Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je echt op zoek naar een serieuze relatie?
Dat is niet handig dan nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hopeloos met mannen.
Kan ze niet dichtbij laten komen enzo.
Waarom wijs je die sportschool hunk dan af en ontwijk je hem?quote:
It doesn't matter.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kom ik toch ontiegelijk onzeker over?
Ik bedoel ik kan het wel hoor, bij trammeisje ging het ook goed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heloef. Ff serieus. Je weet dus wat kneuzerig is, je zegt het zelf. We spreken hier met jou af dat je de volgende 5 keer bedenkt wat kneuzerig is, en dan doe je het exacte tegenovergestelde. Na de 5 keer bekijken we de resultaten, wat denk je, goeie deal?
Dan wordt het lastig. Je moet in dat geval eerst aan je eigen onzekerheden werken voor je echt wat kunt opbouwen. Wat ben je op dat gebied van plan te gaan doen de komende tijd?quote:
Dat is ook best langquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik sinds 12 augustus met mijn ex//scharrel/whatever, maar het voelt ook als forever voor mij.
12 augustus is ook best lang.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik sinds 12 augustus met mijn ex//scharrel/whatever, maar het voelt ook als forever voor mij.
Je hebt die 2 van gisteren ook maar afgeslagen? Hoe oud waren ze?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Meeten op 21 januariquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig. Je moet in dat geval eerst aan je eigen onzekerheden werken voor je echt wat kunt opbouwen. Wat ben je op dat gebied van plan te gaan doen de komende tijd?
Maar dat meteen op tafel gooien is ook geen goed plan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet onzeker om over je onzekerheid te praten.
Geen idee, tips?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig. Je moet in dat geval eerst aan je eigen onzekerheden werken voor je echt wat kunt opbouwen. Wat ben je op dat gebied van plan te gaan doen de komende tijd?
Wat een leuke naamquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat meteen op tafel gooien is ook geen goed plan.
"Hoi ik ben onzeker daarom stuurde ik hem eerst, maar ik ben Rayen, leuk je te ontmoeten"
GASTquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
"Hoi ik ben onzeker daarom stuurde ik hem eerst, maar ik ben Rayen, leuk je te ontmoeten"
Ik zou er best om kunnen lachen als een jongen zo op me af zou stappen. Van gebrek aan lef kun je hem dan niet betichten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat win ik makkelijk van je hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel cool eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er best om kunnen lachen als een jongen zo op me af zou stappen. Van gebrek aan lef kun je hem dan niet betichten.
27, 25 en nog een van 24. sorry, maar ze zijn onervaren en niet lekker genoeg. Echt, alle nekharen gaan overeind staan bij het idee dat ik met een van hen vrij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt die 2 van gisteren ook maar afgeslagen? Hoe oud waren ze?
Je was zelf 29? Dan kan 27 en 25 toch wel voor een avondje... En 24 ja... Eigenlijk ook nogquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef minnemin het volgende:
[..]
27, 25 en nog een van 24. sorry, maar ze zijn onervaren en niet lekker genoeg. Echt, alle nekharen gaan overeind staan bij het idee dat ik met een van hen vrij.
Ik denk niet echt dat onzekerheid het probleem is. Meer bang om gekwetst te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarvoor is het wel handig om te weten wat je zo onzeker maakt
Dank je.quote:
Ik ben niet geschikt voor deze onzin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |