Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar meer vriendschappelijk contact met mannen kan dat wel vergemakkelijken.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar meer vriendschappelijk contact met mannen kan dat wel vergemakkelijken.
Ja. Zo iemand hoop ik ook tegen te komen maar dat is niet heel realistisch. Het is ook gewoon een afknapper bij de meeste manne ik bedoel...lets be real.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand als vriend dichtbij laten komen is wat anders dan iemand dichtbij laten komen die je op een andere manier leuk vind.
It can scare the shit out of you.
Bij mijn ex heeft het zo'n 4 maanden geduurd voordat ik dat echt durfde.
Thank god heeft ze zolang geduld gehad.
Die andere drie zijn wel van enorm lang geleden.quote:
Dat komt meer op je pad als je meer mannen om je heen leert kennen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk.
Het is niet het aangaan van vriendschappen waar je moeite mee hebt.
Meer om de stap te nemen om van iemand op een andere manier te gaan houden
Ja en nee, als iemand echt voor je wil gaan dan zal hij dat wel op kunnen brengenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Zo iemand hoop ik ook tegen te komen maar dat is niet heel realistisch. Het is ook gewoon een afknapper bij de meeste manne ik bedoel...lets be real.
Ben je niet meer scheel dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Die andere drie zijn wel van enorm lang geleden.
Ik klaag daar al maanden niet over, dus waarom je dat er bij haalt is me een raadsel.quote:
Dit,quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk.
Het is niet het aangaan van vriendschappen waar je moeite mee hebt.
Meer om de stap te nemen om van iemand op een andere manier te gaan houden
Oh, dacht ik. Ik las je posts van net niet. Sorry dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik klaag daar al maanden niet over, dus waarom je dat er bij haalt is me een raadsel.
Ik dacht er gisteren in de trein over na.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meiden willen geen onzekere jongen.
Zeggen dat je onzeker bent is niet onzeker.
Lezen. Het getuigd juist van moed, daar hebben meisjes wel respect voor.
Dat kan, hoe gedraag jij je dan bij die leuke jongens...quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit,
Vriendschappen aangaan is niet de issue, dat lukt gewoon goed.
En het ligt er ook niet aan dat ik te weinig contact heb met mannen.
Ga naar radio luisteren en kijkenluisteren hoe makkelijk die gasten lullen met random mensenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht er gisteren in de trein over na.
Kijk ik vind mezelf waarschijnlijk lelijker dan anderen, maar dat geldt voor meisjes hoe mooi ze ook zijn dus ook.
Dus ja het was niet zo slim nee.
Lullen met random mensen is niet moeilijk, lullen met ramdom mooie meisjes gaat me net iets moeilijker af.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga naar radio luisteren en kijkenluisteren hoe makkelijk die gasten lullen met random mensen
Als iemand een praatje met een meisje gaat maken voor jou en seint dat je moet komen.. Dan kan je er vanuit gaan dat dat meisje het bij voorbaat raar vond dat je zelf niet gewoon naar dat meisje toe liep, een beetje zelfspot eroverheen en dat meisje vind het grappig in plaats van raar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Mwa, als iemand mij wil hosselen en zegt: 'ik ben een beetje onzeker dus ja' vind ik dat best vreemd. Ja.
Ik heb wat gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
Heloef zei gisteren dat die van me hield. En hij wist daar ook nog bij te vermelden dat die me ook tof vind als die nog wel nuchter zou zijn.
... Ehhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Lullen met random mensen is niet moeilijk, lullen met ramdom mooie meisjes gaat me net iets moeilijker af.
Heh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand een praatje met een meisje gaat maken voor jou en seint dat je moet komen.. Dan kan je er vanuit gaan dat dat meisje het bij voorbaat raar vond dat je zelf niet gewoon naar dat meisje toe liep, een beetje zelfspot eroverheen en dat meisje vind het grappig in plaats van raar.
Het is een constatering. Het hoeft niet moeilijker te zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Ehhh
Ja dat is je eigen kromme beeld denk ik
Zeg dat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |