De vraag is alleen wie dat bepaalt. Helaas gebeurt dat niet altijd even eerlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Maar een ouder die het kind geen veilige omgeving kan bieden moet je niet in de opvoeding betrekken omdat hij/zij dat zo graag wil. In zo'n geval mag je van mij best een van beide ouders dat recht ontzeggen.
Dat klopt. De uitvoering van zo'n plan is een stuk moeilijker dan het lijkt. Desondanks is het naar mijn mening de beste manier om een kind te laten krijgen wat hij nodig heeft om op te groeien tot stabiele volwassene. Er is geen perfecte manier, maar dit lijkt me wel beter dan de meeste andere opties.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
De vraag is alleen wie dat bepaalt. Helaas gebeurt dat niet altijd even eerlijk.
Nee, natuurijk niet. Jeez.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vrouw kan net zo schadelijk zijn en die gun je het recht wel? Ik kan dat niet begrijpen hoor.
Sterke binnenkomer.quote:
Dan moet je je mening beter leren verwoorden, volgens mij schreef je dit namelijk. Maar dan heb ik niets gezegd natuurlijk, een discussie waarin je het met elkaar eens bent is ook belachelijk om te blijven voeren.quote:
2e kerstdag ben ik ergens in Groningen of Assen. Kom maar een drankje doen danquote:
Ik was te chicken gister.quote:
Hai Myrquote:
Het is interessant om te discussieren hoe het wel zou moeten zijn hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je je mening beter leren verwoorden, volgens mij schreef je dit namelijk. Maar dan heb ik niets gezegd natuurlijk, een discussie waarin je het met elkaar eens bent is ook belachelijk om te blijven voeren.
Je moet niets, maar komop heuj; het is kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moesten we een kerstdate scoren dan?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet niets, maar komop heuj; het is kerst.
Ja...sorry...ben ook niet echt aan het opletten enzo. Ik plijt of pleit voor de beste situatie voor het kind, wat het ook moge zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je je mening beter leren verwoorden, volgens mij schreef je dit namelijk. Maar dan heb ik niets gezegd natuurlijk, een discussie waarin je het met elkaar eens bent is ook belachelijk om te blijven voeren.
Precies, 2 mooie dagen voor wat quality time met mezelfquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet niets, maar komop heuj; het is kerst.
Jawelquote:
Waarom ben je het dan eens met de huidige regelingen en buitensporige rechten van een vrouw?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja...sorry...ben ook niet echt aan het opletten enzo. Ik plijt of pleit voor de beste situatie voor het kind, wat het ook moge zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannende verhalen te vertellen over gister Heloef?
Ik ben het ermee eens in het geval dat dat de beste uitkomst voor het kind isquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom ben je het dan eens met de huidige regelingen en buitensporige rechten van een vrouw?
Aww. Rukken bij kaarslicht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, 2 mooie dagen voor wat quality time met mezelf
Nietszeggendquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens in het geval dat dat de beste uitkomst voor het kind is
Dus je bent het oneens met de rechten, maar vindt dat het rechterlijk bepaald moet worden en dat de uitkomst van die rechterlijke bepaling beslist in het voordeel van het kind?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens in het geval dat dat de beste uitkomst voor het kind is
Het spannendste wat er is gebeurd is dat ik een ik een enorm leuk meisje aan wees, Viro er op af liep, met haar ging praten en naar mij begon te wijzen en ik in paniek rondjes begon te lopen omdat ik niet durfde naar haar toe te lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannende verhalen te vertellen over gister Heloef?
? Watskeburt ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol I know
Ben er niet echt bij met mn hoofd..
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spannendste wat er is gebeurd is dat ik een ik een enorm leuk meisje aan wees, Viro er op af liep, met haar ging praten en naar mij begon te wijzen en ik in paniek rondjes begon te lopen omdat ik niet durfde naar haar toe te lopen.
En toen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spannendste wat er is gebeurd is dat ik een ik een enorm leuk meisje aan wees, Viro er op af liep, met haar ging praten en naar mij begon te wijzen en ik in paniek rondjes begon te lopen omdat ik niet durfde naar haar toe te lopen.
[..]
Zonde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen niks.quote:
[..]
Alles is beter dan niks.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen niks.
Achteraf wel spijt dat ik het niet gedaan heb, maar wat moet je tegen dat mens zeggen in hemelsnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |