SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 28-12-2011 12:29:47 ]
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik de vloerwarming ook iets open ga zetten.
Maar ja, als je altijd verwarming aan hebt weet hij straks niet wat een beetje kou is en heeft hij het altijd koud. Dat denk ik dan weer. Lastig hoor.
Dat is volgens mij echt niet iets dat je op die manier aanleert, hoor. Ik ben best opgevoed met de verwarming niet meteen opendraaien als je ook nog een warmere trui aan kunt doen, bijvoorbeeld, maar ik ben een koukleum. En wij zijn zelf thuis weer helemaal niet voorzichtig met het hoger zetten van de verwarming, en Senna houdt helemaal niet van warmte. Die slaapt nu in een pyjama met romper en sokken in een kamer die denk ik 12-14 graden is en wil dan niet eens onder de deken!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik de vloerwarming ook iets open ga zetten.
Maar ja, als je altijd verwarming aan hebt weet hij straks niet wat een beetje kou is en heeft hij het altijd koud. Dat denk ik dan weer. Lastig hoor.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef Pvoesss het volgende:
Jelle![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Enb welkom in het dreumestopic Mrien
Tof Mrien, klinkt als een leuke dag!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef mrien het volgende:
(little poeple vliegtuig).
Verder nog bezoek gehad en verwend met een boel kado's (little poeple wheely garage, doos
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Reilain het volgende:
Jaaa DE Kersthond.. Hier staat hij nu ook bij de kerstboom
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:
Meimel: dat hondjeik laat t hier niet aan oudste zien, dan wil ie m ook!
![]()
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 14:51
ik zei toch, ik laat m niet aan oudste zien, maja.. rondje action en meneer had m te pakken ofcourse..
zo blij allebei (T+L) met onze lawaaihond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |