Hoe je bent...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ben je benieuwd naar dan
Ja oke.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe je bent...
Was dat niet duidelijk?
Waardoor komt dat dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat ik jou meer ben gaan waarderen sinds ik je in het echt gezien heb, is opzicht ook wel een compliment toch?
Bang als het om aanspreken gaat en mijn gevoelens naar buiten brengen ja.quote:
Verraderlijk incompleet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar ik bedoel, heb je daar dan geen beeld van nu
Je bent leuker in het echt, hoe jij arrogant overkomt op het forum kom je grappig over in het echt denk ik oid. Ik weet het niet precies, ik vond je eerst een soort van arrogant en nu niet meer...quote:
Ze heeft een IRL-quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent leuker in het echt, hoe jij arrogant overkomt op het forum kom je grappig over in het echt denk ik oid.
Neuh, haar manier van praten is positief.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft een IRL--gezichtje waardoor de arrogantie als sarcastische humor over komt?
Je hoeft ook niet direct al je gevoelens bloot te leggen hoor. Gewoon een praatje maken, complimentje maken en vooral leuk lachen en oogcontact maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Bang als het om aanspreken gaat en mijn gevoelens naar buiten brengen ja.
Voor de rest kan prima met meisjes praten.
Jij bent trouwens echt tof, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet direct al je gevoelens bloot te leggen hoor. Gewoon een praatje maken, complimentje maken en vooral leuk lachen en oogcontact maken.
Dat dus, maar dan tegen vrouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent trouwens echt tof, maar dat terzijde.
Oh, dat is misschien een beetje mijn manier van posten. Dat krijg je als je veel in ONZ zit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent leuker in het echt, hoe jij arrogant overkomt op het forum kom je grappig over in het echt denk ik oid. Ik weet het niet, ik vond je toen echt arrogant en nu niet meer ook... De lading is anders en dat maakt je leuker.
Hmm complex gebeuren.quote:
Wie hij of ik?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hmm complex gebeuren.
In het kort komt het er op neer dat ik de verkeerde leuk vind.
Jij! Ik vond 'm wel toepasselijk, je wordt geadviseerd een complimentje te maken aan vrouwen, en je geeft 't aan een man!quote:
Haha thx, vond het ook leuk om jou eens in het echt te zienquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent trouwens echt tof, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |