Ach man, make up your mind, ik heb een schijthekel aan mensen die iemand aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan vind. Ik vind het heerlijk tijd met haar door te brengen en niet alleen als vrienden,,,,
Ik vind het vooral prima zo.
Tijd om er mee te kappen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik ervan vind. Ik vind het heerlijk tijd met haar door te brengen en niet alleen als vrienden,,,,
Ik vind het vooral prima zo.
We hebben een tijd geen contact gehad, dan mis ik haar in mn leven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je haar missen als het contact over is ???
Ik hou niemand aan het lijntje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach man, make up your mind, ik heb een schijthekel aan mensen die iemand aan het lijntje houden.
En zij mist zij jou ook?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
We hebben een tijd geen contact gehad, dan mis ik haar in mn leven.
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dan zie ik nog steeds niet in wat de mening van je vrienden daar aan zal veranderen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prima zo. Elkaar regelmatig zien, toffe sex, goede gesprekken, fijne tijd.
Ik wil haar eerst eens bij mijn vrienden zien, kijken hoe ze in die setting is.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dan denk ik meer dat je haar wel leuk vind maar er niet aan durft toe te geven als ik even heel brutaal mag zijn
Je wilt zeggen dat je haar geen hoop geeft door op deze voet verder te gaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hou niemand aan het lijntje.![]()
We hebben precies besproken hoe we er allebei inzitten en ze weet dat ik geen relatie wil
Mijn voorlopige conclusie is dat ik haar leuk genoeg vind om een leuke tijd mee te hebben, maar twijfel of ze standhoudt in mijn wereldje met vrienden en alles eromheen en of ze vriendinmateriaal is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dan denk ik meer dat je haar wel leuk vind maar er niet aan durft toe te geven als ik even heel brutaal mag zijn
De meeste tot 5 uur, dus als je nog een kerstcadeautje voor me wil kopen moet je snel zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
even tussendoor, tot hoelaat zijn de winkels vandaag open?
Supermarkten tot 16 uur of 17 uur denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ok wat wil je hebben?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste tot 5 uur, dus als je nog een kerstcadeautje voor me wil kopen moet je snel zijn
http://www.openingstijden.nl/quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
Euhm het gaat ook niet zozeer of ze haar leuk vinden. Het gaat er meer om hoe zij zich bij mijn vrienden gedraagt? Kan ze makkelijk mee? Is ze op haar gemak? En natuurlijk maakt het wel uit wat mijn vrienden vinden, maar ik maak mijn eigen beslissingen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dan zie ik nog steeds niet in wat de mening van je vrienden daar aan zal veranderen.
Wil je opeens wel een relatie als zij haar leuk vinden?
En vinden ze haar niet leuk hou je haar er dan bij voor de seks?
Schilpadpakquote:
Ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze weet waar ze inzit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je haar geen hoop geeft door op deze voet verder te gaan?
Hoezo twijfel je dan of ze wel vriendinmateriaal is ???quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat ik haar leuk genoeg vind om een leuke tijd mee te hebben, maar twijfel of ze standhoudt in mijn wereldje met vrienden en alles eromheen en of ze vriendinmateriaal is.
Maar ook dat weet ze allemaal.
En hoe zit de vork in de steel bij haar naar jou toe?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze weet waar ze inzit.
Is dat een antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze weet hoe de vork in de steel zit, dus ze weet waar ze inzit.
Hij wou toch geen relatie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo twijfel je dan of ze wel vriendinmateriaal is ???
En ja ik stel even lastige vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |