschien komt het hier niet zo over maar ik vind het leven nog steeds enorm leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje, ik denk als je jezelf stabiel op een rit hebt, passies hebt in je leven, en zin hebt in het leven, dat je jezelf kunt ontwikkelen, ik zie bij jou die focus niet... Wat schort er nou eigenlijk aan bij jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit echt niet. Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Onervaren of niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, wie zou mij niet geven?Jij ziet er zo enorm baas uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Lekker boeiend, ervaring kan ze je leren. Als zo'n dame je helemaal tof vind prefereert ze je echt wel boven een hufter die z'n ding in elke bimbo gestoken heeft en daardoor tig 'ervaring' heeft.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat telt misschien voor een fuckbuddy ofzo, voor een normale relatie hoeft dat geen probleem te zijn, je maakt daar in je hoofd alvast een probleem van.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, jij bent de tweede vrouw die het zegt, dus dan moet het iets anders zijn. Dit punt laat ik dan maar achter mequote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat boeit echt niet. Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk. Onervaren of niet.
zal ik doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen mijn toekomstige vriendin
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, wie zou mij niet geven?Ik zou je niet alleen geven, ik zou je bijna net zo hard slopen als Sinos en mfnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je snapt mijn hele post niet...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel passies hoor en misschien komt het hier niet zo over maar ik vind het leven nog steeds enorm leuk.
Waar het aan schort: een stel ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |