hebben ze daar nog wat aan gedaan vandaag? #durftevragenquote:
Welke had je ook alweer?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit ook nog steeds op mijn request te wachten
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
En iedereen die belt. En iedereen die via internet een plaat aanvraagt. Schijt, ze komen volgende week wel langs en het is voor een goed doel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef mwaterl het volgende:
@Groninger: (ik kan niet quoten) Tsja, als ze voor iederen bij de brievenbus hun nummer moesten draaien..da gaat niet
Ja ze kiezen toch gewoon uit wat ze zelf mooi vinden geloof ik, flikkersquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef miieejj het volgende:
volgens mij is ie niet meer geweest onze vrolijke jelle...
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie nu zwervers binnen aan t laten is en ze dan gaat gangbangen en filmen en dan de opbrengst van die films doneert aan Harrie de longkankerzwerver.
quote:
HOI FAN!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
*knijpt in armen*
HET IS PAULIOOOO!!!!!!
Verrek ja, die had ie zelfs eerder dan ik aangevraagd en ik werd na 6 uur al gebeld. De sodemieters.quote:
Nee dat snap ik maar dan gewoon hoogste bedragen draaien. Niet eigen keusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef mwaterl het volgende:
@Groninger: (ik kan niet quoten) Tsja, als ze voor iederen bij de brievenbus hun nummer moesten draaien..da gaat niet
Had je het eindelijk gelezen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Mooi gesproken zonet Mexicaantje!kan de originele post zo snel niet vinden.
en ik heb waarschijnlijk nog meer betaald ookquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja, die had ie zelfs eerder dan ik aangevraagd en ik werd na 6 uur al gebeld. De sodemieters.
ze hebben best wel wat vrijheid met eigen keuze hoor alleen houden ze niet van alle liedjesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar dan gewoon hoogste bedragen draaien. Niet eigen keus
als je wat bijzonders aanvraagt zoals manowar zullen ze het nooit draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb waarschijnlijk nog meer betaald ook
en ik weet dat Ekdom het een vette plaat vind, die heeft em nog tijdens Ekstra Weekend gedraaid.
hierboven staat ergens wat ik aangevraagd hebquote:Op woensdag 21 december 2011 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je wat bijzonders aanvraagt zoals manowar zullen ze het nooit draaien.
Welke combo?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
er moet vandaag eigenlijk nog een fokrequest gedraaid worden, anders is de combo verbroken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |