durven is een drempel waar je je overheen moet zetten, heb je het eenmaal gedaan en valt de reactie mee ben je er wel overheenquote:
Ik zou het eigenlijk niet zo raar vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is ook een beetje raar uit het niets
Alsof dat gaat lukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel de manier waarop je super spontaan en super leuk overkomt
Lijkt me ook niks, nee. Ik wilde alleen weten of ik iets had gemist.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het is me sowieso te veel drama.
Ik wel, net als de vraag waar ik heen ga. Beetje te pusherig allemaal. Als opener.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet zo raar vinden
Het niet durven kwam ook doordat ik mezelf kansloos achtte omdat hij zooo knap was.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
durven is een drempel waar je je overheen moet zetten, heb je het eenmaal gedaan en valt de reactie mee ben je er wel overheen
Sexy onzekerheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De manier om je sexy onzekerheid te tonen naar zijn knappe uiterlijk dan.
Je kunt er ook te zwaar over denken...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wel, net als de vraag waar ik heen ga. Beetje te pusherig allemaal.
Tsja, heb ik ook altijd last van, elk meisje denkt bij voorbaat al dat ze kansloos is bij mijquote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het niet durven kwam ook doordat ik mezelf kansloos achtte omdat hij zooo knap was.Dus dan zou ik het niet eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah zeer herkenbaar jah, ik weet daar ook geen oplossing voorquote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het niet durven kwam ook doordat ik mezelf kansloos achtte omdat hij zooo knap was.Dus dan zou ik het niet eens proberen.
De vraag waar ik heen ga misschien wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wel, net als de vraag waar ik heen ga. Beetje te pusherig allemaal. Als opener.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Tsja, heb ik ook altijd last van, elk meisje denkt bij voorbaat al dat ze kansloos is bij mijJe ziet er leuk uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:40 schreef Supersoep het volgende:
Nu krijgen we alle ONZ gebruikers hier.
quote:
Geil nee. Schattig wel.quote:
Jawel hoor, zit wel wat beter in m'n vel afgelopen week en slaap ook niet meer zo idioot lang. Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 22 december 2011 17:47 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetron gaat het al wat beter met je?
Mooi zoquote:Op donderdag 22 december 2011 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel hoor, zit wel wat beter in m'n vel afgelopen week en slaap ook niet meer zo idioot lang. Lief dat je het vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |