Doet niks trouwens bij mannen als ze knap zijn.. Die blijven gewoon zichzelf. Dus je angst is ongegrondquote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het niet durven kwam ook doordat ik mezelf kansloos achtte omdat hij zooo knap was.Dus dan zou ik het niet eens proberen.
was dat in die verkeerde trein de hele andere kant op?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zat trouwens een super lekkere jongen voor me in de trein vandaag.![]()
Perfect gezicht. Met zwarte bril. Maar dan stond 'm wel.
Dat wilde ik even mededelen.![]()
Ik snap sowieso niet hoe eerste contact geil kan zijn, en als je laat zien dat je iemand leuk vind op een natuurlijke manier vind ik best wel vleiend...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is gewoon je wraak, of niet?
Ik vind jou altijd zo lief he, een jonge Irene Moors een beetje.quote:
Ja maar snap wel dat dat afschrikt.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Straw, ook hele knappe mensen zijn uiteindelijk maar mensen hoor
ja mja ik snap haar punt wel dat je dan bang zou zijn dat hij haar toch niet ziet staan omdat ze onzeker is en hij knap is.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet niks trouwens bij mannen als ze knap zijn.. Die blijven gewoon zichzelf. Dus je angst is ongegrondHijs is maximaal beter in converseren omdat mensen hem eerder aanspreken.
Hij zal vast niet bijten, maar subtiele afwijzingen zijn ook niet leuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doet niks trouwens bij mannen als ze knap zijn.. Die blijven gewoon zichzelf. Dus je angst is ongegrondHijs is maximaal beter in converseren omdat mensen hem eerder aanspreken.
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo lief he, een jonge Irene Moors een beetje.
Ten tijde van telekids?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn natuurlijk nooit leuk, maar als ik de andere posters hier mag geloven moet je je van afwijzingen niet te veel aantrekkenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zal vast niet bijten, maar subtiele afwijzingen zijn ook niet leuk.
Geilen op irene, whoo hooh ooo hoo hooo!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
hyvesquote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ik bloos heel snel. En dan krijg ik ook van die rooie vlekken in mn nek...echt vervelend
Dan had je maar duidelijker moeten zijn vrouwmensquote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik houd er niet van als we dingen te vaag afspreken en ik dan nu geen reactie op m'n smsje krijg.
Niet eens meisje.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is gewoon je wraak, of niet?
herkenbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ik bloos heel snel. En dan krijg ik ook van die rooie vlekken in mn nek...echt vervelend
Onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn natuurlijk nooit leuk, maar als ik de andere posters hier mag geloven moet je je van afwijzingen niet te veel aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |