Waren ze echt zo lelijk?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
27, 25 en nog een van 24. sorry, maar ze zijn onervaren en niet lekker genoeg. Echt, alle nekharen gaan overeind staan bij het idee dat ik met een van hen vrij.
Je durft jezelf niet in het diepe te gooien, ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat onzekerheid het probleem is. Meer bang om gekwetst te worden.
Waar kende je ze van?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
27, 25 en nog een van 24. sorry, maar ze zijn onervaren en niet lekker genoeg. Echt, alle nekharen gaan overeind staan bij het idee dat ik met een van hen vrij.
Arme vent.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waren ze echt zo lelijk?
Ik heb van het zomer ook eens een soort aanbod gehad van een jongen maar walgde alleen al van de gedachte eraan
Maar die vond ik ook wel zeldzaam lelijk.
Ik ben niet geschikt voor jouw onzin, alles wat je nu doet is jezelf naar beneden halen, my life is grey style.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik ben niet geschikt voor deze onzin.
Dat lijk je te hebben bij zowat elke man die jou benadert. Ben je zelf nou echt zo fantastisch dat je van die hoge eisen hebt steeds? Elke keer als je hier komt is het precies hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
Jij kent mij niet lang genoeg broeder, het was vroeger pas echt erg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt voor jouw onzin, alles wat je nu doet is jezelf naar beneden halen, my life is grey style.
Ik bestempel niet heel snel mensen als lelijk. Maar in dit geval vond ik het gewoon sneu voor hem hoe hij eruitzag.quote:
Ik heb wel 1 goeie mannelijke vriend die ik regelmatig zie. En verder op mn opleiding enzo en vrienden via via. Opzich heb ik wel gemiddeld algemeen contact met mannen denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je durft jezelf niet in het diepe te gooien, ik ook niet.
Maarrrr Ik denk dat het komt door gebrek aan algemeen contact met de andere sexe, onderneem je veel met mannen?
Maar echt, alsof zeggen dat je onzeker bent onzeker is -.-quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent mij niet lang genoeg broeder, het was vroeger pas echt erg.
Ja dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat onzekerheid het probleem is. Meer bang om gekwetst te worden.
Nou ja het was een beetje vaag ze stond daar met der vriendinnen er om heen, knappe jongen als je er dan een leuk gesprek uit sleept.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er best om kunnen lachen als een jongen zo op me af zou stappen. Van gebrek aan lef kun je hem dan niet betichten.
Bankhangen bij mannen? Dates?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 goeie mannelijke vriend die ik regelmatig zie. En verder op mn opleiding enzo en vrienden via via. Opzich heb ik wel gemiddeld algemeen contact met mannen denk ik.
En is het zoveel enger dan het dichtbij laten komen van vrouwen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 goeie mannelijke vriend die ik regelmatig zie. En verder op mn opleiding enzo en vrienden via via. Opzich heb ik wel gemiddeld algemeen contact met mannen denk ik.
Daar kom je ook wel weer overheen hoor.quote:
Naar voor hem, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bestempel niet heel snel mensen als lelijk. Maar in dit geval vond ik het gewoon sneu voor hem hoe hij eruitzag.
Dat is anders loka, ze krijgt het niet over haar lippen dat ze iemand leuk vindt en ontwijkt mensenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En is het zoveel enger dan het dichtbij laten komen van vrouwen?
Ik hoor dag in dag uit hier dat vrouwen geen onzekere man willen en nu is het opeens niet erg meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar echt, alsof zeggen dat je onzeker bent onzeker is -.-
Iemand als vriend dichtbij laten komen is wat anders dan iemand dichtbij laten komen die je op een andere manier leuk vind.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En is het zoveel enger dan het dichtbij laten komen van vrouwen?
Meiden willen geen onzekere jongen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor dag in dag uit hier dat vrouwen geen onzekere man willen en nu is het opeens niet erg meer.
Ik volg dit niet meer jongens, ik volg het niet meer.
Maar meer vriendschappelijk contact met mannen kan dat wel vergemakkelijken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is anders loka, ze krijgt het niet over haar lippen dat ze iemand leuk vind en ontwijkt mensen
Gast, de mensen op dit forum hebben allemaal zo hun eigen frustraties.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor dag in dag uit hier dat vrouwen geen onzekere man willen en nu is het opeens niet erg meer.
Ik volg dit niet meer jongens, ik volg het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |