Ik zeg altijd dat ze mooier zijn dan hun vriendin die naast hun staat. Niets is voor een vrouw fijner om te horen dat ze beter is dan de vrouwen om haar heen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
Begin niet over ogen ofzo. Die is zo voorspelbaar.Doe iets toepasselijks, liefst met wat humor.
Mijn mening heeft altijd al boven die van andere gestaan, die memo heb je vast gemist.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En sinds wanneer doet jouw mening er toe?
Ja ik bloos nu ook. Vraag maar aan stefan en drommelquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan lief blozen en lachen zeker? Nee dat is niet flirterig!
Ja ik denk dat dat aan jou ligt. Flirten is een spel, en door meteen te zeggen dat je iemand ziet zitten heb je de 'overwinning' al aan de ander gegeven. En dan is juist de spanning er uit. Bovendien stel je je dan best onderdanig op, en daar houden niet veel vrouwen van.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb bij flirten altijd het idee dat je gewoon iemand verteld dat je hem/haar wel ziet zitten... Juist dat het overdreven is... Dat je spanning voelt hangen in de lucht zegmaar.
Met humor is die spanning er niet dus vind ik het flirterige effect niet aanwezig.
Of ligt dat aan mij?
Lieve schat, je weet toch dat wij mannen altijd gelijk hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mening heeft altijd al boven die van andere gestaan, die memo heb je vast gemist.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet toch dat wij mannen altijd gelijk hebben.
Je leest het verkeerd...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat aan jou ligt. Flirten is een spel, en door meteen te zeggen dat je iemand ziet zitten heb je de 'overwinning' al aan de ander gegeven. En dan is juist de spanning er uit. Bovendien stel je je dan best onderdanig op, en daar houden niet veel vrouwen van.
Hm, ik denk dat ik niet de enige ben die het zo zou lezen. Maar okay, duidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd...
Ik zeg nergens dat ik het meteen zeg..
Ik?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
Je wordt nooit versierd, maar je hebt wel commentaar op complimentjes?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet toch dat wij mannen altijd gelijk hebben.
Ik heb die memo vast ongeopend verwijderd, gewoon omdat het kan
ik las het niet zoquote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik niet de enige ben die het zo zou lezen. Maar okay, duidelijk.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb bij flirten altijd het idee dat je gewoon iemand verteld dat je hem/haar wel ziet zitten... Juist dat het overdreven is... Dat je spanning voelt hangen in de lucht zegmaar.
Met humor is die spanning er niet dus vind ik het flirterige effect niet aanwezig.
Of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat aan jou ligt. Flirten is een spel, en door meteen te zeggen dat je iemand ziet zitten heb je de 'overwinning' al aan de ander gegeven. En dan is juist de spanning er uit. Bovendien stel je je dan best onderdanig op, en daar houden niet veel vrouwen van.
Ben ik een keer on topic wordt er niet op gereageerdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd...
Ik zeg nergens dat ik het meteen zeg..
Ik heb het dus over een spanning, zonder opbouw is die er inderdaad niet.. Maar die 2e stap daar ben ik dus super slecht in, als je al gezellig praat wat directer worden.. Kan je wel met omwegen en humor wat proberen, dat vind ze dan ook wel leuk, maar het is niet direct genoeg.
Inderdaad, sorry. Hmm..als je iemand inmiddels een beetje beter kent denk ik inderdaad dat je dan best wat directer mag zijn. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben ik een keer on topic wordt er niet op gereageerd
Zoals van jouquote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat complimentjes vooral leuk zijn als de gever leuk is.
Je bent dus toch een man!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik slaap op degene die links ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |