Goed om te horen, dat ze dat dus niet hoeft te compenseren met haar tietenquote:
Ik heb niks gezienquote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed om te horen, dat ze dat dus niet hoeft te compenseren met haar tietenAlhoewel je de enige bent die er op reageert en ik je niet ken, dus persoonlijk iets minder waarde aan hecht dan als anderen het zouden zeggen.
Ze heeft ook gewoon een leuke uitstraling, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 22 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed om te horen, dat ze dat dus niet hoeft te compenseren met haar tietenAlhoewel je de enige bent die er op reageert en ik je niet ken, dus persoonlijk iets minder waarde aan hecht dan als anderen het zouden zeggen.
Goed... wanneer ga je een drankje voor me kopen?quote:
Nee, maar ik heb wel dr hoofd gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
Whut, hebben mensen mandarijntje nu al gemeet?
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel dr hoofd gezien.
Mooi dat Stefan mij heul iets anders verteldquote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Stefan zit ook bij ons op TC, die kan dit beamen maar hij is even weg
quote:
Je praat poep, ik diareer over je commentsquote:Op donderdag 22 december 2011 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi dat Stefan mij heul iets anders verteld
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Je praat poep, ik diareer over je comments
Wie ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Je praat poep, ik diareer over je comments
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Jij bent overgevlogen uit PUB? Ik vind je niet echt een toegevoegd waarde aan dit topic.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet weten wie ik ben
TCKONING HIMSELF
Maak is een tekening van die jongen om te delen hoe hij eruit zag?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zat trouwens een super lekkere jongen voor me in de trein vandaag.![]()
Perfect gezicht. Met zwarte bril. Maar dan stond 'm wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |