De vraag is alleen wie dat bepaalt. Helaas gebeurt dat niet altijd even eerlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Maar een ouder die het kind geen veilige omgeving kan bieden moet je niet in de opvoeding betrekken omdat hij/zij dat zo graag wil. In zo'n geval mag je van mij best een van beide ouders dat recht ontzeggen.
Dat klopt. De uitvoering van zo'n plan is een stuk moeilijker dan het lijkt. Desondanks is het naar mijn mening de beste manier om een kind te laten krijgen wat hij nodig heeft om op te groeien tot stabiele volwassene. Er is geen perfecte manier, maar dit lijkt me wel beter dan de meeste andere opties.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De vraag is alleen wie dat bepaalt. Helaas gebeurt dat niet altijd even eerlijk.
Nee, natuurijk niet. Jeez.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vrouw kan net zo schadelijk zijn en die gun je het recht wel? Ik kan dat niet begrijpen hoor.
Sterke binnenkomer.quote:
Dan moet je je mening beter leren verwoorden, volgens mij schreef je dit namelijk. Maar dan heb ik niets gezegd natuurlijk, een discussie waarin je het met elkaar eens bent is ook belachelijk om te blijven voeren.quote:
2e kerstdag ben ik ergens in Groningen of Assen. Kom maar een drankje doen danquote:
Ik was te chicken gister.quote:
Hai Myrquote:
Het is interessant om te discussieren hoe het wel zou moeten zijn hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je je mening beter leren verwoorden, volgens mij schreef je dit namelijk. Maar dan heb ik niets gezegd natuurlijk, een discussie waarin je het met elkaar eens bent is ook belachelijk om te blijven voeren.
Je moet niets, maar komop heuj; het is kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moesten we een kerstdate scoren dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet niets, maar komop heuj; het is kerst.
Ja...sorry...ben ook niet echt aan het opletten enzo. Ik plijt of pleit voor de beste situatie voor het kind, wat het ook moge zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je je mening beter leren verwoorden, volgens mij schreef je dit namelijk. Maar dan heb ik niets gezegd natuurlijk, een discussie waarin je het met elkaar eens bent is ook belachelijk om te blijven voeren.
Precies, 2 mooie dagen voor wat quality time met mezelfquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet niets, maar komop heuj; het is kerst.
Jawelquote:
Waarom ben je het dan eens met de huidige regelingen en buitensporige rechten van een vrouw?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja...sorry...ben ook niet echt aan het opletten enzo. Ik plijt of pleit voor de beste situatie voor het kind, wat het ook moge zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannende verhalen te vertellen over gister Heloef?
Ik ben het ermee eens in het geval dat dat de beste uitkomst voor het kind isquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom ben je het dan eens met de huidige regelingen en buitensporige rechten van een vrouw?
Aww. Rukken bij kaarslicht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, 2 mooie dagen voor wat quality time met mezelf
Nietszeggendquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens in het geval dat dat de beste uitkomst voor het kind is
Dus je bent het oneens met de rechten, maar vindt dat het rechterlijk bepaald moet worden en dat de uitkomst van die rechterlijke bepaling beslist in het voordeel van het kind?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens in het geval dat dat de beste uitkomst voor het kind is
Het spannendste wat er is gebeurd is dat ik een ik een enorm leuk meisje aan wees, Viro er op af liep, met haar ging praten en naar mij begon te wijzen en ik in paniek rondjes begon te lopen omdat ik niet durfde naar haar toe te lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannende verhalen te vertellen over gister Heloef?
? Watskeburt ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol I know
Ben er niet echt bij met mn hoofd..
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spannendste wat er is gebeurd is dat ik een ik een enorm leuk meisje aan wees, Viro er op af liep, met haar ging praten en naar mij begon te wijzen en ik in paniek rondjes begon te lopen omdat ik niet durfde naar haar toe te lopen.
En toen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spannendste wat er is gebeurd is dat ik een ik een enorm leuk meisje aan wees, Viro er op af liep, met haar ging praten en naar mij begon te wijzen en ik in paniek rondjes begon te lopen omdat ik niet durfde naar haar toe te lopen.
[..]
Zonde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen niks.quote:
[..]
Alles is beter dan niks.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen niks.
Achteraf wel spijt dat ik het niet gedaan heb, maar wat moet je tegen dat mens zeggen in hemelsnaam.
Alles is beter dan in paniek zwijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen niks.
Achteraf wel spijt dat ik het niet gedaan heb, maar wat moet je tegen dat mens zeggen in hemelsnaam.
"Hoi, mezelf even voorstellen.. ik ben Heloef"quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen niks.
Ja hallo euh, je zag er wel leuk uit maar ik ben te laf om het zelf te doen daarom stuurde ik hem maar eerst.quote:
Ik hoor nooit openingszinnen voorbij komen in deze situaties, slechts denigrerende smileys die lijken te zeggen:quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo euh, je zag er wel leuk uit maar ik ben te laf om het zelf te doen daarom stuurde ik hem maar eerst.
Dan ben je gewoon eerlijk, dat zou best wel eens kunnen werkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo euh, je zag er wel leuk uit maar ik ben te laf om het zelf te doen daarom stuurde ik hem maar eerst.
Heloef is lief, maar hij moet niet rondjes gaan lopen als een ander een meisje aanspreekt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoor nooit openingszinnen voorbij komen in deze situaties, slechts denigrerende smileys die lijken te zeggen:
''Je faalt!''
Ik stem op meer positieve feedback.
MIJN LUL IS 30 CMquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen niks.
Ja wat moet die wel doen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is lief, maar hij moet niet rondjes gaan lopen als een ander een meisje aanspreekt.
Ik had het beter zelf kunnen doen, iemand anders het voorwerk laten doen komt nogal kneuzerig over.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef is lief, maar hij moet niet rondjes gaan lopen als een ander een meisje aanspreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Waar gaat dat mis dan?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het beter zelf kunnen doen, iemand anders het voorwerk laten doen komt nogal kneuzerig over.Heloef. Ff serieus. Je weet dus wat kneuzerig is, je zegt het zelf. We spreken hier met jou af dat je de volgende 5 keer bedenkt wat kneuzerig is, en dan doe je het exacte tegenovergestelde. Na de 5 keer bekijken we de resultaten, wat denk je, goeie deal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben gewoon hopeloos met mannen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar gaat dat mis dan?
Volgens vele hier zie je er goed uit, dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om iemand te vinden die jouw tuintje wel wil bewateren?
Dan kom ik toch ontiegelijk onzeker over?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon eerlijk, dat zou best wel eens kunnen werken
Ik was zo overrompeld dat hij het ook echt deed dat mijn creatieve brein die meestal net zo snel woorden op lepelt als een computer even niet wist wat het moet gaan doen en moest zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:
Heloef, volgende keer gewoon doen. Desnoods met een cheesy openingszin, maar dan lach je gewoon omjezelf en ziet zij het als een goeie binnenkomer.
Goeie zin wel.quote:
Ben je echt op zoek naar een serieuze relatie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hopeloos met mannen.
Kan ze niet dichtbij laten komen enzo.
Ik vind het niet onzeker om over je onzekerheid te praten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kom ik toch ontiegelijk onzeker over?
[..]
Ik was zo overrompeld dat hij het ook echt deed dat mijn creatieve brein die meestal net zo snel woorden op lepelt als een computer even niet wist wat het moet gaan en doen moest zeggen.
[..]
Goeie zin wel.
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je echt op zoek naar een serieuze relatie?
Dat is niet handig dan nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hopeloos met mannen.
Kan ze niet dichtbij laten komen enzo.
Waarom wijs je die sportschool hunk dan af en ontwijk je hem?quote:
It doesn't matter.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kom ik toch ontiegelijk onzeker over?
Ik bedoel ik kan het wel hoor, bij trammeisje ging het ook goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heloef. Ff serieus. Je weet dus wat kneuzerig is, je zegt het zelf. We spreken hier met jou af dat je de volgende 5 keer bedenkt wat kneuzerig is, en dan doe je het exacte tegenovergestelde. Na de 5 keer bekijken we de resultaten, wat denk je, goeie deal?
Dan wordt het lastig. Je moet in dat geval eerst aan je eigen onzekerheden werken voor je echt wat kunt opbouwen. Wat ben je op dat gebied van plan te gaan doen de komende tijd?quote:
Dat is ook best langquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik sinds 12 augustus met mijn ex//scharrel/whatever, maar het voelt ook als forever voor mij.
12 augustus is ook best lang.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik sinds 12 augustus met mijn ex//scharrel/whatever, maar het voelt ook als forever voor mij.
Je hebt die 2 van gisteren ook maar afgeslagen? Hoe oud waren ze?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Meeten op 21 januariquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig. Je moet in dat geval eerst aan je eigen onzekerheden werken voor je echt wat kunt opbouwen. Wat ben je op dat gebied van plan te gaan doen de komende tijd?
Maar dat meteen op tafel gooien is ook geen goed plan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet onzeker om over je onzekerheid te praten.
Geen idee, tips?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig. Je moet in dat geval eerst aan je eigen onzekerheden werken voor je echt wat kunt opbouwen. Wat ben je op dat gebied van plan te gaan doen de komende tijd?
Wat een leuke naamquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat meteen op tafel gooien is ook geen goed plan.
"Hoi ik ben onzeker daarom stuurde ik hem eerst, maar ik ben Rayen, leuk je te ontmoeten"
GASTquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
"Hoi ik ben onzeker daarom stuurde ik hem eerst, maar ik ben Rayen, leuk je te ontmoeten"
Ik zou er best om kunnen lachen als een jongen zo op me af zou stappen. Van gebrek aan lef kun je hem dan niet betichten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat win ik makkelijk van je hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel cool eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er best om kunnen lachen als een jongen zo op me af zou stappen. Van gebrek aan lef kun je hem dan niet betichten.
27, 25 en nog een van 24. sorry, maar ze zijn onervaren en niet lekker genoeg. Echt, alle nekharen gaan overeind staan bij het idee dat ik met een van hen vrij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt die 2 van gisteren ook maar afgeslagen? Hoe oud waren ze?
Je was zelf 29? Dan kan 27 en 25 toch wel voor een avondje... En 24 ja... Eigenlijk ook nogquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
27, 25 en nog een van 24. sorry, maar ze zijn onervaren en niet lekker genoeg. Echt, alle nekharen gaan overeind staan bij het idee dat ik met een van hen vrij.
Ik denk niet echt dat onzekerheid het probleem is. Meer bang om gekwetst te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarvoor is het wel handig om te weten wat je zo onzeker maakt
Dank je.quote:
Ik ben niet geschikt voor deze onzin.quote:
Waren ze echt zo lelijk?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
27, 25 en nog een van 24. sorry, maar ze zijn onervaren en niet lekker genoeg. Echt, alle nekharen gaan overeind staan bij het idee dat ik met een van hen vrij.
Je durft jezelf niet in het diepe te gooien, ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat onzekerheid het probleem is. Meer bang om gekwetst te worden.
Waar kende je ze van?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
Arme vent.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waren ze echt zo lelijk?
Ik heb van het zomer ook eens een soort aanbod gehad van een jongen maar walgde alleen al van de gedachte eraan
Maar die vond ik ook wel zeldzaam lelijk.
Ik ben niet geschikt voor jouw onzin, alles wat je nu doet is jezelf naar beneden halen, my life is grey style.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik ben niet geschikt voor deze onzin.
Dat lijk je te hebben bij zowat elke man die jou benadert. Ben je zelf nou echt zo fantastisch dat je van die hoge eisen hebt steeds? Elke keer als je hier komt is het precies hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
Jij kent mij niet lang genoeg broeder, het was vroeger pas echt erg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt voor jouw onzin, alles wat je nu doet is jezelf naar beneden halen, my life is grey style.
Ik bestempel niet heel snel mensen als lelijk. Maar in dit geval vond ik het gewoon sneu voor hem hoe hij eruitzag.quote:
Ik heb wel 1 goeie mannelijke vriend die ik regelmatig zie. En verder op mn opleiding enzo en vrienden via via. Opzich heb ik wel gemiddeld algemeen contact met mannen denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je durft jezelf niet in het diepe te gooien, ik ook niet.
Maarrrr Ik denk dat het komt door gebrek aan algemeen contact met de andere sexe, onderneem je veel met mannen?
Maar echt, alsof zeggen dat je onzeker bent onzeker is -.-quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent mij niet lang genoeg broeder, het was vroeger pas echt erg.
Ja dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat onzekerheid het probleem is. Meer bang om gekwetst te worden.
Nou ja het was een beetje vaag ze stond daar met der vriendinnen er om heen, knappe jongen als je er dan een leuk gesprek uit sleept.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er best om kunnen lachen als een jongen zo op me af zou stappen. Van gebrek aan lef kun je hem dan niet betichten.
Bankhangen bij mannen? Dates?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 goeie mannelijke vriend die ik regelmatig zie. En verder op mn opleiding enzo en vrienden via via. Opzich heb ik wel gemiddeld algemeen contact met mannen denk ik.
En is het zoveel enger dan het dichtbij laten komen van vrouwen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 goeie mannelijke vriend die ik regelmatig zie. En verder op mn opleiding enzo en vrienden via via. Opzich heb ik wel gemiddeld algemeen contact met mannen denk ik.
Daar kom je ook wel weer overheen hoor.quote:
Naar voor hem, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bestempel niet heel snel mensen als lelijk. Maar in dit geval vond ik het gewoon sneu voor hem hoe hij eruitzag.
Dat is anders loka, ze krijgt het niet over haar lippen dat ze iemand leuk vindt en ontwijkt mensenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En is het zoveel enger dan het dichtbij laten komen van vrouwen?
Ik hoor dag in dag uit hier dat vrouwen geen onzekere man willen en nu is het opeens niet erg meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar echt, alsof zeggen dat je onzeker bent onzeker is -.-
Iemand als vriend dichtbij laten komen is wat anders dan iemand dichtbij laten komen die je op een andere manier leuk vind.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En is het zoveel enger dan het dichtbij laten komen van vrouwen?
Meiden willen geen onzekere jongen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor dag in dag uit hier dat vrouwen geen onzekere man willen en nu is het opeens niet erg meer.
Ik volg dit niet meer jongens, ik volg het niet meer.
Maar meer vriendschappelijk contact met mannen kan dat wel vergemakkelijken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is anders loka, ze krijgt het niet over haar lippen dat ze iemand leuk vind en ontwijkt mensen
Gast, de mensen op dit forum hebben allemaal zo hun eigen frustraties.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor dag in dag uit hier dat vrouwen geen onzekere man willen en nu is het opeens niet erg meer.
Ik volg dit niet meer jongens, ik volg het niet meer.
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar meer vriendschappelijk contact met mannen kan dat wel vergemakkelijken.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar meer vriendschappelijk contact met mannen kan dat wel vergemakkelijken.
Ja. Zo iemand hoop ik ook tegen te komen maar dat is niet heel realistisch. Het is ook gewoon een afknapper bij de meeste manne ik bedoel...lets be real.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand als vriend dichtbij laten komen is wat anders dan iemand dichtbij laten komen die je op een andere manier leuk vind.
It can scare the shit out of you.
Bij mijn ex heeft het zo'n 4 maanden geduurd voordat ik dat echt durfde.
Thank god heeft ze zolang geduld gehad.
Die andere drie zijn wel van enorm lang geleden.quote:
Dat komt meer op je pad als je meer mannen om je heen leert kennen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk.
Het is niet het aangaan van vriendschappen waar je moeite mee hebt.
Meer om de stap te nemen om van iemand op een andere manier te gaan houden
Ja en nee, als iemand echt voor je wil gaan dan zal hij dat wel op kunnen brengenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Zo iemand hoop ik ook tegen te komen maar dat is niet heel realistisch. Het is ook gewoon een afknapper bij de meeste manne ik bedoel...lets be real.
Ben je niet meer scheel dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die andere drie zijn wel van enorm lang geleden.
Ik klaag daar al maanden niet over, dus waarom je dat er bij haalt is me een raadsel.quote:
Dit,quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk.
Het is niet het aangaan van vriendschappen waar je moeite mee hebt.
Meer om de stap te nemen om van iemand op een andere manier te gaan houden
Oh, dacht ik. Ik las je posts van net niet. Sorry dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik klaag daar al maanden niet over, dus waarom je dat er bij haalt is me een raadsel.
Ik dacht er gisteren in de trein over na.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meiden willen geen onzekere jongen.
Zeggen dat je onzeker bent is niet onzeker.
Lezen. Het getuigd juist van moed, daar hebben meisjes wel respect voor.
Dat kan, hoe gedraag jij je dan bij die leuke jongens...quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit,
Vriendschappen aangaan is niet de issue, dat lukt gewoon goed.
En het ligt er ook niet aan dat ik te weinig contact heb met mannen.
Ga naar radio luisteren en kijkenluisteren hoe makkelijk die gasten lullen met random mensenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht er gisteren in de trein over na.
Kijk ik vind mezelf waarschijnlijk lelijker dan anderen, maar dat geldt voor meisjes hoe mooi ze ook zijn dus ook.
Dus ja het was niet zo slim nee.
Lullen met random mensen is niet moeilijk, lullen met ramdom mooie meisjes gaat me net iets moeilijker af.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga naar radio luisteren en kijkenluisteren hoe makkelijk die gasten lullen met random mensen
Als iemand een praatje met een meisje gaat maken voor jou en seint dat je moet komen.. Dan kan je er vanuit gaan dat dat meisje het bij voorbaat raar vond dat je zelf niet gewoon naar dat meisje toe liep, een beetje zelfspot eroverheen en dat meisje vind het grappig in plaats van raar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Mwa, als iemand mij wil hosselen en zegt: 'ik ben een beetje onzeker dus ja' vind ik dat best vreemd. Ja.
Ik heb wat gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
Heloef zei gisteren dat die van me hield. En hij wist daar ook nog bij te vermelden dat die me ook tof vind als die nog wel nuchter zou zijn.
... Ehhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Lullen met random mensen is niet moeilijk, lullen met ramdom mooie meisjes gaat me net iets moeilijker af.
Heh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand een praatje met een meisje gaat maken voor jou en seint dat je moet komen.. Dan kan je er vanuit gaan dat dat meisje het bij voorbaat raar vond dat je zelf niet gewoon naar dat meisje toe liep, een beetje zelfspot eroverheen en dat meisje vind het grappig in plaats van raar.
Het is een constatering. Het hoeft niet moeilijker te zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Ehhh
Ja dat is je eigen kromme beeld denk ik
Zeg dat wel.quote:
Ik heb hem niet gestuurd hoor, het was allemaal zijn eigen idee.quote:
Ehh...niemand vraagt mij ooit voor een date.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan, hoe gedraag jij je dan bij die leuke jongens...
Kijk je ontwijkt ze dat snap ik.. Maar... Als iemand je voor een date vraagt oid, reageer je dan positief en maak je er dan een leuke avond van?
Schattig, maar niet effectiefquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ehh...niemand vraagt mij ooit voor een date.
Als ik leuke jongens tegenkom dan zet ik mezelf al bijna automatisch in het friendzone hokje.
"O we zijn gewoon vrienden hoor, nee nee denk maar niet dat ik girlfriendmaterial oid ben. O en btw wat vind jij van die en die andere meid? Om maar aan te geven dat ik dit als vriendschappelijk zie en al helemaal niet probeer de aandacht op mezelf te vestigen als zijnde een potentieel persoon voor jou."
Beetje zoiets
Ik vind het niet eens arrogant eigenlijk... Moet het wel waar zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben aantrekkelijk
Ik heb een goed lichaam
Dames vallen als een blok voor me
Ik ben zelfverzekerd
Ik ben lelijk
Ik ben dik
Niemand vindt mij leuk
Ik ben onzeker
Wat klinkt beter als iemand het over zichzelf zegt? De tweede krijg je meer vriendjes mee, eerste wordt je gezien als arrogant.
Net alsof iedere jongen jou meteen als relatie-materiaal ziet joh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ehh...niemand vraagt mij ooit voor een date.
Als ik leuke jongens tegenkom dan zet ik mezelf al bijna automatisch in het friendzone hokje.
"O we zijn gewoon vrienden hoor, nee nee denk maar niet dat ik girlfriendmaterial oid ben. O en btw wat vind jij van die en die andere meid? Om maar aan te geven dat ik dit als vriendschappelijk zie en al helemaal niet probeer de aandacht op mezelf te vestigen als zijnde een potentieel persoon voor jou."
Beetje zoiets
Nee durrrr.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schattig, maar niet effectief
Dat zeg ik niet. Juist niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Net alsof iedere jongen jou meteen als relatie-materiaal ziet joh.
Ik snap het niet eigenlijk, waarom zou niemand je voor een date vragen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee durrrr.
Maar ik kan het niet helpen
Ik heb het even gecorrigeerd voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben aantrekkelijk
Ik heb een goed lichaam
Ik ben zelfverzekerd
Ik ben lelijk
Ik ben dik
Niemand vindt mij leuk
Ik ben onzeker
Wat klinkt beter als iemand het over zichzelf zegt? De tweede krijg je meer vriendjes mee, eerste wordt je gezien als arrogant.
Ik vind beide niet echt perfect, ik heb liever iemand die weet van zichzelf dat die tof is maar dat die ook zijn zwakkere punten inziet en kan benoemen met een soort /care gevoel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben aantrekkelijk
Ik heb een goed lichaam
Ik ben zelfverzekerd
Ik ben lelijk
Ik ben dik
Niemand vindt mij leuk
Ik ben onzeker
Gaat niet over jou. ANtwoord eens danquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even gecorrigeerd voor je.
Zit alles wel goed op een rijtje bij jezelf trouwens myr? Of heb jij ook nog zwakke punten waar je een care gevoel bij heb?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind beide niet echt perfect, ik heb liever iemand die weet van zichzelf dat die tof is maar dat die ook zijn zwakkere punten inziet en kan benoemen met een soort /care gevoel.
Oh het gaat niet over mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gaat niet over jou. ANtwoord eens dan
Ik denk omdat ik me niet zo gedraag dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet eigenlijk, waarom zou niemand je voor een date vragen dan?
Dat is geen zelfgeilende narcist. Als het zo is, is het zo. Hetzelfde met als je dik, lelijk en afstotelijk bent (en nee gaat niet over jou).quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik moest antwoorden: ik vind het allebei slecht het kiezen tussen een zelfgeilende narcist en een onzekere krasser.
Ik ben niet tevreden over mijn uiterlijk, een /care gevoel heb ik daar niet echt bij, want het zit me wel dwars en maakt me wel onzeker. Maar mijn onzekerheid belemmert me totaal niet, ik weet dat ik voor de rest genoeg te bieden heb.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit alles wel goed op een rijtje bij jezelf trouwens myr? Of heb jij ook nog zwakke punten waar je een care gevoel bij heb?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden over mijn uiterlijk, een /care gevoel heb ik daar niet echt bij, want het zit me wel dwars en maakt me wel onzeker. Maar mijn onzekerheid belemmert me totaal niet, ik weet dat ik voor de rest genoeg te bieden heb.
Ik ben wel benieuwd naar je, maar ik zie je over een maandje in amsterdamquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik me niet zo gedraag dus.
Waar ben je benieuwd naar danquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je, maar ik zie je over een maandje in amsterdam
Ik kan niet tegen arrogantie, dus als iemand dat over zichzelf denkt hoef ik die niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is geen zelfgeilende narcist. Als het zo is, is het zo. Hetzelfde met als je dik, lelijk en afstotelijk bent (en nee gaat niet over jou).
Hoe je bent...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ben je benieuwd naar dan
Ja oke.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe je bent...
Was dat niet duidelijk?
Waardoor komt dat dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat ik jou meer ben gaan waarderen sinds ik je in het echt gezien heb, is opzicht ook wel een compliment toch?
Bang als het om aanspreken gaat en mijn gevoelens naar buiten brengen ja.quote:
Verraderlijk incompleet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar ik bedoel, heb je daar dan geen beeld van nu
Je bent leuker in het echt, hoe jij arrogant overkomt op het forum kom je grappig over in het echt denk ik oid. Ik weet het niet precies, ik vond je eerst een soort van arrogant en nu niet meer...quote:
Ze heeft een IRL-quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent leuker in het echt, hoe jij arrogant overkomt op het forum kom je grappig over in het echt denk ik oid.
Neuh, haar manier van praten is positief.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft een IRL--gezichtje waardoor de arrogantie als sarcastische humor over komt?
Je hoeft ook niet direct al je gevoelens bloot te leggen hoor. Gewoon een praatje maken, complimentje maken en vooral leuk lachen en oogcontact maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Bang als het om aanspreken gaat en mijn gevoelens naar buiten brengen ja.
Voor de rest kan prima met meisjes praten.
Jij bent trouwens echt tof, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet direct al je gevoelens bloot te leggen hoor. Gewoon een praatje maken, complimentje maken en vooral leuk lachen en oogcontact maken.
Dat dus, maar dan tegen vrouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent trouwens echt tof, maar dat terzijde.
Oh, dat is misschien een beetje mijn manier van posten. Dat krijg je als je veel in ONZ zit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent leuker in het echt, hoe jij arrogant overkomt op het forum kom je grappig over in het echt denk ik oid. Ik weet het niet, ik vond je toen echt arrogant en nu niet meer ook... De lading is anders en dat maakt je leuker.
Hmm complex gebeuren.quote:
Wie hij of ik?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hmm complex gebeuren.
In het kort komt het er op neer dat ik de verkeerde leuk vind.
Jij! Ik vond 'm wel toepasselijk, je wordt geadviseerd een complimentje te maken aan vrouwen, en je geeft 't aan een man!quote:
Haha thx, vond het ook leuk om jou eens in het echt te zienquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent trouwens echt tof, maar dat terzijde.
Bezet.quote:
Keihard winkelen, is dat inclusief snelwandelen en worstelen-met-huisvrouwen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik ben mijn bed weer ingekropen voor een dutje zo.Gesloopt van veel te weinig slapen en keihard winkelen. Overigens wel toffe dingen gekregen en gekocht.
Mijn laarsjes.
Mijn baseballjack.
Nee, dat is het standaard pakket nog maar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Keihard winkelen, is dat inclusief snelwandelen en worstelen-met-huisvrouwen?
Heel erg klote voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bezet.
Ik heb haar al eerder gezien en toen was ik onder de indruk, maar eigenlijk weinig gesproken. Dacht aan momentopname ding. Gisteren heb ik haar weer gezien en nu heb ik best minivlinders. Best kansloos, al was het ook niet zo dat ik kan ik zeggen helemaal onwederzijds. Soms weet je gewoon dat er iets is, dat was er ook wel.
Punt is dat ik iemand anders leuk moet vinden
Voordeel bij een nadeel is dat ik haar amper zie. Bij afscheid gisteren riep ze 'ik zie je dan snel weer op een nieuw feestje van... ', maar ze liet een rare stilte vallen. Het was maf, maar zie haar 1/2 keer per jaar. Dat moet te handelen zijn. Over een paar dagen is het weer weg. Ik moet haar gewoon niet opzoeken op die gelegenheden, tenzij ze weer single is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heel erg klote voor je.
Minivlinders zijn knap kut als je er niks mee kunt
Ik durf geen flirterige dingen te doen, bij mannen is het makkelijk want dan bedoel ik het gewoon aardig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Jij! Ik vond 'm wel toepasselijk, je wordt geadviseerd een complimentje te maken aan vrouwen, en je geeft 't aan een man!
Leuk moet vinden? Van wie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voordeel bij een nadeel is dat ik haar amper zie. Bij afscheid gisteren riep ze 'ik zie je dan snel weer op een nieuw feestje van... ', maar ze liet een rare stilte vallen. Het was maf, maar zie haar 1/2 keer per jaar. Dat moet te handelen zijn.
Het nare is dan dat degene die ik leuk moet vinden vandaag heel hypergeinteresseerd gaat doen. Laat me met rust
Degene die je leuk "moet" vinden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voordeel bij een nadeel is dat ik haar amper zie. Bij afscheid gisteren riep ze 'ik zie je dan snel weer op een nieuw feestje van... ', maar ze liet een rare stilte vallen. Het was maf, maar zie haar 1/2 keer per jaar. Dat moet te handelen zijn. Over een paar dagen is het weer weg. Ik moet haar gewoon niet opzoeken op die gelegenheden, tenzij ze weer single is.
Het nare is dan dat degene die ik leuk moet vinden vandaag heel hypergeinteresseerd gaat doen. Laat me met rust
Van mezelf, die heeft nogal verwachtingen en daar heb ik zelf aan bijgedragen. Maar door wat vrienden te spreken en ervaring gisteren denk ik eigenlijk dat het niets gaat worden.quote:
Ik heb vrij zelden echt een zwak voor een meisje dat ik echt denk wow. Zeg maar nooit.quote:En er is toch niks mis mee om een bepaald meisje leuk te vinden, ondanks dat je er verder niks mee kunt/doet. Zijn wel meer meisjes waar ik een zwak voor heb.
Misschien toch maar eens de darkroom opzoeken. Daten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef heloef het volgende:
Ik durf geen flirterige dingen te doen, bij mannen is het makkelijk want dan bedoel ik het gewoon aardig.
Ik heb die hele term flirterig maar bij het vuil gesmeten, doe gewoon je ding man... Als je iemand een goed gevoel wilt geven moet je dat doen zonder te denken aan ''flirten'' Het is gewoon iemand goed willen laten voelen over een eigenschap.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf geen flirterige dingen te doen, bij mannen is het makkelijk want dan bedoel ik het gewoon aardig.
Ik ken heel erg dat gevoel. Pfff.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Van mezelf, die heeft nogal verwachtingen en daar heb ik zelf aan bijgedragen. Maar door wat vrienden te spreken en ervaring gisteren denk ik eigenlijk dat het niets gaat worden.
[..]
Ik heb vrij zelden echt een zwak voor een meisje dat ik echt denk wow. Zeg maar nooit.
Tsja, je vindt 'r blijkbaar lang niet zo leuk als het verboden meisje, om 't zo maar te zeggen. Dus dan moet je al gelijk een heel stuk minder natuurlijk, tenzij je iets oppervlakkigs zoekt met 'r (om het maar ouderwets vaag te omschrijven).quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Van mezelf, die heeft nogal verwachtingen en daar heb ik zelf aan bijgedragen. Maar door wat vrienden te spreken en ervaring gisteren denk ik eigenlijk dat het niets gaat worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef twi het volgende:
Ik ben verder ook heel slecht in complimentjes geven hoor, die eindigen meestal wel in iets heel kansloos, waar ik me achteraf kapot voor schaam.
Volgens mij gaat het om authenticiteit. Als je het niet meent, werkt het ook niet. Als je het meent, roep je het vanzelf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb die hele term flirterig maar bij het vuil gesmeten, doe gewoon je ding man... Als je iemand een goed gevoel wilt geven moet je dat doen zonder te denken aan ''flirten'' Het is gewoon iemand goed willen laten voelen over een eigenschap.
Jij maakt jezelf verwijten waarom iemand niet goed genoeg voor je is heb ik het idee... Maar misschien moet je er eens anders naar kijken? ''Word ik gelukkig met hem bij me?''quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken heel erg dat gevoel. Pfff.
Love sucks.
En dat andere meisje is zeker nu helemaal niet interessant in je hoofd?
Als ik eerlijk ben niet en ze vertelde vol trots dat ze ook meegaat naar een feestje waar ik binnenkort heenga. Dat heeft ze gekocht op mijn aanraden. Al mijn vrienden zijn daar en eigenlijk heb ik er nu een beetje spijt vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken heel erg dat gevoel. Pfff.
Love sucks.
En dat andere meisje is zeker nu helemaal niet interessant in je hoofd?
Darkroom?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens de darkroom opzoeken. Daten?
Ik ben verder ook heel slecht in complimentjes geven hoor, die eindigen meestal wel in iets heel kansloos, waar ik me achteraf kapot voor schaam.
Daar ben ik het wel mee eens ja, daarnaast ben ik gewoon niet flirterig zo ben ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb die hele term flirterig maar bij het vuil gesmeten, doe gewoon je ding man... Als je iemand een goed gevoel wilt geven moet je dat doen zonder te denken aan ''flirten'' Het is gewoon iemand goed willen laten voelen over een eigenschap.
Ik maak mezelf verwijten waarom iemand niet goed genoeg voor me is? Leg uit?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf verwijten waarom iemand niet goed genoeg voor je is heb ik het idee... Maar misschien moet je er eens anders naar kijken? ''Word ik gelukkig met hem bij me?''
Authentieke en welgemeende complimenten komen op hun pad richting de mond nogal eens een paar hersenen tegen die het één en ander eraan toe willen voegen om het nog authentieker en gemeender te willen overbrengen. Dáár gaat het dan misquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Volgens mij gaat het om authenticiteit. Als je het niet meent, werkt het ook niet. Als je het meent, roep je het vanzelf.
Dit is echt zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben niet en ze vertelde vol trots dat ze ook meegaat naar een feestje waar ik binnenkort heenga. Dat heeft ze gekocht op mijn aanraden. Al mijn vrienden zijn daar en eigenlijk heb ik er nu een beetje spijt van
Inderdaad, ze is niet interessant, ik heb gewoon niet zo van wow. Maar het lastige is dat ik het heel tof met haar heb.
Ik moet nu alleen aan die sportschool jongen denken hè, dus wellicht is mijn mening een beetje onvolledig...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik maak mezelf verwijten waarom iemand niet goed genoeg voor me is? Leg uit?
Ik heb haar ook graag in mijn leven. Dat is wat het lastig maakt en de stap terug naar vriendschap kan eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar.
Succes.
Je bedoelt dat een boel mensen niet met een complimentje om kunnen gaan ??quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Authentieke en welgemeende complimenten komen op hun pad richting de mond nogal eens een paar hersenen tegen die het één en ander eraan toe willen voegen om het nog authentieker en gemeender te willen overbrengen. Dáár gaat het dan mis
Tsja, en ze heeft het tof met jou. 't Is niet of je morgen een ring om 'r vinger moet schuiven natuurlijk, dus gewoon een mooie gelegenheid om met je vrienden lol te hebben en te kijken hoe je haar een plek kunt geven in die setting? Soms moet je inderdaad je wow-gevoelens loslaten voor iemand, en wat anders een kans geven. Ook al lijkt het misschien niet veel te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Inderdaad, ze is niet interessant, ik heb gewoon niet zo van wow. Maar het lastige is dat ik het heel tof met haar heb.
Dat kan best als je niet op gaat dringen en jaloers doen , want verpest je wel de vriendschap . Of ben je liever het type van als het niet gaat dan maar helemaal nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb haar ook graag in mijn leven. Dat is wat het lastig maakt en de stap terug naar vriendschap kan eigenlijk niet meer.
Ik vind eigenlijk de mening van mijn vrienden doorslaggevend hierin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, en ze heeft het tof met jou. 't Is niet of je morgen een ring om 'r vinger moet schuiven natuurlijk, dus gewoon een mooie gelegenheid om met je vrienden lol te hebben en te kijken hoe je haar een plek kunt geven in die setting? Soms moet je inderdaad je wow-gevoelens loslaten voor iemand, en wat anders een kans geven. Ook al lijkt het misschien niet veel te worden.
fwbquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb haar ook graag in mijn leven. Dat is wat het lastig maakt en de stap terug naar vriendschap kan eigenlijk niet meer.
Dan moet je voor jezelf goed bedenken wat je wilt. En het haar duidelijk maken. Hou haar niet aan het lijntje. Ik vind dat je daar best eerlijk over mag zijn. "Het ging een bepaalde kant op maar eigenlijk heb ik niet dat soort gevoelens voor je." Aan haar wat ze ermee doet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wanneer je teveel nadenkt over hoe je een compliment brengt, het er nooit uit komt zoals je het bedoelt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een boel mensen niet met een complimentje om kunnen gaan ??
Volgens mij heb ik het niet goed uitgelegd. Het is eerder omgekeerd. We zijn al meer dan vrienden, dus dit valt niet terug te draaien. Zij wil dat ik me opdring en jaloers ga doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best als je niet op gaat dringen en jaloers doen , want verpest je wel de vriendschap . Of ben je liever het type van als het niet gaat dan maar helemaal niet
Die nemen nooit een meisje mee / komen nooit meisjes tegen op feesten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk de mening van mijn vrienden doorslaggevend hierin.![]()
Nee die gast zit echt totaal niet in mn hoofd. Heb geen wow gevoelens bij hem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet nu alleen aan die sportschool jongen denken hè, dus wellicht is mijn mening een beetje onvolledig...
Maar je kwam dus op me over toen je het over hem had dat je naar excuses zocht om maar niet iets met hem te hoeven doen.. Maar dat je hem wel leuk vond... Dus dat je bang bent om sowieso iets te beginnen...
Nog nooit gedaan, maar i would give it a go...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een leuke theorie maar vaak verpest je daar bij dus ook de vriendschap achteraf
Ok my bad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die gast zit echt totaal niet in mn hoofd. Heb geen wow gevoelens bij hem.
Oh sorry ik dacht dat het om een vriendschap ging waarbij je meer voor het meisje voelde dan zij voor jou . My badquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het niet goed uitgelegd. Het is eerder omgekeerd. We zijn al meer dan vrienden, dus dit valt niet terug te draaien. Zij wil dat ik me opdring en jaloers ga doen.
Daar hebben we het over gehad, zij is op zoek naar status en niet deze status.quote:
We zitten er allebei 'hetzelfde' in, maar ergens weet ik dat ze zich groot houdt en dat zij er wel met meer gevoel in zit. Dat merk je gewoon. We hebben het daar ook over gehad, dat het niet 'iets' was, maar gewoon leuk voor nu.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
Dan moet je voor jezelf goed bedenken wat je wilt. En het haar duidelijk maken. Hou haar niet aan het lijntje. Ik vind dat je daar best eerlijk over mag zijn. "Het ging een bepaalde kant op maar eigenlijk heb ik niet dat soort gevoelens voor je." Aan haar wat ze ermee doet.
Jewel. Ik bedoel meer dat wat mijn vrienden van haar vinden doorslaggevend wordt voor het vervolg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:42 schreef twi het volgende:
[..]
Die nemen nooit een meisje mee / komen nooit meisjes tegen op feesten?
Tijd om er mee te kappen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar hebben we het over gehad, zij is op zoek naar status en niet deze status.
[..]
We zitten er allebei 'hetzelfde' in, maar ergens weet ik dat ze zich groot houdt en dat zij er wel met meer gevoel in zit. Dat merk je gewoon. We hebben het daar ook over gehad, dat het niet 'iets' was, maar gewoon leuk voor nu.
Sja, daar gaat het denk ik toch op uitdraaien. Het werkt op 1 of andere manier alleen als ik met haar alleen ben. Ga ik weer naar buiten en ontmoet daar mensen, dan vervaagt het.
Niet eens je eigen gevoel , ik denk eerder dat je eigen gevoel belangrijker is dan de mening van je vriendenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jewel. Ik bedoel meer dat wat mijn vrienden van haar vinden doorslaggevend wordt voor het vervolg.
Is het niet belangrijker wat jij er van vind?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jewel. Ik bedoel meer dat wat mijn vrienden van haar vinden doorslaggevend wordt voor het vervolg.
klinkt inderdaad alsof je geen wow-gevoelens bij haar hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Great minds think alikequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet belangrijker wat jij er van vind?
Ik heb geen idee wat ik ervan vind. Ik vind het heerlijk tijd met haar door te brengen en niet alleen als vrienden,,,,quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet belangrijker wat jij er van vind?
Ach man, make up your mind, ik heb een schijthekel aan mensen die iemand aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan vind. Ik vind het heerlijk tijd met haar door te brengen en niet alleen als vrienden,,,,
Ik vind het vooral prima zo.
Tijd om er mee te kappen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan vind. Ik vind het heerlijk tijd met haar door te brengen en niet alleen als vrienden,,,,
Ik vind het vooral prima zo.
We hebben een tijd geen contact gehad, dan mis ik haar in mn leven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je haar missen als het contact over is ???
Ik hou niemand aan het lijntje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach man, make up your mind, ik heb een schijthekel aan mensen die iemand aan het lijntje houden.
En zij mist zij jou ook?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
We hebben een tijd geen contact gehad, dan mis ik haar in mn leven.
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dan zie ik nog steeds niet in wat de mening van je vrienden daar aan zal veranderen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prima zo. Elkaar regelmatig zien, toffe sex, goede gesprekken, fijne tijd.
Ik wil haar eerst eens bij mijn vrienden zien, kijken hoe ze in die setting is.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dan denk ik meer dat je haar wel leuk vind maar er niet aan durft toe te geven als ik even heel brutaal mag zijn
Je wilt zeggen dat je haar geen hoop geeft door op deze voet verder te gaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hou niemand aan het lijntje.![]()
We hebben precies besproken hoe we er allebei inzitten en ze weet dat ik geen relatie wil
Mijn voorlopige conclusie is dat ik haar leuk genoeg vind om een leuke tijd mee te hebben, maar twijfel of ze standhoudt in mijn wereldje met vrienden en alles eromheen en of ze vriendinmateriaal is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dan denk ik meer dat je haar wel leuk vind maar er niet aan durft toe te geven als ik even heel brutaal mag zijn
De meeste tot 5 uur, dus als je nog een kerstcadeautje voor me wil kopen moet je snel zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
even tussendoor, tot hoelaat zijn de winkels vandaag open?
Supermarkten tot 16 uur of 17 uur denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ok wat wil je hebben?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste tot 5 uur, dus als je nog een kerstcadeautje voor me wil kopen moet je snel zijn
http://www.openingstijden.nl/quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
Euhm het gaat ook niet zozeer of ze haar leuk vinden. Het gaat er meer om hoe zij zich bij mijn vrienden gedraagt? Kan ze makkelijk mee? Is ze op haar gemak? En natuurlijk maakt het wel uit wat mijn vrienden vinden, maar ik maak mijn eigen beslissingen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dan zie ik nog steeds niet in wat de mening van je vrienden daar aan zal veranderen.
Wil je opeens wel een relatie als zij haar leuk vinden?
En vinden ze haar niet leuk hou je haar er dan bij voor de seks?
Schilpadpakquote:
Ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze weet waar ze inzit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je haar geen hoop geeft door op deze voet verder te gaan?
Hoezo twijfel je dan of ze wel vriendinmateriaal is ???quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat ik haar leuk genoeg vind om een leuke tijd mee te hebben, maar twijfel of ze standhoudt in mijn wereldje met vrienden en alles eromheen en of ze vriendinmateriaal is.
Maar ook dat weet ze allemaal.
En hoe zit de vork in de steel bij haar naar jou toe?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze weet waar ze inzit.
Is dat een antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze weet waar ze inzit.
Hij wou toch geen relatie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo twijfel je dan of ze wel vriendinmateriaal is ???
En ja ik stel even lastige vragen
Dat mag, wie weet helpt hetquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo twijfel je dan of ze wel vriendinmateriaal is ???
En ja ik stel even lastige vragen
Heb je wel gevoel voor haar , want een kant is het dat je haar echt heel leuk vind aan de andere kant lijkt het alsof je het rationaliseertquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat mag, wie weet helpt het
Euhm even heel bot:
1) Uiterlijk. Ze is leuk meisje maar kleedt zich slecht. Ik heb geen zin meer om dat hele traject door te gaan met iemand mee winkelen. Ik heb een ex en dat is niet voor niets. Ze is ook niet echt mijn droomvrouw.
2) Innerlijk. We lijken erg op elkaar, maar ze is heel gesloten over gevoelens en heel rationeel. Ik vraag me hardop af of ik niet iemand moet hebben met een wat vrolijkere inborst. Meer richting huppelkut.
3) Ik heb een deel van haar vriendinnen ontmoet en zij nog geen vrienden van mij. Ik vind het belangrijk dat een vriendin mee kan naar vrienden en daar relaxed is. Dat weet ik nog niet.
En heel misschien wil ik eigenlijk geen relatie of dan minimaal als ik van mn poten getrokken worden. Ik heb al eens in zo'n type relatie van 'leuk meisje, helemaal prima' gezeten al mag je dat niet vergelijken...
31quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik weer
Hoe oud ben je woauwelaar?
Vandaag twijfel ik door nieuwe gebeurtenissen, maar voorheen voelde ik wel deglijk ietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heb je wel gevoel voor haar , want een kant is het dat je haar echt heel leuk vind aan de andere kant lijkt het alsof je het rationaliseert
You're just not that into her.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Euhm even heel bot:
1) Uiterlijk. Ze is leuk meisje maar kleedt zich slecht. Niet vrouwelijk, onflatteuze kleding, Ik heb geen zin meer om dat hele traject door te gaan met iemand mee winkelen. Ik heb een ex die daar last van had en dat is niet voor niets. Ze is ook niet echt mijn droomvrouw qua uiterlijk.
2) Innerlijk. We lijken erg op elkaar, maar ze is heel gesloten over gevoelens en heel rationeel. Ik vraag me hardop af of ik niet iemand moet hebben met een wat vrolijkere inborst. Meer richting huppelkut.
3) Ik heb een deel van haar vriendinnen ontmoet en zij nog geen vrienden van mij. Ik vind het belangrijk dat een vriendin mee kan naar vrienden en daar relaxed is. Dat weet ik nog niet.
En heel misschien wil ik eigenlijk geen relatie of dan minimaal als ik van mn poten getrokken worden. Ik heb al eens in zo'n type relatie van 'leuk meisje, helemaal prima' gezeten al mag je dat niet vergelijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef LostInSpace het volgende:
Zo.
Ik heb mijn profielen van verschillende dating sites verwijderd.
Het wordt tijd dat ik het echte leven in gaDat online geneuzel altijd. Tijdverspilling
Je vind haar gewoon aardig, maar meer niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Euhm even heel bot:
1) Uiterlijk. Ze is leuk meisje maar kleedt zich slecht. Niet vrouwelijk, onflatteuze kleding, Ik heb geen zin meer om dat hele traject door te gaan met iemand mee winkelen. Ik heb een ex die daar last van had en dat is niet voor niets. Ze is ook niet echt mijn droomvrouw qua uiterlijk.
He dat vind ik eigenlijk heel goed van jequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef LostInSpace het volgende:
Zo.
Ik heb mijn profielen van verschillende dating sites verwijderd.
Het wordt tijd dat ik het echte leven in gaDat online geneuzel altijd. Tijdverspilling
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
You're just not that into her.
Kap het af.Hey hierblijven jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even ontopic: ik heb niet alles gelezen maar persoonlijk begin ik bij twijfel nooit iets
Er is zeker fysieke aantrekkingskracht, daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je vind haar gewoon aardig, maar meer niet?
Het begon overduidelijk als leuke scharrel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey hierblijven jij!
Maar even ontopic: ik heb niet alles gelezen maar persoonlijk begin ik bij twijfel nooit iets
Ik denk meer dat je haar leuk vind , maar dat je twijfelt of ze wel echt bij jou pastquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er is zeker fysieke aantrekkingskracht, daar ligt het niet aan.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]Mijn persoonlijkheid is toch genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
True.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je haar leuk vind , maar dat je twijfelt of ze wel echt bij jou past
Goeie!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey hierblijven jij!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheid is toch genoegVraag dan gewoon of die naar die meet komt de 21eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Zo begint alles tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het begon overduidelijk als leuke scharrel.
[..]
Mijn persoonlijkheid is toch genoegIk heb er een paar gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Mijn persoonlijkheid is toch genoegNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Ja, jij twijfelt ook altijd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie!
Maar ik begin sowieso nooit iets dus luister niet naar mij
Hoe wel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |