quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef becky27 het volgende:
Thanx Jore, vriendinnetje zei "wat lief, ze slist, net als D (man)". Maar dat dus geen probleem, ze heeft vooral moeite met de v trouwens. Het is "gogel" een "sis"
oja, volgens mij dronk ik dat vroeger zelf ook. De verpakking van die blokjes lijkt op het doosje van de gestampte muisjes toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:34 schreef Rixtje het volgende:
Troeta anijsmelk is heerlijk! Kregen wij ook als we niet konden slapen. Is gewoon warme melk en dan een anijsblokje er in. We kwamen op het idee omdat ze de vitamine d zo heerlijk vind
dat dus, ik weet niet of het goed of slecht is hoe Noortje praat, geen idee. ik vind het fantastisch iig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef octopussy het volgende:
Sorry als ik misschien wat opschepperig overkom. Ieder kind ontwikkeld in eigen tempo enzoDie vermeende intelligentie bij mijn kind komt trouwens ook wel met een enorme eigengereidheid en af en toe vreselijk dwars zijn. Ze is enorm driftig als ze haar zin niet krijgt en soms ook wel een beetje manipulatief.
Die raam kan niet open. Het is de raam voor. Ons vensterbankkindquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:16 schreef Cooki het volgende:
Asy, zolang t raam dicht zit, is er nog nix aan de hand
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Die Dat raam kan niet open. Het is de het raam voor. Ons vensterbankkind
Iedereen zwaait naar hem en hij staat er een beetje stoïcijns
whehequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef octopussy het volgende:
Tjonge, mevrouwtje had geen zin om naar bed te gaan...
Dan klim je gewoon uit je bed en ga je even tekenen
[ afbeelding ]
Hey, er zit een stok tussen de 2 tekenborden! Daar kan je nijntje mee kastijden!
[ afbeelding ]
Na interventie van papa ben je BOOS!
[ afbeelding ]
Mama komt nog even (poepluier verschonen) en leest een boekje voor ('Ggggggonnie en Ggggggijsje") en dan geef je je eindelijk over.
[ afbeelding ]
ik dacht eerst dat ik t verkeerd las, ivm mn streepjes-projectquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:31 schreef Meimeltje het volgende:
Hier zijn we morgen met zn viertjes thuis. Vandaag schoonfamilie was ipv 1e kerstdag omdat zwanger niet kon. 2e kerstdag gaan we naar mijn broertje en vriendin, richting Nijmegen. Jammer dat ik dinsdag gewoon weer moet werken en de kinderen dus ook vroeg eruit moeten.
Haha, gewoon, heel simpel, omdat we daar zaten voordat ze naar bed ging! Duzzzzz, ze had onthouden dat ik daar zat, dus toen moest ze ff checken of ik daar nog steeds was.quote:Op zondag 25 december 2011 00:04 schreef Cooki het volgende:
ja, als t niet gaat, dan gaan we maandag naar schönmutter in remunj... maar t levert me natuurlijk wel n dag vrij op, als t morgen allemaal lukt![]()
wat fijn dat t met Tirza zo goed ging bij je ouders...!
hoezo ging ze in de keuken kijken![]()
![]()
ach arme pappa... t is zn lieve prinsesje he, schattig
Deed ik ook met Nathan, die wordt keurig om 6 uur wakker voor een voding en daarna slaapr ie verder tot 8. Werkte hier wel dus.quote:Op zondag 25 december 2011 09:54 schreef Orea het volgende:
Op mijn vrije dagen heb ik nu de regel(klinkt zo lekker streng) dat ik dus niet voor 7 uur uit mijn bed kom! Ze mag als ze wakker is bij ons in bed, maar er gaat geen tv aan, geen lamp en er wordt niet gekletst (wel geknuffeld, ze duikt dan echt bovenop je
) tot 7 uur
zo kan ik rustig wakker worden, of nog even doezelen.. en misschien dat ze op een dag denkt: hmmm dit is saai, ik draai me nog wel een keer om!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Wij nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:40 schreef freecell het volgende:
Wij hebben gisteren gegourmet (goh, wie niet) en beide kinderen hebben meer dan 1,5 uur volmaakt tevreden aan tafel gezeten
En vandaag is f-je erg vrolijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 28-12-2011 12:29:47 ]
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik de vloerwarming ook iets open ga zetten.
Maar ja, als je altijd verwarming aan hebt weet hij straks niet wat een beetje kou is en heeft hij het altijd koud. Dat denk ik dan weer. Lastig hoor.
Dat is volgens mij echt niet iets dat je op die manier aanleert, hoor. Ik ben best opgevoed met de verwarming niet meteen opendraaien als je ook nog een warmere trui aan kunt doen, bijvoorbeeld, maar ik ben een koukleum. En wij zijn zelf thuis weer helemaal niet voorzichtig met het hoger zetten van de verwarming, en Senna houdt helemaal niet van warmte. Die slaapt nu in een pyjama met romper en sokken in een kamer die denk ik 12-14 graden is en wil dan niet eens onder de deken!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik de vloerwarming ook iets open ga zetten.
Maar ja, als je altijd verwarming aan hebt weet hij straks niet wat een beetje kou is en heeft hij het altijd koud. Dat denk ik dan weer. Lastig hoor.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef Pvoesss het volgende:
Jelle![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Enb welkom in het dreumestopic Mrien
Tof Mrien, klinkt als een leuke dag!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef mrien het volgende:
(little poeple vliegtuig).
Verder nog bezoek gehad en verwend met een boel kado's (little poeple wheely garage, doos
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Reilain het volgende:
Jaaa DE Kersthond.. Hier staat hij nu ook bij de kerstboom
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:
Meimel: dat hondjeik laat t hier niet aan oudste zien, dan wil ie m ook!
![]()
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 14:51
ik zei toch, ik laat m niet aan oudste zien, maja.. rondje action en meneer had m te pakken ofcourse..
zo blij allebei (T+L) met onze lawaaihond
Ik weet nog goed dat ik ná het overlijden van haar kindertjes zelf bij het lezen ervan een traantje heb laten vallen. Wat erg... en dan die foto's...quote:Op maandag 2 januari 2012 09:32 schreef Cooki het volgende:
Ik heb een uitslaper(helaas is t de 10jarige
)
Dreumes was vannacht wakker om 1 uur, fles erin,
zet ik pc ff aan en val ik midden in n rel/ontmaskering: missjones/dubecky zijn nepperds
![]()
daar laat dreumes zn grote broer voor optreden, hilarischquote:Op maandag 2 januari 2012 10:12 schreef ymme het volgende:
In de maneschijn is erg moeilijk nog al die bewegingen
Het testen van de zwaartekracht heeft hij al tijden onder de duim, de blik en de "hoe kan dat nou?" handjes maakten het zo hilarischquote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef pessie het volgende:
2 lopende dames![]()
Een schilder![]()
En een grappenmaker(hier noemde ik dat "zwaartekracht ontdekken
Nathan ontdekt nog steeds dagelijks
).
Wat betreft de soap van MJ: Bizar. En we hebben het FB topic erover volgetypt
Hm, de combinatie dreumes-witte jas leek je handig omdat....?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef Cooki het volgende:
nee hoor, ik heb vandaag in mn witte jaseen pakketje weggebracht, leuk ingepakt in kinderpapier... dat dus mega heeft afgegeven op mn jas, die nu mn regenboogjas heet
, maar heey.. ik ben wél buiten geweest
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie, daar heb je t al.. .. ik had er over heen gelezen.. omdat ik t probleem probeer te blocken..
morgen ga ik t experiment aan en dan maak ik een voor en na foto
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigk ben ik dokter he..![]()
tis een nepdonsding jah.. ik heb m al 2 jaar en nevernooit vies geworden door pakketjes...
als ie nou groen zou zijn op de schouders, zou ik t snappen, maar dit...
oh well.. ms heb ik gewoon een nieuwe verdiend.. karma anyone?
eetgewoonte vd 2e is hier ook spectaculair beter dan van oudste... zit in n kind , aan mn opvoeding kán t gewoon niet liggenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Spewey het volgende:
Zoë eet 's ochtends pap en een kwart gejatte boterham van broerlief en bij de lunch meestal 2, inclusief korstjes.![]()
(grote broer eet nog altijd geen korstjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |