Ja ze kiezen toch gewoon uit wat ze zelf mooi vinden geloof ik, flikkersquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit ook nog steeds op mijn request te wachten
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef miieejj het volgende:
volgens mij is ie niet meer geweest onze vrolijke jelle...
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.
quote:
HOI FAN!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
*knijpt in armen*
HET IS PAULIOOOO!!!!!!
Verrek ja, die had ie zelfs eerder dan ik aangevraagd en ik werd na 6 uur al gebeld. De sodemieters.quote:
Nee dat snap ik maar dan gewoon hoogste bedragen draaien. Niet eigen keusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef mwaterl het volgende:
@Groninger: (ik kan niet quoten) Tsja, als ze voor iederen bij de brievenbus hun nummer moesten draaien..da gaat niet
Had je het eindelijk gelezen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Mooi gesproken zonet Mexicaantje!kan de originele post zo snel niet vinden.
en ik heb waarschijnlijk nog meer betaald ookquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja, die had ie zelfs eerder dan ik aangevraagd en ik werd na 6 uur al gebeld. De sodemieters.
ze hebben best wel wat vrijheid met eigen keuze hoor alleen houden ze niet van alle liedjesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar dan gewoon hoogste bedragen draaien. Niet eigen keus
als je wat bijzonders aanvraagt zoals manowar zullen ze het nooit draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb waarschijnlijk nog meer betaald ook
en ik weet dat Ekdom het een vette plaat vind, die heeft em nog tijdens Ekstra Weekend gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |