Ik ben rijk, en ik geef lekker niks. Wat nu?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Jij bent wel rijk, je weet het alleen zelf niet. Een arm iemand stuurt geen SMS voor 90cent hoor.
Het gaat alleen maar om de muziek en je berichtje in de kijker. O kijk eens hoe goed ik ben en morgen weer dikke middelvinger want ik betaal tenslotte belasting. Terwijl hier gewoon mensen onder de bruggen liggen inmiddels.
Hypocriet ten voeten uit.
prima, maar ga ff ergens anders de barmhartige samartiaan uithangen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Jij bent wel rijk, je weet het alleen zelf niet. Een arm iemand stuurt geen SMS voor 90cent hoor.
Het gaat alleen maar om de muziek en je berichtje in de kijker. O kijk eens hoe goed ik ben en morgen weer dikke middelvinger want ik betaal tenslotte belasting. Terwijl hier gewoon mensen onder de bruggen liggen inmiddels.
Dat het Glazen Huis op een brug staat?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had een tt met iets over bruggen verwacht.
Zeg dat nou niet, ik nu ookquote:
Slecht bereik in z'n tent. Komt door het aluhoedje.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat de lapo niet de nieuwe ging aanmaken
Heb ik beweerd dat ik arm ben dan? Nee. Dikke middelvinger naar jou. Je bent zelf ook hypocriet als je alleen maar geeft om de daklozen in Nederland.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slecht bereik in z'n tent. Komt door het aluhoedje.
Dat heb ik al weken, maar ik heb me nog in kunnen houden.quote:
dinsdag 20-12-2011 04:56 Skrillex Equinox (First Of The Year)quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dikke plaat van Skrillex kan je lang op wachten..
nope, was helemaal live!quote:
bedingfield.quote:
Whaha... erg he?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het Glazen Huis op een brug staat?
bedingfield, zingt het nr Jetlag dat net op de webcamstream te horen wasquote:
Wat ze bedoeld is, Skrillex is kut.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
dinsdag 20-12-2011 04:56 Skrillex Equinox (First Of The Year)
maandag 19-12-2011 00:32 Skrillex Bangarang
hebben we bruggen in nl??quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nee, dat er FOKKING veel mensen onder bruggen liggen. Dat da kan in Nederland!!!11!!!!!
Inderdaad, snap ik ook niet. Stinkt altijd naar pis daar.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nee, dat er FOKKING veel mensen onder bruggen liggen. Dat da kan in Nederland!!!11!!!!!
Iedere brug waar ik langs kom liggen er honderden mensen!! Honderden!!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Oh, bummerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef miieejj het volgende:
Laatste keer:
dinsdag 20-09-2011 14:45
nathaa--
Bruggen in Friesland?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedere brug waar ik langs kom liggen er honderden mensen!! Honderden!!
Ah, ik was even voetbal terug aan het kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bedingfield, zingt het nr Jetlag dat net op de webcamstream te horen was
ok, sarcasme-meter bijstellen dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ze bedoeld is, Skrillex is kut.
Ja joh, je hebt toch wel eens beelden van de 11stedentocht gezien? Genoeg bruggen.quote:
ik heb ze nog niet gezien...quote:
Ja. Blijkbaar hebben ze door het harde werken niet eens de tijd om hun rotzooi op te ruimen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, snap ik ook niet. Stinkt altijd naar pis daar.
Ik zing dit liedje altijd in 't Brabants mee. "Gaode gij ok die kant op? Gaode gij ok die kant op?"quote:
Het kan nog erger, ik woon in een brugquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedere brug waar ik langs kom liggen er honderden mensen!! Honderden!!
terug luisterenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Oh, bummerIk had m vanmiddag aangevraagd...naja, dan gaat het m niet worden. Dat draaien ze geen 2x
Lekker nat voor al die honderden lui die daar liggen danquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja joh, je hebt toch wel eens beelden van de 11stedentocht gezien? Genoeg bruggen.
Ik zie het verschil niet met geld doneren aan iets als Serious Request of geld doneren aan een bepaald persoon. Allebei is goed, je helpt mensen met beide doelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Neequote:
11 steden in Friesland??? waar dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja joh, je hebt toch wel eens beelden van de 11stedentocht gezien? Genoeg bruggen.
Als je die niet eens begreep denk ik dat je gewoon moet opgevenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ok, sarcasme-meter bijstellen dus.
Ik zal morgen even 10 euro komen brengen om mijn schuldgevoel af te kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan nog erger, ik woon in een brug![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan nog erger, ik woon in een brug![]()
quote:
eric corton op een gammelbruggetjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
Volgend jaar Serious Request voor de bruggen: Infrastructuur VS op instorten
Wij zullen ze niet vergeten, die stille ramp!
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
Ik kan nu het lijstje wel opratelen maar gelukkig kan google dat ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
11 steden in Friesland??? waar dan?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
waar mensen onderdoor schaatsenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eric corton op een gammelbruggetjev![]()
Alsin: Skrillex maakt kutmuziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
dinsdag 20-12-2011 04:56 Skrillex Equinox (First Of The Year)
maandag 19-12-2011 00:32 Skrillex Bangarang
tot 20:00 maar ddan zal heel leiden wel vol staanquote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
Misschien zaterdag eens naar het glazen huis. Tot hoelaat is het zaterdag?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn request: Bridge over troubled water....
Mijn Slaapgast: Bridget
[..]
Ik ken je verder niet, maar ik hou nu al van jequote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal morgen even 10 euro komen brengen om mijn schuldgevoel af te kopen.
Of nog een keer Brittge.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kijk, zo doen we dat.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, maar ik hou nu al van je
en die mensen geen antwoord gevenquote:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet met geld doneren aan iets als Serious Request of geld doneren aan een bepaald persoon. Allebei is goed, je helpt mensen met beide doelen.
Ik had het er met de psycholoog nog over vandaag, iedereen vult zijn/haar leven op een andere manier in. Als je het leven zwart/wit ziet is het compleet nutteloos, want je wordt geboren en een x aantal jaar later ga je dood.
Het gaat er echter om wat je in de tussentijd doet. Persoonlijk ben ik van mening dat je je leven zo goed mogelijk moet leiden en alles wat er op je pad komt zo waardig mogelijk moet dragen. Voor iedereen is dat anders. De één helpt mensen door muziek te maken, de ander bakt koekjes voor daklozen en weer een ander kleurt de wereld een stukje mooier door gebouwen te ontwerpen. Zo gaat ook iedereen anders met armoede om.
Het maakt niet uit aan wie je geeft, het gaat erom met welke intentie je het geeft. Als je intentie goed is, dan help je die ander én jezelf door oprecht te zijn.
Wat ik uit jouw verhaal concludeer is dat je jezelf beter voelt door niet aan 'deze commerciële shit' mee te doen. Dat lijkt haast of je beter wilt zijn/je beter voelt dan anderen. Terwijl het meerendeel hier jou aanmoedigt om vooral de dingen te blijven doen die jij doet. Dat zou je ook bij ons moeten doen. Ieder zijn eigen ding.
Teveel bij de Mac geweest.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
U kunt door lopen naar het volgende raam
Ze valt regelmatig uit haar rol. Zegt dan af en toe 'vet' om weer 'echt' over te komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Nu twijfel ik toch of het een act is.. dit komt spontaan kankerdom over..
Ze is ook gewoon kankerdomquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Nu twijfel ik toch of het een act is.. dit komt spontaan kankerdom over..
[..]
Ik zie het verschil niet met geld doneren aan iets als Serious Request of geld doneren aan een bepaald persoon. Allebei is goed, je helpt mensen met beide doelen.
Ik had het er met de psycholoog nog over vandaag, iedereen vult zijn/haar leven op een andere manier in. Als je het leven zwart/wit ziet is het compleet nutteloos, want je wordt geboren en een x aantal jaar later ga je dood.
Het gaat er echter om wat je in de tussentijd doet. Persoonlijk ben ik van mening dat je je leven zo goed mogelijk moet leiden en alles wat er op je pad komt zo waardig mogelijk moet dragen. Voor iedereen is dat anders. De één helpt mensen door muziek te maken, de ander bakt koekjes voor daklozen en weer een ander kleurt de wereld een stukje mooier door gebouwen te ontwerpen. Zo gaat ook iedereen anders met armoede om.
Het maakt niet uit aan wie je geeft, het gaat erom met welke intentie je het geeft. Als je intentie goed is, dan help je die ander én jezelf door oprecht te zijn.
Wat ik uit jouw verhaal concludeer is dat je jezelf beter voelt door niet aan 'deze commerciële shit' mee te doen. Dat lijkt haast of je beter wilt zijn/je beter voelt dan anderen. Terwijl het meerendeel hier jou aanmoedigt om vooral de dingen te blijven doen die jij doet. Dat zou je ook bij ons moeten doen. Ieder zijn eigen ding.
Jammer dat deze niet in mijn sig past.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest aan vetrol denkenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze valt regelmatig uit haar rol. Zegt dan af en toe 'vet' om weer 'echt' over te komen.
[..]
Je kan de link erin zetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer dat deze niet in mijn sig past.
Mexicaantje, ik ben heel zielig enzo, kom je me nu verwennen? met koekjes?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en verder, JellieVrolijk: wat DeLuna zegt. Als jij alleen om de mensen die onder de brug liggen in Nederland moet je je ogen open doen, want de mensen in Afrika die doodgaan van de honger hebben het stukken slechter dan in Nederland. Zij hebben namelijk geen prullenbakken waar ze het eten van de rijken uit kunnen vissen. Als je niet hypocriet wilt zijn verkoop je je huis en ga je het geld daar uitdelen. Dat doe je ook niet. Dus tyf op en ga anderen vervelen.
Ik ook, iedereen wil wel eens wat..quote:
Ga ik zo even doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan de link erin zetten.
Ik wil je uitspraak op een tegeltje. Maar aangezien een tegeltje te klein is, voldoet de voorgevel van m'n flat ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan de link erin zetten.
Eens!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze is ook leuk
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOD HOLLANDSE HOEREN!
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Sybke? dat doet me maar aan 1 dingen denken:![]()
![]()
Kom maar hierheen. Heb wel zin in gezelschapquote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Mexicaantje, ik ben heel zielig enzo, kom je me nu verwennen? met koekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is ved laad enzo!quote:
Kan geregeld worden, ik studeer tenslotte bouwkunde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil je uitspraak op een tegeltje. Maar aangezien een tegeltje te klein is, voldoet de voorgevel van m'n flat ook.
Kom hem wel tatoeërenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil je uitspraak op een tegeltje. Maar aangezien een tegeltje te klein is, voldoet de voorgevel ook.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
Coen denkt nu echt van: is die Britt nou echt zo dom?
Timur denkt: geweldig zon dom blondje in het huis. eindelijk iemand om helemaal gek te maken
Ik bied 5 eurooooooquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we geen geld inzamelen voor een half uurtje Hakken met Rabbering?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, ik studeer tenslotte bouwkunde.
Woensdag hakkendagquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we geen geld inzamelen voor een half uurtje Hakken met Rabbering?
Het ken nog!quote:
Zal wel van een rapneger zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef WickedTunes het volgende:
gister werd bij mij 'ghetto love' aangevraagd. zegt jullie dat wat?
M'n vader is metselaar, ik voorzie een briljant werk in aanbouw.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie komen er nog meer vrijdag?
SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik niet, sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie komen er nog meer vrijdag?
SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sterrenstof.. 11kquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Groninger. het volgende:
Best genakt die gast flikker 5x 20 euro in de bus draaien ze het alsnog niet....
Awesum.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vader is metselaar, ik voorzie een briljant werk in aanbouw.
Tuurlijk kan je wel! gewoon tijd vrijmaken!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan niet.Anders was ik graag gekomen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Headsup, als paul elstak komt sloop ik het topc.. maar me niet banne ngraag
ik zit ook nog steeds op mijn request te wachtenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Groninger. het volgende:
Best genakt die gast flikker 5x 20 euro in de bus draaien ze het alsnog niet....
hebben ze daar nog wat aan gedaan vandaag? #durftevragenquote:
Welke had je ook alweer?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit ook nog steeds op mijn request te wachten
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
En iedereen die belt. En iedereen die via internet een plaat aanvraagt. Schijt, ze komen volgende week wel langs en het is voor een goed doel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef mwaterl het volgende:
@Groninger: (ik kan niet quoten) Tsja, als ze voor iederen bij de brievenbus hun nummer moesten draaien..da gaat niet
Ja ze kiezen toch gewoon uit wat ze zelf mooi vinden geloof ik, flikkersquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef miieejj het volgende:
volgens mij is ie niet meer geweest onze vrolijke jelle...
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.
quote:
HOI FAN!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
*knijpt in armen*
HET IS PAULIOOOO!!!!!!
Verrek ja, die had ie zelfs eerder dan ik aangevraagd en ik werd na 6 uur al gebeld. De sodemieters.quote:
Nee dat snap ik maar dan gewoon hoogste bedragen draaien. Niet eigen keusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef mwaterl het volgende:
@Groninger: (ik kan niet quoten) Tsja, als ze voor iederen bij de brievenbus hun nummer moesten draaien..da gaat niet
Had je het eindelijk gelezen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Mooi gesproken zonet Mexicaantje!kan de originele post zo snel niet vinden.
en ik heb waarschijnlijk nog meer betaald ookquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja, die had ie zelfs eerder dan ik aangevraagd en ik werd na 6 uur al gebeld. De sodemieters.
ze hebben best wel wat vrijheid met eigen keuze hoor alleen houden ze niet van alle liedjesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar dan gewoon hoogste bedragen draaien. Niet eigen keus
als je wat bijzonders aanvraagt zoals manowar zullen ze het nooit draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb waarschijnlijk nog meer betaald ook
en ik weet dat Ekdom het een vette plaat vind, die heeft em nog tijdens Ekstra Weekend gedraaid.
hierboven staat ergens wat ik aangevraagd hebquote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je wat bijzonders aanvraagt zoals manowar zullen ze het nooit draaien.
Welke combo?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
er moet vandaag eigenlijk nog een fokrequest gedraaid worden, anders is de combo verbroken...
Had je er nog een spannende motivatie bij gezet?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb waarschijnlijk nog meer betaald ook
en ik weet dat Ekdom het een vette plaat vind, die heeft em nog tijdens Ekstra Weekend gedraaid.
er is nu iedere dag een fok!plaat gedraaid...maar vandaag nog nietquote:
kom maar door met dat bittergarnituurtjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Groninger. het volgende:
En ik ga me aders ff dichtslippen frituur pan staat weer aan
Jawel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is nu iedere dag een fok!plaat gedraaid...maar vandaag nog niet
had je maar een macbook moeten hebben hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
Haat aan mn laptop. 2x binnen een uur dat ie er mee kapt.
nee...motivatie: Unieke plaat voor Unieke actie...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je er nog een spannende motivatie bij gezet?
Hoe heet die band, Droeftoeter?
quote:
De wraak van Geer?quote:
quote:
Heerlijk!quote:
gadverquote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
PAARDEN KUT.. i made you look!
Daar heb je dat kutpaard weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
My eyesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
du hast recht! domme ikkequote:
Je moet er meer jeu aan geven!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee...motivatie: Unieke plaat voor Unieke actie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |