quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Jij bent overgevlogen uit PUB? Ik vind je niet echt een toegevoegd waarde aan dit topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet weten wie ik ben
TCKONING HIMSELF
Maak is een tekening van die jongen om te delen hoe hij eruit zag?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zat trouwens een super lekkere jongen voor me in de trein vandaag.![]()
Perfect gezicht. Met zwarte bril. Maar dan stond 'm wel.
Ik ben 21 man, ik post niet eens in PUBquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent overgevlogen uit PUB? Ik vind je niet echt een toegevoegd waarde aan dit topic.
Ik kan niet tekenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak is een tekening van die jongen om te delen hoe hij eruit zag?
Ik ben 28 en soms ook nog een puber, dus dat zegt niksquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben 21 man, ik post niet eens in PUB
Al 21 hele jaren, wowquote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben 21 man, ik post niet eens in PUB
Hij is lekker, hij mag blijven.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent overgevlogen uit PUB? Ik vind je niet echt een toegevoegd waarde aan dit topic.
Post je ook in PUB dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en soms ook nog een puber, dus dat zegt niks
Hij had oordopjes in. Maar ik heb wel sexy oogcontact gemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgende keer een praatje maken, kijken of hij bijt
Kom niet hatenquote:
Nee, op mijn leeftijd kan je het allemaal niet meer bijhouden om in zoveel topics te posten.quote:
picsquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is lekker, hij mag blijven.![]()
Hoi, ik ben er ook weer!quote:
Palawannnnnnnnquote:Op donderdag 22 december 2011 17:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoi, ik ben er ook weer!
Nog iets boeiends gebeurd? Of is er nog drama geweest (domme vraag, tuurlijk is dat er geweest)
Nou misschien komt je laatste voornemen van 2011 toch nog uit als je zo doorgaatquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Je bent wel een beetje verzuurd de laatste tijd cactus. Jammer.
Tjah je was niet op Tinychat toen hequote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje verzuurd de laatste tijd cactus. Jammer.
Sijnen dat hij zijn oordopjes uit moet doen en vragen welke muziek hij luistert. Goede opernerquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had oordopjes in. Maar ik heb wel sexy oogcontact gemaakt.
Ja, ik ben jaloers dat je niet op mij geiltquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Kom niet haten
Je haat enkel omdat ik Sinos leuker vind dan jij en jij daar maar al te jaloers op bent
Wat was haar voornemen?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou misschien komt je laatste voornemen van 2011 toch nog uit als je zo doorgaat
Nah, users 'versieren' uit dit topic doe ik maar niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou misschien komt je laatste voornemen van 2011 toch nog uit als je zo doorgaat
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah je was niet op Tinychat toen he
Acceptatie, dit is al een goede stap in het rouwprocesquote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers dat je niet op mij geilt
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, users 'versieren' uit dit topic doe ik maar niet meer.
heb je dat wel eens gedaan dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, users 'versieren' uit dit topic doe ik maar niet meer.
Eensch. Drommel is een baas, lekker, goed haar, dikke kont etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |