En dat vind je wel geil die onderdanigheid?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True story. Maar een blozend meisje laat zien dat ze van je onder de indruk is, dus die plaatst zichzelf bij wijze van spreken onder je en stelt zich kwetsbaar op... al dan niet onbewust dus.
Nee hoor, blozende meisjes zijn schattig!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze zeggen het maar soms twijfel ik daar gewoon over
Ik erken dit bij dezequote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ChocolateChick, mannen vinden blozende vrouwen wel heel schattig...dat is weer het voordeel I guess..
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, blozende meisjes zijn schattig!
Dat zeg ik niet, het moet ook niet te erg zijn, maar bij een beetje flirterige opmerking is dat toch wel het seintje dat ze je aandacht echt waardeert..quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dat vind je wel geil die onderdanigheid?
nee die onderdanigheid is nodig in de man-vrouw relatie (bron firelfy en flepke)quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dat vind je wel geil die onderdanigheid?
Ow wat mis ik die twee zegquote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die onderdanigheid is nodig in de man-vrouw relatie (bron firelfy en flepke)
maar als je een complimentje geeft en ze bloost en durft niks te zeggen is dat toch een afknapper?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, blozende meisjes zijn schattig!
Nee. Mannen knappen neit zo snel af op een meisje omdat ze iets niet durft.. Meisjes hoeven niet stoer te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar als je een complimentje geeft en ze bloost en durft niks te zeggen is dat toch een afknapper?
Voor mij niet hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar als je een complimentje geeft en ze bloost en durft niks te zeggen is dat toch een afknapper?
oh maar dat was me stopwoord in spreektaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat mylifeisgrey minder vaak ''enzo'' moet zeggen.
Nee joh, is juist leuk. Beetje trollen enzo dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee juist nietquote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel een beetje, als ze sociaal een complete knurft is kan ik daar wel op afknappen, maar dat is wat anders natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee. Mannen knappen neit zo snel af op een meisje omdat ze iets niet durft.. Meisjes hoeven niet stoer te zijn.
mkay thanksquote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee. Mannen knappen neit zo snel af op een meisje omdat ze iets niet durft.. Meisjes hoeven niet stoer te zijn.
Hoe verklaar jij dan relaties met een onderdanige man en dominante vrouw? In de praktijk zullen vrouwen over het algemeen wel onderdaniger zijn, maar veel hoeft het niet te schelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee die onderdanigheid is nodig in de man-vrouw relatie (bron firelfy en flepke)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |