abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2012 @ 14:13:52 #251
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106310524
2 lopende dames *O*

Een schilder _O-

En een grappenmaker O+ (hier noemde ik dat "zwaartekracht ontdekken :') Nathan ontdekt nog steeds dagelijks :') ).

Wat betreft de soap van MJ: Bizar. En we hebben het FB topic erover volgetypt :')
  maandag 2 januari 2012 @ 14:14:53 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106310566
Ik had op FOK! al eens eerder een aandachtorgel (compleet met zogenaamde ziekenhuisopnames en een infuus enz.) meegemaakt, maar dit is wel zo gruwelijk grof, daar verbleekt vrijwel alles bij.

Ik snap niet wat die mensen bezielt, en dat ze niet snappen dat ze anderen daarmee zoveel leed berokkenen, want mensen die zoiets wel echt hebben meegemaakt voelen zich soms zelfs schuldig dat zij er niet zo mee omgegaan zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 januari 2012 @ 14:16:07 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106310595
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef pessie het volgende:
2 lopende dames *O*

Een schilder _O-

En een grappenmaker O+ (hier noemde ik dat "zwaartekracht ontdekken :') Nathan ontdekt nog steeds dagelijks :') ).

Wat betreft de soap van MJ: Bizar. En we hebben het FB topic erover volgetypt :')
Het testen van de zwaartekracht heeft hij al tijden onder de duim, de blik en de "hoe kan dat nou?" handjes maakten het zo hilarisch ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 januari 2012 @ 14:18:39 #254
259886 pessie
pi_106310675
Ik vind et heel erg voor de zwangere die tegelijkertijd ook 2 kindjes verloor. Dat is niet te filmen, dat je dan zo'n verhaal ophangt. Maar verder leef ik een beetje vanuit een "het is internet"-idee... Iedereen kan ons alles wijsmaken, stom genoeg. En dat de een wel eerlijk en oprecht is hoeft niet te betekenen dat de ander dat ook is.
pi_106310921
Wat een leuk filmpje van Florian.
Die heeft zeker weten geen droge benen vandaag. :)
  maandag 2 januari 2012 @ 15:39:28 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106313577
Oja, ik ben helemaal vergeten te jompelen voor de 2 lopende dames!
Supertof zeg! *O*
Anne en Liesje zijn goed bezig :Y
  maandag 2 januari 2012 @ 16:54:59 #257
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106316456
:D Meimel.... hahahaha dat wil Oona vast wel doen!
Dyon heeft het al bewezen met zijn filmpje met Oona's foto!

:Y) Uiteraard kan ik Oona's foto's misschien nog wel ergens van een site afhalen? en en en.. Uhhh maar hoe weet ik die dingen over de kerstlunch dan haha...
Ow en mijn 30 min meeting willen er ook vast een paar bevestigen w/

(Overigens heb ik gisteren meteen mijn vader een slotje op Oona's fotosite laten zetten... Daar kunnen ze alleen nog op met wachtwoord..)

Ballorig was erg druk maar wel ff gezellig geweest met Oona! Ze genoot!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106335205
En bedankt UPC, paar dagen afgesloten geweest van de buitenwereld en moet je zien wat ik allemaal heb gemist. :o Lekkere timing van de adapter om dood te gaan. Ben de hele avond al aan het bijlezen.
Wat een ziek mens zeg. :r Helemaal walgelijk voor Keshet en Klumsy...

Maar goed, iedereen natuurlijk een heel gezond en gelukkig nieuwjaar vol nieuwe mijlpalen!

En even jompelen voor de wandelaars. *O*

Hier gaat alles lekker, alleen erg jammer dat Zoë haar middagslaapje er nu al vanaf aan het werken is,
5de dag op rij dat ze gewoon niet gaat slapen 's middags. -O-
Ik leg haar wel in bed maar ze blijft praten, spelen en na een tijd schreeuwen en krijsen dat ze er uit wil.
Pff net 22 maanden, haar broer bleef tot zeker 30 maanden 's middags slapen en daarna om de dag, beetje een tegenvaller dit. :D

Drukke tijd is afgesloten dus ik kan weer meedoen (als m'n modem niet weer besluit lullig te gaan doen)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:05:46 #259
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106359058
Ohhh Spewey dan voel je je echt onthand ineens als dat allemaal niet meer werkt! Ik hoop dat t modem niet meer lullig doet ;) Veel te gezellig!

Niet meer slapen... Ai... das idd vroeg!
Oona zelfs nog 2x...

Lekker rommeldagje met z'n 2 gehad.. Huis was nog aan kant ;) Dus lekker gespeeld, getekend.. Vanmorgen nog even achter haar aangedoken m'n bed in... O+ vakantie!

Morgen gaat ze wel een dagje naar t kdv... want ik mag fijn naar de mondhygieniste.. Hopelijk is het beter weer dan vandaag... Bleh!
We'll have love aplenty
You and me
pi_106366493
Is het een nieuw ding van 2012 ofzo. Slapen is zó 2011.
Mart heeft al 3 middag op een rij niet geslapen. Je legt hem op en hij gaat vrolijk zingen :D
Of bij opa en oma gister en vandaag: "Oma, oma, oma, oma, OMA OMA OMA'.
Gelukkig is hij verder niet echt dramatisch moe rond de avondklok. Alleen wilt het eten dan echt niet meer. Gelukkig dat opa en oma 's middags warm eten en hij heeft daar zowel gister als vandaag goed gegeten. En thuis is het altijd een kleine drama om er iets van avond eten in te krijgen. Maar goed, nemen we voor lief, hoort erbij :)

Klinkt als een fijne dag Reilan. Lekker genieten van de dagen dat je vrij bent.

Wat goed van de nieuwe lopers. Dat ze maar vele km mogen maken :)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:42:59 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106367514
De mijne slaapt juist opeens weer beter! Volgens mij heeft ie wat in te halen ;)

Ow en hij eet sinds een week met bestek! :o
pi_106368193
Fje met de sudo, haha.. dat potje komt hier de commode niet af
vaseline daarentegen geeft ook smeuige effecten.. t is geen gel he...

Shandaly, lekker werken morgen, ik hoop niet dat je spierpijn hebt van je zwembadavontuur :P

Spewey, sterkte&fun met je peuter-in-de-dop O+
ik weet bij Thomas nog wel dat ik m 4x terugstopte in bed op een zekere middag, totdat ik bedacht dat ie ms helemaal geen slaapje meer nodig had (hoe hij uit bed kwam? nou gewoon klimmen en laten vallen ja..)
met 2,5 jaar was t gedaan met mn middag-me-time... }:| en bij lucas reken ik er maar op dat t zeker niet later wordt...

Asy, bestek, Harry toch :D , mijnes kan alleen met lepel, mes of vork eten

[ Bericht 16% gewijzigd door -Caroline- op 04-01-2012 00:05:08 (dialect weggehaald) ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:01:46 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106368324
Cooki, een lepel of vork is ook bestek hoor.
Het is niet dat hij met mes en vork eet :D
pi_106368433
Dyon mag zich aansluiten bij de slaapweigeraars...

Alhoewel het hier kwam doordat hij net daarvoor een kwartiertje in de auto had geslapen. Om 3 uur wilde ik nog even de stad in en heb hm maar meegenomen zodat papa niet met een moe kind hoefde te zitten ;) Dyon viel onderweg natuurlijk gelijk in slaap, dus heeft nog 2 uurtjes tijdens het winkelen geslapen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:08:10 #265
259886 pessie
pi_106368588
Meimel, Als Nathan 10 minuten in de auto heeft geslapen wil hij normaal gesproken ook niet meer hoor.

Pratende over mijn lieftallige zoon, 3 keer raden wie er nu beneden in zn slaapzak bij papa op de bank zit }:| . Hij heeft denk ik geen zin ofzo :N . Hij was heel moe tijdens het eten dus hij is eerder dan normaal naar bed gegaan, denk dat daar ergens het probleem ligt.

Nathan eet al weken met lepel :@
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:08:54 #266
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106368631
Ohhh wat een hoop slaapweigeraars...
Hier nog steeds 2 slaapjes!

Vanmorgen sliep ze uit tot kwart voor 8... maar om 10 uur storte ze gewoon weer in... Even samen nijntje gekeken op de laptop, banaantje erin en toen sliep ze van half 11 tot kwart voor 1!
Vanmiddag om half 4 hetzelfde verhaal... Instortende Oona.. Wat drinken met een soepstengeltje en om 4uur een meisje in diepe slaap tot half 6! (en nu slaapt ze bijna)

Bestek..
Oona eet altijd haar broodje met een vork.. Meestal prikt ze het stukje brood, maar trekt hem daarna van haar vork af om hem in haar mond te stoppen :') Ben aan het oefenen dat hij er direct in gaat... Avondeten een beetje afhankelijk van wat het is... lepel, vork, handjes...
We'll have love aplenty
You and me
pi_106368845
Pessie, Dyon komt ook net de trap af naar beneden :D en zegt er nog even een aantal keer bij "Net wakker". :P Ja daahaag je hebt nog niet eens geslapen ;)
Dat is dan weer het nadeel van het late middagslaapje....
pi_106369183
Lucas eet idd al tijden met lepel of vork ... afhankelijk van wat t is, net als Oona denk ik.
spaghetti met de handen.. en als ie een mes tegenkomt, likt ie er aan :X

Meimeltje, toch klinkt t schattig... "net wakker" O+

Daarnet wilde hij zn jas aan en liep naar zn schoentjes.. wilde ie buiten gaan wandelen :D
toen is vriend met de broertjes gaan wandelen , frisse neus halen voor t slapen gaan oid... _O-
pi_106372917
Aww Lucas, lekker aan de wandel buiten, hoop dat het weer bij jullie niet zoals hier in de polder is, ze zitten nu twee dagen binnen en oh wat is het gezellig. :X :') Kindjes moeten dringend even buiten rausen.
pi_106373718
t was hier vanmiddag vliegerweer jah oO<
daarnet viel t wel mee.. en t was droog ... dus lucas dacht ws O-) goed moment om te gaan wandelen ... *;

gisteren ben ik alleen buiten geweest om de vuilcontainer aan de weg te zetten... blijkt dat de ophaaldienst niet meer op maandag komt, maar op dinsdag.. moest ik er vandaag wéér uit :(

nee hoor, ik heb vandaag in mn witte jas 8-) een pakketje weggebracht, leuk ingepakt in kinderpapier... dat dus mega heeft afgegeven op mn jas, die nu mn regenboogjas heet }:| , maar heey.. ik ben wél buiten geweest
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:56:07 #271
259886 pessie
pi_106373873
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef Cooki het volgende:

nee hoor, ik heb vandaag in mn witte jas 8-) een pakketje weggebracht, leuk ingepakt in kinderpapier... dat dus mega heeft afgegeven op mn jas, die nu mn regenboogjas heet }:| , maar heey.. ik ben wél buiten geweest
Hm, de combinatie dreumes-witte jas leek je handig omdat....? ;) Nathan zit altijd met vieze handen aan mij, als ik iets wits aan heb is dat binnen 10 minuten anders-dan-wit :')

Toen we Nathan tegen 9 voor de derde keer naar bed brachten ging hij wel slapen *O*
pi_106374073
:D de dreumes zat keurig in de buggy.. t was t pakketje dat stout was :X

3x is scheepsrecht ja toch.. haha...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:05:01 #273
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106374332
fotoooo :D Ik ben wel benieuwd naar zo'n regenboogjas haha...

trouwens ff vraaggie..
Hoeveel boterhammen bunkeren jullie dreumessen??
Oona krijgt er nu 1 'smorgens met een stuk fruit. (en 150ml melk)
en 'smiddags 2 (en 100ml melk)...

Ze kijkt me af en toe dan nog aan alsof ze verhongerd.. terwijl alles koek en ei is zogauw ik zeg dat het op is.....
We'll have love aplenty
You and me
pi_106374720
Reilain, lucas eet ook zoiets, maar ik maak sochtends 2 boterhammen klaar... en dan eet ie er van zoveel hij wil, dus meestal 1 a 1,5 ...
wel fijn dat ze zo graag eet, maar verhongeren hoeft dacht ik niet...
je kan er toch iets bij geven? sochtends een extra boterham en smiddags extra fruit?
of ipv de melk: yoghurt of kwark?
ik roep/doe maar wat he... O+
pi_106374732
Mart eet gemiddeld 2-3 boterhammen op een dag.
Heel soms als hij voor zijn doen veel eet zijn het er 4.
Een beetje avondeten (6-7 happen) en tussendoor fruit of gedroogt fruit, soepstengel, rijstenwafel, soms koekje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')