abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106020466
Nou het peutertopic kan ik ook regelmatig niet vinden, het is er volgens mij erg rustig op het momen.

Reilain, dat is zeker handig he...geen gedoe met laat naar huis en niet willen gaan slapen. Dyon heb ik al slapend om kunnen kleden (was handiger geweest om pyjama me te nemen ;)).

Is dat elk jaar het kerstcircus? Ik had er nog nooit van gehoord, maar tot we er naartoe gingen wist ik ook niet waar we naartoe zouden gaan. We hadden dus naar je kunnen zwaaien :P

Cooki: wat een programma :D Kan Lukas dat makkelijk? (die kan natuurlijk wel in de auto slapen ;)).
Hier zijn we morgen met zn viertjes thuis. Vandaag schoonfamilie was ipv 1e kerstdag omdat zwager niet kon. 2e kerstdag gaan we naar mijn broertje en vriendin, richting Nijmegen. Jammer dat ik dinsdag gewoon weer moet werken en de kinderen dus ook vroeg eruit moeten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Meimeltje op 24-12-2011 23:39:45 ]
pi_106020623
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:31 schreef Meimeltje het volgende:
Hier zijn we morgen met zn viertjes thuis. Vandaag schoonfamilie was ipv 1e kerstdag omdat zwanger niet kon. 2e kerstdag gaan we naar mijn broertje en vriendin, richting Nijmegen. Jammer dat ik dinsdag gewoon weer moet werken en de kinderen dus ook vroeg eruit moeten.
ik dacht eerst dat ik t verkeerd las, ivm mn streepjes-project :P
fijn is dat: met zn viertjes thuis, ik hou er echt van O+ O+

over ons programma: lucas wordt als joker ingezet he... en ik hoop idd dat ie in de auto slaapt, anders hebben we geen feest.. :X
pi_106020793
Whahaa, je las het goed ;) Ik zat net even online mn rooster te kijken en zag bij een collega zwangerschapsverlof staan :D Tegelijk typen gaat blijkbaar niet :P

Zelfs Lucas schreef ik dus verkeerd ;) Toch weer een voordeel dat jullie een stuk moeten rijden, die slaapt dan vast wel! Veel plezier morgen!
pi_106020848
dankje, jullie ook!
echt, met zn viertjes thuis... das toch de top O+ , geniet ervan he? :*
pi_106020933
Ik ga nog wel even kijken of er iets leuks in de buurt is en anders gaan we vast wel even naar het bos ofzo :) Heb nog een paar kleinigheidjes voor onder de boom en 's avonds gaan we fonduen met carpaccio als voorgerecht :D Gourmetten doen we de volgende dag al, scheelt weer stank hier in huis :P).
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:50:05 #56
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106020994
Fijne feestdagen iedereen!

Jee Cooki, je hebt je dag lekker vol met op en neer sjezen he! Pfffff, succes!!

Wij houden het rustig. Vanavond lekker met z'n 3tjes gegeten en Tirza ligt lekker in bed nu. Morgen gaan we naar mijn ouders. Zus met vriend en zoontje en een tante met vriend en zonen komen ook, lekker eten en kadootjes uitpakken! :P En 2de kerstdag weer lekker met z'n 3tjes thuis en dan zien we wel wat we gaan doen!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_106021109
Lekker Elmo! klinkt tof hoor, zo zou ik t ook wel willen, maar ja... eens per jaar speel ik de ideale dochter voor mn moeder :X

Meimeltje, dat bos klinkt goed, gaan we 2e kerstdag dan maar doen denk ik..

k vindt t zo gezellig dat lucas al wat groter wordt: vanmiddag ging ie knuffelen met thomas, smellllt *;
  zondag 25 december 2011 @ 00:01:14 #58
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106021303
Kun je daar dan niet beter een andere dag voor uitkiezen? Hoef je niet zo heen en weer te sjezen!
Wij gaan dus niet naar de ouders van Brabo, aangezien we daar met 'kinky klaas' :P zijn geweest. En ik vind het allemaal al druk genoeg voor Tirza en ook voor onszelf, dat we het dus zo geregeld hebben!
En idd, 2de kerstdag lekker naar het bos ofzo, of nog beter, lekker naar de woonboulevard! :X :')

Tirza is trouwens donderdag voor het eerst bij m'n ouders gaan slapen. En we hebben haar vrijdag weer gehaald. Alles was goed gegaan *O* Ze had, toen ze 's middags daar uit bed kwam gevraagd 'waar is mama?' en liep naar de keuken. Toen ze zag dat ik daar niet was, was het goed en ging ze pelen. Ze heeft goed gegeten, lekker geslapen, zowel 's middags als 's nachts en lekker gespeeld. Voor papa was het het moeilijkst, aangezien hij haar sinds woensdagavond niet meer gezien had. Maar ook hij heeft het overleefd!
pi_106021395
ja, als t niet gaat, dan gaan we maandag naar schönmutter in remunj... maar t levert me natuurlijk wel n dag vrij op, als t morgen allemaal lukt :D

wat fijn dat t met Tirza zo goed ging bij je ouders...!
hoezo ging ze in de keuken kijken _O- _O-
ach arme pappa... t is zn lieve prinsesje he, schattig O+
  zondag 25 december 2011 @ 00:08:50 #60
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106021499
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:04 schreef Cooki het volgende:
ja, als t niet gaat, dan gaan we maandag naar schönmutter in remunj... maar t levert me natuurlijk wel n dag vrij op, als t morgen allemaal lukt :D

wat fijn dat t met Tirza zo goed ging bij je ouders...!
hoezo ging ze in de keuken kijken _O- _O-
ach arme pappa... t is zn lieve prinsesje he, schattig O+
Haha, gewoon, heel simpel, omdat we daar zaten voordat ze naar bed ging! Duzzzzz, ze had onthouden dat ik daar zat, dus toen moest ze ff checken of ik daar nog steeds was. :9
pi_106021520
o ok, niet dat jij t keukenprinsesje bent ofzo :P
slim kind, die tizza :Y O+
  zondag 25 december 2011 @ 00:14:16 #62
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_106021649
Weeheheheheh, nee, en zeker niet in m'n moeders keuken!! Ik zou niet durven!
Enne, tegenwoordig heet mevrouw Tirza, dat spraakgebrek heeft ze zichzelf afgeleerd!! O+
Ze kijkt wel naar de Teletuupies! O+ wij noemen haar dus vaak tuupie of tuup :') . tsja, dan krijg je dus ook de teletuupies!
pi_106021758
O+ Ms. Tirza it is! O+
ik zeg t je: hoogbegaafd, als ze nu al de r kan uitspreken! en dat voor n semi-limburgse O+
teletupies... mijnes kijkt nooit tv joh.. :{w
uh.. ik bedoel, soms zet ik m op n andere zender, maar hij kijkt nooit tupies.. das voor maedjes O+
pi_106025878
Mogge. Dames, fijne kerstdagen gewenst ~:) Ik wil later wel foto's van onze kinders in kerstoutfit zien ^O^
pi_106025906
Goeie morgen dames! Fijne feestdagen allemaal!

Heeft iemand nog een trucje voor een dreumes die elke ochtend om 6 uur klaar wakker is? De enige die ik weet is zelf op tijd naar bed gaan en als het nodig is afwisselen met wie er uit gaat. Accepteren en meeveren (lijkt wel op de adviezen uit help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!)

Gister al een aantal uur in de keuken gestaan, stoofpeertjes en creme brulee gemaakt en alvast de aardappels voor de toefjes gekookt. Straks met z'n drieën naar de kerk (hopelijk trekt Ruben dat, het begint om 11 uur, dus dan zijn we om half 1 of zo thuis), dan weer de keuken in en vanavond hopelijk heerlijk eten met de schoonfamilie. Morgen vertrekken we naar mijn ouders om het daar nog eens dunnetjes over te doen.
Ik heb er zin in!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_106025987
Fijne feestdagen meelezen zal deze dagen niet echt lukken denk ik zo.
pi_106026033
Geen trucje Piekie, ik dacht laatst dat toch nog een flesje melk voor het slapengaan hielp, aangezien ze toen ineens een paar dagen om half 8 wakker werd.. maar het is weer tussen 5 en 6 momenteel ;) enige wat helpt is maar accepteren en blij zijn dat ze vanaf 19:00 uur 's avonds wel gewoon aan 1 stuk doortukt ;)

Vrolijk kerstfeest allemaal :) wij hebben net een heerlijk ontbijt gehad.. muppet kreeg een bad voor haar pop, nou het kind sprong uit haar vel van blijdschap :D O+ zo tof! En die ligt nu weer te slapen ;) (wil je slapen? Vervolgens heftig ja knikken, dan is het weer bed tijd :P) dus wij worden nog even rustig verder wakker nu ;)
pi_106026052
vrolijke kerst allemaal ~:)

ook kindvriendelijk kerstontbijt: worstcroissantjes :P
vanavond pakken we de grillplaat erbij. ben benieuwd!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106026105
Goedemorgen, geen idee wat Sofie als ontbijt heeft straks, ik ben nu aan het werk. Daarna gelijk door naar mijn ouders, daar slapen we, en dan morgen nog lunchen bij mijn schoonouders. Morgenavond mag ik ook weer werken.

We hebben sinds kort een schilderij in de woonkamer met een vis erop, sinds we dat schilderij hebben zingen we vaak "visje visje in het water". Nu zegt Sofie sind kort visje en begint dan te wijzen naar het schilderij. Ook als we vragen waar het visje is, dan zoekt ze het op, en begint te wijzen O+
Ook krijgt ze wat meer rust in haar. Ze kan nu even op schoot zitten om een boekje te lezen. Zo hing ze van de week lekker tegen de poef aan die mijn moeder gemaakt heeft. het is wel een enorme ondeugd. Haar oogjes beginnen te glinsteren als ze nee hoort. Dan gaat ze het express nog een keer doen.
*poef* nu is het weg
pi_106026171
Orea: dat accepteren het enige was dacht ik al. Maar je hebt helemaal gelijk, het doorslapen (bij ons vanaf een uur of half acht/acht uur) is zo fijn!

Het op vraag dingen aanwijzen/pakken begint hier ook te komen, leuk is dat!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_106026275
Fijne kerstdagen allemaal!!

Ik zie dat ze ook maar 3 dagen schelen piekie, wat grappig.

En ik vouw mijn was altijd op om 6 uur s'ochtends en ruim de vaatwasser uit en maak wat schoon, dan heb je de rest van de dag wat meer rust.
pi_106026294
Op mijn vrije dagen heb ik nu de regel :P (klinkt zo lekker streng) dat ik dus niet voor 7 uur uit mijn bed kom! Ze mag als ze wakker is bij ons in bed, maar er gaat geen tv aan, geen lamp en er wordt niet gekletst (wel geknuffeld, ze duikt dan echt bovenop je :')) tot 7 uur :P zo kan ik rustig wakker worden, of nog even doezelen.. en misschien dat ze op een dag denkt: hmmm dit is saai, ik draai me nog wel een keer om!
pi_106027296
Fijne dagen allemaal!

Ik heb net manlief en kind vast richting de opa en oma gebonjourd en mama terug naar bed. Leve het werken in de zorg, ik mag de nachten doen.

Haha KJ die post had ik kunnen typen. Vooral dat ondeugende :D

En dat doorslapen is weer voorbij hier. Feest tussen half 11 en 1 uur en dan maken wij der tussen 8 en half 9 wakker..
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 25 december 2011 @ 12:19:36 #74
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106028558
haaai, ik heb het druk dus Noortje komt jullie een VROLIJK Kerstfeest wensen:

Wij doen niet aan kaarten en Santa outfits dus gewoon in d'r Kerstpakkie.
  zondag 25 december 2011 @ 20:34:16 #75
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106037238
Zoooooooooo onze kerst is weer voorbij :D
Eten is op, cadeautjes uitgepakt (Nog niet opgeruimt, ze liggen nog met de rest van de tassen en zooi in de gang ;) )

Morgen gaan we een dagje in ons eigen kleine wereldje leven met z'n 3tjes.. de deur niet uit, hooguit een stukje wandelen...

Wel verdiend dacht ik zo na 2 dagen sjeezen!

Oona heeft zich voorbeeldig gedragen... vandaag nog beter dan gister.. Goed geslapen, goed gegeten, genoten van de cadeautjes en schandalig verwend!

Zal zo eens wat foto's opsnorren.. mijn vader heeft gisteren weer flink zijn best gedaan...

Meimel.. Kerstcircus is inderdaad elk jaar!!

Ons kerst(b)engeltje:
(met uitgezakt haarclipje)

Rest heb ik in t fototopic gespamt ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Reilain op 25-12-2011 21:18:45 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: