Mexicaantje, ik ben heel zielig enzo, kom je me nu verwennen? met koekjes?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en verder, JellieVrolijk: wat DeLuna zegt. Als jij alleen om de mensen die onder de brug liggen in Nederland moet je je ogen open doen, want de mensen in Afrika die doodgaan van de honger hebben het stukken slechter dan in Nederland. Zij hebben namelijk geen prullenbakken waar ze het eten van de rijken uit kunnen vissen. Als je niet hypocriet wilt zijn verkoop je je huis en ga je het geld daar uitdelen. Dat doe je ook niet. Dus tyf op en ga anderen vervelen.
Ik ook, iedereen wil wel eens wat..quote:
Ga ik zo even doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan de link erin zetten.
Ik wil je uitspraak op een tegeltje. Maar aangezien een tegeltje te klein is, voldoet de voorgevel van m'n flat ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan de link erin zetten.
Eens!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook, maar deze is ook leuk
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOD HOLLANDSE HOEREN!
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Sybke? dat doet me maar aan 1 dingen denken:![]()
![]()
Kom maar hierheen. Heb wel zin in gezelschapquote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Mexicaantje, ik ben heel zielig enzo, kom je me nu verwennen? met koekjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is ved laad enzo!quote:
Kan geregeld worden, ik studeer tenslotte bouwkunde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil je uitspraak op een tegeltje. Maar aangezien een tegeltje te klein is, voldoet de voorgevel van m'n flat ook.
Kom hem wel tatoeërenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil je uitspraak op een tegeltje. Maar aangezien een tegeltje te klein is, voldoet de voorgevel ook.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
Coen denkt nu echt van: is die Britt nou echt zo dom?
Timur denkt: geweldig zon dom blondje in het huis. eindelijk iemand om helemaal gek te maken
Ik bied 5 eurooooooquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we geen geld inzamelen voor een half uurtje Hakken met Rabbering?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, ik studeer tenslotte bouwkunde.
Woensdag hakkendagquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we geen geld inzamelen voor een half uurtje Hakken met Rabbering?
Het ken nog!quote:
Zal wel van een rapneger zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef WickedTunes het volgende:
gister werd bij mij 'ghetto love' aangevraagd. zegt jullie dat wat?
M'n vader is metselaar, ik voorzie een briljant werk in aanbouw.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie komen er nog meer vrijdag?
SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik niet, sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie komen er nog meer vrijdag?
SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sterrenstof.. 11kquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Groninger. het volgende:
Best genakt die gast flikker 5x 20 euro in de bus draaien ze het alsnog niet....
Awesum.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vader is metselaar, ik voorzie een briljant werk in aanbouw.
Tuurlijk kan je wel! gewoon tijd vrijmaken!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan niet.Anders was ik graag gekomen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Headsup, als paul elstak komt sloop ik het topc.. maar me niet banne ngraag
ik zit ook nog steeds op mijn request te wachtenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Groninger. het volgende:
Best genakt die gast flikker 5x 20 euro in de bus draaien ze het alsnog niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |