abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106098652
Zo cooki, dat zijn een hoop kilometers!
En idd vandaag vroeg erin.

Floris denkt daar.anders over, die ging er om 7 uur in en kwart.over 7 weer uit :')
Nu staat ie elmo te kijken.
Heeft vandaag 3uur geslapen overdag. En is.dus al,vanaf 2uur wakker. Begint nu wel ogen te wrijven, dus zo maar fles en naar bed
pi_106098734
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nu staat ie elmo te kijken.
herkenbaar: dan staat er n stoeltje, maar nee.. op 10 cm van de tv staan is toffer :? :D
pi_106098745
Hopelijk gaat hij er zo in Son. Yaro slaapt gelukkig wel nu, maar ja die had vanmorgen 1,5 uur geslapen en je doet als je 16 maanden bent echt geen twee slaapjes meer. Hoe moe je ook bent.

Komkommer is hier weer uit Cooki, tomaatjes zijn wel de bom.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:07:31 #104
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106099083
:D Hier ook eentje die van rauw houdt... vooral komkommer en tomaat..
Maar paprika gaat er ook regelmatig goed in rauw... En regelmatig rasp ik wat wortel voor erbij..
Op t kdv doen ze dat ook... rond 4 uur/half 5 hebben ze daar nog een klein snackmomentje met komkommer en tomaat.. Meestal mist ze die omdat ze ligt te slapen of opgehaald wordt

Cooki wat fijn dat jullie alles gered hebben! en heerlijk hè zo'n cocondag :D Hadden wij gisteren na za en zo kerst....

Oona staat ook graag met haar neus op de tv (Zie foto onder spoiler op de vorige pagina ;) )

Hier een meisje dat rond een uur of 2 instorte... gisteren was ze echt heel moe de hele dag...
en vanmorgen ging he t wel, maar sinds 2 uur is het hangen hangen hangen, speentje speentje speentje... ;) naja...
Morgen gaat ze naar t kdv.. en heb ik een rommeldagje... ff een paar kasten uitmesten.. (Zo handig al die deuren waar je alle zooi achter kwijt kan ;) Maar ooit moet je er doorheen)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:08:38 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106099145
Cooki jij hebt het dus ook overleeft! Doordat ik ziek werd werden die 400 km rijden mij bespaart.

Ik heb besloten dat ik morgen lekker de stad in ga met Nathan. Manlief gaat naar Almere en wil ons niet mee hebben ( }:| Al begrijp ik dat het natuurlijk niet heel leuk is als we ergens zijn waar het absoluut niet kind proof is en we alleen maar achter Nathan aan kunnen rennen en aangezien het een vriend van hem is die jarig is wil ik hem dit wel even gunnen).

Nathan ligt ook lekker in zn bedje. Hij zat bij papa op de arm en ging naar me zwaaien :') Hij vergat even dat ie mij nog nodig had volgens mij :')

Oppas voor donderdag is toch mislukt -O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:09:34 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106099190
Pessie, gecondoleerd. Sterkte.

Son, bijgetukt?

Hier hebben we last van een dame met buikgriep. Echt sneu, hoewel ze op het spugen 's ochtends en hele natte luiers na er niet enorm veel last van lijkt te hebben.

Hier trouwens geen rauwe dingen, ze moet het niet, en ik vind dat heel jammer, ik ben echt net een konijn namelijk. Groenten blijven een probleem. Ze eet het niet graag, alleen erwtjes en boontjes, en dat is niet heel veelzijdig.
pi_106099500
Lekker even zo'n dagje rommelen Reilain. Wel herkenbaar, dat achter de deuren.
Slaapt ze nu wel lekker?

Balen dat je ziek werd Pessie, en morgen lekker statten, lijkt me leuker dan naar een verjaardag wat voor Nathan niet haalbaar is.
Balen dat het voor donderdag niet gelukt is. Zijn er helemaal geen andere opties?
Hoe snel kwam hij er achter dat hij je toch nodig had?

Arme Noortje, buikgriep. Jammer dat ze niet zo van de groente is. Misschien komt het nog.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:22:32 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106099838
As, ik vind dat best jammer, maar het komt wel, ooit. Ze is ook niet van het fruit, alleen banaan en knijpfruitjes

Hier is het kdv trouwens dicht. Ik moet onverwachts werken dus ik nam 'r vanochtend mee, was niet een denderend succes.

Aaah mag ie?
pi_106099949
kijk haar nou O+

Kan dat "zomaar", haar meenemen?
pi_106100215
Floris ligt nu lekker. Hij werd opeens echt moe O+
K ga straks.ook lekker met een boek mn bed in.
Mijn kind kan haas en konijn zeggen trouwens., vind t best knap dar ie geen haas tegen konijn zegt :D hij gaat opeens hard met woorden.
Hier een banaan en mandarijnen freak. Komkommer vindt ie niet lekker, althans de laatste keer dat k t m gaf niet. Rauwe wortel vond ie wel oké, voor eventjes

Noortje.met staartjes O+ ze wordt groot
pi_106100393
Leuk het Son die woorden. Hier niet het verschil tussen haas en konijn. Konijn wordt wel heel de dag geroepen overigens. Naast panda, leeuw, olifant en koala. En sinds gisteren is "nogukeer" in trek. Dat vind ik soms wel eens jammer O+ :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:40:28 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106100775
ja ik kan haar meenemen, zeker tussen Kerst en Oud en Nieuw, ik was eigenlijk de hele week vrij, maar ja, coördinator ziek en ik moet de eindbeslissing nemen dus moet ik werken, vandaag geen opvang en vent werken dus moest ze mee. Tis niet anders, maar mocht ze niet mee dan kom ik niet en dat is ook geen oplossing.

Leuk he, dat praten O+
pi_106100892
Wel fijn dat het kan, ook al is het noodgedwongen en niet de meest handige oplossing. En als het kiezen of delen is inderdaad.
pi_106117541
Becky, wat een lieve foto van Noortje, dametje met staartjes O+
pi_106120301
Jelle *O* *O* *O* Gefeliciteerd O+ O+ O+
Enb welkom in het dreumestopic Mrien ^O^
pi_106120305
Qua woorden valt het hier nog erg mee, met gebaren daarentegen! Ze verzint zelf eigen gebaren momenteel :o als wij de vaatwasser uit ruimen, maakt ze het gebaar voor 'kleren uit' en voor 'bad' en wij hadden steeds al zoiets van :? tot Mart vanmorgen zei: kijk eens goed! We halen de vaat 'uit' de vaat'wasser'! :D best knap vond ik zelf!

En het woord ei is hip! Wil je een ei Leia? Dan gaat het tot ze het ei krijgt: ei, ei ei ei :D

En gisteren stond ze even in één keer :? ze zit vaak op haar knieën aan de voetenbank de kat te aaien en ze was gaan staan! Echt heel per ongeluk, en verder niet meer, maar we zaten echt zovan :? :o verder is ze er gewoon écht nog niet aan toe, zelf gaan staan of lopen. Nou ja, komt vanzelf. Ze is gewoon een heel makkelijk en tevreden kind en vind het kruipend (die billen zijn zo schattig O+) of schuivend nog wel best allemaal...
pi_106120359
Oh Pessie, gecondoleerd! :*

Beck kan me voorstellen dat het niet zo'n succes is :D hier is er morgen kinderdag op mijn werk, dan mogen de kinderen een halve dag mee, er wordt een speciale lunch geregeld enzo! Nou ben ik vrij (moet alleen vrijdag werken deze week) maar ik ga wel even kijken! Kind showen :P maar als je echt aan het werk moet lijkt het me geen succes nee ;) lastig...
pi_106120602
hahaha leuk he gebaren.
Vig die maakt dus het gebaar voor melk heel graag alleen heeft die het aangepast.
En is die net een katje dat smeekt om iets lekkers :D

En dan beweegt die zijn handen zo op en neer O+
pi_106120721
ik ga me ns verdiepen in de gebaren :Y ... lucas maakt allerlei bewegingen, ms heeft ie wel "tekst" voor me O+
pi_106120926
Tof, dank je!
leuke ava :Y

disclaimer: onderstaand zijn vast geen officiele gebaren, maar hij bedoelt er wel wat mee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 28-12-2011 12:29:47 ]
pi_106120934
Leuk die gebaren, zeker als je op die mannier je ook verstaanbaar kan maken.

En idd Orea, zolang ze het allemaal nog prima vind, komt ze vanzelf als ze wilt. Het zou vervelender zijn als ze gefrustreerd zou raken.

Ben benieuwd wat Lucas allemaal te zeggen heeft Cooki.

Pvoesss dat vraagt om een filmpje he.
pi_106121006
Ik zag Orea net in een ander topic zeggen dat februari nog maar 5 weken weg is :o

*vingers in oren stopt* lalallalala

/ontkenningsmodus
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106121085
hahaha ja ik kan dus niet filmen meer met mijn mobiel! En een webcam ofzo heb ik ook niet meer.
Ik zal wel kijken of ik mijn moeder haar telefoon kan lenen voor een filmpje zaterdag :D
  woensdag 28 december 2011 @ 12:43:17 #125
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106121965
Leuk leuk al die gebaren :D Doe het ook veel met Oona...

Vandaag is ze naar t kdv, en ben ik thuis!
Lekker even puinruimen (Bergkast is nu leeg.. ff pauze en zo weer alles netjes terug..)
Maar voel me toch altijd schuldig!!
Morgen weer een dagje met z'n 2 rommelen, en vrijdag gaat ze weer naar t kdv zodat ik flink kan poetsen... Jeujjj 'vakantie'
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')