Dat mag, wie weet helpt hetquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo twijfel je dan of ze wel vriendinmateriaal is ???
En ja ik stel even lastige vragen
Heb je wel gevoel voor haar , want een kant is het dat je haar echt heel leuk vind aan de andere kant lijkt het alsof je het rationaliseertquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat mag, wie weet helpt het
Euhm even heel bot:
1) Uiterlijk. Ze is leuk meisje maar kleedt zich slecht. Ik heb geen zin meer om dat hele traject door te gaan met iemand mee winkelen. Ik heb een ex en dat is niet voor niets. Ze is ook niet echt mijn droomvrouw.
2) Innerlijk. We lijken erg op elkaar, maar ze is heel gesloten over gevoelens en heel rationeel. Ik vraag me hardop af of ik niet iemand moet hebben met een wat vrolijkere inborst. Meer richting huppelkut.
3) Ik heb een deel van haar vriendinnen ontmoet en zij nog geen vrienden van mij. Ik vind het belangrijk dat een vriendin mee kan naar vrienden en daar relaxed is. Dat weet ik nog niet.
En heel misschien wil ik eigenlijk geen relatie of dan minimaal als ik van mn poten getrokken worden. Ik heb al eens in zo'n type relatie van 'leuk meisje, helemaal prima' gezeten al mag je dat niet vergelijken...
31quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik weer
Hoe oud ben je woauwelaar?
Vandaag twijfel ik door nieuwe gebeurtenissen, maar voorheen voelde ik wel deglijk ietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Heb je wel gevoel voor haar , want een kant is het dat je haar echt heel leuk vind aan de andere kant lijkt het alsof je het rationaliseert
You're just not that into her.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Euhm even heel bot:
1) Uiterlijk. Ze is leuk meisje maar kleedt zich slecht. Niet vrouwelijk, onflatteuze kleding, Ik heb geen zin meer om dat hele traject door te gaan met iemand mee winkelen. Ik heb een ex die daar last van had en dat is niet voor niets. Ze is ook niet echt mijn droomvrouw qua uiterlijk.
2) Innerlijk. We lijken erg op elkaar, maar ze is heel gesloten over gevoelens en heel rationeel. Ik vraag me hardop af of ik niet iemand moet hebben met een wat vrolijkere inborst. Meer richting huppelkut.
3) Ik heb een deel van haar vriendinnen ontmoet en zij nog geen vrienden van mij. Ik vind het belangrijk dat een vriendin mee kan naar vrienden en daar relaxed is. Dat weet ik nog niet.
En heel misschien wil ik eigenlijk geen relatie of dan minimaal als ik van mn poten getrokken worden. Ik heb al eens in zo'n type relatie van 'leuk meisje, helemaal prima' gezeten al mag je dat niet vergelijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef LostInSpace het volgende:
Zo.
Ik heb mijn profielen van verschillende dating sites verwijderd.
Het wordt tijd dat ik het echte leven in gaDat online geneuzel altijd. Tijdverspilling
Je vind haar gewoon aardig, maar meer niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Euhm even heel bot:
1) Uiterlijk. Ze is leuk meisje maar kleedt zich slecht. Niet vrouwelijk, onflatteuze kleding, Ik heb geen zin meer om dat hele traject door te gaan met iemand mee winkelen. Ik heb een ex die daar last van had en dat is niet voor niets. Ze is ook niet echt mijn droomvrouw qua uiterlijk.
He dat vind ik eigenlijk heel goed van jequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef LostInSpace het volgende:
Zo.
Ik heb mijn profielen van verschillende dating sites verwijderd.
Het wordt tijd dat ik het echte leven in gaDat online geneuzel altijd. Tijdverspilling
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
You're just not that into her.
Kap het af.Hey hierblijven jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even ontopic: ik heb niet alles gelezen maar persoonlijk begin ik bij twijfel nooit iets
Er is zeker fysieke aantrekkingskracht, daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je vind haar gewoon aardig, maar meer niet?
Het begon overduidelijk als leuke scharrel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey hierblijven jij!
Maar even ontopic: ik heb niet alles gelezen maar persoonlijk begin ik bij twijfel nooit iets
Ik denk meer dat je haar leuk vind , maar dat je twijfelt of ze wel echt bij jou pastquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er is zeker fysieke aantrekkingskracht, daar ligt het niet aan.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]Mijn persoonlijkheid is toch genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
True.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je haar leuk vind , maar dat je twijfelt of ze wel echt bij jou past
Goeie!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey hierblijven jij!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheid is toch genoegVraag dan gewoon of die naar die meet komt de 21eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Zo begint alles tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het begon overduidelijk als leuke scharrel.
[..]
Mijn persoonlijkheid is toch genoegIk heb er een paar gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Mijn persoonlijkheid is toch genoegNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Ja, jij twijfelt ook altijd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goeie!
Maar ik begin sowieso nooit iets dus luister niet naar mij
Hoe wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |