abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106098652
Zo cooki, dat zijn een hoop kilometers!
En idd vandaag vroeg erin.

Floris denkt daar.anders over, die ging er om 7 uur in en kwart.over 7 weer uit :')
Nu staat ie elmo te kijken.
Heeft vandaag 3uur geslapen overdag. En is.dus al,vanaf 2uur wakker. Begint nu wel ogen te wrijven, dus zo maar fles en naar bed
pi_106098734
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nu staat ie elmo te kijken.
herkenbaar: dan staat er n stoeltje, maar nee.. op 10 cm van de tv staan is toffer :? :D
pi_106098745
Hopelijk gaat hij er zo in Son. Yaro slaapt gelukkig wel nu, maar ja die had vanmorgen 1,5 uur geslapen en je doet als je 16 maanden bent echt geen twee slaapjes meer. Hoe moe je ook bent.

Komkommer is hier weer uit Cooki, tomaatjes zijn wel de bom.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:07:31 #104
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106099083
:D Hier ook eentje die van rauw houdt... vooral komkommer en tomaat..
Maar paprika gaat er ook regelmatig goed in rauw... En regelmatig rasp ik wat wortel voor erbij..
Op t kdv doen ze dat ook... rond 4 uur/half 5 hebben ze daar nog een klein snackmomentje met komkommer en tomaat.. Meestal mist ze die omdat ze ligt te slapen of opgehaald wordt

Cooki wat fijn dat jullie alles gered hebben! en heerlijk hè zo'n cocondag :D Hadden wij gisteren na za en zo kerst....

Oona staat ook graag met haar neus op de tv (Zie foto onder spoiler op de vorige pagina ;) )

Hier een meisje dat rond een uur of 2 instorte... gisteren was ze echt heel moe de hele dag...
en vanmorgen ging he t wel, maar sinds 2 uur is het hangen hangen hangen, speentje speentje speentje... ;) naja...
Morgen gaat ze naar t kdv.. en heb ik een rommeldagje... ff een paar kasten uitmesten.. (Zo handig al die deuren waar je alle zooi achter kwijt kan ;) Maar ooit moet je er doorheen)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:08:38 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106099145
Cooki jij hebt het dus ook overleeft! Doordat ik ziek werd werden die 400 km rijden mij bespaart.

Ik heb besloten dat ik morgen lekker de stad in ga met Nathan. Manlief gaat naar Almere en wil ons niet mee hebben ( }:| Al begrijp ik dat het natuurlijk niet heel leuk is als we ergens zijn waar het absoluut niet kind proof is en we alleen maar achter Nathan aan kunnen rennen en aangezien het een vriend van hem is die jarig is wil ik hem dit wel even gunnen).

Nathan ligt ook lekker in zn bedje. Hij zat bij papa op de arm en ging naar me zwaaien :') Hij vergat even dat ie mij nog nodig had volgens mij :')

Oppas voor donderdag is toch mislukt -O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:09:34 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106099190
Pessie, gecondoleerd. Sterkte.

Son, bijgetukt?

Hier hebben we last van een dame met buikgriep. Echt sneu, hoewel ze op het spugen 's ochtends en hele natte luiers na er niet enorm veel last van lijkt te hebben.

Hier trouwens geen rauwe dingen, ze moet het niet, en ik vind dat heel jammer, ik ben echt net een konijn namelijk. Groenten blijven een probleem. Ze eet het niet graag, alleen erwtjes en boontjes, en dat is niet heel veelzijdig.
pi_106099500
Lekker even zo'n dagje rommelen Reilain. Wel herkenbaar, dat achter de deuren.
Slaapt ze nu wel lekker?

Balen dat je ziek werd Pessie, en morgen lekker statten, lijkt me leuker dan naar een verjaardag wat voor Nathan niet haalbaar is.
Balen dat het voor donderdag niet gelukt is. Zijn er helemaal geen andere opties?
Hoe snel kwam hij er achter dat hij je toch nodig had?

Arme Noortje, buikgriep. Jammer dat ze niet zo van de groente is. Misschien komt het nog.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:22:32 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106099838
As, ik vind dat best jammer, maar het komt wel, ooit. Ze is ook niet van het fruit, alleen banaan en knijpfruitjes

Hier is het kdv trouwens dicht. Ik moet onverwachts werken dus ik nam 'r vanochtend mee, was niet een denderend succes.

Aaah mag ie?
pi_106099949
kijk haar nou O+

Kan dat "zomaar", haar meenemen?
pi_106100215
Floris ligt nu lekker. Hij werd opeens echt moe O+
K ga straks.ook lekker met een boek mn bed in.
Mijn kind kan haas en konijn zeggen trouwens., vind t best knap dar ie geen haas tegen konijn zegt :D hij gaat opeens hard met woorden.
Hier een banaan en mandarijnen freak. Komkommer vindt ie niet lekker, althans de laatste keer dat k t m gaf niet. Rauwe wortel vond ie wel oké, voor eventjes

Noortje.met staartjes O+ ze wordt groot
pi_106100393
Leuk het Son die woorden. Hier niet het verschil tussen haas en konijn. Konijn wordt wel heel de dag geroepen overigens. Naast panda, leeuw, olifant en koala. En sinds gisteren is "nogukeer" in trek. Dat vind ik soms wel eens jammer O+ :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:40:28 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106100775
ja ik kan haar meenemen, zeker tussen Kerst en Oud en Nieuw, ik was eigenlijk de hele week vrij, maar ja, coördinator ziek en ik moet de eindbeslissing nemen dus moet ik werken, vandaag geen opvang en vent werken dus moest ze mee. Tis niet anders, maar mocht ze niet mee dan kom ik niet en dat is ook geen oplossing.

Leuk he, dat praten O+
pi_106100892
Wel fijn dat het kan, ook al is het noodgedwongen en niet de meest handige oplossing. En als het kiezen of delen is inderdaad.
pi_106117541
Becky, wat een lieve foto van Noortje, dametje met staartjes O+
pi_106120301
Jelle *O* *O* *O* Gefeliciteerd O+ O+ O+
Enb welkom in het dreumestopic Mrien ^O^
pi_106120305
Qua woorden valt het hier nog erg mee, met gebaren daarentegen! Ze verzint zelf eigen gebaren momenteel :o als wij de vaatwasser uit ruimen, maakt ze het gebaar voor 'kleren uit' en voor 'bad' en wij hadden steeds al zoiets van :? tot Mart vanmorgen zei: kijk eens goed! We halen de vaat 'uit' de vaat'wasser'! :D best knap vond ik zelf!

En het woord ei is hip! Wil je een ei Leia? Dan gaat het tot ze het ei krijgt: ei, ei ei ei :D

En gisteren stond ze even in één keer :? ze zit vaak op haar knieën aan de voetenbank de kat te aaien en ze was gaan staan! Echt heel per ongeluk, en verder niet meer, maar we zaten echt zovan :? :o verder is ze er gewoon écht nog niet aan toe, zelf gaan staan of lopen. Nou ja, komt vanzelf. Ze is gewoon een heel makkelijk en tevreden kind en vind het kruipend (die billen zijn zo schattig O+) of schuivend nog wel best allemaal...
pi_106120359
Oh Pessie, gecondoleerd! :*

Beck kan me voorstellen dat het niet zo'n succes is :D hier is er morgen kinderdag op mijn werk, dan mogen de kinderen een halve dag mee, er wordt een speciale lunch geregeld enzo! Nou ben ik vrij (moet alleen vrijdag werken deze week) maar ik ga wel even kijken! Kind showen :P maar als je echt aan het werk moet lijkt het me geen succes nee ;) lastig...
pi_106120602
hahaha leuk he gebaren.
Vig die maakt dus het gebaar voor melk heel graag alleen heeft die het aangepast.
En is die net een katje dat smeekt om iets lekkers :D

En dan beweegt die zijn handen zo op en neer O+
pi_106120721
ik ga me ns verdiepen in de gebaren :Y ... lucas maakt allerlei bewegingen, ms heeft ie wel "tekst" voor me O+
pi_106120926
Tof, dank je!
leuke ava :Y

disclaimer: onderstaand zijn vast geen officiele gebaren, maar hij bedoelt er wel wat mee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 28-12-2011 12:29:47 ]
pi_106120934
Leuk die gebaren, zeker als je op die mannier je ook verstaanbaar kan maken.

En idd Orea, zolang ze het allemaal nog prima vind, komt ze vanzelf als ze wilt. Het zou vervelender zijn als ze gefrustreerd zou raken.

Ben benieuwd wat Lucas allemaal te zeggen heeft Cooki.

Pvoesss dat vraagt om een filmpje he.
pi_106121006
Ik zag Orea net in een ander topic zeggen dat februari nog maar 5 weken weg is :o

*vingers in oren stopt* lalallalala

/ontkenningsmodus
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106121085
hahaha ja ik kan dus niet filmen meer met mijn mobiel! En een webcam ofzo heb ik ook niet meer.
Ik zal wel kijken of ik mijn moeder haar telefoon kan lenen voor een filmpje zaterdag :D
  woensdag 28 december 2011 @ 12:43:17 #125
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106121965
Leuk leuk al die gebaren :D Doe het ook veel met Oona...

Vandaag is ze naar t kdv, en ben ik thuis!
Lekker even puinruimen (Bergkast is nu leeg.. ff pauze en zo weer alles netjes terug..)
Maar voel me toch altijd schuldig!!
Morgen weer een dagje met z'n 2 rommelen, en vrijdag gaat ze weer naar t kdv zodat ik flink kan poetsen... Jeujjj 'vakantie'
We'll have love aplenty
You and me
pi_106122048

Eigenlijk doiet vtje dus het gebaar voor hond als die melk wil :D
  woensdag 28 december 2011 @ 13:21:17 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106123161
Lijnloos, wat een mooie Minke-spam O+ en gefeliciteerd :*

Pessie, gecondoleerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 28 december 2011 @ 13:28:53 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106123404
Jelle welkom *O*
Mrien gefeliciteerd :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106125818
Tessie, gecondoleerd.
Jelle en Mrien welkom hier! :)

Hoeveel graden is het op jullie dreumes z'n kamer? Bij Mart is het nu 14 graden.
Is dit niet te koud? (hij heeft een pyjama, dunne slaapzak zonder mouwen en een dekbedje over (mits hij deze niet af gooit ofzo).
  woensdag 28 december 2011 @ 14:46:40 #130
259886 pessie
pi_106126175
Toch oppas kunnen regelen voor morgen *O*
  woensdag 28 december 2011 @ 15:18:28 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106127261
Bij ons is het overdag 22/23 graden volgens de babyfoon, maar die staat wel heel beschermd en in een tochtvrij hoekje, dus ik denk dat het er gewoon ongeveer 20 graden is, net als in de rest van het huis.
Ik heb een schurfthekel aan koude slaapkamers, en ik zie anno 2011 waar ieder kind een eigen kamer heeft en we niet meer met 8 man in één kamertje slapen het nut ook niet zo van een koude slaapkamer.

Wat echter voor jouw kind wel of niet goed is hangt niet af van wat ik een normale slaapkamertemperatuur vind ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106127686
Ik denk dat ik de vloerwarming ook iets open ga zetten.
Maar ja, als je altijd verwarming aan hebt weet hij straks niet wat een beetje kou is en heeft hij het altijd koud. Dat denk ik dan weer. Lastig hoor.
  woensdag 28 december 2011 @ 15:31:31 #133
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106127736
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef ymme het volgende:
Maar ja, als je altijd verwarming aan hebt weet hij straks niet wat een beetje kou is en heeft hij het altijd koud. Dat denk ik dan weer. Lastig hoor.
Meen je dit nou serieus? :D
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106127928
Onze slaapkamer is 16-17 graden. Maar wij slapen er alledrie.
Lange mouwen romper, pyjama, winterslaapzak met mouwen en deken hier.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106127981
De kamer van Sofie is in de nacht een graad of 15 gok ik. Ze ligt in een slaapzak met mouwen en daarin heeft ze een romper lange mouwen aan. Soms een pyjama broek. Ze is altijd lekker warm als ze uit bed komt.
Deken heeft geen enkele zin bij dr. Ze gaat altijd staan als we dr in bed leggen en dan kruipt ze echt niet meer onder de deken.
*poef* nu is het weg
pi_106128212
Ymme, als hij het koud heeft, wordt hij wel wakker of zal hij lastiger in slaap komen vermoed ik. Althans dat heeft Daan. Overigens vind ik 14 graden wel wat koud en het kan echt geen kwaad om te verwarming aan te hebben hoor :D

Bij Daan is het 18/19 graden en hij slaapt in een romper met lange mouwen, soms pyjama of pyjamabroek en winterslaapzak met lange mouwen.
pi_106128386
Mijn ouders (vooral mijn vader die nogal is van de verwarming niet te hoog, niet te lang douche etc) heeft mij dat inderdaad dus wijs gemaakt haha.

Ik draai straks lekker even de verwarming iets open.
  woensdag 28 december 2011 @ 15:53:03 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106128512
Overigens denk ik dat je in een hoop huizen niet eens heel veel bespaart als je alleen de benedenverdieping warmhoudt; iedere keer dat de deur van de woonkamer opengaat vliegt de warme lucht eruit en slaat de verwarming weer aan, dan moet je al een aparte deur voor de trap hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106128802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef ymme het volgende:
Dat is volgens mij echt niet iets dat je op die manier aanleert, hoor. Ik ben best opgevoed met de verwarming niet meteen opendraaien als je ook nog een warmere trui aan kunt doen, bijvoorbeeld, maar ik ben een koukleum. En wij zijn zelf thuis weer helemaal niet voorzichtig met het hoger zetten van de verwarming, en Senna houdt helemaal niet van warmte. Die slaapt nu in een pyjama met romper en sokken in een kamer die denk ik 12-14 graden is en wil dan niet eens onder de deken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106128822
Mijn man, die bij het energiebedrijf werkt O-), zegt inderdaad altijd dat het goedkoper is om alle ruimtes (licht) te verwarmen itt in sommige ruimtes de kachels dicht te draaien omdat dit er voor zorgt dat de ketel steeds aan slaat om te verwarmen

Jelle, gefeliciteerd! Mrien, welkom hier met je nieuwbakken dreumes! *O*

Morgen nog een dagje werken en dan lekker tot dinsdag vrij *O* *O* Heerlijk! Vandaag thuis gewerkt, morgen is man bij Daan thuis en vrijdag t/m maandag lekker met z'n 3-tjes quality time.
pi_106133720
Happy, heerlijk he, die dagen dat je samen thuis bent *O*
vriend is tussen kerst en O&N thuis (moet soms wel wat werken, maar ach)
vanochtend werden lucas en ik om 8:45 uur wakker :o
maar was vriend er wel al om 5 uur n keer uitgeweest met m... :P
  woensdag 28 december 2011 @ 18:49:28 #142
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106134146
Mrien gefeliciteerd met je dreumes :D Welkom!

Op Oona's kamertje is het 'snachts een graad of 18 gok ik...
Ze ligt in een winterslaapzak met romper lange mouw en pyjamashirtje.... Of romper lange mouw met mouwen aan de slaapzak..
Ook zijn we aan het 'oefenen' met een deken... ze blijft nu redelijk onder een laken liggen.. en trekt hem sporadisch al over zichzelf heen :D Dus als het echt gaat vriezen hoop ik er een deken bij te kunnen leggen.. (wel los, want ze draait alle kanten op)

Ik vind Oona best een kouwkleumpje.. maar dat ben ik dus ook..

Mevrouw is trouwens een lekker hittepetitje aan t worden ;)
Als ze haar zin niet krijgt oid dan kan ze je ineens heel intens aankijken en (proberen te) slaan! :o Om daarna hoog gillend te huilen als we haar boos toespreken O-) (en wij maar ons lach inhouden)
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 28 december 2011 @ 19:09:37 #143
258612 nytar
boys boys boys
pi_106134897
volgens mij is nav ggd regels de ideale temperatuur tussen de 17 en 19 graden. Verwarming iets open doe ik ook en 's nachts gaat ie 'uit'
pi_106134946
gefeliciteerd mrien *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106135862
Mrien en dreumes welkom *O*
kom ns vertellen? O+
pi_106135888
Mijn slaapkamer is graad of 18 en hij ligt in romper en shirtje en deken dicht tegen mij aan.. O+
pi_106139248
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef Pvoesss het volgende:
Jelle *O* *O* *O* Gefeliciteerd O+ O+ O+
Enb welkom in het dreumestopic Mrien ^O^
O+
Wat lief allemaal, bedankt voor het welkom :D

Jelle ligt helemaal bekaf in bed maar het was een leuke dag!
Vanmorgen kreeg hij het kado van ons (toet toet garage) en van Lotte dat ze zelf uitgekozen had (little poeple vliegtuig).
Verder nog bezoek gehad en verwend met een boel kado's (little poeple wheely garage, doos blokken, knuffelbeestje, soort zaklamp en een houten bakfiets).
De cake viel hem goed in de smaak en de zelfgemaakte taart was heerlijk!
Hij heeft wat afgelopen vandaag en gespeeld met de balonnen en was helemaal onder de indruk van de slingers.
Geslaagde dag dus! Foto's kan ik zo ff niet uploaden maar zal er vanavond/morgen nog ff eentje plaatsen.
pi_106139457
Klinkt zeker als een geslaagde dag Mrien!
Ook hier van mij nog van harte gefeliciteerd!

Wij hebben een erg goed geïsoleerd huis (nieuwbouw), dus verwarming boven staat zelden aan. Bij Dyon op zn kamer is het tot nu toe altijd minimaal een graad of 18 geweest. Als het buiten gaat vriezen zal de verwarming misschien even aan gaan ;)
pi_106139889
De verwarming op Jelle's kamer staat wel altijd open, op advies van de longverpleegkundige, om de overgangen minder heftig te maken. Het ventilatierooster staat wel vaak open. Overigens is het huis zo goed geïsoleerd dat de verwarming amper aan is :)
pi_106139927
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef mrien het volgende:
(little poeple vliegtuig).
Verder nog bezoek gehad en verwend met een boel kado's (little poeple wheely garage, doos
Tof Mrien, klinkt als een leuke dag!
:D poep-le, dat zei mn oudste vorig jaar ook tegen t FP spul :Y)
  woensdag 28 december 2011 @ 21:07:39 #151
259886 pessie
pi_106139954
Mrien nog van harte gefeliciteerd!

Op Nathan's kamer is het 16 graden, slaapt met romper, pyjama, slaapzak met mouw en deken. Als hij het koud heeft wordt ie wel wakker.
pi_106140129
ik zou niet weten hoe koud of warm het op de kinderkamer is :P
we doen hier al meer dan een jaar zonder babyfoon, aangezien het hier toch zo gehorig als de pest is
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 28 december 2011 @ 22:04:37 #153
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106142604
Simmu ik zet af en toe de badthermometer op haar kamer... (dat is ook een gewone tegelijk)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106142753
Geen idee hoe warm.t in Floris zn ksmer is. Vermoed iets van 18 graden. Verwarming staat wel ietsje open. Maar das dis vooral overdag, blijft t lekker in zn kamer.
  woensdag 28 december 2011 @ 22:09:53 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106142810
Mrien, gefeliciteerd nog he!!

Werkelijk waar geen idee hoe warm/koud het is op Noortje haar slaapkamer. Ze slaapt in een romper met lange mouwen, een pyjama, en een slaapzak zonder mouwen. Die bewaar ik tot de hele koude nachten. Ik heb ook nog een dikkere pyjama voor de nog koudere nachten. En geen dekentje als ze er in gaat maar meestal leg ik dat later nog over haar heen.
pi_106155437
Pessie nog gecondoleerd, sterkte vandaag

mrien en jelle, welkom klinkt als een fijne dag gefeliciteerd!

Temp bij mini op dr kamer is meestal zo rond de 18 dacht ik geen idee ik let er meer op hoe zij uit haar bedje komt

gebaren gaan wel redelijk, ik merk dat ik zelf echt meer op de kind gebaren moet letten, maar tut/speen , eten , drinken doet ze als ik vraag of ze het ook met handen kan zeggen, auw gebruikt ze ook als ze het zegt

verder zegt ze sinds deze week haar eigen naam! Ze wijst zichzelf (ook op foto of in de spiegel) aan en zegt dan haar naam, met klemtoon wijst( dat dan weer wel haha)
pi_106155512
En mag ik nog een kleine spam van mini met kerst
De voorkant (helaas wat wazig)

De achterkant

samen nog met ronja
pi_106155880
Wow minidraakje, wat ben je mooi O+

Mrien, gefeliciteerd en welkom met je dreumes *O*

Hannah is aan het logeren bij mijn ouders. Er is deze week geen kinderopvang en ik kan niet zo veel kanten op met haar. Moet dus maar even gaan bevallen ofzo ;)

Haar slaapkamer is trouwens meestal zo rond de 18 graden. Ze slaapt dan in een pyjama (zonder romper) en een slaapzak zonder mouwen en een dekbedje over zich heen. Het is geen koukleum want ze wil 's ochtends beneden vaak niet eens een vestje oid over haar pyjama heen.
pi_106159234
Draakje :D Wauw!

Octo :D ik kom dagelijks even bij Z&G kijken of er al actie is ;) Ik wacht in spanning af haha..

Hier nog steeds een erg moe meisje...
Dacht dat de kerstvermoeidheid toch al wel over zou zijn nu...

Vanmorgen was ze om 6 uur wakker.. maar er was niets mee te beginnen... om kwart voor 8 lag ze er weer in en sliep tot kwart over 9.... en net om 11.15 heb ik haar er alweer in gemikt..

Om kwart over 9 is ze nog even bij mij komen liggen en heeft ze gewoon 3 kwartier liggen teuten met haar knuffels, speentje aan haar knuffels geven.. aan mij geven.. even aaien... Zo lief! Meestal is ze enorm druk in bed.. steeds staan, geiten... Was wel even genieten!!

Meestal is het van wakker tot slapen dit meisje:

Ook heul gezellig ;) Maar ben niet verbaast als ze soms omdonderd van de slaap ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_106160670
Wat een lief filmpje, Relain! E kwam meteen aangecrosst toen ik 'm aanzette. Herkenbaar ook, dat "nepslapen". :D

Draak is echt een deftig dametje, mooi!

We hebben de kerstdagen inclusief familiebezoeken met E goed doorstaan. Ze genoot enorm van het gezelschap. Wel grappig hoe sterk haar voorkeur voor sommige personen (vooral mannen) is. Zo zijn mijn broer en zwager absoluut favoriet, terwijl ze ze helemaal niet zo vaak ziet. Anderen kunnen haar "lokken" wat ze willen, maar blijven toch minder populair. Hebben jullie kinders dat ook?

[ Bericht 13% gewijzigd door Cantare op 29-12-2011 12:23:43 ]
pi_106164423
Ja cantare bij beide kinderen is dat heel duidelijk aanwezig.
Bij de oudste iets te duidelijk want die spreekt het ook gewoon uit :+

Leuk filmpje relain O+
pi_106171133
Hier ook heel duidelijk een liefde voor mannen aanwezig! Vooral mijn broer en zwager zijn zwaar favoriet!

Gaaf filmpje reilain! J. Kwam ook meteen aan gekropen om te kijken.

Wat is draak een mooi meiske O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_106171648
;) Hier is het de hele dag papa papa papa! En als ie ook nog eens thuis is dan ziet ze mij al helemaal niet meer staan..
We'll have love aplenty
You and me
pi_106197897
Marit trekt ook heel erg naar papa en als m'n vader in beeld is, dan kan de rest van de wereld het schudden ;) heel erg leuk om te zien! Hij kan zich niet herinneren dat hij zo met mij en m'n broertje heeft gedaan, dus extra mooi dat hij als opa helemaal z'n ei kwijt kan.
pi_106197958
Er is hier een periode geweest dat opa een kusje geven gelijk stond aan effectief opa een kusje geven, maar oma een kusje geven was ook wel opa een kusje geven. Heel herkenbaar dus dat ze met momenten meer naar de ene dan naar de ander trekken :Y (niettemin, soms wel heel vervelend ;) )
pi_106198116
En hier blijven we wat kwakkelen -O- Een kleine twee weken geleden was Thomas nogal ziek (overgeven), maar na één dag was dat over. Afgelopen zondagnacht nog één keer een beetje overgegeven (was echt heel miniem) en sinds dinsdag heeft hij diarree. Maar voor de rest niets: niet meer overgeven, geen koorts, hij eet en drinkt voldoende en speelt voor zot. Geen idee wat er aan de hand is. Nu maar hopen dat het vlug over gaat. Al bij de dokter geweest, maar hij is zeker niet uitgedroogd en zolang hij goed eet en drinkt en actief is, moeten we ons geen zorgen maken. Maar vervelend is het wel.
pi_106202773
Hier is de mamma-fase gelukkig weer aan het voorbij gaan, maar van een pappa-fase is nog echt geen sprake, laatstaan van een andere-mannen-fase. Vanmorgen zelfs weer tranen toen ik even weg liep terwijl pappa naast hem zat. Maar dat zal wel door zijn mega verkoudheid/ziekzijn komen.

Gister trouwens een dagje met z'n tweeën gehad, Ruben was naar het kdv en wij allebei vrij. We zijn op banken jacht gegaan, en zowaar nog iets gevonden ook! En vanmiddag kunnen we de gordijnen halen (zouden pas half/eind januari klaar zijn), er komt eindelijk schot in het stylen van onze woonkamer!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_106203388
Echt een heel lief filmpje van Oona!

Hier is het juist meestal 'mama doen'.

Beterschap voor Thomas!
pi_106205178
Thx Meimeltje. Ik denk dat wij er meer 'last' van hebben (als in: zorgen maken) dan Thomas. Hij heeft eigenlijk nergens last van en speelt volop.

De meest gestelde vraag tegenwoordig is: ... aan het doen? en dan kan ... iedereen zijn: mama, papa, poesje (we hebben geen poes ;) ), opa, oma, Rita (onthaalmoeder), de namen van alle kindjes bij de onthaalmoeder, ...

Of dan iets tonen en zeggen: Mooi hè?
pi_106206566
Hier ook weer een ziek mannetje. Sinds gister 40+ koorts. Ha kon niet echt iets vinden al lijkt zijn hoofd wat vol te zitten, dus wat zoutoplossing in de neus om ontsteking te voorkomen en PCM als Daan zich rot voelt. Jammer van de vrije dagen dat we niet echt op pad kunnen maar wel fijn dat we gewoon allebei thuis zijn en hij lekker kan uitzieken.

Leo, ook beterschap voor Thomas!

Hier niet echt een voorkeur trouwens, Daan vindt iedereen lief O+
pi_106207870
Ai, Daan ook al ziek. Beterschap!

Thomas zijn voorkeur is heel erg wisselend tegenwoordig, die gaat nl naar diegene waar hij zijn goesting van krijgt of vooral denkt van te krijgen :D
pi_106213361
Zieke kindjes -O-
Beterschap, Happy en Leonieke voor jullie mannetjes O+
pi_106217825
Zielig al die zieke kindjes.

Wat een mooi meisje heb je draak.

Hier is Yaro gelukkig weer zijn vrolijke ik. Even een filmpje van mijn boeffie.
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:43:20 #174
259886 pessie
pi_106218721
Nathan zei vanmiddag "babaa" toen hij zn banaan aan het eten was O+

Wat een lachebekkie heb je daar inderdaad As!

Beterschap voor de zieke kindjes :*
pi_106218847
leuk is dat he, ook al zo'n bananen liefhebber?

Opa heeft Yaro gisteren een zelf verzonnen liedje aangeleerd, welke hij nu steeds afmaakt door dan op het einde "koe" te zeggen O+
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:51:43 #176
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106219069
Ohh wat een leuk filmpje As!!

:* Voor alle zieke kindjes!

Oona zingt ook veel nu ;) gaat dat tongetje heen en weer en klinkt het als een soort lalala... Het liefst begeleid met de sambaballen of een bellenstokje haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_106219301
Leuk muziek makende kindjes O+
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:33:48 #178
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106220828
Ja geweldig hè...
This dur trouwens geraden ook ;)
Wij houden allebei enorm van muziek.. concerten... lowlands..
We'll have love aplenty
You and me
pi_106220877
Hier ook muziekliefhebbers, dus dat komt goed uit. Alhoewel we nog niet dezelfde smaak hebben :P
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:42:25 #180
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106221184
Hahhaaha ;) Die van Oona is breed..
Nijntje, dirk scheele en K3 zijn helemaal top...
Maar zetten we iets van onszelf aan dan is het ook feest...
We'll have love aplenty
You and me
pi_106221291
hi hi, Yaro danst ook op alles. Maar Musti, Erst & Bobbie, K3, Nijntje zijn toch echt de grootste hits hier.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:47:06 #182
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106221420
Toen ze krampjes had heeft Marcek veel met haar rondgelopen op Trentemoller O+
We'll have love aplenty
You and me
pi_106221535
O+
pi_106245779
Lucas heeft hier van de week gedanst op de muziek van de zingende kersthond :')
Ik maak eigk nooit filmpjes, maar deze actie moet ik ms toch maar ns gaan filmen ... mn blije *;
pi_106246951
Cooki, DE kersthond? :P
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:40:33 #186
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106247537
:D Jaaa DE Kersthond.. Hier staat hij nu ook bij de kerstboom
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:42:48 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106247649
sow heej, het is weer gezellig hier... Noortje wil niet slapen, ook door het vuurwerk, en heeft me toch een humeur. Ze is sowieso de laatste dagen al een plakkind. Om gek van te worden.
pi_106247740
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Reilain het volgende:
:D Jaaa DE Kersthond.. Hier staat hij nu ook bij de kerstboom
:D Leuk! Hoe reageerde Oona erop?
Ik heb hm gisteren maar weggehaald, nu wel genoeg geweest met die hond haha.
Morgen gaat de kerstboom ook weg! :P
pi_106248013
Becky, vervelend voor Noortje dat ze niet kan slapen. Ook voor jou natuurlijk, maar ook altijd zo sneu om te zien dat ze wel moe zijn en gewoon te hangerig worden.

Dyon slaapt gelukkig prima door het vuurwerk heen, ligt nu ook nog te slapen ondanks geknal buiten. Geen idee hoe dat vannacht zal gaan. Vorig jaar hebben de jongens ook gewoon doorgeslapen aangezien ik zelf te ziek was om mn bed uit te komen hebben we vorig jaar niets van oudjaarsnacht meegekregen.

Maken jullie de kinderen eigenlijk wakker? Ik denk niet dat we Dyon wakker gaan maken. Met Kyllian wel gedaan toen hij 2 was en die maken we dit jaar ook weer wakker. Ik twijfel alleen of het voor Dyon de moeite waard is. Hij vindt het nooit leuk om wakker gemaakt te worden. Vuurwerk zal hij wel even leuk vinden, maar dan zitten we straks met een klaarwakker jongetje die te moe is maar niet kan gaan slapen.
pi_106248065
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:29 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, DE kersthond? :P
:Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:
Meimel: dat hondje :D ik laat t hier niet aan oudste zien, dan wil ie m ook! _O-
:P ik zei toch, ik laat m niet aan oudste zien, maja.. rondje action en meneer had m te pakken ofcourse.. :') zo blij allebei (T+L) met onze lawaaihond O+
pi_106248136
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 31 december 2011 14:51
:P ik zei toch, ik laat m niet aan oudste zien, maja.. rondje action en meneer had m te pakken ofcourse.. :') zo blij allebei (T+L) met onze lawaaihond O+
:D Dan heb je wel een ander hondje, wij hebben een Blokker kersthond :P
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:59:58 #192
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106248418
Jeps ook hier die van de blokker :D
Oona vond hem doodeng in t begin haha!!! Ze dook meteen bovenop schoot en begon zelfs te huilen (Normaal is ze niet zo bang aangelegd)

Ondertussen tolereert ze hem.. en gisteren 'danste' ze zowaar 2 sec...

Oona laten we in princiepe liggen.. maar ik gok dat ze wakker wordt.... even vuurwerk kijken, beetje drinken en dan weer terug..
We'll have love aplenty
You and me
pi_106248558
Wij maken Leia wel wakker :Y gisterenavond staken wat buren wat vuurwerk af en ze raakte helemaal in paniek... ik wil dus niet dat ze in paniek wakker wordt in haar bedje..

Maar nu is wakker maken en weer gaan slapen ook geen enkel probleem, en ben liever bij haar (er wordt hier ook heel veel, understatement, vuurwerk afgestoken in ons hofje..)

Dus ik bind haar in de doek op mijn buik en ga achter het raam met haar kijken. naar buiten ga ik sowieso niet....
pi_106249927
Wij gaan vanavond oud&nieuw vieren bij vrienden hier in de straat, Lars in een campingbed bij hen. Ik was niet van plan hem wakker te maken, maar als hij wakker wordt van het vuurwerk is het ook geen probleem. Maar het wandelingetje heen en terug (100 meter ofzo) daar zie ik nu al tegenop... ben zelf als de dood voor vuurwerk...

Het is hier de laatste tijd ook erg 'gezellig'... -O- Lars vindt alles maar 2 minuutjes leuk, en zit/ligt vervolgens minstens 10 minuten te bleren/jammeren/krijsen. Dan heb ik hem eindelijk weer even afgeleid, is het 2 minuutjes leuk, en hopla.. drama van voor af aan. Ik word er zó moe van. Heb echt het gevoel dat ik iets fout doe ofzo, plus dat mijn humeur er zelf ook niet beter van wordt. Iemand dé oplossing?
pi_106250409
Orea, dan zou ik haar idd ook wakker maken. Sneu dat ze er zo van schrikt.
Ik denk eigenlijk dat Dyon er wel doorheen slaapt, maar als hij wel wakker wordt komt hij gewoon gezellig even naar beneden om vuurwerk te kijken.

Reilain, ahhh Oona vond hm dus wel eng.... Dyon kreeg een bewegende papagaai (met lichtgevende ogen) voor zn verjaardag en daar moet hij ook nog aan wennen. De kersthond vond hij echter gelijk al geweldig, maar misschien ook doordat we hm in de winkel hebben geprobeerd en hij hm zelf gekocht heeft (mocht zelf betalen).
pi_106250460
We laten Sofie vannacht lekker liggen. Ze ging net wet wat moeite slapen. Er wordt op het veldje voor onze flat carbid geschoten. Ze slaapt er gewoon doorheen. Als ze wakker wordt mag ze er lekker uit en dan later er weer in. We zien wel wat ze doet.

Sofie is de laatste dagen veel onderweg geweest. Veel op de opvang en bij opa en oma geweest. N en in moesten werken en waren druk in huis. Ik merk dat ze vandaag echt even bij moet komen. Ze is wat pieperig, en blijft met spelen bij me in de buurt. Ze is ook weer wat verkouden, vanmorgen had ze de ogen dicht zitten. Schoonmaken is een ramp.
*poef* nu is het weg
pi_106250469
Ik moet zeggen, ze zijn nu achter ook aan het afsteken en ze is nu steeds 'nog meer' aan het gebaren, dus ik heb hoop! Het is ook raar natuurlijk, hele jaar geen vuurwerk en dan ineens heel veel en hard... ;)

Maar, ik trek haar gewoon rond half 12 eruit dan kan ze rond half 1 er weer in... slaapt ze hopelijk morgenochtend ook wat langer ;)
pi_106251052
We hebben net even wat sterretjes en grondbloemen afgestoken. Femke vond het prachtig om te zien. Ze slaapt vanavond bij oma en wij gaan naar een feestje samen, heerlijk.
We hebben tegenwoordig een slaande dreumes. Negeren en hopen dat de fase snel over is...
pi_106258715
Hier halen we Yaro er ook uit. Hij heeft vanmiddag wel geslapen en roept steeda "boem" bij een knal. Maar ik wil ook niet dat hij zou schrikken. Daarnaast denk ik dat hij het wel mooi gaat vinden. En als hij niet meer wil slapen, komt hij tussen ons in. Kan prima, nadat we vandaag een 1,80 m breed bed gekocht hebben :-)
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:32:20 #200
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_106259975
Lieve meiden en kindjes, fijne jaarwisseling! Een mooi 2012, dat het maar een fantastisch jaar mag worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')