Prima toch. Ieder zn eigen keus!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
Nou ik geef dit jaar mijn bijdrage aan de laatste wens van Thomas.
Thomas komt te overlijden aan longkanker. Een dakloze in dit land. Heeft zich de afgelopen jaren drugs en drankvrij weten te maken en stapje voor stapje een betaalde baan weten te bemachtigen.
Hij mocht een hondje hebben van de crisisopvang en zijn laatste wens is dat er geld komt voor de opvang van achtergelaten dieren.
Daar ga ik geld aan geven en niet aan commerciele bullshit als serious request waarbij tweederde van de opbrengst al weg is aan uitzendtijd.
DIE LUCHT!!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef mwaterl het volgende:
Hahaha Timur staat te praten bij de brievenbus, waar een paar dudes een zakje patat ofzo hebben geloof ik xD
Jaloersssssssssssssssssssquote:
Goed verhaal ouwe, vertel het nog eens, maar niet aan ons!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
Thomas komt te overlijden aan longkanker. Een dakloze in dit land. Heeft zich de afgelopen jaren drugs en drankvrij weten te maken en stapje voor stapje een betaalde baan weten te bemachtigen.
Hij mocht een hondje hebben van de crisisopvang en zijn laatste wens is dat er geld komt voor de opvang van achtergelaten dieren.
Daar ga ik geld aan geven en niet aan commerciele bullshit als serious request waarbij tweederde van de opbrengst al weg is aan uitzendtijd.
heel goed! kun je een mooi topic over openenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
Jij jouw ding, wij die van ons.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaloersssssssssssssssssss
[..]
Goed verhaal ouwe, vertel het nog eens, maar niet aan ons!
DIT en indie is nu eenmaal HOT op dit moment... steeds minder bleepjesmuziekjesquote:
ik ben hier om arme negers uit te lachen vanuit mijn kapitale villa terwijl ik de open haard aanmaak met briefjes van 500quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1. Ik ben niet rijk. 2. Mijn valse gevoel? Ik zit hier alleen voor de gezelligheid en sms af en toe wat voor 90ct.
ziggi marley was vanmiddag!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen reggae gehoord. Morgen maar eens Bob Marley aanvragen, denk ik.
Vandaag een klein fincieel meevallertje
reggae vind ik toch zo'n beetje de grootste baggermuziek die bestaat....maar ieder zn smaak natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen reggae gehoord. Morgen maar eens Bob Marley aanvragen, denk ik.
Vandaag een klein fincieel meevallertje
Moet kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben hier om arme negers uit te lachen vanuit mijn kapitale villa terwijl ik de open haard aanmaak met briefjes van 500
Ow helemaal gemist..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ziggi marley was vanmiddag!
Ik wil nog een keer ananas snijden in Florida voor krokodillenopvang.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh ik ga in Berlijn koekjes bakken voor een dakloze/zwerver ofzo (heb je die in Berlijn?). Staat nog op mijn bucketlist.
vast wel.....weet alleen niet of ze koekjes lusten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh ik ga in Berlijn koekjes bakken voor een dakloze/zwerver ofzo (heb je die in Berlijn?). Staat nog op mijn bucketlist.
Jammer dat die een beetje te lang is als topic titelquote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben hier om arme negers uit te lachen vanuit mijn kapitale villa terwijl ik de open haard aanmaak met briefjes van 500
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer ananas snijden in Florida voor krokodillenopvang.
Dikke plaat van Skrillex kan je lang op wachten..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
DIT en indie is nu eenmaal HOT op dit moment... steeds minder bleepjesmuziekjes![]()
Maar dikke plaat van Justice, [b]Skrillex [/b]of Scream mag wel van mij![]()
![]()
natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef miieejj het volgende:
jaah! hebben jullie dat van ajax - az gehoord en gezien !??
Erica Terpstra?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Hey die oud zwemster staat bij het glazen huis!
Precies. Ik heb ook een grondige hekel aan een paar muzieksoorten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reggae vind ik toch zo'n beetje de grootste baggermuziek die bestaat....maar ieder zn smaak natuurlijk
Nietus!!! Echt?? Op 3FM? Ik luister al vanaf 6 uur vanavondquote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef miieejj het volgende:
volgens mij is Army Of Lovers met Crucified al op de radio geweestnathaa-- had die aangevraagd
Kan ook wel een overdosis regelen maar denk niet dat mijn ouders het een goed plan vinden drugs mee te smokkelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vast wel.....weet alleen niet of ze koekjes lusten.
Wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Hey die oud zwemster staat bij het glazen huis!
Nee, wat was er dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef miieejj het volgende:
Ik wil nog een keer fierljeppen in Frieslandquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer ananas snijden in Florida voor krokodillenopvang.
Nee, want alle filmpjes zijn van joeptjoep.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef miieejj het volgende:
Nee.. die lelijke, met ingevallen kop.. inge...... iets als je dat vrouwke in het publiek ziet weetje het meteenquote:
sjonge jonge.. blijf gewoon op dat stoeltje zitten en niet op dat veld gaan lopen ..quote:
Inge de Bruijn dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. die lelijke, met ingevallen kop.. inge...... iets als je dat vrouwke in het publiek ziet weetje het meteen
Laatste keer:quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Nietus!!! Echt?? Op 3FM? Ik luister al vanaf 6 uur vanavond
Jij bent wel rijk, je weet het alleen zelf niet. Een arm iemand stuurt geen SMS voor 90cent hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1. Ik ben niet rijk. 2. Mijn valse gevoel? Ik zit hier alleen voor de gezelligheid en sms af en toe wat voor 90ct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |