abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:08:54 #1
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105978564
De dreumesjes:

07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

en een nieuwe :)

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 01-01-2012 09:30:31 ]
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:10:34 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105978660
Ik denk dat ik 's ochtends minder pap geef, dat ga afbouwen naar 90/3, 's middags 100 ml soja, en 's avonds 90/3 maar ook helemaal over ga naar de soja. Het nog anderhalf pak voeding staan en dan is het klaar.
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:13:04 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105978784
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef becky27 het volgende:
Thanx Jore, vriendinnetje zei "wat lief, ze slist, net als D (man)". Maar dat dus geen probleem, ze heeft vooral moeite met de v trouwens. Het is "gogel" een "sis"
pi_105979525
Troeta, dat bellenblazen doen we hier ook, leuk he? O+ oudste blaast, Lucas probeert ze te pakken en daarna wil Lucas ook blazen... maar dat is nog meer spetteren en met geluk een klein belletje, wel schattig :Y

Becky, wat knap wat N. allemaal al zegt! O+

[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 23-12-2011 22:38:50 (info over oudste weggehaald) ]
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:33:09 #5
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105979884
Noortje wil altijd het stokje van d'r bellenblaas in haar mond stoppen, geen succes hier.

Ze zegt al zoveel, ik vind het echt zo bijzonder. Vaak met liedjes meezingen, hele verhalen vertellen als ze van het kdv komt. En ze wil 'koesjes' geven, 'boom koesje', 'pop koesje' 'auto koesje' 'opa koesje' en 'nee mama niet koesje'.

Vorige week, had Noortje eruit gehaald, ik ging douchen en zij gaat dan was spelen. Zegt ze "okeej mama douchen, papa pelen'. Papa lag alleen nog lekker op bed.

Ook hierin geen ervaring, qua praten, is het veel of weinig? Mijn zusje vond juist dat ze wat laat was met praten.
pi_105979958
Troeta anijsmelk is heerlijk! Kregen wij ook als we niet konden slapen. Is gewoon warme melk en dan een anijsblokje er in. We kwamen op het idee omdat ze de vitamine d zo heerlijk vind :D
pi_105980103
.

[ Bericht 33% gewijzigd door -Caroline- op 23-12-2011 23:20:07 ]
pi_105981694
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:34 schreef Rixtje het volgende:
Troeta anijsmelk is heerlijk! Kregen wij ook als we niet konden slapen. Is gewoon warme melk en dan een anijsblokje er in. We kwamen op het idee omdat ze de vitamine d zo heerlijk vind :D
oja, volgens mij dronk ik dat vroeger zelf ook. De verpakking van die blokjes lijkt op het doosje van de gestampte muisjes toch?
Ga ik ook eens halen, kijken of ie dat lust.

Bellenblazen is heel leuk, maar na 3 uur niet meer hoor. Hij ging elke keer hard huilen als ik hem weg wilde leggen.
Het stokje liet ik hem vandaag gewoon in z'n mond doen toen kreeg hij na een tijdje zelf door dat het gewoon erg vies was.

Mex is logeren en hij was tot half 10 wakker,gnagna
pi_105981929
Hannah krijgt 's avonds meestal nog een fles kv aangeboden (200ml). Soms drinkt ze hem leeg, soms bijna niets. Verder geef ik haar geen melk of pap, maar ik ben ook niet zo van de zuivel (op kaas na). Pap moet ze trouwens sowieso niets van hebben, het is een echte broodeter net als ik ben. 's Ochtends roept ze vaak 'broodje ete!' en dan kan ze met gemak 2 boterhammen wegwerken in 10 minuten.
Op het KDV krijgen ze geloof ik wel een beker melk bij de lunch trouwens.

Slissen *check! Maar als ik het zo lees dan is Noortje ook al een beste prater.
Hannah is ook een enorme kletskous en het gaat zo enorm hard met haar taalvaardigheid dat ik iedere dag wel met mijn oren sta te klapperen. Hoe komt het dat mijn koter van nog geen 2 jaar zo slim is :o

Sorry als ik misschien wat opschepperig overkom. Ieder kind ontwikkeld in eigen tempo enzo :@ Die vermeende intelligentie bij mijn kind komt trouwens ook wel met een enorme eigengereidheid en af en toe vreselijk dwars zijn. Ze is enorm driftig als ze haar zin niet krijgt en soms ook wel een beetje manipulatief.
pi_105982435
Octo, Mette was ook speenverslaafd, som nog steeds hoor. Wij hebben haar na de geboorte. Van Wies gewoon even gelaten, maar ook niet meer dan normaal toegelaten. Wij hebben het nu terug gebouwd naar in bed en in de auto. Heel soms 's avonds als ze uit de opvang komt. Ik leer haar dat als ze wil tutten overdag dat ze dan bij mij kan komen zitten met knuffel (heerlijk even knuffeltijd).
Ook moet ze de speen na het slapen in bed lagen.
Ik denk dat jou dreumes meer praat dan onze peuter :D maar we hebben nu met haar afgesproken dat als ze de speen incidenteel in heeft als ze wakker is en ze praat dat wij dan niet er op ingaan, ze moet eerst haar speen uit haar mond doen. Dat werkt heel goed.
We hebben het dus vrij snel overdag uitgebannen.
Ze kan er echt heel veel drama van maken als ze m wil :') ik heb een keer een huil en krijs sessie van anderhalfuur gehad...

Maar wacht tot na de geboorte, tot alles weer wat normaler is.
Wij hebben besloten dat als ze goed praat en we dus echt goed met haar verbaal kunnen communiceren, we de speen ook met het slapen gaan afbouwen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:27:00 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105982569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef octopussy het volgende:
Sorry als ik misschien wat opschepperig overkom. Ieder kind ontwikkeld in eigen tempo enzo :@ Die vermeende intelligentie bij mijn kind komt trouwens ook wel met een enorme eigengereidheid en af en toe vreselijk dwars zijn. Ze is enorm driftig als ze haar zin niet krijgt en soms ook wel een beetje manipulatief.
dat dus, ik weet niet of het goed of slecht is hoe Noortje praat, geen idee. ik vind het fantastisch iig. O+
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:28:41 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105982660
Noortje heeft alleen een speen in bed of in e auto rond slaaptijd. En ook die speen is heilig, ik denk niet dat ze slaapt zonder. Ga het voorlopig nog niet afleren. Komt wel een keer.
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:35:09 #13
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105982979
Oona is sinds een paar dagen aan het zingen :D.... Als we vragen of ze een liedje gaat zingen doet ze een soort van lalalala .... Echt zo cute!
Sowieso is ze echt gek op muziek en zingen...

Speen verslaafd... Check..
'Buu' zoals ie hier gedoopt is door Oona is heilig...
Proberen nu wel te minderen... dus slaapmomenten, moe-momenten, in de auto en voor de tv..
Maar this soms wel lastig.. als ze haar zinnen op dat ding gezet heeft gaan alle registers open om hem te krijgen...
Afleren voorlopig niet iig... Wat meer indammen en straks als we het kunnen uitleggen kijken we wel weer verder...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105982993
Maak je vooral niet bij voorbaat druk over het afwennen van de speen :) . Onze oudste was een echte spenenjunk... Uiteindelijk afgewend tot ze 'm alleen nog in bed mocht. Bij de bieb een boekje gehaald: anna gooit haar speentjes weg. Een week lang elke avond verhaal van anna voorgelezen (lang leve de indoctrinatie :@ ) en na een week besloot ze ineens uit zichzelf om net zoals Anna haar spenen weg te gooien. Een avond wat geteut om gehad, maar niet eens echt huilen en dat was het. We konden het zelf niet geloven, maar het is dus vrijwel probleemloos gegaan :D

Het hoeft dus helemaal geen drama te zijn ;)
pi_105983225
Ik laat hem eigenlijk zelf bepalen wanneer hij wel of geen speen wil.
Hij wil altijd alles in zijn mond stoppen,kruimels,papiertjes,pennen,speelgoed,afstandsbediening, of hij staat de tafel of de bak af te lebberen, dus ik stop vaak ook zelf zijn speen in zijn mond eigenlijk.
ik zie het wel wanneer we dat af gaan leren. Zonder slapen zou niet lukken iig.

Wat lief dat zingen!
pi_105983552
Speen hebben we hier niet (meer). Toen ie een half jaar was wilde hij m niet meer (had toen een speen vanaf 6maanden gekocht en die wilde hij niet) daarvoor ging zn speen overal mee naartoe :') hij heeft wel een beer, zonder gaat ie echt niet slapen. Als ie s nachts huilt zie je m op de camera echt zoeken naar zn beer. Als ie m weer heeft is ie weer stil.

Praten wordt steeds meer. Grappig om te zien. Ook heeft ie zelf gebaren verzonnen om iets aan te geven (bv hij doet tegenwoordig een vis na. Laatst deed ie dat, ik dacht uit t niks, maar nee hij wilde een boekje lezen met de vis erop die lag waar hij stond).
Hij begrijpt sowieso echt heel veel. Sta er af en toe.echt van te kijken
pi_105983634
Hier ook nog een speen, maar wel alleen voor het slapen. Dat weet hij ook en hij gooit hm zelf ook in zn bedje. Op het kdv is hij er al vanaf.

Maar ik kwam Lijnloos nog even feliciteren met Minke!! *O*
Van harte!!
pi_105985818
Hier alleen een speen in bed maar die horen we regelmatig op de grond vallen en dat maakt haar niks uit maar als ze haar Nijntje niet kan vinden is er hier echt paniek. Ze heeft de knuffel wel alleen op bed ben zo bang dat we hem anders kwijt zijn. Heb wel een reserve en bij mijn moeder ligt ook een zodat als we daar slapen we hem niet kunnen vergeten!
pi_105989047
Dat bellenblaas is leuk! Mini probeert het ook en lukt ook vaak ze blaast best apart en heel zacht!

Wbt melk, mini krijgt 1half bekertje soja bij ontbijt die gaat vaak op
En 1bij lunch daar laat ze vaak wat van staan
als toetje vaak soja yoghurt of soms vla of ander zuivelachtig iets, maar liever niet teveel zuivel ivm slijmvorming versus benauwd

Keshet hoe ging het?

Minke en lijnloos hoe was jullie dag?

Harry wat beter?
pi_105993673
Wat betreft speen hier ook alleen met slapen. Ik vergeet hem ook altijd mee te nemen als we weg gaan. Dat is soms niet zo handig als hij echt moe word, maar is meestal geen ramp.

Veel praten check. Ook ik verbaas me elke dag weer wat hij allemaal begrijp en zegt.

Oh en even een *o*, het was vanmorgen kwart over zeven!
pi_105993986
Dank allemaal voor de felicitaties!!! We hadden een geweldig leuke dag gisteren en vandaag komt het bezoek dus de fotospam komt later nog... Maar het was errug leuk, Minke is helemaal blij en echt jajigggggg!
pi_105994394
Hé, wat goed dat jullie hier melden dat 300ml melkproducten voldoende is. Thomas wil echt bijna geen melk meer drinken (50cc op een dag?) dus geven we hem altijd wat yoghurt. Maar als ik het zo optel, dan komen we bijna dagelijks aan de hoeveelheid die hij nodig heeft *O* (ik dacht dat het nog steeds 500ml was).

En ik dacht dat het Becky was die vroeg hoe de nacht was gegaan. Wel, zoals bijna elke nacht: goed. Het zijn die avonden die een "probleem" vormen. Niet dat we er echt een probleem van maken ofzo, maar waar hij vroeger nooit wakker werd 's avonds, wordt hij nu standaard na een uur/anderhalf uur slapen in paniek wakker. Nu heb ik hem 2 ochtenden bij mij in bed genomen en is hij toen een paar keer al wenend wakker geworden en zei hij telkens dat hij gevallen was. Ik ben het natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat hij misschien het "in de put vallen" ervaart tijdens de slaap en misschien wordt hij daarom 's avonds ook in paniek wakker?
pi_105994497
Ivm de calcium zijn er ook heel veel andere dingen die je ipv zuivel kunt geven he ;) broccoli is een calcium bom, net zoals groene groentes...

Hier gelukkig (nog) geen moeite met melk, en sinds een poosje krijgt ze 's avonds voor het slapen gaan weer 150 cc warme melk, dus met haar inname zit het wel goed.

Maarja, we hebben het over spekkont die bij de kerstlunch van de opvang gewoon brood met mierikswortel boter met zalm heeft weg zitten bikken :') die 13,4 kilo komt ergens vandaan hoor! :') :D
pi_105994641
Wow 13,4, ze gaat hard!
Floris redt de 12 nog niet eens denk ik :)

Hier komen we wel aan de zuivel inname. Geen idee hoeveel precies, maar ruim voldoende. Koude melk vind.ie.overigens niet lekker :)

Lijnloos nog.gefeliciteerd met.minke!
pi_105994655
Was wel met kleding aan :P maar ik hoop dat er ergens een beetje een rem op komt binnenkort! En anders dat ze gaat staan cq lopen! Energie verbranden FTW! :P
pi_105994705
:D
Ik heb echt geen idee wat floris weegt. Volgende maand weer cb. Maar hij eet goed, beweegt veel, dus zal wel goed zijn. Denk dat ie wel de 11kilo gepasseerd is.
pi_105994835
Ik wil ook weer naar het CB voor een meet en weegsessie. Volgens mij is mijn madam vooral in de lengte erg hard gegaan de laatste tijd (ze komt bijna haar neefje van een halfjaar ouder voorbij). De weegschaal thuis geeft te veel aan tov de CB weegschaal, dat weet ik wel. Ik schat dat ze nu op zo'n 12-12,5 kilo zit met iets van 86 cm.

Orea, staan en lopen vergt heel veel energie van die kleintjes dus ik verwacht dat L inderdaad wel afzwakt qua gewichtstoename.
pi_105994885
Ik ben ook benieuwd naar floris zn lengte. Hij is kwa shirts door 80 geschoten (op een enkeling.na) en 86 zit gewoon goed.
Broeken maat 80 zitten nu ook gewoon goed, niet te lang ofzo.

K ga m zo s even wegen :') ben nu wel nieuwsgierig :D
pi_105995100
Broeken maat 80 zitten hier 3/4 nu :') ze moet echt 86 hebben... shirts maat 80 zijn ook echt zielig..

Volgens mij is ze ook de 85 cm al door :) zal straks eens kijken of ik haar kan meten!

Reusje O+ en toch, mensen roepen wel eens: jemig!!!! Maar ze ziet er niet moddervet uit ofzo. Ze is gewoon goed in verhouding en gewoon lekker stevig. Ik zei altijd: dan kan ze een keer ziek zijn ook hebben tenminste, maar vervolgens is ze bijna nooit ziek (heel hard afklopt nu)...
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:11:45 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105995295
Harry haalt misschien nét de 10kg :D

We hebben een hele korte nacht gehad, maar geen spugerij meer. Hij is nu volgens mij alleen moe (en heel misschien wat verhoging) maar ik ga hem zo in bed stoppen met een pcm en dan het beste ervan hopen ;)

As we speak staat hij op de vensterbank :X
pi_105995399
Asy, zolang t raam dicht zit, is er nog nix aan de hand :P
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:19:13 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105995460
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:16 schreef Cooki het volgende:
Asy, zolang t raam dicht zit, is er nog nix aan de hand :P
Die raam kan niet open. Het is de raam voor. Ons vensterbankkind O+
Iedereen zwaait naar hem en hij staat er een beetje stoïcijns :D
pi_105995497
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Die Dat raam kan niet open. Het is de het raam voor. Ons vensterbankkind O+
Iedereen zwaait naar hem en hij staat er een beetje stoïcijns :D
:D limbo :*

Harry O+

[ Bericht 4% gewijzigd door -Caroline- op 24-12-2011 11:26:35 ]
pi_105996023
Leuk dat Harry zo de aandacht trekt.

Yaro red de 11 kilo denk ik nog niet. We hebben hem van de week thuis gemeten en toen zat hij er (weer) iets onder. Onze babyweegschaal thuis geeft meestal zo'n 200 gram meer aan als op het CB.
Ik vind het wel verklaarbaar dat hij minder weegt dan de laatste weegsessie thuis, hij heeft echt bar slecht gegeten de afgelopen periode.

Wat betreft lengte heb ik het idee dat hij ineens een spurt gemaakt heeft. Ik hoef de maat 86 broeken niet meer om te slaan.
pi_105998696
Tjonge, mevrouwtje had geen zin om naar bed te gaan...

Dan klim je gewoon uit je bed en ga je even tekenen

Hey, er zit een stok tussen de 2 tekenborden! Daar kan je nijntje mee kastijden!

Na interventie van papa ben je BOOS!

Mama komt nog even (poepluier verschonen) en leest een boekje voor ('Ggggggonnie en Ggggggijsje") en dan geef je je eindelijk over.
pi_105999276
Leuke repportage zo octo!
pi_105999317
Geweldig! :D
pi_106004521
Octo, schitterende fotos en commentaar *O*
pi_106006673
Hannah O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_106007397
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef octopussy het volgende:
Tjonge, mevrouwtje had geen zin om naar bed te gaan...

Dan klim je gewoon uit je bed en ga je even tekenen
[ afbeelding ]

Hey, er zit een stok tussen de 2 tekenborden! Daar kan je nijntje mee kastijden!
[ afbeelding ]

Na interventie van papa ben je BOOS!
[ afbeelding ]

Mama komt nog even (poepluier verschonen) en leest een boekje voor ('Ggggggonnie en Ggggggijsje") en dan geef je je eindelijk over.
[ afbeelding ]
whehe :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106010313
haha ocropussy, geweldige foto's! En wat leuk om te zien wat ze uitspookt.

Mex is trouwens 11,330 gram en 79,5 cm. Met 10 maanden was hij 10,585 gram en 75,5 cm,het staat dus aardig stil het gewicht door het bewegen.

E hij had afgelopen nacht in zijn slaap overgegeven en hij had wat koorts. Vandaag was hij de hele dag moe en hij lag er om kwart over 6 al in, wilde zijn flesje niet eens.
Kan dat door de BMRprik komen of zak het gewoon een virusje zijn?
pi_106011928
die bmrprik hakte er bij ravi wel zo in hoor. dus het kan. virusje ken ook. er heerst nogal wat (nog altijd een stervende zwaan hier. inmiddels heb ik de neiging om een arts te bellen om hem uit zn lijden te verlossen :X )
pi_106012052
het kindvriendelijke kerstdiner viel in de smaak hier :)

tomatensoep met ballen en lettervermiccelli (moesten ze geen van beiden)
voor ons een beenham met paddestoelensaus (paddestoelen :s) )
lachebekkies uit de oven ( *O* ) met mayo ( *O* *O* )
appelcompote ( *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* )

o|O
pi_106012245
Octopussy, geweldig!

Troeta, hebben wij hetzelfde kind? Ruben was vorige week op het cb 11.400 gram en 79,5 cm. Op een nacht slecht slapen en een dagje hangen na heeft hij geen last van de BMR gehad. Hopelijk gaat het bij jullie ook gauw weer over!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_106016897
Octo wat een leuke reportage!

Mijn mini is een heuse mini al haalt ze denk ik de 10kg nu wel en is ze behoorlijk aan het (buik) spekken dus ik verwacht een groei spurtje (mt80 zit ze nu goed in soms shirt 86)

Harry jammer van de korte nacht maar fijn dat je niet meer gespuugd hebt!

Troeta kan beide maar mini had ook flink last van die prik...

Simmu leuk kinder kerst diner!

Over kerst gesproken fijne dagen allemaal!
pi_106017362
Ohhhhhhhh Hannah :D Lekker zitten draken :D

Klinkt goed Simmu!

Troeta... Die prik hakte er hier ook in... Koorts, hangerig...

Zoooo....
'kerst' dag 1 zit erop...
Vandaag naar mijn ouders geweest... gourmetten..
Morgen naar mijn schoonouders... en jaja.. weer gourmetten!
Maandag kunnen we dan mooi ff met z'n 3en pas op de plaats en het ritme weer hervinden ;)

Ze had het goed gedaan... goed geslapen, goed gegeten...
Wel beetje aan t eind van haar latijntje toen we naar huis gingen.. in de auto geslapen (ruim uur rijden) en thuis een flesje en zo in gourmetstinkromper in haar slaapzak gepropt ;) Morgenvroeg wassen we het varkentje wel weer! (Om daarna weer in de gourmetstink te gaan zitten }:| )

En erg leuke score qua cadeautjes :Y)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106018634
Ik moet geloof ik nog wennen dat Dyon in het andere topic hoort :P

Oona dus ook lekker laat naar bed gegaan!
Wij zijn ook pas net thuis. Dagje schoonouders gehad met als verrassing naar het kerstcircus (als ik het had geweten had ik een fototoestel meegenomen) in utrecht. Dyon heeft het echt geweldig gevonden en ook 3 uur lang volgehouden!

Van mij ook allemaal fijne kerstdagen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 24-12-2011 23:25:55 ]
pi_106019814
Meimeltje, blijf gewoon hier joh, gezellig! ;)

Hier ook ff iedereen fijne kerstdagen toewensen ~:)
morgen spitsdag: sochtends naar mn ouders in almere en smiddags naar schoonmoeder in roermond en savonds thuis gourmetten (en nu twijfel ik over 2 smilies: *O* of -O- , dan maar deze: _O- )
pi_106019975
Jaaaaa meimel :D Nog lekker even negeren en gezellig bij ons blijven!

;) We waren op tijd vertrokken bij mijn ouders... kwart voor 8 sliep ze in de auto... Alleen ff 20 min wakker toen we weer thuis waren... omkleden flesje bed ;) Dus nog vrij acceptabel..
Wel erg fijn dat dit dus goed gaat! Kun je wat makkelijker ergens blijven eten e.d...

Oh dat kerstcircus lijkt me idd volgend jaar erg leuk! Is hier op een steenworp afstand (Kunnen t vanaf ons balkon zien)

Oehhh Cooki das idd spits! Vond ons programma al druk ;) Succes!

Iedereen fijne kerstdagen! ~:)

Ik ga plat... voordat ik morgenvroeg met de lettertjes van t toetsenbord op mijn voorhoofd wakker wordt ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106020096
Reilain, wat fijn als t zo soepel gaat he? :Y

toetsenbord/face:whahaha.. reilain! ik zie t al helemaal voor je me!
de bedoeling is dat we t in 1 dag afhandelen en dan 2e kerstdag thuis kunnen cocooonen *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')