Dat doe je niet, dus wil je uitgeperste zien.quote:
Fappen op Heloefquote:Op donderdag 22 december 2011 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon fappen op de piemel van Heloef
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:39 schreef heloef het volgende:
Ik zou ook fappen op met mijn piemel.
Oh wacht...
Woman stop fucking up my jokes.quote:
quote:
Ik heb liever dat er op me gesopt word, ik heb wel genoeg mannen in mijn leven aangetrokken.quote:
Neenquote:
Hoeveel keer ben je versierd door mannen dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er op me gesopt word, ik heb wel genoeg mannen in mijn leven aangetrokken.
Twee keer teveel.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel keer ben je versierd door mannen dan?
Trouwens ik snap het nog steeds niet, complimentjes geven is uit de boze, maar hoezo is een gewoon gesprekje maken dan wel opeens versieren? Daar is toch niks flirterigs aan?quote:
Netjes hoor. Ze zitten wel al een dag of drie stabiel met vorig jaar, maar als ze dat vasthouden komen ze ook op iets van 7.3 miljoen uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
1.972.140 euro
Bij serieus request.
Ik denk dat complimentjes vooral leuk zijn als de gever leuk is.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trouwens ik snap het nog steeds niet, complimentjes geven is uit de boze, maar hoezo is een gewoon gesprekje maken dan wel opeens versieren? Daar is toch niks flirterigs aan?
Dus het mag wel, volgens mij weten vrouwen gewoon niet wat ze willen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat complimentjes vooral leuk zijn als de gever leuk is.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef stefanhaan het volgende:
Zo. Ik heb sinos gezien.
Ze is echt een vrouw.
Nee, maar versieren of versierd worden is dan ook geen exacte wetenschap. Zou jij het leuk vinden om een compliment te krijgen van een verschikkelijk lelijk meisje, en dat ze dat dan ook op een hele overdreven manier doet?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus het mag wel, volgens mij weten vrouwen gewoon niet wat ze willen.
Dus ze vinden het wel leuk! Mits ze contact met je leuk vinden. Nou simpel toch? Maar ik kreeg echt het idee dat het not done was hier.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar versieren of versierd worden is dan ook geen exacte wetenschap. Zou jij het leuk vinden om een compliment te krijgen van een verschikkelijk lelijk meisje, en dat ze dat dan ook op een hele overdreven manier doet?
En zou je het dan leuk vinden om een compliment te krijgen van een heel knap meisje?
hey je gebruik mijn afbeelding tegen mijquote:
Ah, nee hoor volgens mij mag het wel degelijk. Maar wat Myraela ook zegt: Je moet wel creatief zijn. En niet te overdreven.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ze vinden het wel leuk! Mits ze contact met je leuk vinden. Nou simpel toch? Maar ik kreeg echt het idee dat het not done was hier.
Ik zeg altijd dat ze mooier zijn dan hun vriendin die naast hun staat. Niets is voor een vrouw fijner om te horen dat ze beter is dan de vrouwen om haar heen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
Begin niet over ogen ofzo. Die is zo voorspelbaar.Doe iets toepasselijks, liefst met wat humor.
Mijn mening heeft altijd al boven die van andere gestaan, die memo heb je vast gemist.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En sinds wanneer doet jouw mening er toe?
Ja ik bloos nu ook. Vraag maar aan stefan en drommelquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan lief blozen en lachen zeker? Nee dat is niet flirterig!
Ja ik denk dat dat aan jou ligt. Flirten is een spel, en door meteen te zeggen dat je iemand ziet zitten heb je de 'overwinning' al aan de ander gegeven. En dan is juist de spanning er uit. Bovendien stel je je dan best onderdanig op, en daar houden niet veel vrouwen van.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb bij flirten altijd het idee dat je gewoon iemand verteld dat je hem/haar wel ziet zitten... Juist dat het overdreven is... Dat je spanning voelt hangen in de lucht zegmaar.
Met humor is die spanning er niet dus vind ik het flirterige effect niet aanwezig.
Of ligt dat aan mij?
Lieve schat, je weet toch dat wij mannen altijd gelijk hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mening heeft altijd al boven die van andere gestaan, die memo heb je vast gemist.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet toch dat wij mannen altijd gelijk hebben.
Je leest het verkeerd...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat aan jou ligt. Flirten is een spel, en door meteen te zeggen dat je iemand ziet zitten heb je de 'overwinning' al aan de ander gegeven. En dan is juist de spanning er uit. Bovendien stel je je dan best onderdanig op, en daar houden niet veel vrouwen van.
Hm, ik denk dat ik niet de enige ben die het zo zou lezen. Maar okay, duidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd...
Ik zeg nergens dat ik het meteen zeg..
Ik?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
Je wordt nooit versierd, maar je hebt wel commentaar op complimentjes?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet toch dat wij mannen altijd gelijk hebben.
Ik heb die memo vast ongeopend verwijderd, gewoon omdat het kan
ik las het niet zoquote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik niet de enige ben die het zo zou lezen. Maar okay, duidelijk.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb bij flirten altijd het idee dat je gewoon iemand verteld dat je hem/haar wel ziet zitten... Juist dat het overdreven is... Dat je spanning voelt hangen in de lucht zegmaar.
Met humor is die spanning er niet dus vind ik het flirterige effect niet aanwezig.
Of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat aan jou ligt. Flirten is een spel, en door meteen te zeggen dat je iemand ziet zitten heb je de 'overwinning' al aan de ander gegeven. En dan is juist de spanning er uit. Bovendien stel je je dan best onderdanig op, en daar houden niet veel vrouwen van.
Ben ik een keer on topic wordt er niet op gereageerdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd...
Ik zeg nergens dat ik het meteen zeg..
Ik heb het dus over een spanning, zonder opbouw is die er inderdaad niet.. Maar die 2e stap daar ben ik dus super slecht in, als je al gezellig praat wat directer worden.. Kan je wel met omwegen en humor wat proberen, dat vind ze dan ook wel leuk, maar het is niet direct genoeg.
Inderdaad, sorry. Hmm..als je iemand inmiddels een beetje beter kent denk ik inderdaad dat je dan best wat directer mag zijn. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben ik een keer on topic wordt er niet op gereageerd
Zoals van jouquote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat complimentjes vooral leuk zijn als de gever leuk is.
Je bent dus toch een man!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik slaap op degene die links ligt
Ik lig links.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik slaap op degene die links ligt
Ik was niet echt serieus. Over dat versieren dan. Ookal word ik niet vaak versierd, ik ga er ook nooit op in, dus het stopt na de eerste 3 zinnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Ik vroeg me even af hoe dat zat
Jij wil zelfs met het slapen bovenopquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees eens goed. OP DEGENE die links ligt
Lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees eens goed. OP DEGENE die links ligt
Voor de duidelijkheid: Een man probeert je niet te versieren als hij niet denkt dat je er leuk uit ziet. Dus over het algemeen meent de man ook wat hij zegt. Dat jij zelf het gevoel hebt dat dat niet terecht is, ligt meer aan jou dan aan de vent.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was niet echt serieus. Over dat versieren dan. Ookal word ik niet vaak versierd, ik ga er ook nooit op in, dus het stopt na de eerste 3 zinnen.
Maar ik heb gewoon echt een hekel aan complimentjes die je al teveel hoort. Of hoe mooi mijn ogen er wel niet uitzien terwijl ik weet dat ze helemaal rood en doorlopen zijn en de make-up waarschijnlijk over mijn voorhoofd heb uitgesmeerd.
Of hoe leuk je lacht. Ik weet niet, ik vind het te simpel, te voor de hand liggend en daardoor een soort "Ja die kennen we nu wel, probeer het bij een ander."
Ik snap je wel, maar toch kunnen mensen het wel menen. Maar trouwens: ik vind je humor leukquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik was niet echt serieus. Over dat versieren dan. Ookal word ik niet vaak versierd, ik ga er ook nooit op in, dus het stopt na de eerste 3 zinnen.
Maar ik heb gewoon echt een hekel aan complimentjes die je al teveel hoort. Of hoe mooi mijn ogen er wel niet uitzien terwijl ik weet dat ze helemaal rood en doorlopen zijn en de make-up waarschijnlijk over mijn voorhoofd heb uitgesmeerd.
Of hoe leuk je lacht. Ik weet niet, ik vind het te simpel, te voor de hand liggend en daardoor een soort "Ja die kennen we nu wel, probeer het bij een ander."
Dus je speelt gewoon te hard to get waardoor ze allemaal de pogingen stakenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 1 zinnetje nodig om te zeggen waar ik een hele paragraaf voor nodig heb. Ik kan zien dat ik mezelf heb aangeleerd om langdradig te schrijven zodat ik de wordcount voor artikelen kan halenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar toch kunnen mensen het wel menen. Maar trouwens: ik vind je humor leuk
Alleen met slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
Jij wil zelfs met het slapen bovenop
In gedachte heb ik al minimaal 10 bier op. Maar m'n collega's zijn zo fucking traag.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat je altijd links ligt op je rugJe bent totaal niet scherp vandaag
Welke is dat? Lang gezicht of rond gezicht?quote:
Ik merk het ook aan deze post die je net stuurt over dat je een hele paragraaf moet vullen om te zeggen wat je wilt zeggen. Wel slim inderdaad want als je dan zoals je zegt langdradig schrijft dan kom je inderdaad makkelijker aan je wordcount, super slim man! Dankjewel.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 1 zinnetje nodig om te zeggen waar ik een hele paragraaf voor nodig heb. Ik kan zien dat ik mezelf heb aangeleerd om langdradig te schrijven zodat ik de wordcount voor artikelen kan halen
Rond. Krulletjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Welke is dat? Lang gezicht of rond gezicht?
Die met dat ronde gezicht mag ontbijt voor me maken
Haha inderdaad, het is echt zo. Vaak denk ik een artikel klaar te hebben en kom ik bij lange niet aan de wordcount. Dan moet je creatief gaan doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk het ook aan deze post die je net stuurt over dat je een hele paragraaf moet vullen om te zeggen wat je wilt zeggen. Wel slim inderdaad want als je dan zoals je zegt langdradig schrijft dan kom je inderdaad makkelijker aan je wordcount, super slim man! Dankjewel.
Daar faal ik dus altijd in. Nu ook bezig met een opdracht 30 pagina's. Ik ben blij als ik de 20 al nader. Dus dat wordt dan alles dubbel opschrijven en groot lettertype, extra alinea's. Gewoon kansloos.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Strani het volgende:
Jij hebt gewoon 1 zinnetje nodig om te zeggen waar ik een hele paragraaf voor nodig heb. Ik kan zien dat ik mezelf heb aangeleerd om langdradig te schrijven zodat ik de wordcount voor artikelen kan halen
Oja die bedoel ikquote:
Plaatjes er bij doenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar faal ik dus altijd in. Nu ook bezig met een opdracht 30 pagina's. Ik ben blij als ik de 20 al nader. Dus dat wordt dan alles dubbel opschrijven en groot lettertype, extra alinea's. Gewoon kansloos.
quote:
Die zijn zich denk ik aan het mooi makenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef ElDinosaur het volgende:
In gedachte heb ik al minimaal 10 bier op. Maar m'n collega's zijn zo fucking traag.![]()
Vertel een paar leuke anekdotes en je zit zo aan de 30quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar faal ik dus altijd in. Nu ook bezig met een opdracht 30 pagina's. Ik ben blij als ik de 20 al nader. Dus dat wordt dan alles dubbel opschrijven en groot lettertype, extra alinea's. Gewoon kansloos.
Ok, dat die op me afstapt kan al iets betekenen. Misschien is dat waar. Maar voor mijn gevoel zegt hij eerder wat hij denkt dat ik wil horen, dan wat hij zelf echt denkt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Een man probeert je niet te versieren als hij niet denkt dat je er leuk uit ziet. Dus over het algemeen meent de man ook wat hij zegt. Dat jij zelf het gevoel hebt dat dat niet terecht is, ligt meer aan jou dan aan de vent.
Verder begrijp ik wel dat je wel eens wat origineels wilt horen, maar dat is een ander verhaal.
Ik speel nooit spelletjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je speelt gewoon te hard to get waardoor ze allemaal de pogingen staken
Nooit? Dus we gaan niet strippokeren?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat die op me afstapt kan al iets betekenen. Misschien is dat waar. Maar voor mijn gevoel zegt hij eerder wat hij denkt dat ik wil horen, dan wat hij zelf echt denkt.
[..]
Ik speel nooit spelletjes.
Als hij niet al te dronken is dat kun je er denk ik wel van uit gaan dat hij het meent. Ik val zelf trouwens ook het eerst op ogen en dan het hele gezicht. Ik denk dat dat wel voor de meeste mannen geldt. Als ik de ogen niet mooi vind dan zou ik nooit op iemand afstappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat die op me afstapt kan al iets betekenen. Misschien is dat waar. Maar voor mijn gevoel zegt hij eerder wat hij denkt dat ik wil horen, dan wat hij zelf echt denkt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
En is het hoofd van Sinos net zo geil en rond als dr boobies?
Jij mag datquote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
* Strani zat mee te neuriën maar gaat daar ondanks deze tegenslag gewoon mee door.
Nee ik verlies alles.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit? Dus we gaan niet strippokeren?
Niet zo rond maar wel zo geilquote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
En is het hoofd van Sinos net zo geil en rond als dr boobies?
Het is een heel serieuze evaluatie, is geen plaats voor grapjesquote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Strani het volgende:
Vertel een paar leuke anekdotes en je zit zo aan de 30
Het is ook de bedoeling dat jij verliest hequote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik verlies alles.![]()
Ik verloor ik een keer monopoly en schaken en dat moet ik nog steeds aanhoren.
Hey schatje, heeft iemand je wel eens verteld dat die bochel van je de aandacht goed afleidt van je gezicht?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
Begin niet over ogen ofzo. Die is zo voorspelbaar.Doe iets toepasselijks, liefst met wat humor.
Neen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat jij verliest he
Wow, ik zou in je armen smelten..quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Hey schatje, heeft iemand je wel eens verteld dat die bochel van je de aandacht goed afleidt van je gezicht?
*zwoele knipoog*
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo rond maar wel zo geil
Zie je, deze man snapt het.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Hey schatje, heeft iemand je wel eens verteld dat die bochel van je de aandacht goed afleidt van je gezicht?
*zwoele knipoog*
Goed om te horen, dat ze dat dus niet hoeft te compenseren met haar tietenquote:
Ik heb niks gezienquote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed om te horen, dat ze dat dus niet hoeft te compenseren met haar tietenAlhoewel je de enige bent die er op reageert en ik je niet ken, dus persoonlijk iets minder waarde aan hecht dan als anderen het zouden zeggen.
Ze heeft ook gewoon een leuke uitstraling, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed om te horen, dat ze dat dus niet hoeft te compenseren met haar tietenAlhoewel je de enige bent die er op reageert en ik je niet ken, dus persoonlijk iets minder waarde aan hecht dan als anderen het zouden zeggen.
Goed... wanneer ga je een drankje voor me kopen?quote:
Nee, maar ik heb wel dr hoofd gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Whut, hebben mensen mandarijntje nu al gemeet?
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel dr hoofd gezien.
Mooi dat Stefan mij heul iets anders verteldquote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Stefan zit ook bij ons op TC, die kan dit beamen maar hij is even weg
quote:
Je praat poep, ik diareer over je commentsquote:Op donderdag 22 december 2011 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi dat Stefan mij heul iets anders verteld
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Je praat poep, ik diareer over je comments
Wie ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Je praat poep, ik diareer over je comments
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Jij bent overgevlogen uit PUB? Ik vind je niet echt een toegevoegd waarde aan dit topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet weten wie ik ben
TCKONING HIMSELF
Maak is een tekening van die jongen om te delen hoe hij eruit zag?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zat trouwens een super lekkere jongen voor me in de trein vandaag.![]()
Perfect gezicht. Met zwarte bril. Maar dan stond 'm wel.
Ik ben 21 man, ik post niet eens in PUBquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent overgevlogen uit PUB? Ik vind je niet echt een toegevoegd waarde aan dit topic.
Ik kan niet tekenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak is een tekening van die jongen om te delen hoe hij eruit zag?
Ik ben 28 en soms ook nog een puber, dus dat zegt niksquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben 21 man, ik post niet eens in PUB
Al 21 hele jaren, wowquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben 21 man, ik post niet eens in PUB
Hij is lekker, hij mag blijven.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent overgevlogen uit PUB? Ik vind je niet echt een toegevoegd waarde aan dit topic.
Post je ook in PUB dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en soms ook nog een puber, dus dat zegt niks
Hij had oordopjes in. Maar ik heb wel sexy oogcontact gemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgende keer een praatje maken, kijken of hij bijt
Kom niet hatenquote:
Nee, op mijn leeftijd kan je het allemaal niet meer bijhouden om in zoveel topics te posten.quote:
picsquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is lekker, hij mag blijven.![]()
Hoi, ik ben er ook weer!quote:
Palawannnnnnnnquote:Op donderdag 22 december 2011 17:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoi, ik ben er ook weer!
Nog iets boeiends gebeurd? Of is er nog drama geweest (domme vraag, tuurlijk is dat er geweest)
Nou misschien komt je laatste voornemen van 2011 toch nog uit als je zo doorgaatquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Je bent wel een beetje verzuurd de laatste tijd cactus. Jammer.
Tjah je was niet op Tinychat toen hequote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje verzuurd de laatste tijd cactus. Jammer.
Sijnen dat hij zijn oordopjes uit moet doen en vragen welke muziek hij luistert. Goede opernerquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had oordopjes in. Maar ik heb wel sexy oogcontact gemaakt.
Ja, ik ben jaloers dat je niet op mij geiltquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Kom niet haten
Je haat enkel omdat ik Sinos leuker vind dan jij en jij daar maar al te jaloers op bent
Wat was haar voornemen?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou misschien komt je laatste voornemen van 2011 toch nog uit als je zo doorgaat
Nah, users 'versieren' uit dit topic doe ik maar niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou misschien komt je laatste voornemen van 2011 toch nog uit als je zo doorgaat
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah je was niet op Tinychat toen he
Acceptatie, dit is al een goede stap in het rouwprocesquote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers dat je niet op mij geilt
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, users 'versieren' uit dit topic doe ik maar niet meer.
heb je dat wel eens gedaan dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eensch. Drommel is een baas, lekker, goed haar, dikke kont etc.quote:
Slechte ervaringen?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het is me sowieso te veel drama.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heb je dat wel eens gedaan dan?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
aan bepaalde hoofden mis je niks.
Niets uitsluiten, misschien ben je nu wel succesvol. Hij moest al blozen van je opmerking. Goed teken. Jullie zijn ook even oudquote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinos was eerder.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niets uitsluiten, misschien ben je nu wel succesvol. Hij moest al blozen van je opmerking. Goed teken. Jullie zijn ook even oud
CC is liefquote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
Nu krijgen we alle ONZ gebruikers hier.
Ik ben blij dat je er bent. Dat is geen grapje.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
ik kom hier heus niet om onzin uit te kramen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
Pas op wat je zegt, want ze zijn baas enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
Dat durf ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sijnen dat hij zijn oordopjes uit moet doen en vragen welke muziek hij luistert. Goede operner
Is ook een beetje raar uit het nietsquote:
durven is een drempel waar je je overheen moet zetten, heb je het eenmaal gedaan en valt de reactie mee ben je er wel overheenquote:
Ik zou het eigenlijk niet zo raar vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is ook een beetje raar uit het niets
Alsof dat gaat lukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel de manier waarop je super spontaan en super leuk overkomt
Lijkt me ook niks, nee. Ik wilde alleen weten of ik iets had gemist.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het is me sowieso te veel drama.
Ik wel, net als de vraag waar ik heen ga. Beetje te pusherig allemaal. Als opener.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet zo raar vinden
Het niet durven kwam ook doordat ik mezelf kansloos achtte omdat hij zooo knap was.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
durven is een drempel waar je je overheen moet zetten, heb je het eenmaal gedaan en valt de reactie mee ben je er wel overheen
Sexy onzekerheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De manier om je sexy onzekerheid te tonen naar zijn knappe uiterlijk dan.
Je kunt er ook te zwaar over denken...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wel, net als de vraag waar ik heen ga. Beetje te pusherig allemaal.
Tsja, heb ik ook altijd last van, elk meisje denkt bij voorbaat al dat ze kansloos is bij mijquote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het niet durven kwam ook doordat ik mezelf kansloos achtte omdat hij zooo knap was.Dus dan zou ik het niet eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah zeer herkenbaar jah, ik weet daar ook geen oplossing voorquote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het niet durven kwam ook doordat ik mezelf kansloos achtte omdat hij zooo knap was.Dus dan zou ik het niet eens proberen.
De vraag waar ik heen ga misschien wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wel, net als de vraag waar ik heen ga. Beetje te pusherig allemaal. Als opener.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Tsja, heb ik ook altijd last van, elk meisje denkt bij voorbaat al dat ze kansloos is bij mijJe ziet er leuk uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
quote:
Geil nee. Schattig wel.quote:
Jawel hoor, zit wel wat beter in m'n vel afgelopen week en slaap ook niet meer zo idioot lang. Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 22 december 2011 17:47 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetron gaat het al wat beter met je?
Mooi zoquote:Op donderdag 22 december 2011 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel hoor, zit wel wat beter in m'n vel afgelopen week en slaap ook niet meer zo idioot lang. Lief dat je het vraagt
Doet niks trouwens bij mannen als ze knap zijn.. Die blijven gewoon zichzelf. Dus je angst is ongegrondquote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
was dat in die verkeerde trein de hele andere kant op?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zat trouwens een super lekkere jongen voor me in de trein vandaag.![]()
Perfect gezicht. Met zwarte bril. Maar dan stond 'm wel.
Dat wilde ik even mededelen.![]()
Ik snap sowieso niet hoe eerste contact geil kan zijn, en als je laat zien dat je iemand leuk vind op een natuurlijke manier vind ik best wel vleiend...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is gewoon je wraak, of niet?
Ik vind jou altijd zo lief he, een jonge Irene Moors een beetje.quote:
Ja maar snap wel dat dat afschrikt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Straw, ook hele knappe mensen zijn uiteindelijk maar mensen hoor
ja mja ik snap haar punt wel dat je dan bang zou zijn dat hij haar toch niet ziet staan omdat ze onzeker is en hij knap is.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet niks trouwens bij mannen als ze knap zijn.. Die blijven gewoon zichzelf. Dus je angst is ongegrondHijs is maximaal beter in converseren omdat mensen hem eerder aanspreken.
Hij zal vast niet bijten, maar subtiele afwijzingen zijn ook niet leuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet niks trouwens bij mannen als ze knap zijn.. Die blijven gewoon zichzelf. Dus je angst is ongegrondHijs is maximaal beter in converseren omdat mensen hem eerder aanspreken.
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo lief he, een jonge Irene Moors een beetje.
Ten tijde van telekids?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn natuurlijk nooit leuk, maar als ik de andere posters hier mag geloven moet je je van afwijzingen niet te veel aantrekkenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zal vast niet bijten, maar subtiele afwijzingen zijn ook niet leuk.
Geilen op irene, whoo hooh ooo hoo hooo!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
hyvesquote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ik bloos heel snel. En dan krijg ik ook van die rooie vlekken in mn nek...echt vervelend
Dan had je maar duidelijker moeten zijn vrouwmensquote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik houd er niet van als we dingen te vaag afspreken en ik dan nu geen reactie op m'n smsje krijg.
Niet eens meisje.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is gewoon je wraak, of niet?
herkenbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ik bloos heel snel. En dan krijg ik ook van die rooie vlekken in mn nek...echt vervelend
Onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn natuurlijk nooit leuk, maar als ik de andere posters hier mag geloven moet je je van afwijzingen niet te veel aantrekken
Meisje? Ik ben ouder dan jij ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens meisje.
Ik ben veel te blij en gelukkig nu voor steken onder water.
Tip: doe een sjaaltje om als je denkt dat je in een situatie komt waarin je gaat blozen (presentaties enzo)quote:
Ik kon niet duidelijker zijn want er waren externe factoren.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had je maar duidelijker moeten zijn vrouwmens
Verworpen, ik ben een semigodquote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Straw, ook hele knappe mensen zijn uiteindelijk maar mensen hoor
Altijd weer meteen excuses zoeken he, zo jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kon niet duidelijker zijn want er waren externe factoren.
In mijn ehbo kofferquote:Op donderdag 22 december 2011 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hyves, anime en rode vlekken? Waar is het verband?
Er is altijd plaats voor grapjes. Humor lost alles op.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is een heel serieuze evaluatie, is geen plaats voor grapjes
Vandaar mijn ondertitel.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verworpen, ik ben een semigod
ik vind contact leggen sowieso wat moeilijker, ik heb wel een relatie maar hier zijn ze serieus met elkaar goede tips geven die ik altijd van pas vind komen, lees wel al een tijdje mee though.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi CC. Wat brengt jou hier in ons gezelschap?
Humor is verplicht!!1quote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is altijd plaats voor grapjes. Humor lost alles op.
Ja die tijd een beetje.quote:
Wees welkomquote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind contact leggen sowieso wat moeilijker, ik heb wel een relatie maar hier zijn ze serieus met elkaar goede tips geven die ik altijd van pas vind komen, lees wel al een tijdje mee though.
hyves zijn toch rode vlekken die op heel het lichaam kunnen voorkomen die men krijgt als men gaat blozen enzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hyves, anime en rode vlekken? Waar is het verband?
Wees welkom!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind contact leggen sowieso wat moeilijker, ik heb wel een relatie maar hier zijn ze serieus met elkaar goede tips geven die ik altijd van pas vind komen, lees wel al een tijdje mee though.
True story. Maar een blozend meisje laat zien dat ze van je onder de indruk is, dus die plaatst zichzelf bij wijze van spreken onder je en stelt zich kwetsbaar op... al dan niet onbewust dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ChocolateChick, mannen vinden blozende vrouwen wel heel schattig...dat is weer het voordeel I guess..
Stomme capslockquote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hyves zijn toch rode vlekken die men krijgt als men gaat blozen op heel het lichaam enzo?
ik kan het niet terugvinden (op internet) maar dat heb ik altijd gedacht enzo.
Alsnog ben jij een heel lief meisje.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meisje? Ik ben ouder dan jij ja!
ja ze zeggen het maar soms twijfel ik daar gewoon overquote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ChocolateChick, mannen vinden blozende vrouwen wel heel schattig...dat is weer het voordeel I guess..
En dat vind je wel geil die onderdanigheid?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True story. Maar een blozend meisje laat zien dat ze van je onder de indruk is, dus die plaatst zichzelf bij wijze van spreken onder je en stelt zich kwetsbaar op... al dan niet onbewust dus.
Nee hoor, blozende meisjes zijn schattig!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze zeggen het maar soms twijfel ik daar gewoon over
Ik erken dit bij dezequote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, blozende meisjes zijn schattig!
Dat zeg ik niet, het moet ook niet te erg zijn, maar bij een beetje flirterige opmerking is dat toch wel het seintje dat ze je aandacht echt waardeert..quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dat vind je wel geil die onderdanigheid?
nee die onderdanigheid is nodig in de man-vrouw relatie (bron firelfy en flepke)quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dat vind je wel geil die onderdanigheid?
Ow wat mis ik die twee zegquote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die onderdanigheid is nodig in de man-vrouw relatie (bron firelfy en flepke)
maar als je een complimentje geeft en ze bloost en durft niks te zeggen is dat toch een afknapper?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, blozende meisjes zijn schattig!
Nee. Mannen knappen neit zo snel af op een meisje omdat ze iets niet durft.. Meisjes hoeven niet stoer te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar als je een complimentje geeft en ze bloost en durft niks te zeggen is dat toch een afknapper?
Voor mij niet hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar als je een complimentje geeft en ze bloost en durft niks te zeggen is dat toch een afknapper?
oh maar dat was me stopwoord in spreektaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat mylifeisgrey minder vaak ''enzo'' moet zeggen.
Nee joh, is juist leuk. Beetje trollen enzo dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee juist nietquote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel een beetje, als ze sociaal een complete knurft is kan ik daar wel op afknappen, maar dat is wat anders natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee. Mannen knappen neit zo snel af op een meisje omdat ze iets niet durft.. Meisjes hoeven niet stoer te zijn.
mkay thanksquote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee. Mannen knappen neit zo snel af op een meisje omdat ze iets niet durft.. Meisjes hoeven niet stoer te zijn.
Hoe verklaar jij dan relaties met een onderdanige man en dominante vrouw? In de praktijk zullen vrouwen over het algemeen wel onderdaniger zijn, maar veel hoeft het niet te schelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die onderdanigheid is nodig in de man-vrouw relatie (bron firelfy en flepke)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |