Plaatjes er bij doenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar faal ik dus altijd in. Nu ook bezig met een opdracht 30 pagina's. Ik ben blij als ik de 20 al nader. Dus dat wordt dan alles dubbel opschrijven en groot lettertype, extra alinea's. Gewoon kansloos.
quote:
Die zijn zich denk ik aan het mooi makenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef ElDinosaur het volgende:
In gedachte heb ik al minimaal 10 bier op. Maar m'n collega's zijn zo fucking traag.![]()
Vertel een paar leuke anekdotes en je zit zo aan de 30quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar faal ik dus altijd in. Nu ook bezig met een opdracht 30 pagina's. Ik ben blij als ik de 20 al nader. Dus dat wordt dan alles dubbel opschrijven en groot lettertype, extra alinea's. Gewoon kansloos.
Ok, dat die op me afstapt kan al iets betekenen. Misschien is dat waar. Maar voor mijn gevoel zegt hij eerder wat hij denkt dat ik wil horen, dan wat hij zelf echt denkt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Een man probeert je niet te versieren als hij niet denkt dat je er leuk uit ziet. Dus over het algemeen meent de man ook wat hij zegt. Dat jij zelf het gevoel hebt dat dat niet terecht is, ligt meer aan jou dan aan de vent.
Verder begrijp ik wel dat je wel eens wat origineels wilt horen, maar dat is een ander verhaal.
Ik speel nooit spelletjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je speelt gewoon te hard to get waardoor ze allemaal de pogingen staken
Nooit? Dus we gaan niet strippokeren?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat die op me afstapt kan al iets betekenen. Misschien is dat waar. Maar voor mijn gevoel zegt hij eerder wat hij denkt dat ik wil horen, dan wat hij zelf echt denkt.
[..]
Ik speel nooit spelletjes.
Als hij niet al te dronken is dat kun je er denk ik wel van uit gaan dat hij het meent. Ik val zelf trouwens ook het eerst op ogen en dan het hele gezicht. Ik denk dat dat wel voor de meeste mannen geldt. Als ik de ogen niet mooi vind dan zou ik nooit op iemand afstappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat die op me afstapt kan al iets betekenen. Misschien is dat waar. Maar voor mijn gevoel zegt hij eerder wat hij denkt dat ik wil horen, dan wat hij zelf echt denkt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
En is het hoofd van Sinos net zo geil en rond als dr boobies?
Jij mag datquote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
* Strani zat mee te neuriën maar gaat daar ondanks deze tegenslag gewoon mee door.
Nee ik verlies alles.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit? Dus we gaan niet strippokeren?
Niet zo rond maar wel zo geilquote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
En is het hoofd van Sinos net zo geil en rond als dr boobies?
Het is een heel serieuze evaluatie, is geen plaats voor grapjesquote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Strani het volgende:
Vertel een paar leuke anekdotes en je zit zo aan de 30
Het is ook de bedoeling dat jij verliest hequote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik verlies alles.![]()
Ik verloor ik een keer monopoly en schaken en dat moet ik nog steeds aanhoren.
Hey schatje, heeft iemand je wel eens verteld dat die bochel van je de aandacht goed afleidt van je gezicht?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
Begin niet over ogen ofzo. Die is zo voorspelbaar.Doe iets toepasselijks, liefst met wat humor.
Neen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat jij verliest he
Wow, ik zou in je armen smelten..quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Hey schatje, heeft iemand je wel eens verteld dat die bochel van je de aandacht goed afleidt van je gezicht?
*zwoele knipoog*
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo rond maar wel zo geil
Zie je, deze man snapt het.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Hey schatje, heeft iemand je wel eens verteld dat die bochel van je de aandacht goed afleidt van je gezicht?
*zwoele knipoog*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |